Beter nog, lees het eens doorquote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef MatiCe het volgende:
Stel je niet zo aan en gooi die troep bij het oudpapier.
Zit jij ook bij dat cluppie?quote:
Die oprit geldt zonder hek als openbare weg geloof ik. Anders zou de politie een nog gerechterlijk bevel moeten hebben om bij je voordeur te komen via de oprit, bij wijze van. Als je een (dicht!) hek om je terrein zou hebben zou het een heel ander verhaal worden. Nu kun je er gewoon niets aan doen denk ikquote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Ozziecar het volgende:
[..]
Zit jij ook bij dat cluppie?
Ik wil het gewoon niet hebben en ben haar drammerige gedrag gewoon zat.
Helaas geen hek om het erf.
Wel een eigen oprit waar ze overheen moet om bij de brievenbus te komen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef MatiCe het volgende:
Stel je niet zo aan en gooi die troep bij het oudpapier.
Erfvredebreuk dan meer...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef Sloggi het volgende:
Politie bellen, huisvredebreuk.
Heb je 'n hek om je erf?
Valt daar ook onder, maar ik begrijp je nuancequote:
Het moet gaan om een besloten lokaal of erf, volgens de wet (klik). Ik weet niet hoe de wet dit precies interpreteert, maar ik vat 'besloten terrein' op als een terrein met een hek o.i.d. er omheen.quote:en een hek is niet nodig, als maar er maar een duidelijke afscheiding is.
en dan ook nog ergens "Salam Aleikum" er tussendoor gooienquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef xman het volgende:
Laat 'r eens goed schrikken door je vrouw met hoofddoek en jeleba de deur open te laten doen. En dan zeggen: "Allah zei gepreesd voor dit geweldige krantje, dankzij U ben ik moslim geworden!"
Ze zal niet weten wat haar overkomt.
Euhm ... ik bedoel brievenbus ...quote:Op maandag 2 juli 2007 22:56 schreef Sjechov het volgende:
iets in haar gleuf stoppen?
quote:
Ik geloof dat je niet helemaal beseft wat voor een kansen je hier hebt.quote:Elke maand is het raak, madam sneakt langs de bosjes en gooit weer ongevraagd zo'n sekteblaadje in de brievenbus.
zieke geestquote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef PeZu het volgende:
ik weet wat
snij een pasgeborene open, spel met de ingewanden 666 op het pas en moneer de rest van het lichaam om de brievenbus
haa als jij mij een effectievere manier kan geven dan hulde, zo niet bugger off mappyquote:
graaf vladquote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef Maisnon het volgende:
Onthoofd iemand, en zet die kop dan op een houten staak in je tuin.
Manier 1: maak 'r afquote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
haa als jij mij een effectievere manier kan geven dan hulde, zo niet bugger off mappy
mietjequote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
Manier 1: maak 'r af, kom je wel in de probelemn met justitie.
Manier 2: koop een waak hond/gans.
Manier 3: die heb ik nu even niet.
ik vind ze wel een stuk makkelijker als die van jou, en het kost bij manier 1 het leven van een oud verlept mens, ipv een pasgeboren koter![]()
liever een mietje dan kinder afmaken voor zo'n kut blaadje dat je goed kan gebruiken om de kachel mee aan te steken. Kut kachel manquote:
mag ik je handtekening?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:06 schreef Dannytjeuh het volgende:
Nog niet zo lang geleden zelf zo'n stelletje mafkezen aan de deur gehad.
Mafkees : Goeiemorgen meneer .... mogen wij even het woord van de Here Jezus aan U verkondigen![]()
Ik : Hugh.... weten jullie wel hoe laat het is ?)
![]()
Mafkees : Het is nooit te vroeg om de Here in je Hart te ontvangen![]()
Ik : Als die Jezuskerel me iets te zeggen heeft dan moet ie het maar regelen via mijn advokaat![]()
Voordeur : SLAM !!!!!!
Mafkees :![]()
Als je niet begint te zeuren over de here Jezusquote:
Die 1e opmerkingquote:Op maandag 2 juli 2007 23:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Jaren terug ook zo'n zielig oud mannetje gehad dat ons het licht kwam brengen.
Nadat wij hem een aantal keren duidelijk hadden gemaakt dat wij dat al kregen van PGEM/NUON toch een keer binnen gevraagd.
Hij zette 1 poot over de drempel en kabam deur dicht gesmeten recht in zijn smoel. Nooit meer gezien die beste man.
En een paar jaar later zo'n frigide kruishoer ook een paar zondagen weggejaagd en de laatste keer onze 2 rotties op los gelaten. Ze wilde een aanklacht indienen maar dat is er nooit van gekomen, heel raar ^^
Scheten laten enzowquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:39 schreef CodeCaster het volgende:
Ga gewoon een keer naar zo'n kerkdienst. Liefst dronken of stoned. En dan een heleboel lawaai maken, en staan schreeuwen en zo.
Succes gegarandeerd, je weet zeker dat ze je niet nog een keer zal uitnodigen.
Goeie oplossingquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:18 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Zo gauw je weer zo'n pamfletje in de bus krijgt, naar buiten gaan en dat vrouwtje continue achtervolgen met teksten als "Bekeer U tot <eigen verzonnen geloof> !!!" "<eigen verzonnen geloof> maakt U gelukkig!!!" en meer van dat soort onzin, totdat ze er helemaal gek van wordt en niet meer bij je komt.
Als dat niet helpt achtervolg je haar naar haar eigen huis, en gaat daar dagelijks wat onzin door de brievenbus proppen.
Dan krijg je weer Satanisten en zo over de vloer ....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:22 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Of gewoon 666 op je brievenbus spuiten.
Lees ik daar een schuldbekentenisquote:Op maandag 2 juli 2007 23:59 schreef TheThirdMark het volgende:
En een paar jaar later zo'n frigide kruishoer ook een paar zondagen weggejaagd en de laatste keer onze 2 rotties op los gelaten. Ze wilde een aanklacht indienen maar dat is er nooit van gekomen, heel raar ^^
Beter dat dan christenen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:13 schreef Dannytjeuh het volgende:
[..]
Dan krijg je weer Satanisten en zo over de vloer ....![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Idd..
Nou komt er vandaag toch zo'n jehova dingese aan de deur.. ik denk: ik heb op FOK! gelezen dat je je dan meot gaan trekken, dus ik hoppa broek omlaag, hoppa gaan trekken.. Wat denk je dat die hoer doet? Niks staat ze daar wat gefacineerd te kijken.. Wil ze dan aanstalten maken om me te gaan trekken.. Ik zo: flikker op hoer.. Deur dicht gegooid en gaan huilie emo en toen mn keukenmesje moeten pakken.
Was voor hem dé uitkomst om ook een keer het leed te dragen van de mens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:11 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Die 1e opmerking![]()
Duer in zn smoel dichtsmijten![]()
Dat je het niet met ze eens bent okay, maar om ze lichamelijk te pakken vind ik heel erg triest. Stoer hoor, een oud mannetje een deur in zn gezicht smijten...![]()
Doen ze ook niet bij jou, pak ze liever met goeie opmerkingen. Eerlijk is eerlijk, dat blijft toch leuk om ze jezus in de zchtertuin te laten zetten?
nepperd... snij dan in één keer goed...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:21 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Idd..
Nou komt er vandaag toch zo'n jehova dingese aan de deur.. ik denk: ik heb op FOK! gelezen dat je je dan meot gaan trekken, dus ik hoppa broek omlaag, hoppa gaan trekken.. Wat denk je dat die hoer doet? Niks staat ze daar wat gefacineerd te kijken.. Wil ze dan aanstalten maken om me te gaan trekken.. Ik zo: flikker op hoer.. Deur dicht gegooid en gaan huilie emo en toen mn keukenmesje moeten pakken.
Verkapt "ik vind ze stiekum toch geil" reactiequote:
Wedden dat ie dan een topic "Ongewenst bezoek onder erf" opent?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Rij met je erf over haar heen
[afbeelding]
Dat is ook triest..quote:Op maandag 2 juli 2007 23:59 schreef TheThirdMark het volgende:
Jaren terug ook zo'n zielig oud mannetje gehad dat ons het licht kwam brengen.
Nadat wij hem een aantal keren duidelijk hadden gemaakt dat wij dat al kregen van PGEM/NUON toch een keer binnen gevraagd.
Hij zette 1 poot over de drempel en kabam deur dicht gesmeten recht in zijn smoel. Nooit meer gezien die beste man.
Ik snap die redenatie niet voor de volle 100%..quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Was voor hem dé uitkomst om ook een keer het leed te dragen van de mens.
En het zou egoistisch zijn geweest om het niet te doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |