vertel!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef ACT-F het volgende:
Goed, nu de kindertjes naar bed zijn, tijd voor onderwerpen die wij als volwassenen dringend moeten bespreken, want ik heb iets schokkends!
Break a nose!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:28 schreef ACT-F het volgende:
Kijk aan, het deelnummer van deze reeks zit ook mee met datgene wat ik wil bespreken.
ff iets uploaden.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef Kebab het volgende:
Stelletje viezeriken!
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef ACT-F het volgende:
Hoe leggen we dit uit aan het buitenland??
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07271/PedoLuiers.jpg]afbeelding][/url]
Koop er 3, betaal er 2.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef ACT-F het volgende:
Hoe leggen we dit uit aan het buitenland??
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07271/PedoLuiers.jpg]afbeelding][/url]
graagquote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yarin baksam olurmu, ben niet echt in staat om er wat van te maken nu,.
Zulke plaatjes kan ik in een script gooien en ervoor zorgen dat elke keer dat je de pagina vernieuwt steeds een andere verschijnt. Hmm...quote:
Verspreiden eh, wordt het uitroeien ook wat moeilijker.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef UnderTheWingsOfLov... het volgende:
Wow nooit geweten dat er zoveel soorten turken bestonden. Bedankt voor de info.
Waar? Dan zul je net zien dat ik in Turkije benquote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Emel het volgende:
Met #100 komt er een meet he.
* zarGon zet GHB en chloroform in agenda.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Emel het volgende:
Met #100 komt er een meet he.
Rotterdam, Den Haag of Amsterdamquote:Op maandag 2 juli 2007 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar? Dan zul je net zien dat ik in Turkije ben![]()
Nazar grandcafequote:Op maandag 2 juli 2007 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar? Dan zul je net zien dat ik in Turkije ben![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon zet GHB en chloroform in agenda.
Alweer?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan een foto van jou niet vinden. [afbeelding]. Ik weet zeker dat ik het heb.
is een optiequote:
Weet je hoe gezellig het daar is op een vrijdag of zaterdagavond tussen 22.00/02.00quote:
5 euroquote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Burakius het volgende:
Ik heb foto van trigger... maar ik wil er een foto van emel voor terug
omdat?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Burakius het volgende:
Ik heb foto van trigger... maar ik wil er een foto van emel voor terug
dan doen we het!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef saban het volgende:
[..]
Weet je hoe gezellig het daar is op een vrijdag of zaterdagavond tussen 22.00/02.00![]()
quote:
Justin Case het niet klopt, wil ik een bevestiging van Triggerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef Burakius het volgende:
oke dit is trigger.: klaar??
klaar??
[afbeelding]
Whehe, creatiefquote:Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Justin Case het niet klopt, wil ik een bevestiging van Trigger.
quote:
Niet met Ramadanquote:
Wow, ik voel me coolquote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef Emel het volgende:
saban, jij zal vast de eerste zijn die mij zal zien
PHP, GD en date();quote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn valt je ava me nu pas op, hoe heb je dat gedaan?![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | header ("Content-type: image/png"); $imgname = "KB.png"; $im = @imagecreatefrompng ($imgname); $date=(date ("H:i:s")); //Here are some common color codes in case you want to change the colors. $white = imagecolorallocate ($im, 255, 255, 255); $black = imagecolorallocate ($im,0,85,31); $background_color = imagecolorallocate ($im, 0, 0, 0); imagestring ($im, 3, 22, 28, "zG", $black); imagestring ($im, 3, 3, 47, "$date", $white); imagepng ($im); imagedestroy ($im); ?> |
1 2 3 | ForceType application/x-httpd-php </Files> |
we doen voor de Ramadan wel. Ik ga namelijk in sept/oktober op vakantie.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef saban het volgende:
[..]
Niet met RamadanWant dan moet ik cola drinken ofzo
Doe maar na ramadan
Nou, hij mag zichzelf gelukkig prijzen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef Emel het volgende:
saban, jij zal vast de eerste zijn die mij zal zien
Ok, nu heb ik het doorquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
PHP, GD en date();
index.php
[ code verwijderd ]
htaccess.txt
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef saban het volgende:
Tak koluna Hulyayi dolastir ankarayi iki kivir bir cevir salla gitsin dunyayi
alleen omdat ik hem tof vindquote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, hij mag zichzelf gelukkig prijzen.
Hmmm, nooit geweest. Hebben ze een website?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef saban het volgende:
Rotterdam, tegenover Turks consulaat
Ja, alleen moet je niet bezoekenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmmm, nooit geweest. Hebben ze een website?
ik moet mijn Turkse ID nog vernieuwen.quote:
oh god, jij weerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, eindelijk heeft de zoektocht van Emel haar vruchten afgeworpen
![]()
Appetijtelijk. Die vruchten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, eindelijk heeft de zoektocht van Emel haar vruchten afgeworpen
![]()
Ik was er vandaag even, voor iets anders, je wilt niet weten hoe druk het was.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet mijn Turkse ID nog vernieuwen.
schijnt dat het in het consultaat erg druk is nu
Waarom doe je dat niet in Turkije? Lijkt me veel makkelijker.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet mijn Turkse ID nog vernieuwen.
schijnt dat het in het consultaat erg druk is nu
dat hoorde ik ook jaquote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef saban het volgende:
[..]
Ik was er vandaag even, voor iets anders, je wilt niet weten hoe druk het was.
Hele rij buiten
misschien moet ik het in TR laten doen ja..tis hier zo'n gedoe.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet in Turkije? Lijkt me veel makkelijker.
Ga ergens anders baggeren, jij hoeft dit topic nog niet te verpesten.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:00 schreef klaasjanhein het volgende:
Triggershot waarom verander je mijn bericht het is toch zo
Het is hier al vol en druk, met die kleine groep Turken die er zijn. Turkije zit vol met Turken.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet in Turkije? Lijkt me veel makkelijker.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is hier al vol en druk, met die kleine groep Turken die er zijn. Turkije zit vol met Turken.
Allah rahatlik versin. Iyi geceler.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Emel het volgende:
Ik ben slapen mensen. Size iyi geceler ve tatli ruyalar![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Emel het volgende:
Ik ben slapen mensen. Size iyi geceler ve tatli ruyalar![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef klaasjanhein het volgende:
je wilt het gewoon niet zien man
maar ben al weg omdat je zo aandringt
ik ben een mens van vredequote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Strijdbijl begraven of toch maar doorgaan
..... meen je dit serieus ?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef saban het volgende:
[..]
Niet met RamadanWant dan moet ik cola drinken ofzo
Doe maar na ramadan
Hier zitten ook wel mooie tussen: http://istanbul.gallery.sytes.org/quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef dvdfreak het volgende:
voor op
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Strijdbijl is begravenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben een mens van vredeeen moslim mag niet langer dan drie dagen boos blijven op iemand
![]()
maar als je weer begint he![]()
thee dood ijzer.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, cola is slecht voor de gezondheid. Drink thee, goed voor bloed- en hartvaten.
Burak, heel veel Turken drinken. Ik weet het, het is niet leuk om te horen maar het is wel zo. Ik heb bewondering voor je dat jij niet drinkt.quote:
surequote:
Emel heel veel Turken drinken niet. Ik weet het, het is vet om het te horen maar het is wel zo. Ik heb geen bewondering voor je dat je drinkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:09 schreef Emel het volgende:
[..]
Burak, heel veel Turken drinken. Ik weet het, het is niet leuk om te horen maar het is wel zo. Ik heb bewondering voor je dat jij niet drinkt.
geeft niet Burak, ik neem het je niet kwalijkquote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Emel heel veel Turken drinken niet. Ik weet het, het is vet om het te horen maar het is wel zo. Ik heb geen bewondering voor je dat je drinkt.
Kweenie had het gehoord.. eigenlijk ff opzoeke/? remedie er tegen was melk in je thee doen ofzo...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Serieus? Kan je dit aantonen met een betrouwbare url?
niet belachelijk maken, ik bedoel het goedquote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef Burakius het volgende:
Het is tegenwoordig wat he? Bewonderd worden omdat je niet drinkt![]()
Sommige mensen zien niet in dat niet hij, maar de persoon zelf een keuze maakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef Emel het volgende:
[..]
niet belachelijk maken, ik bedoel het goed
Het is zelfs absurd om bewonderd te worden om zoiets. Ik vind het een regelrechte belediging indirect tegen over jezelf.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef Emel het volgende:
[..]
niet belachelijk maken, ik bedoel het goed
precies en daar heb ik moeite mee.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige mensen zien niet in dat niet hij, maar de persoon zelf een keuze maakt.
No shit frits bolkenstein. Zeg ik ergens dan van niet. Heb er gewoon geen bewondering voor en vica versa.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige mensen zien niet in dat niet hij, maar de persoon zelf een keuze maakt.
laat maar, Burak.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is zelfs absurd om bewonderd te worden om zoiets. Ik vind het een regelrechte belediging indirect tegen over jezelf.
Ik vind het nogal verrassend. Ik dacht altijd dat thee gezond was, er is werkenlijk helemaal niets echt gezond, zo lijkt het althans...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:13 schreef Burakius het volgende:
http://www.preventievegezondheidszorg.com/groenetheekrant.html
Thee kan de opname van ijzer uit andere voedingsmiddelen verhinderen.
Mensen met bloedarmoede wordt daarom ook afgeraden om thee tijdens de maaltijd te drinken.
Daarom dronk mijn commande oom in Turkije dus nooit thee bij de maaltijd
Dan is het aan jou om de persoon in zijn waarde te laten en zijn keuze te respecteren.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
No shit frits bolkenstein. Zeg ik ergens dan van niet. Heb er gewoon geen bewondering voor en vica versa.
Het is wel gezond, maar het is niet handig bij de maaltijd. Het bevordert de ijzeropname niet. Daar buiten is het zelfs erg gezond!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind het nogal verrassend. Ik dacht altijd dat thee gezond was, er is werkenlijk helemaal niets echt gezond, zo lijkt het althans...
3 maanden voor ramadan moet je er mee stoppenn.. als je er toch van zo een invalshoek mee komtquote:
SINDS WANNEER ZIT ER ALCOHOL IN COLA. WAAROM HOOR IK DIT NU PAS?!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
3 maanden voor ramadan moet je er mee stoppenn.. als je er toch van zo een invalshoek mee komt.. alcohol wil nog wel eens lang circuleren door je lichaam. 3 aylar. neef 3 aylar
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
SINDS WANNEER ZIT ER ALCOHOL IN COLA. WAAROM HOOR IK DIT NU PAS?!![]()
.
hij kon niet in ramadan maand want dan moet ie cola drinken. Dus ervoor drinkt ie wel alcohol I presume. Daarvoor is het nog steeds schadelijk voor de ramadan maand aangezien de preparatie tot de Ramadan al 3 maanden ervoor begint.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
SINDS WANNEER ZIT ER ALCOHOL IN COLA. WAAROM HOOR IK DIT NU PAS?!![]()
.
Okay, maar waar maak jij je druk om?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
hij kon niet in ramadan maand want dan moet ie cola drinken. Dus ervoor drinkt ie wel alcohol I presume. Daarvoor is het nog steeds schadelijk voor de ramadan maand aangezien de preparatie tot de Ramadan al 3 maanden ervoor begint.
.pwned
Gelukkig ben ik een nep-Turk, dus ik kan aan één stuk doorzuipenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
hij kon niet in ramadan maand want dan moet ie cola drinken. Dus ervoor drinkt ie wel alcohol I presume. Daarvoor is het nog steeds schadelijk voor de ramadan maand aangezien de preparatie tot de Ramadan al 3 maanden ervoor begint.
.pwned
Heel erg. Ik zie broeders zonder schaamte alcohol drinken. Een teken van de laatste dagen.quote:
Het is fijn dat je het uitlegt, top van je. Bedankt voor de info!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
quote:.pwned
Een teken van de laatste dagen? We drinken al honderden jarenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heel erg. Ik zie broeders zonder schaamte alcohol drinken. Een teken van de laatste dagen.
Zonder schaamte er voor uit komen echter ... is dat iets van al honderden jaren. Dont think so. En geloof me.. vroeger zopen we echt niet zoveel als nu.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef saban het volgende:
[..]
Een teken van de laatste dagen? We drinken al honderden jaren![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Heel erg. Ik zie broeders zonder schaamte alcohol drinken. Een teken van de laatste dagen.
Nu moet jij gewoon inzien dat saban bewust een keuze heeft gemaakt. Jouw werk is klaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:24 schreef saban het volgende:
[..]
Het is fijn dat je het uitlegt, top van je. Bedankt voor de info!
[..]
ga zo door
Het vasten is in de Ramadan maand, maar een moslim dient al 3 maanden voor de Ramadan zich spiritueel voor te bereiden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben zelf geen moslim maar heb wel vele collegas die dat wel zijn. Begrijp ik het goed dat de ramadan (volgens bark dan he) niet 3 maanden duurt maar langer aangezien je al voor de ramadan moet stoppen met drinken of is het puur zijn mening?
Feit is nog steeds dat het geen teken is van ons laatste dagenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zonder schaamte er voor uit komen echter ... is dat iets van al honderden jaren. Dont think so. En geloof me.. vroeger zopen we echt niet zoveel als nu.
Het is wel een teken van de laatste dagen. De hadith vertelt hetzelf. Moslimbroeders/zusters komen er voor uit dat ze alcohol drinken zonder zich te schamen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef saban het volgende:
[..]
Feit is nog steeds dat het geen teken is van ons laatste dagenDat kan jij namelijk niet weten.
Burak, zorladikca saban seni zorlar.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is wel een teken van de laatste dagen. De hadith vertelt hetzelf. Moslimbroeders/zusters komen er voor uit dat ze alcohol drinken zonder zich te schamen.
het is zijn keuze? maar het is erg moeilijk voor mij om broeders zo erg de mist in zie gaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Burak, zorladikca saban seni zorlar.
Yaw, waarom is het zo moeilijk om zijn keuze te accepteren?
Ok, je bent dus een streng gelovige als ik zo het mag noemen ?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het vasten is in de Ramadan maand, maar een moslim dient al 3 maanden voor de Ramadan zich spiritueel voor te bereiden.
Hij gaat in de mist (volgens jou), laat hem gaan (volgens jou).quote:Op maandag 2 juli 2007 23:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
het is zijn keuze? maar het is erg moeilijk voor mij om broeders zo erg de mist in zie gaan.
Ach, iedereen heeft zo zijn eigen interpretatie van religie. Religie is iets vrijwilligs. Je bent vrij om het goede ervan over te nemen, maar je bent niets verplicht. Sommige mensen proberen hun eigen mening graag op te dringen bij een ander, waarmee ze religie tot iets dwingends maken. Dat is precies de reden waarom andere mensen juist een afkeer krijgen tegen religie en waarom de westerse samenleving steeds meer anti-moslim wordt. Het zijn juist de té religieuze mensen die moslimaversie in de hand werken.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:25 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben zelf geen moslim maar heb wel vele collegas die dat wel zijn. Begrijp ik het goed dat de ramadan (volgens bark dan he) niet 3 maanden duurt maar langer aangezien je al voor de ramadan moet stoppen met drinken of is het puur zijn mening?
Ah, praktiserend is ineens een synoniem aan streng?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok, je bent dus een streng gelovige als ik zo het mag noemen ?
Raki 40%. Zamaninda göt gibi icmedikmi.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef saban het volgende:
Burak weet je, het is goed.
Ik drink wel melk, Arslan sutu![]()
45%quote:Op maandag 2 juli 2007 23:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Raki 40%. Zamaninda göt gibi icmedikmi.
Laten we zeggen vroom. Hoe veel/goed iemand praktiseert bepaald niemand,quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, praktiserend is ineens een synoniem aan streng?
Forgive my memory.. weg gedronken hequote:
Islam is tijdloosquote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef SolidasRock het volgende:
Mja, alles verandert tegenwoordig he? Nu we zoveel meer van de wereld weten is het ook moeilijker 1 bepaald vast ritueel leventje te houden voor hele stammen.
Alleen daar waar geen internet of telefoons zijn of zelfs contact met de buitenwereld, alleen daar kan je nog oude vaste gewoontes tegenkomen met oude geloven.
Om dat maar naar voren te schuiven als maatschappelijk excuusquote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we zeggen vroom. Hoe veel/goed iemand praktiseert bepaald niemand,.
Praktiserend staat voor mij niet gelijk aan streng gelovige nee. Praktiserend wil nog wel eens de andere kant opkijken of niet zo nauw nemen, streng gelovigen doen daar absoluut niet aan... Dat is hoe Ik het zie...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, praktiserend is ineens een synoniem aan streng?
Laat ik het je anders vragen is omdat Burakius praktiseert hij streng gelovig?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Praktiserend staat voor mij niet gelijk aan streng gelovige nee. Praktiserend wil nog wel eens de andere kant opkijken of niet zo nauw nemen, streng gelovigen doen daar absoluut niet aan... Dat is hoe Ik het zie...
Gozer. ik ben so open minded als het kan. Ik ben nu soennie.. ik kan morgen shi'i zijn. Ik heb alles al meegemaakt. Atheïsme that is .. Ik heb gezien dat Islam de weg is.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Praktiserend staat voor mij niet gelijk aan streng gelovige nee. Praktiserend wil nog wel eens de andere kant opkijken of niet zo nauw nemen, streng gelovigen doen daar absoluut niet aan... Dat is hoe Ik het zie...
Je bent openminded als je inziet wat andere mensen zelf willen leiden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gozer. ik ben so open minded als het kan. Ik ben nu soennie.. ik kan morgen shi'i zijn. Ik heb alles al meegemaakt. Atheïsme that is .. Ik heb gezien dat Islam de weg is.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent openminded als je inziet wat andere mensen zelf willen leiden.
Je weet ook niet wanneer je moet stoppen.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik hou niemand tegen om zijn eigen ideologie te volgen.
Het werkt wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij mij wel
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07271/balikrokaraki6kf%5B1%5D.jpg]afbeelding][/url]
... wat een argumentenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet ook niet wanneer je moet stoppen.
Niet omdat hij praktiseerd maar omdat hij zo vasthoudt aan de richtlijnen van zijn geloof.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laat ik het je anders vragen is omdat Burakius praktiseert hij streng gelovig?
Maak me gek.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef saban het volgende:
Hmm bier lust ik niet.
Ben even foto uploaden die ik heb geschoten tijdens mn vakantie in Turkije
Iemand die praktiserende is houdt vast aan richtlijnen van zijn geloof.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet omdat hij praktiseerd maar omdat hij zo vasthoudt aan de richtlijnen van zijn geloof.
je praat echt lucht. Ben neyi söyliyorum sen ne diyorsun. Vet scheef.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, vertel mij eens wat jij denkt te bereiken met mijn argumenten dan?
Wanneer praktiseer je?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iemand die praktiserende is houdt vast aan richtlijnen van zijn geloof.![]()
Jawel, yogurtla kavunun arasinda kucuk tabak duruyor, iyi bakquote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef dvdfreak het volgende:
geen olijven?
In die zin hierboven kon je ook meteen vertellen wat scheef was hoor,quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
je praat echt lucht. Ben neyi söyliyorum sen ne diyorsun. Vet scheef.
En daar gaat het dus fout.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet aan mij om vast te stellen
Kraan openzetten, 10 minuten eronder houdenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:49 schreef ACT-F het volgende:
Shit man, ik heb alleen lauw bier in huis.
Lol, stel een vriend van je neemt er een glasje van om het te proevenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef SolidasRock het volgende:
[afbeelding]
Ja ik hield vroeger nogal van yeni raki maar sinds ik 1 keer de hele fles in 1 avond heb genuttigd en de rest van de avond kotsend op de plee door te brengen en daarna een blackout te hebben gekregen kan ik het niet meer door me strot krijgen
Tegenwoordig drink ik wat meer "wijvendrank" zoals passoa en dergelijke.
Ow, de fles is btw gevuld met lampenolie, vond ik wel geinig diverse merken en vormen flessen te vullen met lampenolie...
Ik heb een andere oplossing gevonden. Ik ga de kroeg in duikenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:50 schreef saban het volgende:
[..]
Kraan openzetten, 10 minuten eronder houden
Succes op een maandag avondquote:Op maandag 2 juli 2007 23:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb een andere oplossing gevonden. Ik ga de kroeg in duiken![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
De een praktiseert genoeg, terwijl de ander maar niet goed genoeg kan praktiseren.
En ik zeg dus dat ik dat NIET zo zie, lees jij eigenlijk wel wat ik schrijf?quote:Op maandag 2 juli 2007 23:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iemand die praktiserende is houdt vast aan richtlijnen van zijn geloof.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Richtlijnen volgen die Allah je heb gegeven.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de hoevelheid die je moet aanhouden om "praktiserend" te zijn?
En nu wordt jij wakker hopelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Richtlijnen volgen die Allah je heb gegeven.
Voor mij is iemand praktiserend als hij bid en wegblijftvan de grote harams.
Ja, maatstaf ligt bij God, niet bij de mens.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
De een praktiseert genoeg, terwijl de ander maar niet goed genoeg kan praktiseren.
Volgens mij als in.. ik d8 dat het zo was. niet als ik vind dat het zo is.quote:
Maar voordat ik vertrek, wil ik jullie ook wel verblijden met een vakantiefoto van mezelf (en mijn broer).quote:Op maandag 2 juli 2007 23:53 schreef saban het volgende:
[..]
Succes op een maandag avond
Ik ga maar eens richting bed![]()
wat je post is niet consistent op mijn reactie.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En ik zeg dus dat ik dat NIET zo zie, lees jij eigenlijk wel wat ik schrijf?
[..]
Als iemand nog 1 keer praktiserend schrijft, krijgt ie een rotschop van mequote:Op maandag 2 juli 2007 23:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maatstaf ligt bij God, niet bij de mens.
Zo gaat alles de fout in.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als iemand nog 1 keer praktiserend schrijft, krijgt ie een rotschop van me
Praktiserend.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als iemand nog 1 keer praktiserend schrijft, krijgt ie een rotschop van me
Iedereen interpreteert de woorden zoals hij of zij het wilt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:57 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens mij als in.. ik d8 dat het zo was. niet als ik vind dat het zo is.
Er is geen twijfel mogelijk dat drank verboden isquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Iedereen interpreteert de woorden zoals hij of zij het wilt.
Juist wel, jij ziet het zo dat een praktiserend iemand zich houdt aan het geloof, ik zie dat anders, een praktiserend iemand is soepeler en houdt zich niet volledig aan het geloof, streng gelovigen daartegenin wel, die voorspellen ook vrijwel altijd het einde van de mensheidquote:Op maandag 2 juli 2007 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat je post is niet consistent op mijn reactie.![]()
Dus? We doen tegenwoordig alles wat verboden is? Datgeen doen wat verboden is maakt het leven zo leukquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen twijfel mogelijk dat drank verboden is
Hoe moet je anders 69 topics ver komen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:05 schreef Kebab het volgende:
Jullie discussieren over de Islam alsof het de eerste keer is. Hebben jullie na 68 topics het onderwerp Islam nog steeds niet behandeld en besproken?
Shit, ik maar denken dat we discussierden over het verschil tussen praktiserend en streng gelovigen...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:05 schreef Kebab het volgende:
Jullie discussieren over de Islam alsof het de eerste keer is. Hebben jullie na 68 topics het onderwerp Islam nog steeds niet behandeld en besproken?
Ik gebruikte geen termen als 'volledig' met een reden, om niet onnodig een overdreven indruk te wekken. Termen als soepel en volledig zijn net zoals streng en praktiserend subjectief en dus niet meer waard dan hoe de persoon het interpreteert. Einde van de mensheid kan realistisch zijn naast dat het spiritueel is, denk aan moreel besef en gezondheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Juist wel, jij ziet het zo dat een praktiserend iemand zich houdt aan het geloof, ik zie dat anders, een praktiserend iemand is soepeler en houdt zich niet volledig aan het geloof, streng gelovigen daartegenin wel, die voorspellen ook vrijwel altijd het einde van de mensheid
Gelukkig is dat geen universeel en maatschappelijk geaccepteerd regel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus? We doen tegenwoordig alles wat verboden is? Datgeen doen wat verboden is maakt het leven zo leuk
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Burakius wil pushen, terwijl saban duidelijk een keuze heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is geen twijfel mogelijk dat drank verboden is
Burak oordeelt er over al buitenstaander, true.. of het goed of niet is kan men inderdaad ter discussie stellen, maar ook Burakius heeft duidelijk en bewust een keuze gemaakt om Saban er op aan te spreken, dat jij daar over oordeelt en hem aanspreekt gooit jou in een lijn met wie en wat je bekritiseertquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat Burakius wil pushen, terwijl saban duidelijk een keuze heeft gemaakt.
een ban? waarvoor?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:40 schreef Burakius het volgende:
Ja ja.. ik ben het... na een lekkere ban. HASSANAIN TRIGGER(L)
En nu bekritiseer jij mij?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Burak oordeelt er over al buitenstaander, true.. of het goed of niet is kan men inderdaad ter discussie stellen, maar ook Burakius heeft duidelijk en bewus teen keuze gemaakt om Saban er op aan te spreken, dat jij daar over oordeelt en heb aanspreekt gooit jou in een lijn met wie en wat je bekritiseert
Nee, jij stelt het nogal makkelijk. Saban heeft een keuze gemaakt, Burak had deze keuze moeten respecteren ook al is het niet in de lijn van zijn geloof. Het is niet aan Burak om Saban te overtuigen weer streng gelovig te worden... (als ie dat al ooit is geweest)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Burak oordeelt er over al buitenstaander, true.. of het goed of niet is kan men inderdaad ter discussie stellen, maar ook Burakius heeft duidelijk en bewust een keuze gemaakt om Saban er op aan te spreken, dat jij daar over oordeelt en hem aanspreekt gooit jou in een lijn met wie en wat je bekritiseert
Maar zie je dan niet in dan het een vicieuze cirkel is? Ook jij hebt besluit van Burak te respecteren als buitenstaander en je er niet over te uiten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, jij stelt het nogal makkelijk. Saban heeft een keuze gemaakt, Burak had deze keuze moeten respecteren ook al is het niet in de lijn van zijn geloof. Het is niet aan Burak om Saban te overtuigen weer streng gelovig te worden... (als ie dat al ooit is geweest)
Het is geen overtuigen. Het is het vertellen van feiten. Waar heb ik de intentie laten zien hem te overtuigen. Ik vertelde hem iets omdat ik zag dat hij iets zei wat niet in lijn is met de Islam. Ben ik nu iemand die een broeder verhelderd over dit onderwerp (omdat deze moslim is) of ben ik iemand die hem probeert over te halen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, jij stelt het nogal makkelijk. Saban heeft een keuze gemaakt, Burak had deze keuze moeten respecteren ook al is het niet in de lijn van zijn geloof. Het is niet aan Burak om Saban te overtuigen weer streng gelovig te worden... (als ie dat al ooit is geweest)
Uiteindelijk gaat saban over zijn daden verantwoorden. Jij kunt het tot een punt proberen, maar op een gegeven moment, let it go.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen overtuiging. Het is het vertellen van feiten. Waar heb ik de intentie laten zien hem te overtuigen. Ik vertelde hem iets omdat ik zag dat hij iets zei wat niet in lijn is met de Islam. Ben ik nu iemand die een broeder verhelderd over dit onderwerp (omdat deze moslim is) of ben ik iemand die hem probeert over te halen?
Ik probeer niets. Ik verhelder hem over dit punt. Hij wist het duidelijk niet naar mijn inziens.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat saban over zijn daden verantwoorden. Jij kunt het tot een punt proberen, maar op een gegeven moment, let it go.
we moeten nog tot #100quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Mag ik de heren en dames erop wijzen dat WFL een paar deuren verder is?
Hij heeft je meerdere malen afgewezen, zelfs foto's gepost terwijl jij doorging.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik probeer niets. Ik verhelder hem over dit punt. Hij wist het duidelijk niet naar mijn inziens.
Neeeeeeej, das mijn forum.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Altijd commentaar jij, eerst mocht ik niet baggeren in ONZ en nu mogen we geen leefsstijldiscussie aangaan hierzo...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Neen, jij liep topic te verzieken, mag niet, hield jij je niet aanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Altijd commentaar jij, eerst mocht ik niet baggeren in ONZ en nu mogen we geen leefsstijldiscussie aangaan hierzo...![]()
Ik ook! En bij nader inzien ga ik niet in de kroeg zuipen, maar gewoon bij een kameraad. Later!quote:
zegt Opperhoofd Grootneus bij zijn kinderdagverblijf op schipholquote:
Trusten, kusje.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zegt Opperhoofd Grootneus bij zijn kinderdagverblijf op schiphol
sad
Nee jij klaagt gewoon graag, geef toe!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Neen, jij liep topic te verzieken, mag niet, hield jij je niet aan
nu loop ik dit topic te verwijzen, om het quite te stellen trek jij je hier ook niks van aan
ik ben Hollander, tuulijk klaag ik over alles gofferdommequote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee jij klaagt gewoon graag, geef toe!!
Ieks, een hollander!! Jongens, kijk dan, we hebben een hollander in ons middenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben Hollander, tuulijk klaag ik over alles gofferdomme
Euh, ik woon in een wijkgedeelte dat rijk gevuld is met Turken/Koerdenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ieks, een hollander!! Jongens, kijk dan, we hebben een hollander in ons midden![]()
Jawel maar we willen het persoonlijker maken. Ik zal samen met Selim, met wat ideetjes komen.quote:
Gunaydin!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:09 schreef zarGon het volgende:
Gunaydin.
Succes op je werk.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:56 schreef Emel het volgende:
[..]
Gunaydin!![]()
ben weg, client zit in de wachtkamer te wachten
zal wel goed komenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb geen vakantie, ik ben ff werkloosVolgend week weer ertegenaan...
Gefeliciteerd met je baanquote:
Huh, ik ben nog niet eens aangenomenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:04 schreef Emel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je baan![]()
het is ons gelukt
ik krijg je eerste salaris
shoppen
![]()
bijnaquote:
nee neequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:26 schreef dvdfreak het volgende:
jaja
Hmm, aramam normalmiki?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:42 schreef Emel het volgende:
saban, antwoord op je smsje van vanmiddag: bel ze op en vraag naar de reden ervan. En van daaruit kijken we verder![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:38 schreef dvdfreak het volgende:
http://www.newstime7.com/(...)ion-along-border.php
We zullen ze wel een lesje leren
Waarvan er zeker 10.000 zijn bewapend en de rest mag met stenen gooienquote:About 200,000 Peshmergas are positioned in various strategic emplacements near the border equipped with tanks from the Saddam era and mortars.
Ik heb naar een baan gesolliciteerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
zouden jullie de nederlandse vertaling erbij willen zetten, dan leer ik ook weer wat extra woordjes turks![]()
CAO bepaalt alleen de minimum salaris, jij kan er net boven zitten of een flink stuk erboven. Waarom neem je de salarisstrook niet gewoon mee of verdiende je al weinig en wil je nu meer?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:05 schreef saban het volgende:
[..]
Ik heb naar een baan gesolliciteerd.
Ze vragen om een relevante salarisstrook mee te nemen.
Ik wil weten waarom? Salaris gaat toch volgens CAO schalen.
volgens die vriend van me, moet je niet zomaar je salarisstrookje meenemen. Het is niet normaal dat ze ernaar vragen. Straks werkt het in je nadeel.quote:
welke woorden ken je al dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:03 schreef SolidasRock het volgende:
zouden jullie de nederlandse vertaling erbij willen zetten, dan leer ik ook weer wat extra woordjes turks![]()
Waarom zou het in zijn nadeel werken? Mij wordt ook altijd gevraagd wat mijn salaris was en dan kan ik ook van alles gaan roepen. Dus toon ik ze mijn salarisstrook en dan zijn ze ff stilquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:16 schreef Emel het volgende:
[..]
volgens die vriend van me, moet je niet zomaar je salarisstrookje meenemen. Het is niet normaal dat ze ernaar vragen. Straks werkt het in je nadeel.
nou ik heb het zelf nooit meegemaakt hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waarom zou het in zijn nadeel werken? Mij wordt ook altijd gevraagd wat mijn salaris was en dan kan ik ook van alles gaan roepen. Dus toon ik ze mijn salarisstrook en dan zijn ze ff stil
Uhh...quote:
hmm okquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Uhh...
Seni seviyorum, seni komiksin, yuru git, hadi isine, benim sikim senden daha buyuk. Dat was het zo een beetje...
O en dit natuurlijk Gunaydinquote:
Kijk, daarom vragen ze om je salarisstrookje. Ze zullen wel een vermoeden hebben dat je bij de vorige werkgever wat minder verdiende.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:25 schreef saban het volgende:
Ik ga er minimaal 350 bruto op voorruit.
En maximaal 1000 euro
Als ze mijn strook zien gaan ze natuurlijk de minimum bieden.
yep, gunaydin betekent goedemorgenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O en dit natuurlijk Gunaydin
ik ga ervan uit dat dit goedemorgen betekent? Ik wist ook de turkse woordje voor water maar kan er ff niet op komen, het was iig een kort woordje...
lekker hoor 32 uur per week werken ,2 maanden vakantie beetje paperclips sorterenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:25 schreef saban het volgende:
Ik ga er minimaal 350 bruto op voorruit.
En maximaal 1000 euro
Als ze mijn strook zien gaan ze natuurlijk de minimum bieden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa su was hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:32 schreef Emel het volgende:
[..]
yep, gunaydin betekent goedemorgen
water=su
Denk dat 3 woorden te weinig is om mezelf om te schrijven?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:41 schreef Emel het volgende:
iedereen komt aan de beurt hoor
SolidasRock, wil jij starten?
dat mag ookquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Denk dat 3 woorden te weinig is om mezelf om te schrijven?
"Je kan op me bouwen" = solid as a rock
ik heb al een 1e stapje gedaan, nu jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef Emel het volgende:
Mag ook 2-3 zinnen. Dus ga je gang
Ik bedoel niet minimumloon, maar de minimum van bijbehorende CAO/schaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk, daarom vragen ze om je salarisstrookje. Ze zullen wel een vermoeden hebben dat je bij de vorige werkgever wat minder verdiende.
Enne ze kunnen helemaal niet het minimum bieden (je bent toch geen pool of zo?), je moet toch erop vooruitgaan. Wat voor baan is het?
kenau heet dat in goed nederlandsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:53 schreef Emel het volgende:
volgens jero ben ik: slim, krachtig en eigenwijs
Ik wil ook een massagequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef Emel het volgende:
ik ga even lunchen en daarna naar de masseur.
was heerlijk johquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:55 schreef zarGon het volgende:
Lief, guitig en een sarcast.
Hier, 3 woorden.
Zal best wel iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |