vertel!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef ACT-F het volgende:
Goed, nu de kindertjes naar bed zijn, tijd voor onderwerpen die wij als volwassenen dringend moeten bespreken, want ik heb iets schokkends!
Break a nose!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:28 schreef ACT-F het volgende:
Kijk aan, het deelnummer van deze reeks zit ook mee met datgene wat ik wil bespreken.
ff iets uploaden.
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:30 schreef Kebab het volgende:
Stelletje viezeriken!
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef ACT-F het volgende:
Hoe leggen we dit uit aan het buitenland??
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07271/PedoLuiers.jpg]afbeelding][/url]
Koop er 3, betaal er 2.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef ACT-F het volgende:
Hoe leggen we dit uit aan het buitenland??
[[url=http://xs117.xs.to/xs117/07271/PedoLuiers.jpg]afbeelding][/url]
graagquote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yarin baksam olurmu, ben niet echt in staat om er wat van te maken nu,.
Zulke plaatjes kan ik in een script gooien en ervoor zorgen dat elke keer dat je de pagina vernieuwt steeds een andere verschijnt. Hmm...quote:
Verspreiden eh, wordt het uitroeien ook wat moeilijker.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:35 schreef UnderTheWingsOfLov... het volgende:
Wow nooit geweten dat er zoveel soorten turken bestonden. Bedankt voor de info.
Waar? Dan zul je net zien dat ik in Turkije benquote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Emel het volgende:
Met #100 komt er een meet he.
* zarGon zet GHB en chloroform in agenda.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Emel het volgende:
Met #100 komt er een meet he.
Rotterdam, Den Haag of Amsterdamquote:Op maandag 2 juli 2007 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar? Dan zul je net zien dat ik in Turkije ben![]()
Nazar grandcafequote:Op maandag 2 juli 2007 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar? Dan zul je net zien dat ik in Turkije ben![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon zet GHB en chloroform in agenda.
Alweer?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan een foto van jou niet vinden. [afbeelding]. Ik weet zeker dat ik het heb.
is een optiequote:
Weet je hoe gezellig het daar is op een vrijdag of zaterdagavond tussen 22.00/02.00quote:
5 euroquote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Burakius het volgende:
Ik heb foto van trigger... maar ik wil er een foto van emel voor terug
omdat?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef Burakius het volgende:
Ik heb foto van trigger... maar ik wil er een foto van emel voor terug
dan doen we het!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:43 schreef saban het volgende:
[..]
Weet je hoe gezellig het daar is op een vrijdag of zaterdagavond tussen 22.00/02.00![]()
quote:
Justin Case het niet klopt, wil ik een bevestiging van Triggerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:45 schreef Burakius het volgende:
oke dit is trigger.: klaar??
klaar??
[afbeelding]
Whehe, creatiefquote:Op maandag 2 juli 2007 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Justin Case het niet klopt, wil ik een bevestiging van Trigger.
quote:
Niet met Ramadanquote:
Wow, ik voel me coolquote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef Emel het volgende:
saban, jij zal vast de eerste zijn die mij zal zien
PHP, GD en date();quote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn valt je ava me nu pas op, hoe heb je dat gedaan?![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | header ("Content-type: image/png"); $imgname = "KB.png"; $im = @imagecreatefrompng ($imgname); $date=(date ("H:i:s")); //Here are some common color codes in case you want to change the colors. $white = imagecolorallocate ($im, 255, 255, 255); $black = imagecolorallocate ($im,0,85,31); $background_color = imagecolorallocate ($im, 0, 0, 0); imagestring ($im, 3, 22, 28, "zG", $black); imagestring ($im, 3, 3, 47, "$date", $white); imagepng ($im); imagedestroy ($im); ?> |
1 2 3 | ForceType application/x-httpd-php </Files> |
we doen voor de Ramadan wel. Ik ga namelijk in sept/oktober op vakantie.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef saban het volgende:
[..]
Niet met RamadanWant dan moet ik cola drinken ofzo
Doe maar na ramadan
Nou, hij mag zichzelf gelukkig prijzen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef Emel het volgende:
saban, jij zal vast de eerste zijn die mij zal zien
Ok, nu heb ik het doorquote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
PHP, GD en date();
index.php
[ code verwijderd ]
htaccess.txt
[ code verwijderd ]
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:49 schreef saban het volgende:
Tak koluna Hulyayi dolastir ankarayi iki kivir bir cevir salla gitsin dunyayi
alleen omdat ik hem tof vindquote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, hij mag zichzelf gelukkig prijzen.
Hmmm, nooit geweest. Hebben ze een website?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef saban het volgende:
Rotterdam, tegenover Turks consulaat
Ja, alleen moet je niet bezoekenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hmmm, nooit geweest. Hebben ze een website?
ik moet mijn Turkse ID nog vernieuwen.quote:
oh god, jij weerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, eindelijk heeft de zoektocht van Emel haar vruchten afgeworpen
![]()
Appetijtelijk. Die vruchten.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, eindelijk heeft de zoektocht van Emel haar vruchten afgeworpen
![]()
Ik was er vandaag even, voor iets anders, je wilt niet weten hoe druk het was.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet mijn Turkse ID nog vernieuwen.
schijnt dat het in het consultaat erg druk is nu
Waarom doe je dat niet in Turkije? Lijkt me veel makkelijker.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Emel het volgende:
[..]
ik moet mijn Turkse ID nog vernieuwen.
schijnt dat het in het consultaat erg druk is nu
dat hoorde ik ook jaquote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef saban het volgende:
[..]
Ik was er vandaag even, voor iets anders, je wilt niet weten hoe druk het was.
Hele rij buiten
misschien moet ik het in TR laten doen ja..tis hier zo'n gedoe.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet in Turkije? Lijkt me veel makkelijker.
Ga ergens anders baggeren, jij hoeft dit topic nog niet te verpesten.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:00 schreef klaasjanhein het volgende:
Triggershot waarom verander je mijn bericht het is toch zo
Het is hier al vol en druk, met die kleine groep Turken die er zijn. Turkije zit vol met Turken.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet in Turkije? Lijkt me veel makkelijker.
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is hier al vol en druk, met die kleine groep Turken die er zijn. Turkije zit vol met Turken.
Allah rahatlik versin. Iyi geceler.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Emel het volgende:
Ik ben slapen mensen. Size iyi geceler ve tatli ruyalar![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Emel het volgende:
Ik ben slapen mensen. Size iyi geceler ve tatli ruyalar![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef klaasjanhein het volgende:
je wilt het gewoon niet zien man
maar ben al weg omdat je zo aandringt
ik ben een mens van vredequote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Strijdbijl begraven of toch maar doorgaan
..... meen je dit serieus ?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:48 schreef saban het volgende:
[..]
Niet met RamadanWant dan moet ik cola drinken ofzo
Doe maar na ramadan
Hier zitten ook wel mooie tussen: http://istanbul.gallery.sytes.org/quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef dvdfreak het volgende:
voor op
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Strijdbijl is begravenquote:Op maandag 2 juli 2007 23:05 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben een mens van vredeeen moslim mag niet langer dan drie dagen boos blijven op iemand
![]()
maar als je weer begint he![]()
thee dood ijzer.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, cola is slecht voor de gezondheid. Drink thee, goed voor bloed- en hartvaten.
Burak, heel veel Turken drinken. Ik weet het, het is niet leuk om te horen maar het is wel zo. Ik heb bewondering voor je dat jij niet drinkt.quote:
surequote:
Emel heel veel Turken drinken niet. Ik weet het, het is vet om het te horen maar het is wel zo. Ik heb geen bewondering voor je dat je drinkt.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:09 schreef Emel het volgende:
[..]
Burak, heel veel Turken drinken. Ik weet het, het is niet leuk om te horen maar het is wel zo. Ik heb bewondering voor je dat jij niet drinkt.
geeft niet Burak, ik neem het je niet kwalijkquote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Emel heel veel Turken drinken niet. Ik weet het, het is vet om het te horen maar het is wel zo. Ik heb geen bewondering voor je dat je drinkt.
Kweenie had het gehoord.. eigenlijk ff opzoeke/? remedie er tegen was melk in je thee doen ofzo...quote:Op maandag 2 juli 2007 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Serieus? Kan je dit aantonen met een betrouwbare url?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |