Maar ze kunnen toch ook onderhandelen? Vriend vraagt nou eenmaal dit salaris, ze kunnen het er mee eens zijn of niet. Naar oude salarisstrook vragen is naar mijn mening wantrouwend gedrag en kan je sowieso geen goede werkrelatie starten.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef Bunny_feet het volgende:
Gebeurt vaker hoor. Velen liegen tijdens de sollicatie over het loon bij de vorige werkgever teneinde een hoger salaris te krijgen.
Werkgevers zijn ook niet achterlijk en gaan dus dit soort dingen doen. Actie = reactie.
Als je vriend heeft gelogen over wat hij nu verdiend is dat ook niet echt een goede start toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:10 schreef poohy het volgende:
[..]
Maar ze kunnen toch ook onderhandelen? Vriend vraagt nou eenmaal dit salaris, ze kunnen het er mee eens zijn of niet. Naar oude salarisstrook vragen is naar mijn mening wantrouwend gedrag en kan je sowieso geen goede werkrelatie starten.
Nou ja .. ik denk als een bedrijf al zo begint dat het in de toekomst alleen maar erger wordtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:22 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Als je vriend heeft gelogen over wat hij nu verdiend is dat ook niet echt een goede start toch?
Eisen mag niet, vragen staat vrij.
Sorry, ik ga niet zijn salaris op internet zettenquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:27 schreef rieski het volgende:
Wat was het voor een functie en welk oneerbaar voorstel heeft hij aan die mensen gedaan?
Jij weet het toch ookquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef poohy het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet zijn salaris op internet zetten![]()
Voor we verder praten, heeft die vriend van je zijn juiste salaris doorgegeven of niet?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef poohy het volgende:
[..]
Nou ja .. ik denk als een bedrijf je vriend al liegend begint dat het in de toekomst alleen maar erger wordt![]()
Dat kan je nu wel zeggen maar om nou van de accountant een overtypmiepje te maken gaat mij te ver!quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:34 schreef Thomasumo het volgende:
Then whats the problem? Stuur die gasten even dat strookje. Zij blij, hij een baan. Zo'n belachelijke vraag is het nu ook weer niet. Het zal waarschijnlijk gewoon een procedure zijn die bij iedereen word gevolgd.
Je moet niet alles geloven meisjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:42 schreef poohy het volgende:
[..]
Het lag trouwens nog ver onder van zijn hoogstverdiende salaris![]()
Ergo: Je zegt niks over je vorige salaris, je geeft alleen aan wat je salariseis is voor de nieuwe baan. Wat ik elders verdien(de) is toch niet van belang voor een nieuwe werkgever?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef Bunny_feet het volgende:
Gebeurt vaker hoor. Velen liegen tijdens de sollicatie over het loon bij de vorige werkgever teneinde een hoger salaris te krijgen.
Werkgevers zijn ook niet achterlijk en gaan dus dit soort dingen doen. Actie = reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |