quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Syrena het volgende:
Jullie mogen ze zo hebben *burps* . Nadeel van alleen wonen: Zit je met 12 (euhm, 8) overtollige muffins. Die het lekkerst zijn als ze warm zijn.
En een berg afwasHoewel die er al minder intimiderend uitziet nu ik verstandig gestapeld heb.
Voor de liefhebbers 't recept: http://www.hausfrauenseit(...)snickersmuffins.html
Wel in het Duits. En de pinda's heb ik eruit gelaten.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef Vicky het volgende:
* Vicky gaat receptje onthouden
je bent de [OUD SC] vergeet...
hehe...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was al zo blij dat ik geen nummer meer hoefde!
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:01 schreef snoopy het volgende:
Hoe laat je in hemelsnaam de pinda's uit een Snickermuffin?![]()
Oh gelukkig!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef Vicky het volgende:
Syrena, toen mijn verstandskiezen getrokken waren had ik ook een groot gapend gat. Daat gaat ineens heel snel dicht hoor! Wel voorzichtig doen met diingen eten aan die kant.
Ik had mijn zus al gebeld ervoor (apotheker) maar toen kreeg ik een hele oorwassing dat ik er vanaf moest blijven enzoquote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Vicky het volgende:
misschien ff de tandarts bellen en een speciaal spuitje vragen. heeft een kromme punt en zo kan je beter spoelen.
ik heb er ook nog eventueel wel eentje liggen
En? wat had je allemaal gegeten van de week?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh gelukkig!
Ja ik ben voorzichtig. Alleen wist ik gisteren nog niet dat er een gat zat, tot ik bij het tandpoetsen ineens een stuk friet ontdekte dat erin zat. Toen ik dat eruit haalde *onsmakelijk alert* kwam de rest van de zooi die er in zat ook mee.
Ik ben alleen weer zo anal dat ik dan met een wattenstaafje alle prut van de dag eruit ga vissen 's avonds, omdat eruitspoelen niet gaat want het is te diep. En ik baal dat ik er boven niet bij kan, dat gat zit aan de zijkant net buiten het zicht. Ik hoop gewoon maar dat daar dan ook niet zo veel in gaat zitten.
Oke, genoeg gore praat...sorry!
Misschien heeft Syrena nog wat in haar verstandsgat zitten!quote:
Tuurlijk! Wil je 'm hier of in PM?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:58 schreef Ireth het volgende:
Mijn duits komt niet verder dan "verdamt nog maal ein tode!" (met dank aan Commisaris Rex) maar die muffins wil ik ook maken! Iemand die um wilt vertalen voor me?? *extra lief kijkt*
Dat zout is wat we bij ons een snufje noemen. En het bakpoeder moet juist een hoopje zijn, dus niet afgestreken.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:03 schreef Vicky het volgende:
ik wil wel een poging wagen Ireth
Men neme:
* 2 snickers
* 30 gram ongezouten pinda's
* 125 gram zachte boter
* 1 iets met zout
* 75 gram bruine suiker
* 1 pakje vanille suiker
* 3 eieren
* 225 gram meel
* 2 afgestreken (?) theelepels bakpoeder
* 1-2 eetlepels melk
* bakvormpjes
quote:
*driftig notities maakt*quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
siliconenbakvormen zijn fijn jaJe moet alleen met cakevormen wel eerst op een rekje zetten en dan pas vullen. Ik kan uit ervaring vertellen dat cakebeslag erg lastig op te dweilen is
Jaaaa dat doet me denken aan mijn eerste keer, de vorm inwijden.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
siliconenbakvormen zijn fijn jaJe moet alleen met cakevormen wel eerst op een rekje zetten en dan pas vullen. Ik kan uit ervaring vertellen dat cakebeslag erg lastig op te dweilen is
Wat een bekentenisquote:Op maandag 2 juli 2007 23:37 schreef E.T. het volgende:
Ik moet nog steeds aan de siliconen..
Cup(cakeje) meer zou best mogen..quote:
echt gezond zijn ze zeker niet meer, met die suiker?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:09 schreef Gaoxing het volgende:
Als ze echt goed zijn, zijn ze van buiten knapperig, en van binnen een beetje zacht ET. En ik gebruik er hele grove bruinige suiker voor, die blijft een beetje korrelig. Hmmmmmm
Schil jij davitamonnetjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:30 schreef jessie het volgende:
Davitamonnetjes ook
Gewoon zodra je t voor je kinderen maakt, voor jezelf mee schillen. Is zo simpel, en zo lekker
Uhh... nee gezond niet echt. Ik gooi er wel vaak de helft van de suiker in, maar het lekkerst zijn ze toch volvet en volsuikerquote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:24 schreef E.T. het volgende:
echt gezond zijn ze zeker niet meer, met die suiker?![]()
maarreeehh... ga je mij nog vertellen hoe je die dingen moet maken? Altijd een leuke bezigheid op een regenachtige vakantiedag in ons tweede huis![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En ik wil het je wel vertellen, maar dat wordt later, want ik moet dan eerst even wegen (het is een Amerikaans recept, dus met cupmaten).
siliconencups?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Gaoxing het volgende:
En ik wil het je wel vertellen, maar dat wordt later, want ik moet dan eerst even wegen (het is een Amerikaans recept, dus met cupmaten).
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:28 schreef Lishe het volgende:
Snickermuffins....Ik heb ze nog nooit gehad maar het klinkt als iets waar ik niet meer zonder kan.
![]()
Die hadden we laatst over op het werk en mochten mijn collega's en ik dus lekker opetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:59 schreef Lishe het volgende:
Ja echt Sugar. Ik heb een zwak voor zoet nu. Ik denk dat ik wel 2 tompoezen op zou kunnen. Of 3 bananensoezen. Die vind ik wel het allerlekkerst denk ik nu. Bij Luuke had ik een oliebollentic, maar daar is het nu (gelukkig) het seizoen niet voor. Oh meeeen, een bananensoes.![]()
![]()
![]()
Volg jij altijd netjes alle etiketjes op?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:18 schreef Gaoxing het volgende:
Maar dat geeft niet, want daar zitten toch alleen de schoentjes in
Ja joh. Dit is ook een kast naar m'n hart: etiketjes, die je in hokjes kunt stoppen. Heerlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Volg jij altijd netjes alle etiketjes op?
Dat argument werd ook aangedragen door de verkoopsterquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van tijd is voor het bovenste laatje geplunderd gaat worden, enzo
Niet?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:47 schreef amaranta het volgende:
DE quinny buzz heeft overigens niks met een ledikantje te maken hoor
Dan is "veilig fruit" handiger jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef _evenstar_ het volgende:
en aardbei haal ik liever niet in huis ivm de kleine.. daar ze daar zo extreem op reageert![]()
valt zo makkelijk er af..
Hee, hier staat een kwarktaart naturel met mandarijntjes in de koelkast.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
zo kwarktaart vanille met persikjes staat in de koelkast![]()
Ben bang dat ik tegen die tijd nog niet zover geinstalleerd zit dat ik mijn oven al volledig in gebruik hebquote:
dr staat hier in de straat nog eentje te koopquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef m@x het volgende:
Fijn Ireth. Dat is toch een last van je schouders
Fluf, gefeliciteerd
Ik wil oohook een huisje kopen *stampvoet*
dat is mij vandaag even te ver fietsenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Harry Potter draait vanmiddag al in Antwerpen![]()
ik ben mijn hele leven al bang geweest voor prikken en naalden enzo.quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:56 schreef phluphy het volgende:
lady wrb, hebben ze enig idee waardoor je misselijk wordt? Zit het tussen je oren? Komt het door de prik? Of het idee dat je al dat bloed kwijtraakt?
en dat is mij dan weer te ver fietsenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dr staat hier in de straat nog eentje te koop
McFlurry's worden gemaakt van varkensbottenquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:01 schreef Kleintje het volgende:
Spannend M@x. Hoop dat de onderhandelingen lekker nader tot elkaar gaan komen!
Lady wrb, volgens mij is liggen al een goede oplossing. Tenminste, mijn zus had het ook altijd, dat ze echt beroerd werd. Die ging liggen en bleef ook zo'n 5 minuten liggen voor ze weg ging als ze klaar waren. Wel een bikkel hoor, dat je door wil gaan.
Nu we het toch over lekkere dingen hadden. Hebben jullie de Mac Flurry Solero al geprobeerd? Niet doen hoor... die is erg verslavend lekker!!!!
Je kan toch een vuur maken in de tuinquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben bang dat ik tegen die tijd nog niet zover geinstalleerd zit dat ik mijn oven al volledig in gebruik heb
Klinkt goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:07 schreef Syrena het volgende:
Ooooohhhh DaimMisschien doen ze daar wel gemalen eland in ofzo
![]()
Hmm eind augustus/begin september krijgen we de overdracht bij de notaris... Met die bank is vaak wassen neus ja.. We zouden het graag voor onze vakantie allemaal rond hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:35 schreef bixister het volgende:
phluphy, ik zie 't nu pas, gefeliciteerd met jullie decennium!
en diana ook gefeliciteerd, prachtig huis hoor, en vanaf vandaag echt van jullie (en de bank, huh huh).
m@x, spannend, ik duim mee!
Ze hebben nu toch ook een McFlurry met Rolo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:00 schreef Nijna het volgende:
Schildluis kleintje, volgens mij is dat voor de rode kleur ja.
Soms kan je maar gewoon beter niet weten wat ergens in zit en er lekker van genieten. Overigens trekd die mcflurry solero me helemaal niet. Ik wou dat ze hier de mcflurry d'aim hadden *kwijl*.
Maar dat is geen d'aim... wel lief dat je meedenkt trouwensquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:56 schreef Noli. het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch ook een McFlurry met Rolo?
't Is dan wel geen Daim maar iig wel chocola- en caramelerig..![]()
![]()
Ik kom ook op een aantal andere subfora, maar daar is dat helemaal niet zo. Ik denk dat het heel erg ligt aan het subforum.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:18 schreef Vivi het volgende:Trouwens, wat is de rest van Fok! toch irritant, vind ik steeds meer.
Zodra je daar je neus laat zien begint over het algemeen weer een of andere trieste puber tegen je aan/af te zeiken met cliché opmerkingen...echt, normaal posten of een leuke discussie is zeldzaam hier hoor tegenwoordig.
Gefeliciteerd ! En bedankt voor de felicitaties !quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:57 schreef Faja-Lobi het volgende:
Gooi hier wat lekkere cakejes en drankjes op het bankje want vandaag ben ik 4 jaar getrouwd
Mooi uitgangspunt vind ik datquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:22 schreef m@x het volgende:Gefeliciteerd Faja
![]()
Diaan, nog niks gehoord. Laten we er maar van uit gaan dat geen nieuws goed nieuws is (ofzo)
Ow dat lijkt mij ook zóó frustrerend van je huis verkopen. Steeds maar schoonmaken en opruimen. Ik ben daar al geen ster in. Misschien laten de bieders je even "zweten". Veel gebruikte tactiek heb ik begrepen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:29 schreef m@x het volgende:
Net weer met de makelaar gesproken. Hij heeft nog niks gehoord nav ons tegenbod. Morgen is er weer een bezichtiging. Ik word gestoord van het opruimen. Het voelt echt alsof ik de hele tijd met een doekje achter Kai aan moet rennen omdat er ieder moment weer andere mensen het huis binnen kunnen komen stappen.
Het regent hier trouwens gigantisch hard. Ik was van plan om Kai even naar de buurvrouw te brengen en naar het postkantoor en de kringloopwinkel (de arcopal verzameling aanvullen) te gaan maar het is nu niet wat je noemt lekker fietsweer.
Sorry ik kan dat niet, helaas. Kun je niet het gifje met link gewoon kopiëren in je profiel?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef m@x het volgende:
Is iemand hier handig genoeg om van onderstaand plaatje een avatar te bouwen?
[afbeelding]
Bij mij lukt het wel, zie je het?quote:
In mijn dorp gebeurt, alleen....daar ligt helemaal geen Kennedystraatquote:Gewapende beroving
Politie zoekt getuigen
Stein, 04-07-2007 • Dinsdagmiddag rond 17.45 uur vond er op de Kennedystraat in Stein een gewapende beroving plaats, waarvan een 33-jarige inwoner van Beek het slachtoffer werd.
De man reed op zijn snorscooter aan de voorzijde voorbij het eerste flatgebouw, toen hij door twee mannen met een Noord-Afrikaans uiterlijk, werd aangesproken. Een van hen trok meteen een vuurwapen en bedreigde daarmee het slachtoffer. Nadat deze zijn geld had moeten afgeven, renden beide daders weg over het grasveld dat achter de flat ligt. De politie stelt een onderzoek in. Zij zoekt getuigen (0900-8844, lokaal tarief)
Ikke wel maar niet nu zeg maar. Vanavond misschien?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef m@x het volgende:
[afbeelding]
Ja dat dacht ik ook al meteen. Maar in Stein is er wel een Kuringenstraat, daar liggen ook flats en dat is niet zo'n lekkere buurt. Nou ja, ben benieuwd wat de krant er van maakt morgen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:44 schreef phluphy het volgende:
Syrena, er is in Beek Kennedylaan; daar staan inderdaad alleen maar flats.
Iemand heeft niet helder gepost of zo.
Yup, en ik vind het een heel eng idee sinds ik moeder ben, dat mijn kleinequote:Op woensdag 4 juli 2007 16:12 schreef Sugar het volgende:
Bizar als je zulke dingen ziet gebeuren, he?
m@x ik ben zo vrij geweestquote:Op woensdag 4 juli 2007 15:10 schreef m@x het volgende:
[afbeelding]
de foto's die je verkleind moet je eerst ff voor web opslaanquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:19 schreef Lois het volgende:
Ik snap niet hoe jullie dat doen, die leuke avatarsIk ben laatst bezig geweest met 4 hele leuke foto's van Eva en Iris. Netjes verkleind, gifje van gemaakt en toen bleek dat ding nog een ziljoen MB te zijn
![]()
Mooie gelegenheid om dit topic weer eens een schopje te geven. Toch?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:48 schreef BettyR het volgende:
Weet niet of deze vraag hier wel thuishoort, maar ik stel 'm toch maar even.
Ik ben voor een vriendin die Pabo op zoek naar een verjaardagscadeautje. Aankomend schooljaar gaat ze lesgeven aan kleuters (groep 2) en boeken zijn zeer welkom. Ik ben benieuwd uit welke boeken de Fok!kleuters graag voorgelezen willen worden.
Dat was niet te zien hoor...quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:00 schreef Ireth het volgende:
Ik ben een groot Marianne Busser en Ron Schroder fan!
Kheb ze ff gesleurd en gepleurdquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef Lois het volgende:
Ga ajb even verder in De leukste kinderboeken dan kan ik het later nog eens terugvinden![]()
Die ik heb is juist wel een megadure, helaas ;-)quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:16 schreef Sugar het volgende:
Dames, jullie kwijlen toch altijd bij een aantal digitale camera's? Welke ook alweer? Welke moet ik zoeken? Ik wil gewoon een goede, maar geen megadure... Heb de vraag ook in FOT staan, maar ik wil juist even weten waarover jullie het al een aantal keer hadden hier. Bix geloof ik, of maneki.neko? Of tex?
Ik heb sinds een paar weken deze: reviewquote:Op donderdag 5 juli 2007 08:16 schreef Sugar het volgende:
Dames, jullie kwijlen toch altijd bij een aantal digitale camera's? Welke ook alweer? Welke moet ik zoeken? Ik wil gewoon een goede, maar geen megadure... Heb de vraag ook in FOT staan, maar ik wil juist even weten waarover jullie het al een aantal keer hadden hier. Bix geloof ik, of maneki.neko? Of tex?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef phluphy het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen?Ik blijf zin houden in zowel muffins als snickers.
![]()
Ik heb daar ook last van, maar dan wanneer ik de titel van de SlowChat in SHO leesquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:08 schreef lotusparel het volgende:
Ik krijg juist elke keer last van een draaiende maag als ik de TT lees
Dank je! Lief!quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:59 schreef Maggie het volgende:
Trouwens, Ingrid, ik wil nog even zeggen dat het lijkt alsof je je fijner voelt dan een tijdje geleden, zo komt het tenminste over in je posts, en dat dat me goed doet
da`s ook zo`n mooie inderdaad *huiver*quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:15 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ik heb daar ook last van, maar dan wanneer ik de titel van de SlowChat in SHO lees.
Ik werd natuurlijk nieuwsgierig, en vond dit: ShowChat #1076: tepelhaarbeffers inside!quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:15 schreef BettyR het volgende:Ik heb daar ook last van, maar dan wanneer ik de titel van de SlowChat in SHO lees.
Jaaa, zie je wel, goed topicquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Phluph d'r trouwdag?
Dat zal Easy vast nog wel even willen weten als ze weer terug is na d'r internetloos zijn.
Zomers?? 't Waait hier keihard!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:37 schreef Sugar het volgende:
Joehoe? Zijn er nog mensen die in dit zomerse weer op een bankje gaan zitten? Bestaan ze nog?
Ik kom er even bij zitten dan en even keuvelen. Op mijn werk is niks te doen en er is niemand om tegenaan te kletsen. Jullie zijn er altijd, toch?
Toch?
Toch?!
TOCH??!!![]()
![]()
zomerse buien zijn dat PV.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zomers?? 't Waait hier keihard!Geen regen, maar wel wolken en storm.
Zon, zon.... waar zijt gij oh warme zon...
edit: het regent nu ook....![]()
Nee, dikke strepen regen: dát zijn zomerse buien. Dit is gewoonquote:
allichtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
taart en kadootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo en dan ga ik nu weer slapen.
BE ik zit dan steeds te denken aan mijn eigen trouwdag en dat we zo'n ontzettende mazzel hadden op 29 september(jij had toch ook mooi weer?)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef bixister het volgende:
dat zal lastig worden, 't is een onderwijsbaan dus ik heb te maken met lesroosters. maar ik denk echt dat 't hele verhaal niet doorgaat, dussss. bedankt voor 't meedenken evenwel!
haha DeLiedje!jij bent gewoon gepreoccupeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |