Jaaa, zie je wel, goed topicquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Phluph d'r trouwdag?
Dat zal Easy vast nog wel even willen weten als ze weer terug is na d'r internetloos zijn.
Zomers?? 't Waait hier keihard!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:37 schreef Sugar het volgende:
Joehoe? Zijn er nog mensen die in dit zomerse weer op een bankje gaan zitten? Bestaan ze nog?
Ik kom er even bij zitten dan en even keuvelen. Op mijn werk is niks te doen en er is niemand om tegenaan te kletsen. Jullie zijn er altijd, toch?
Toch?
Toch?!
TOCH??!!![]()
![]()
zomerse buien zijn dat PV.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:14 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zomers?? 't Waait hier keihard!Geen regen, maar wel wolken en storm.
Zon, zon.... waar zijt gij oh warme zon...
edit: het regent nu ook....![]()
Nee, dikke strepen regen: dát zijn zomerse buien. Dit is gewoonquote:
allichtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:30 schreef lady-wrb het volgende:
taart en kadootjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo en dan ga ik nu weer slapen.
BE ik zit dan steeds te denken aan mijn eigen trouwdag en dat we zo'n ontzettende mazzel hadden op 29 september(jij had toch ook mooi weer?)
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:02 schreef bixister het volgende:
dat zal lastig worden, 't is een onderwijsbaan dus ik heb te maken met lesroosters. maar ik denk echt dat 't hele verhaal niet doorgaat, dussss. bedankt voor 't meedenken evenwel!
haha DeLiedje!jij bent gewoon gepreoccupeerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |