okquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Trial begonnen en nu aan het downloaden, ben benieuwd![]()
Zit er dan veel humor inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef GereedschapLeger het volgende:
ik ben het ook eens aan het downloaden, lijkt me wel grappig
Er is een gratis trial van 2 weken, ga naar de site (www:wwiionline.com)-> getting started -> free trials & promos -> de trial.quote:
sorry, in koppertjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef GereedschapLeger het volgende:
[..]
beetje bijdehand doen. Lijkt me wel een leuk (hmmm, klopt ook niet echt)
![]()
tactiek in BF2? vergeleken met wat je in ww2 online zult zien is BF2 er niks bijquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef bremmie het volgende:
Heb nog niet echt goed kunnen kijken. Van het weekend thuis op mn eigen PC ff checken. Lijkt me wel een tof spel, echt met veel tactiek (wat bij BF2 ook werd aangekondigd maar waar ik niet veel van gemerkt heb) en op zich gaan de graphics nog wel.
Ben benieuwd...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef got.rice het volgende:
[..]
tactiek in BF2? vergeleken met wat je in ww2 online zult zien is BF2 er niks bij
gewoon hetzelfde hoor... alleen zal het veranderen als er een nieuw spel uitkomt ( afrika bijv) maar dat duurt nog minstens 30 jaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:09 schreef bremmie het volgende:
De link voor de officiele site in de OP klopt trouwens niet.
Dat moet zijn:
http://www.battlegroundeurope.com/scripts/wwiionline/index.jsp
Ik krijg bij mij geen site als ik de link in de OP aanklik, vandaar dat ik heb aangegeven dat de link verkeerd is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde hoor... alleen zal het veranderen als er een nieuw spel uitkomt ( afrika bijv) maar dat duurt nog minstens 30 jaar
Ze hebben de engine zelf gemaakt, aangezien er geen mmofps engine isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb het spel even geprobeerd maar het is niets voor mij. Graphics zijn erg slecht, helaas hebben de makers niet geïnvesteerd in een engine want deze is wel erg achterhaald.
Fac Cry/Crysis engine wordt ook gebruikt door een mmorpg (ben naam even kwijt) dus aan een betere engine komen is niet zo moeilijk lijkt me, al kost het natuurlijk wel wat. WW2BG richt zich duidelijk meer op realisme dan op graphics, dit levert blijkbaar genoeg spelers op. Toch denk ik dat met een nieuwe engine en mooiere graphics ze veel nieuwe spelers kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze hebben de engine zelf gemaakt, aangezien er geen mmofps engine isdeze is daarom wel achterhaald ja, alhoewel ze aan UNITY2 bezig zijn( nieuwe engine) maar ik zie dat ding niet zo snel uitkomen.
De far cry engine voor een MMO? lijkt me sterk hoor aangezien die engine vooral voor singleplayer bedoelt is en niet voor 128+ mensen in een gebiedje o.i.d.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Fac Cry/Crysis engine wordt ook gebruikt door een mmorpg (ben naam even kwijt) dus aan een betere engine komen is niet zo moeilijk lijkt me, al kost het natuurlijk wel wat. WW2BG richt zich duidelijk meer op realisme dan op graphics, dit levert blijkbaar genoeg spelers op. Toch denk ik dat met een nieuwe engine en mooiere graphics ze veel nieuwe spelers kunnen krijgen.
Ik probeer het wel weer eens over een jaar of twee
Spel gaat toch doodquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef ewalk het volgende:
Hey Mouz!,
Vergeet niet te vertellen dat deze engine zo is gemaakt dat je een zicht hebt van 6km op de grond en 10 in de lucht. Om alles nog gedetailleerd te houden moet je het grafisch wat minder doen. Ook de Farcry engine kan dit niet aan.
Ik vind het iig niet meer leuk laat ze de lag enz maar fixen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef ewalk het volgende:
Aaaaaaaaach , niet zo negatief! Men wacht gewoon tot deze campagne over is. Ze gaan toch niet midden in de campagne patchen? Je weet zelf hoe dat gaat met CRS.
Soon!
Nee je hebt meestal grote gevechten de omgeving om de steden heen is wel een beetje leeg (alhoewel de gevechten zich ook soms naar daar verplaatsen)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Ziet er wel leuk uit eerlijk gezegd.
Alleen is het niet vooral een lege omgeving en vervolgens gekilled worden door een random camper in een schuurtje ?
nouuu, mortieren kunnen erg handig zijn in sommige gevallen, denk maar aan bruggevechten en mobile spawnpoints bijvquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee je hebt meestal grote gevechten de omgeving om de steden heen is wel een beetje leeg (alhoewel de gevechten zich ook soms naar daar verplaatsen)
ToE zijn ze mee bezig ( dat de supply aan brigades wordt gelinked ipv een stad) en mortieren ( zie ik het nut niet van in omdat je niet in groepen bij elkaar loopt ( hoewel dat zoo vet zou zijn)
3 nieuwe vliegtuigen ..
Het mooie van wwiionline is dat je in het spel kilometers ver kan kijken (heel erg belangrijk als je bijv als een artillery op een heuvel tanks wilt neerknallen) en alsnog je tegenstanders kan spotten en dat je als piloot kilometers hoog de lucht in kan vliegen en vanuit de lucht zelfs verder kan kijken dan een infantry op een heuvel. In veel hedendaagse games is dit bijna onmogelijk omdat je ontiegelijk veel fps lag kan krijgen als je het probeert tenzij je een ubercomputer hebt wat dus niet iederenheeft. En onthou dat dit een mmofps is en niet een singleplayer game of een multiplayer game met 64 spelers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb het spel even geprobeerd maar het is niets voor mij. Graphics zijn erg slecht, helaas hebben de makers niet geïnvesteerd in een engine want deze is wel erg achterhaald.
Zijn die explosies van die mortieren dan zo groot? heb die test nog niet gedownload... vegeleken met een tank ap/he explosie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef got.rice het volgende:
[..]
Het mooie van wwiionline is dat je in het spel kilometers ver kan kijken (heel erg belangrijk als je bijv als een artillery op een heuvel tanks wilt neerknallen) en alsnog je tegenstanders kan spotten en dat je als piloot kilometers hoog de lucht in kan vliegen en vanuit de lucht zelfs verder kan kijken dan een infantry op een heuvel. In veel hedendaagse games is dit bijna onmogelijk omdat je ontiegelijk veel fps lag kan krijgen als je het probeert tenzij je een ubercomputer hebt wat dus niet iederenheeft. En onthou dat dit een mmofps is en niet een singleplayer game of een multiplayer game met 64 spelers.
Als het goed is kunnen de mortieren zeker van nut zijn helemaal bij AB camps en zo. In combinatie met de supllytruck zijn de LMG, ATR en Mortier geduchte wapens. Je hebt namelijk nu een munitie overstock mogelijkheid dus 5 keer zoveel als normaal, maar wel alleen met een Supplytruck in de buurt die stilstaat. Dit simuleert de ammotrucks die ook in WOII altijd met PAnzereenheden en artillerie eenheden meereden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn die explosies van die mortieren dan zo groot? heb die test nog niet gedownload... vegeleken met een tank ap/he explosie?
Het is een mmofps maar je moet het zien als een mmorpg waar je dingen moet doen die minder leuk is om te winnen(lvlen in mmorpgs) En ze mogen wel weer aan de lag werken hoor in het begin van 1.26 kon ik gewoon vliegen maar daarna niet meer
(in 1.26 hadden ze volgens mij heel veel gedaan daaraan)
Het bruutste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is met een vliegtuig een open veld strafen en daarbij 5 inf kills maken (was een groot gevecht en zij hadden volgens mij alleen die msp nog over op dat moment)
Zag er zo vet uit![]()
Gast wat verziekt de game nou juist ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef ewalk het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen de mortieren zeker van nut zijn helemaal bij AB camps en zo.
Wat bedoel je nou Mouz? Geef jij daar eens antwoord op dan? Je moet gewoon slimmer zijn dan de vijand en mortierteams of supplytrucks op tijd uitschakelen. Niks verzieken gewoon slim spelen. Goede OIC, goede teamplay etc. Je zou eens met ons 1st gebirgjagers mee moeten gaan. Dan zie je op de goede tijdstippen goede teamplay: interdictions, fb defenses, flaktraps, tanktraps, resupplymissions etc. Samen met o.a. Koopman, Lampie, Kalegek, Seal, Niels, etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gast wat verziekt de game nou juist ?
Ben zelf geen wwiionline speler meer, al een lange tijd mee gekapt maar wat ik dus zojuist zei over mortieren zijn alleen maar speculaties, of het daadwerkelijk een effectieve wapen kan ik niet vertellen.. Ben wel van plan om weer te gaan beginnen thoughquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn die explosies van die mortieren dan zo groot? heb die test nog niet gedownload... vegeleken met een tank ap/he explosie?
Het is een mmofps maar je moet het zien als een mmorpg waar je dingen moet doen die minder leuk is om te winnen(lvlen in mmorpgs) En ze mogen wel weer aan de lag werken hoor in het begin van 1.26 kon ik gewoon vliegen maar daarna niet meer
(in 1.26 hadden ze volgens mij heel veel gedaan daaraan)
Het bruutste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is met een vliegtuig een open veld strafen en daarbij 5 inf kills maken (was een groot gevecht en zij hadden volgens mij alleen die msp nog over op dat moment)
Zag er zo vet uit![]()
Dat abs worden gecamped.... Wordt nu nog makkelijker voor axis ( en soms voor alliedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef ewalk het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou Mouz? Geef jij daar eens antwoord op dan? Je moet gewoon slimmer zijn dan de vijand en mortierteams of supplytrucks op tijd uitschakelen. Niks verzieken gewoon slim spelen. Goede OIC, goede teamplay etc. Je zou eens met ons 1st gebirgjagers mee moeten gaan. Dan zie je op de goede tijdstippen goede teamplay: interdictions, fb defenses, flaktraps, tanktraps, resupplymissions etc. Samen met o.a. Koopman, Lampie, Kalegek, Seal, Niels, etc.![]()
De game kan geweldig zijn en is het ook even geweest (2004 was een heel vet jaar) maar de laatste tijd zijn er zo weinig mensen online rond europese tijden ....maarja zal nog is kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:51 schreef ewalk het volgende:
Er zijn inderdaad veel klachten over lag. Men is bezig de netcode te fizen daarnaast hangt het waarschijnlijk ook veel van je machine af. Het spel vergt ontzettend veel rekenkracht van je processor. Het is te hopen dat de makers iets tegen de fps lag hebben gevonden in 1.27. Het is zekr jammer dat ze wel met nieuwe features komen maar niet met een lagvrije omgeving. Maar ja, ik denk dat ik een diehard fan ben en ze toch het voordeel van de twijfel geef. Er is namelijk geen enkel andere game met een dergelijke diepgang. Mocht deze er zijn, met betere graphs, even grote wereld, met hetzelfde uitzicht, en natuurlijk lagfree, dan ben ik een vand eeersten die BGE vaarwel zegt om de game te gaan spelen. Maar tot nu toe is het nog geen enkel sogtware huis gelukt omdat ze meer voor mainstream games gaan, lees het grote geld. CRS heeft niet veel geld en moet roeien met de riemen die ze hebben. ik heb bewondering voor het feit dat ze zover zijn gekomen en nog steeds bestaan! Dus Mouz, het spel is nog lang niet dood, voorla als je bedenkt dat Toes al vanaf het begin op stapel stond en de game daarvoor was gecode. Vanuit Toes wil men juist het spel nog verder gaan uitdiepen. In wezen heeft men schijt aan mainstream en volgt gewoon hun eigen droom om af en toe goede ideeen van de playerbase mee te nemen. Bij EA hoef je niet te wezen voor zoiets. Volgens een grafiek die ik een tijd geleden zag hebben ze rond de 150000 subs. Of deze allen actief zijn weet ik niet. Als ik advocaat van de duivel wil spelen dan vind ik idd dat ze moeten opschieten met de nieuwe engine willen ze opboksen tegen andere arriverende games(OPF2) Aan de andere kant is de authenciteit het toch dat de echte liefhebbers trekt.
ABs worden al vanaf het begin van de game gecamped. Het gaat er juist om dat je je niet laat campen. Een goede CO of OIC laat defensive MS's inde omgeving deployen en waarschuwd om niet te spawnen in de ab omdat hij gecamped wordt. Verder zul je als speler moeten opletten wat er wordt gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat abs worden gecamped.... Wordt nu nog makkelijker voor axis ( en soms voor allied)
Misschien moet je toch wat dedicater gaan spelen. Of Axis of Allied en eindelijk eens een sub nemen. Meld je dan eens aan bij een goede squad. Dan kun je echt toegewijd spelen en voel je echt de bonding die ontstaat. Op zich zijn er best wel veel trials maar ja, dat is toch anders dan wanneer je echt subscribed. Bovendien steun je CRS er ook mee waardoor ze hun [product steed kunnen innoveren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De game kan geweldig zijn en is het ook even geweest (2004 was een heel vet jaar) maar de laatste tijd zijn er zo weinig mensen online rond europese tijden ....maarja zal nog is kijken
Dedicater? heb echt maanden lang elke dag gespeeld maa ik was het p een moment gewoon zat. Maarja over een maand of 2 of nu al zal ik het wel weer leuk gaan vinden net als de vorige keer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef ewalk het volgende:
[..]
Misschien moet je toch wat dedicater gaan spelen. Of Axis of Allied en eindelijk eens een sub nemen. Meld je dan eens aan bij een goede squad. Dan kun je echt toegewijd spelen en voel je echt de bonding die ontstaat. Op zich zijn er best wel veel trials maar ja, dat is toch anders dan wanneer je echt subscribed. Bovendien steun je CRS er ook mee waardoor ze hun [product steed kunnen innoveren.
Ja, maar je zat toch niet bij een squad? Je had toch ook een tijdje Axis gespeeld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dedicater? heb echt maanden lang elke dag gespeeld maa ik was het p een moment gewoon zat. Maarja over een maand of 2 of nu al zal ik het wel weer leuk gaan vinden net als de vorige keer.
Ik heb nou al 20 squads gehad ofzo en bij geen van die squads zat ook letterlijk iedereen op dezelfde missie....quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:43 schreef ewalk het volgende:
[..]
Ja, maar je zat toch niet bij een squad? Je had toch ook een tijdje Axis gespeeld?
Tja, die flop top 10 zal wel gebaseerd zijn op verkoopcijfers en verwachtingen die niet zijn waar gemaakt. De playerbase is niet explosief gestegen en de markt die CRS bedient is echt een niche markt (puur voor e echte diehard die ook nog goed bij kas zit) Maar WWIIOL gaat wel het 7de jaar van haar bestaan in met een redelijk constante playerbase(kan en moet eigenlijk meer). Denk niet dat veel spellen dit kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:45 schreef MouzurX het volgende:
Vet, wel slecht nieuws een site heeft een top 10 geflopte mmorpgs opgestelt en ww2ol staat op de 10de plek... ik vind het spel toch niet geflopt .... ja vergeleken met WOrld of Warcraft ofzo wel ja maar het spel bestaat nu wel al 6 jaar ofzo?
En die top10 heeft power unlimited klakkeloos overgenomen in het blad...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:18 schreef ewalk het volgende:
[..]
Tja, die flop top 10 zal wel gebaseerd zijn op verkoopcijfers en verwachtingen die niet zijn waar gemaakt. De playerbase is niet explosief gestegen en de markt die CRS bedient is echt een niche markt (puur voor e echte diehard die ook nog goed bij kas zit) Maar WWIIOL gaat wel het 7de jaar van haar bestaan in met een redelijk constante playerbase(kan en moet eigenlijk meer). Denk niet dat veel spellen dit kunnen zeggen.
In welke PU zag je dat trouwens? Ik heb de nieuwe namelijk nog niet in de bus gehad.
Edit: heb hem net in de bus, belachelijk dat ze erin zetten dat veel mmorpg's het succes van WoW willen evenaren, terwijl WWIIonline al veel ouder is! Ze hebben hem overigens van deze site afgehaald http://www.gamemusketeers.com/content/view/317/1/. Gewoon hun eigen verhaaltje erbij en klaar. Niet eens research gedaan en zo. ik betwijfel de onafhankelijkheid die ze propageren, volgens mij worden ze gewoon vet door grote game developers betaald. Die gast van de gamemusketeers lult trouwens ook onzin. Hij zegt dat hij geen voertuig kan besturen zonder te multicrewen. Je reinste onzin dus!
World War 2 Online - Call of Duty, Battlefield 1942, and Medal of Honor these games conjure up the entire gamut of gritty WW2 warfare in all of its forms. WW2 Online dismisses all of them and makes warfare feel like HELL. The HELL of waiting to get into combat, the HELL of finding anyone to shoot at, The HELL of getting capped off in one shot, The HELL of being unable to do crap in a vehicle because you need a full crew (working together) to get the cranky beast to work. The HELL of paying for all of this "joy", when the afore mentioned games are available for a one shot cost. WW2 should have listened to the FPS crowd. Make a FUN™ game and leave the realism to the History Channel™.
Needless to say this is the bigget BoAT no one wants to get on.
Ik denk dat je squad wel Euro moet zijn wil je genoeg leden krijgen. Bereken wel dat met 1.27 de game play revolutionair zal veranderen. Veel werk voor de XO's en Co's vooral als ze in de HC zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:15 schreef Beatie_NL het volgende:
Mijn ingame naam is beatie64 (allied)
Ik ben niet van plan snel op te geven hoor! Ik wilde ook graag lid worden van dutchd.nl, maar kennelijk heeft de beheerder het te druk. (het veriferen gaat via de beheerder).
Ik hoop dat 1.27 een nieuwe inpuls zal zijn, en mijn squad een boost zou geven. Ben bezig met nieuwe leden die ik nodig heb om te beginnen. Als er mensen zijn die graag mijn squad willen joinen, kan ik veel eerder offieel beginnen. Ik heb een XO, dat is een goede vriend van mij, maar hij heeft niet zo veel ervaring. Ik wil op termijn een andere XO hebben, of in elk geval een erbij met veel ervaring. Tevens ga ik een aantal nieuwe dingen doen met de squad ranks. CO, XO, recruiter en member is niet echt genoeg vind ik.
Groetjes
Erik (aka Beatie)
Zou ik misschien de link mogen, ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:31 schreef ewalk het volgende:
De game is inderdaad niet erg bekend hoor! KJomt door het lage budget van CRS om de gmae te promoten. Het moet het echt van mond op mond reclame hebben.
edit: ik heb hem ook op het forum van BE geplaatst. Er hebben inmiddels een stuk of 10 gasten gereplied. LOL
Ik heb zelf planetside (een sci-fi mmofps) een hele lange tijd gespeeld, 2004 was voor planetside een top jaar maar in de loop van 2005 daalde het aantal spelers waarna de devs geforceerd waren de 6 servers samen te mergen tot 3 servers, je merkte in het spel zelf ook dat er minder spelers zijn en een speler heeft daar wat aan gedaan; hij maakte de volgende ad filmpje voor planetside wat voor een mooi impuls zorgde in eht aantal spelers in planetside: http://www.youtube.com/watch?v=RAWAANT-_XE .. dezelfde ad zorgde ervoor dat ik weer terugkwam maar ik ben na een jaartje weer gekaptquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:20 schreef MouzurX het volgende:
Eigenlijk zouden wij iets moeten verzinnen om de game wat bekender te maken ...
Ja kost teveel... ze kunnen wel de trials weer zonder CC doen want je kan gewoon een CC pakken die niet bestaat en dan kan je alsnog spelen ( als de periode afloopt zegt hij dat de CC niet bestaat ofzo )quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:54 schreef got.rice het volgende:
Je kan aan de hand van zijn zogenaamde review lezen dat hij de meeste games in zijn lijstje niet eens fatsoenlijk gespeeld heeft
Hebben de devs eigenlijk ooit gedacht aan een soort van gratis account waar ze alleen als infantry mogen spelen en misschien ook met anderen kunnen meerijden als gunner of driver of iets dergelijks.. PlanetSide had een tijdje ook zoiets waar je tot een bepaalde rank kon spelen voor een hele jaar.. misschien iets voor wwiionline aangezien het concept ongeveer hetzelfde is?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:58 schreef Beatie_NL het volgende:
ewalk zei:
denk dat je squad wel Euro moet zijn wil je genoeg leden krijgen. Bereken wel dat met 1.27 de game play revolutionair zal veranderen. Veel werk voor de XO's en Co's vooral als ze in de HC zitten.
Over Dutchd.nl: Ik zal de beheerder Ltroel wel inlichten dat je je hebt aangemeld. Hij vertelde me da hij wel ene berichtje van je had gehad over de site. Je kunt werven op de site maar ook op het officiele forum.
Te weinig nederlanders voor een squad ( de helft speelt dan ook axie nde andere helft allied dat werkt niet..quote:Je bedoelt dat de squad engelstalig moet zijn met leden uit Europa? Ik heb er overgedacht. Bijna alle squads zijn engels talig, en ik wilde proberen om een nederlands squad op te richten! Ik kan als de meerderheid het OK vind altijd nog overstappen naar engelstalig. Voorlopig ga ik het zo proberen!
mvg
Beatie
Geen idee. Het kon in het verleden wel maar ik weet het niet. Ik heb gebruik gemaakt van Paypal. Misschien dat Mouz het weet. Of je moet een card van iemand anders lenen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:03 schreef punkjunk het volgende:
Is er een manier om het invullen van je credit card te omzeilen bij zo'n 14 daagse trail?
Paypal gebruiken kan niet voor een trial ( misschien wel daarna maar niet bij de verificatie)quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:51 schreef ewalk het volgende:
[..]
Geen idee. Het kon in het verleden wel maar ik weet het niet. Ik heb gebruik gemaakt van Paypal. Misschien dat Mouz het weet. Of je moet een card van iemand anders lenen?
Ja klopt... explosies zien er nou niet echt super uit maar wel beter dan de oude en groter dus ik hoop dat ze ook meer damage doen ( meer schrapnel)quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:24 schreef ewalk het volgende:
Ik heb het nog niet gechecked maar hoor goede verhalen. Inf beweegt nu beter en heeft gunsway net als bij RO.
Ze moeten wel meer damage doen want ze hebben de Stat HE verbeterd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja klopt... explosies zien er nou niet echt super uit maar wel beter dan de oude en groter dus ik hoop dat ze ook meer damage doen ( meer schrapnel)
wat een KUT paginaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 05:12 schreef Beatie_NL het volgende:
Ik heb paar leuke ideeen, kom eens langs op mijn team pagina!
http://home.wanadoo.nl/beatie
dit dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wat een KUT paginaMijn ogen konden het amateurisme niet meer aan en kotsten oogsnot uit, waarna mijn pupillen spontaan begonnen te branden en uit mijn oogkassen rolden op mijn scrotum en mijn penis spontaan weer slap werd als gevolg hiervan.
Klik dan op de linkquote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef ewalk het volgende:
Hey Mouzur wat moet je volhouden? ben je gestopt met roken of zo??
Er zijn een paar elementen die ik wel leuk vind in Ro en dat is de supressie effecten en de infantry uitwerking. Voor de rest vind ik het qua diepgang tegenvallen. Ik houd meer van het complexe van BE waarbij je echt deel uit maakt van een groter geheel.quote:Op woensdag 19 september 2007 10:05 schreef Thommieh het volgende:
Als ik dit allemaal zo lees denk ik dat de liefhebbers van dit spel Red Orchestra: ostfront eens moeten proberen, te downloaden via valve. Vergelijkbaar realisme, iets kleinere schaal maar wel mooie, historisch verantwoorde maps, voertuigen en models. En bovendien na aanschaf gratis.
Tjonge jonge, dat is zwaar zeg! Kun je het volhouden? Ik heb misschien nog wat leuke plaatjes voor je!quote:Op maandag 17 september 2007 22:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klik dan op de link![]()
Maare het was weer een weekje zwaar minder zeg ... net weer een leuk gevecht gehad maar ik denk dat het ligt aan het feit dat er meerdere aos zijn .. eigenlijk moeten ze gewoon 1 ao doen en 1 do .. das meer dan genoeg.
jaa umm 40commandos ofzo heet tie.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:34 schreef got.rice het volgende:
Ik heb mijn account weer is geactiveerd en ik ben op zoek naar een nederlandse/euro squad, iemand tips?
http://svo.bravehost.com/quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:34 schreef got.rice het volgende:
Ik heb mijn account weer is geactiveerd en ik ben op zoek naar een nederlandse/euro squad, iemand tips?
umm weet het niet precies maar volgens mij is het duurste 15 dollar per maand en dan 14 dollar p.m(3 maanden) en dan 13 dollar p.m(jaar subscription) omgerekent 15 dollar = 10,25 euro per maand.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:35 schreef Hardrebel het volgende:
Het lijkt me wel een tof spel zo te horen.
Wat moet het kosten om mee te doen eigenlijk?
O bij mij gaat het juist om de "subscription" te hebben gedeelte niet echt om hoeveel geld het is...quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Hardrebel het volgende:
Jammer dat een maandeljkste bijdrage toch een hoge drempel is voor mij. Ik vind namelijk dat online gamen misschien 1 euro per maand moet kosten en liever gratis;)
Tja, als je een spel hebt waarbij het developersteam vrij klein is en die een game neerzetten die op zich ongegevenaard is, dan redden ze het echt niet met een 1euro per maand, hoe nobel jouw streven ook lijkt.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:46 schreef Hardrebel het volgende:
Jammer dat een maandeljkste bijdrage toch een hoge drempel is voor mij. Ik vind namelijk dat online gamen misschien 1 euro per maand moet kosten en liever gratis;)
Zijn de prijzen niet omhoog gegaan een paar maanden terug?quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:06 schreef ewalk het volgende:
[..]
Tja, als je een spel hebt waarbij het developersteam vrij klein is en die een game neerzetten die op zich ongegevenaard is, dan redden ze het echt niet met een 1euro per maand, hoe nobel jouw streven ook lijkt.![]()
Tegenwoordig is de euro heel erg gunstig ten opzichte van de dollar, wat een maandelijkse bijdrage niet gek maakt. Wat geef je per maand uit aan drank of andere entertainment? 4 biertjes is al meer dan de minimale maandelijkse bijdrage van omgerekend Ī5,69 als je vooruit betaald. De gewone maandelijkse bijdrage is Ī10.22. Op zich ook niet gek, volgens mij. Ik weet niet of je een bijbaantje hebt. Ik zou zeggen stel prioriteiten en maak een keuze.
To create and activate your subscription you need the CD Key which is found on the jewelcase of your retail copy. If the retail version is not available in your country, you can purchase an Activation Key online for $19.99USD. Whether you use a CD Key or an Activation Key to create your account, you get a 30 day FREE trial before a paid subscription is required. The standard subscription is $14.99USD per month but you can pay as little as $8.33 a month by pre-paying.
via paypal kan je ook betalen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:31 schreef captainkid het volgende:
Heb ook een paar vraagjes, misschien zijn ze al gesteld, maar kan zijn dat die info al weer (te) oud is..
Op welke manieren kun je betalen? Ik heb nl geen creditcard.
Hoeveel servers zijn er?
Kun je nog steeds de trial doen zonder zelf een creditcard te hebben maar bestaande cc gegevens via google in te voeren?
Bij voorbaat dank. Normaal kijk ik zelf even op zo'n site maar heb al eerder geprobeerd een trial te regelen en heb het wel gehad met die baggersite.
mensen spelen ook nog steeds counterstrike....quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:13 schreef BaraCuda het volgende:
Toch maar besloten na de filmpjes op Youtube om er niet aan te beginnen.
Misschien toen het uitkwam dat ik het wel zou spelen met die graphics maar dat zou ik nu echt niet meer kunnen
Zelfde voor mij met Grand Prix Legends.quote:Op zaterdag 8 december 2007 15:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
mensen spelen ook nog steeds counterstrike....
kijk anders: http://www.youtube.com/watch?v=LIlbbOKJrjI&feature=related
en dan 1b 2a 2b 2c etc ...
ben nu 2b aan het kijken en die is heeel vet.
ww2 online is in 2005/2006 (volgens mij) gerereleased met de naam ww2onlin: battleground europequote:Op zaterdag 8 december 2007 19:49 schreef captainkid het volgende:
Wat ist verschil dan tussen WW2 online en deze?
Want ik speel meestal op Amerikaanse servers met spellen, meestal meer pop en ik speel altijd na 12 uur snachts.
je blijft dood, voor eeuwig en je moet het spel weer opnieuw kopen om weer te kunnen spelen .....quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:11 schreef Hardrebel het volgende:
Als je dood bent he blijf je dan dood of respawn je weer ergens?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
je blijft dood, voor eeuwig en je moet het spel weer opnieuw kopen om weer te kunnen spelen .....
oftewel je kan gewoon in de buurt weer respawnen
En ter informatie als infantrie ben je meestal in niet langer dan 1 min bij de actie (lees: dood of in een vuurgevecht)quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef ewalk het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad je kunt respawnen in het dichtsbijzijnde depot, Firebase of zelfs een mobile spawn(truck) als hij niet is vernietigd en ook nog een link heeft met de brigade.
Nee een half uurtje kan je ook spelen of een uur, alleen is ( vind ik) het veel leuker wanneer je nauw betrokken bent bij een aanval/verdediging, veel gevechten om een stad/fb duren een paar uur lang.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:40 schreef Hardrebel het volgende:
Maar hoe zit dat dan in missies...
Moet je wachten totdat iemand een missie bedenkt ofzo? in het begin wel, of je kan vragen aan iemand of hij een missie voor je maakt, later kan je dit zelf ook
En het ljikt mij dat je alleen op bepaalde tijden mee kan doen met missies. je kan op elk moment een missie joinen of verlaten
Dus je moet er al een dag voor uit trekken eigenlijk of zie ik dat verkeerd? verkeerd
In het kort: bij elke stad wordt er onder ieder stadsnaam aangegeven of er binnen 2-3km vijanden zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:29 schreef RickoKun het volgende:
Kan de enemy je zien op de radar ofzo? Want anders ga je toch via de flank helemaal sneaken en dan een basis aanvallen waar op dat moment geen hond te bekennen is?
Nou tenzij je die fabrieken gaat bombarderen heb je binnen een uur al lang een paar gevechten gehad dus zo erg is dat niet en je stort niet zomaar neer tenzij je heel laag vliegt of net in een duikvlucht enorme lag krijgt ofzo maar dit gebeurt niet vaak als je een goede pc hebt.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:22 schreef RickoKun het volgende:
OKé!
En wat nou als je dikke lag hebt dan als je in een vliegtuigje zit? Zit je een beetje een uur te vliegen totdat je ineens fors lagged en plotseling ben je neergestort?
google-> creditcard numbers eerst link en je hebt je creditcard ..quote:Op vrijdag 14 december 2007 22:09 schreef captainkid het volgende:
Godverdomme.
Een uur bezig geweest om me aan te melden, (naam die nog niet bezet was vinden, en creditcard nummer zoeken) en nou werkt de game download op die site niet.
En kan ook geen torrent vinden, iemand een mirror?
Trouwens vet naaierij, ze melden pas dat je een creditcard nodig bent voor de trial NADAT je je hebt aangemeldt, en je moet het ook handmatig cancellen anders wordt het automatisch overgezet in een betaald subscription.
Gebruik je FF ofzo? dat hij daarom misschien niet werkt...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:54 schreef captainkid het volgende:
Bij mij niet, maar haal hem nu bij fileplanet weg, ik hoop alleen niet dat ik dat patch programma ook nodig ben.
Ja, maar internet explorer werkt ook niet zie ik nou.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gebruik je FF ofzo? dat hij daarom misschien niet werkt...
Umm zo uit mijn hoofd zijn de grootste veranderingen:quote:Op woensdag 9 april 2008 19:13 schreef got.rice het volgende:
wat zijn de grote veranderingen bij versie 1.28?
Allemaal vrijwillige promotie.quote:Op zondag 7 september 2008 18:48 schreef Mr.Black het volgende:
@ Ewalk
Ben jij toevallig in loondienst bij Battleground Europe? Je post zo'n beetje op alle Nederlandse game fora.
Aah ok!quote:
Inderdaad, er zou ook een trial van gamesTM moeten zijn, die zonder CC is maar dan moet je waarschijnlijk het blad kopen ofzo, naja het is gewoon onzin.quote:Op zondag 7 september 2008 19:26 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Aah ok!
Ik heb zelf een trial geprobeerd maar daarvoor moet je ook CC gegevens invoeren. Heel vervelend aangezien ik dat niet heb.
Hmm vervelend. Een credit card nummer invullen is wel een hele hoge drempel om er achter te komen of je een spel wel of niet leuk vind.quote:Op zondag 7 september 2008 19:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Inderdaad, er zou ook een trial van gamesTM moeten zijn, die zonder CC is maar dan moet je waarschijnlijk het blad kopen ofzo, naja het is gewoon onzin.
Ik ben dan ook nu aan het lobbyen voor een verificatie via Paypal, dat die 1 dollar transactie check ook gewoon met een paypal account gedaan kan worden ipv een creditkaart.
Die amerikanen denken dat iedereen een creditkaart heeft maar volgens mij hebben in Nederland toch maar weinig mensen een kaart als Visa enz, laat staan mensen die nog geen 18 zijn, want die hebben er al helemaal geen.
Ja inderdaad, maar het wordt als middel gebruikt om ervoor te zorgen dat mensen niet trial na trial gaan aanmaken ipv uiteindelijk een account te maken, en er wordt als excuus gezegd dat andere MMO's dit ook hebben, maar daar ben ik nou niet zo zeker van.quote:Op zondag 7 september 2008 21:24 schreef Mr.Black het volgende:
[..]
Hmm vervelend. Een credit card nummer invullen is wel een hele hoge drempel om er achter te komen of je een spel wel of niet leuk vind.![]()
Je zou zeggen dat je zo veel mogelijk mensen in aanraking wil laten komen met je game.
Nee, was het maar waar. Als ik voor ieder woord wat ik voor hen had opgeschreven geld kreeg was ik nu rijk. Ik doe het vrijwillig omdat ik van mening ben dat dit spel en, naar mijn mening, uniek concept meer spelers verdient. Het levert mij uiteindelijk ook meer spelplezier op, hoop ik althans.quote:Op zondag 7 september 2008 18:48 schreef Mr.Black het volgende:
@ Ewalk
Ben jij toevallig in loondienst bij Battleground Europe? Je post zo'n beetje op alle Nederlandse game fora.
Die is wel heel oud, zijn er geen nieuwe fotos ?quote:Op maandag 8 september 2008 22:23 schreef ewalk het volgende:
Een oude foto van de Alpen die je dus ook kunt bezoeken.
[ afbeelding ]
Wehehequote:Op dinsdag 9 september 2008 22:25 schreef Mr.Black het volgende:
Nu een avondje gespeeld te hebben kom ik tot de conclusie dat ik er vrij weinig tot niks van snap. Paar keer geswitched tussen Engelse en Franse leger.
In het Engelse leger liep ik plomp verloren ergen in een weiland bij Etten-Leur. In het Franse leger werd ik tot 4 keer toe na 4 stappen neer geschoten zonder dat ik kon zien waar of hoe.
Stijlle leercurve inderdaad.
Infoquote:Hey,
Monsjoex(is mijn ingame naam) told me about this game and i would like to try it, could you hook we up with a no cc free trial?
ty
Lijst met ingeschreven spelers:quote:Did we give up after the Germans bombed Pearl Harbor?!?!
This event attempts a homage to those we honor the highest - and will likely be a better event than the Ben Affleck movie.
Here is the setup:
30 Naval Players in DD's, FMB's, and TT's take positions in Antwerp Harbor (at the in-game scale it is roughly the same dimensions as Pearl Harbor, although we must warp our minds around the concept of Ford Island, but alas, these are the concessions we must make.)
Opposing them will be up to 80 Stukas launched from Gilze, arranged in four sections of 20 and allowed 2 lives each (second life must wait for 2nd wave launch) -- will take 4 pilot volunteers to lead and organize the sections.
Section 1 (Fuchida Section)
Section 2 (Shimazaki Section)
Section 3 (Genda Section)
Section 4 (Nagumo Section)
Stukas will arrive in two waves, the second approx. 45 minutes after the first.
Event will last approx. 45 minutes combat time, allow extra time to setup.
Er wordt morgen vast een video gepost maar ik kan je nu al vertellen dat dit echt briljant gaat worden.quote:Side Commander: Icetwp (USS Arizona)
Harbor Master: Matt6767 (USS Tennessee)
DD's:
USS California - Pictboy/Orangel
USS Maryland - Deffield/Erwinbr
USS Oklahoma - Kh21shrk/Ibe37
USS Tennessee - Ptxl/Matt6767
USS West Virginia - Julesr/Latham
USS Arizona - Icetwp/Killer
USS Nevada - OneArmy/Bob5
USS Pennsylvania - Mdundee/Kobra88
USS New Orleans (CA) - Grimklin/Alspecto
USS San Francisco (CA) - Windy/Waky
FMB's:
USS Cassin - Msgto
USS Downes -
USS Shaw - Cem22lp/Transcul
USS Helena - Zerva01/Jorvik
USS Honolulu - Brianmcc
USS St Louis - Jpanzerj/Hart1994
USS Phoenix - Madurai
USS Detroit - War49/Walfly
USS Raleigh - Navalkid/Monsjoex
USS Sacramento - Borovika/Blergen
USS Allen - Gn001139/Cerpin
USS Chew - Chieftom
USS Blue - Towdak
TT's:
USS Vestal - Stu/Motormouth
USS Neosho - Blaze194/Sgtrose
USS Avocet - Raven4/Brethon
USS Oglala - Planck/Yokilla
USS Utah - Gasboy/Devil505
USS Tangier - Vonziper/McDeth (pending)
USS Argonne -Georgh/Oversoul
Side Commander - Johan250 (Genda/Section 3 Leader)
Flight Deck Officer - (unfilled)
Section 1 (Fuchida Section) Leader: Raptor34
Stuka - Raptor34
Stuka - Tigger6
Stuka - Bubi01
Stuka - Neo250
Stuka - Anfiach
Stuka - Dramm
Stuka - Realm
Stuka - J1994
Stuka - Aussie05
Stuka - Xanthus
Stuka - Fox909
Stuka - Xxenox
Stuka - Smasher8
Stuka - Csudet
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Section 2 (Shimazaki Section) Leader: Rodlee
Stuka - Rodlee
Stuka - Travix
Stuka - Fafrd
Stuka - Oldzeke
Stuka - Alphie
Stuka - Sequoia3
Stuka - Unleash
Stuka - Reyern
Stuka - Tw33tr
Stuka - F8
Stuka - Mukachaw
Stuka - Reaper
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Section 3 (Genda Section) Leader: Johan250
Stuka - John250
Stuka - Zehive
Stuka - Osmosis
Stuka - Kenki
Stuka - Mestine
Stuka - Shifty
Stuka - Bewbs
Stuka - Bltltr
Stuka - Kami232
Stuka - Kleos
Stuka - Johnny70
Stuka - Butcher2
Stuka - Tn
Stuka - D099
Stuka - Primernr
Stuka - Patfly
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Section 4 (Nagumo Section) Leader: DOC
Stuka - Doc
Stuka - Greni
Stuka - Pawn
Stuka - Rendekin
Stuka - Bylzebub
Stuka - Quaxx
Stuka - Divided
Stuka - Barkas
Stuka - Smokeye
Stuka - Falke88
Stuka - Huey
Stuka - Fixit66
Stuka - Damele
Stuka - Tapok
Stuka - Cawyn
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Stuka -
Nieuwe screenshots en een video van de regen:quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:56 schreef MouzurX het volgende:
Op dit moment niet, maar wanneer die nieuwe patch wordt uitgebracht wordt er een grote promotie actie opgezet. Dus ik houdt je wel op de hoogte.(via het topic)
Zeer zeer af te raden.quote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef Dynd het volgende:
Is er wel te vliegen zonder joystick? Ik vind het extreem moeilijk, tips?
Ok dacht ik al, speel nu de game op trail voor een paar dagen, vind het wel leuk alleen zo jammer dat je vaak dood bent zonder te weten waar het vandaan kwam en dat je elke keer minuten moet lopen,rijden of vliegen om bij de vijand te kunnen komen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zeer zeer af te raden.
Ik kan het wel, opstijgen en een beetje rondvliegen met de muis maar je hebt eigenlijk nauwelijks precisie, vliegen met een joystick en ook echt kills krijgen is al moeilijk genoeg.
Ik heb op deze computer waar ik geen joystick heb, anti tank guns/ anti air guns /armored vehicles en trucks op de muis geprogrammeerd. Dus de move X axis en move Y axis daarop gezet(Y axis omgedraait maar het is maar wat je zelf lekker vindt spelen)
Dan zijn er nog tanks waarbij ik beweeg met het keyboard. Er is als het goed is een voorgeprogrammeerde keyset daarvoor maar daar zal je waarschijnlijk een beetje mee moeten spelen.
En als je hulp nodig hebt zijn er ingame altijd wel mensen die je vragen beantwoorden.
Met lopen moet je niet lang lopen, dan doe je wat verkeerd.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:21 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ok dacht ik al, speel nu de game op trail voor een paar dagen, vind het wel leuk alleen zo jammer dat je vaak dood bent zonder te weten waar het vandaan kwam en dat je elke keer minuten moet lopen,rijden of vliegen om bij de vijand te kunnen komen.
Hier heeft mijn missie in een tank 54 minuten lang geduurt waarbij het maar liefst 15 minuten duurde voordat ik mijn eerste kill kreeg.(ik flankte heel ver om de vijanden heen om ze daarna van de zijkant aan te vallen) Ik heb dan wel daarna 39 minuten actie gehad.quote:SORTIE DETAILS
Origin CP: Halle
Origin Fac: Halle Armybase
Mission: Area Attack
Unit: Stuart M3A3
Started: Sep 14 16:03
Stopped: Sep 14 16:57
Kills: 14
Caps: 0
TOM: 54 min
Success: Yes
Crit. Dam.: No
Result: Returned to Base
SORTIE CREW-MEMBERS
Maj Monsjoex
CRITICAL DAMAGE FROM
No enemies found.
SORTIE KILLS
KILLED OPPONENT PERSONA ORIGIN UNIT K C T
Sep 14 16:18 Lt Col Vonik DE Army Soignies StuG IIIB 0 0 4
Sep 14 16:21 Lt Col Vonkurt DE Army Soignies SdKfz 232 0 0 3
Sep 14 16:27 Lt Ce DE Army Soignies Pz IIIH 0 0 6
Sep 14 16:29 Brig Gen Rohmu DE Army Soignies Pz 38t 0 0 5
Sep 14 16:33 Brig Gen Rohmu DE Army Soignies Pz 38t 0 0 4
Sep 14 16:43 Lt Col Ferdi DE Army Soignies Flak 36 0 0 4
Sep 14 16:43 Maj Kbuzz101 DE Army Soignies Flak 28 0 0 9
Sep 14 16:43 Maj Tihker DE Army Soignies SdKfz 7 0 0 7
Sep 14 16:43 Corp Pcshogun DE Army Soignies SMG 0 0 4
Sep 14 16:46 Capt Tempest DE Army Soignies Pz 38t 0 0 14
Sep 14 16:51 Maj Tihker DE Army Soignies SdKfz 7 0 0 8
Sep 14 16:51 Lt Truant DE Army Soignies Pak 38 0 0 3
Sep 14 16:51 Sgt Theserge DE Army Soignies Flak 36 0 0 5
Sep 14 16:52 Lt Col Mook2 DE Army Soignies SdKfz 232 1 0 3
Ok wow he, heel erg bedankt voor deze info! Ik snapte dat nooit echt. Nog één ding, hoe komen die mobile spawn points daar? Door players?quote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met lopen moet je niet lang lopen, dan doe je wat verkeerd.
Ik kan zelf praktisch altijd actie opzoeken waarbij ik net zo snel doodga/kills maak als in bijv CoD.
Bij steden waar double double ews(early warning system) op zit (2 oranje icoontjes onder de naam) is er meestal gewoon een zware aanval waar je in principe heel snel vijanden zou moeten zien.
Ook zie als je op let wel altijd op OPS en side channel mensen roepen: "spawnable down [stad]" Dat betekent dat de vijand in een depot in een stad van ons kan spawnen en er dus hele close combat is.
Je kan spawnables herkennen aan het feit dat elk depot uit 2 namen bestaat: [stad1-stad2] als die stad2 een vijandelijke stad is en zij de Forward base(als die er is) hebben dan is het een spawnable.
Ook wanneer wij aanvallen moet je nooit wanneer je bij de Forward base(die tenten) spawned naar de stad lopen, er zijn altijd wel Mobile Spawn Points(MSP's) die tussen de 300-1300meter van de stad zijn, waar je dus veel dichter bij de vijand spawned. Ja of je moet meerijden met een tank vanaf de FB ofzo.
Missies met een msp worden aangeduid door zo'n vrachtwagen erachter met een groene pijl ofzo.
En het doodgaan tsja, is eigenlijk gewoon hetzelfde als met andere shooters alleen omdat je hier vooral met tanks en vliegtuigen toch wel 5 minuten bezig bent met echt naar de actie komen is het kutter wanneer je dood gaat. Wanneer je beter wordt gaan je missies steeds langer duren en is het er naartoe rijden automatisch minder erg.
Voorbeeldje:
[..]
Hier heeft mijn missie in een tank 54 minuten lang geduurt waarbij het maar liefst 15 minuten duurde voordat ik mijn eerste kill kreeg.(ik flankte heel ver om de vijanden heen om ze daarna van de zijkant aan te vallen) Ik heb dan wel daarna 39 minuten actie gehad.
Ik heb m'n trail niet verlengt, maar ga het nog maar eens proberen na de patch jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:26 schreef MouzurX het volgende:
Nieuwe video van de nieuwe patch die nu in closed beta is:
Hoop wel dat ze een beetje opschieten, kan niet wachten op die patch
Dan kan je vast nog wel een paar keer een trial proberen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:35 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik heb m'n trail niet verlengt, maar ga het nog maar eens proberen na de patch ja
Ja heel leuk, alleen zijn er nog iets teveel negatieve punten voor mij, vooral de eentonige omgevingen en de tijd die je ervoor moet uittrekken om bij je enemies te komen. Ik denk wel dat ze meer spelers zullen trekken als de FREE TRAIL geen geld kostquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan kan je vast nog wel een paar keer een trial proberen.
Vond je het spel leuk in de 14 dagen?
Ja dat is echt belachelijk idd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:21 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ja heel leuk, alleen zijn er nog iets teveel negatieve punten voor mij, vooral de eentonige omgevingen en de tijd die je ervoor moet uittrekken om bij je enemies te komen. Ik denk wel dat ze meer spelers zullen trekken als de FREE TRAIL geen geld kost![]()
Krijg je die weer terug? Dat zou wel mooi zijn, wel listig dat ze als je het niet zelf op tijd stopzet ze na die 14 dagen er gewoon een abonnement achter kwakkenquote:Op zaterdag 26 september 2009 02:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja dat is echt belachelijk idd.
Alhoewel ze niet echt geld kosten maar er alleen 1 dollar wordt afgeschreven en daarna weer wordt bijgeschreven toch? Is om tegen te gaan dat mensen gewoon constant nieuwe trials doen.
Een insider suggereerde trouwens wel dat er waarschijnlijk een soort van trial vorm aan zit te komen die door de spelers al heel lang aangeraden wordt: free play tot een bepaalde rank. Dus dat je gratis alleen met een rifleman kan spelen ofzo. Dus in de toekomst zullen er hopelijk échte free trials weer zijn.
Ja dat is ook een beetje raar, ze zeggen dat andere games dat ook zo hebben maar ik vraag het me af.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:28 schreef Dynd het volgende:
[..]
Krijg je die weer terug? Dat zou wel mooi zijn, wel listig dat ze als je het niet zelf op tijd stopzet ze na die 14 dagen er gewoon een abonnement achter kwakken
Tsja het spel bestaat al sinds 2001 he.quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:55 schreef vijfhonderd het volgende:
Dit spel lijkt me een beetje overkill, je hebt nu Red Orchestra + Darkest Hour en BF2 + Forgotten Hope mod 2 voor grootschalige 2e WW gevechten, met veel betere graphics ook nog.
Iets kleinschaliger qua aantal players, maar dat maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Het richtte zich tot dan niet op de Europese markt, daarom vind ik dit spel overkill.quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja het spel bestaat al sinds 2001 he.
BF2 + forgotten hope kan je hier niet echt mee vergelijken..
Red orchestra wel, zelfde focus op realisme, maar dan is dit een MMO.
Het vetste wat ik van het spel vindt is gewoon een aanval doen met 60-100+ mensen tegelijkertijd.
Dat je met meerdere squads(clans) een plan maakt en dan iedereen tegelijkertijd spawnt.
Of in je eentje in een tank gewoon puur door tactieken een enorme lading kills krijgen, niet doordat je een hoger level hebt ofzo.
Trouwens ik heb het ff nagevraagd en je zou die 1 dollar gewoon meteen terug moeten hebben gehad dus ik weet niet of je het hebt gechecked op je rekening?
https://secure.wwiionline(...)er/promo.jsps?pid=39quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef leeell het volgende:
Ergens nog een Trial zonder CC gegevens te krijgen?
opgegeven:Pquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
https://secure.wwiionline(...)er/promo.jsps?pid=39
Werkt als het goed is nog.
Ik raad wel aan om pas iig het te proberen nadat die nieuwe patch er is.(wat wel ongelofelijk lang al duurt) Aangezien nu 1/4de van de spelers telkens die beta aan het testen is en er dus minder mensen zijn. Maar voor de rest is het aan te raden om woensdag en zondag avond te spelen, dan zijn de Axis squad nights. En voor allied squad nights zal je 1-2 uur 's nachts ofzo moeten spelen, zeer vet dat wel, voornamelijk op donderdag/vrijdag.
Top! Ik ga hem nog maar eens proberenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Werkt als het goed is nog.
Ik raad wel aan om pas iig het te proberen nadat die nieuwe patch er is.(wat wel ongelofelijk lang al duurt) Aangezien nu 1/4de van de spelers telkens die beta aan het testen is en er dus minder mensen zijn. Maar voor de rest is het aan te raden om woensdag en zondag avond te spelen, dan zijn de Axis squad nights. En voor allied squad nights zal je 1-2 uur 's nachts ofzo moeten spelen, zeer vet dat wel, voornamelijk op donderdag/vrijdag.
Ik heb genoeg email adressen, dus kan opnieuw een account aanmaken wanneer de patch komt. Het enorm vette aan deze game vind ik dat je allemaal in 1 wereld zit, dus niet bijvoorbeeld 16 spelers op een kleine map. En dat het echt oorlog is, met gebieden veroveren, verdedigen etc.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef MouzurX het volgende:
Patch is dus nog niet uit he. Zit nu in open beta testing maar alleen voor betalende leden.
Geen idee hoe lang het nog duurt, ik hoop < 2 maanden, moet toch wel lukken
Ja het leukste aan het spel vind ik de grootschalige gevechten en het feit dat je veel terrein hebt, waardoor je tactieken kan gebruiken(vooral in tanks) ipv recht aan recht toe manier.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik heb genoeg email adressen, dus kan opnieuw een account aanmaken wanneer de patch komt. Het enorm vette aan deze game vind ik dat je allemaal in 1 wereld zit, dus niet bijvoorbeeld 16 spelers op een kleine map. En dat het echt oorlog is, met gebieden veroveren, verdedigen etc.
Als het concept van deze game zouden combineren met bijvoorbeeld de Frostbite engine van Battlefield: Bad Company 2 zou het een zekere hit zijn.
Nope, je krijgt geen bevestiging(alleen wanneer je despawned) van wat je hebt gekilled. Soms met infantrie wel een "probleem", maar dit punt vond ik zelf al aardig verbeterd in die open beta aangezien er dan ragdoll in zit. Je zal wel nog soms moeten checken of hij nou echt dood is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:22 schreef leeell het volgende:
Ok, ik heb hem dus, ff de tutorial gedaan en sprong toen meteen in een actie-zone waar ze een stad aan het cappen waren alleen was het donker dus ik zag geen fuck + kut graphics is alles vrij moelijk te zien, ook schoot ik iemand 2 x voor zn donder en was ie nog niet dood (denk ik?) aangezien je geen bevestiging ziet of je iemand gekilled heb.
maar het is iig wel een heel strategisch spel met op het eerste gezicht een professionele spelersbasis.
nee niemand hired, maar wel paar behulpzame brigades, maar bijvoorbeeld net weer val ik weer een stad aan moet je een open veld door en word je zo neergeschoten, maar om te gaan schieten van veraf heeft geen nut aangezien de vijand nooit stilstaat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nope, je krijgt geen bevestiging(alleen wanneer je despawned) van wat je hebt gekilled. Soms met infantrie wel een "probleem", maar dit punt vond ik zelf al aardig verbeterd in die open beta aangezien er dan ragdoll in zit. Je zal wel nog soms moeten checken of hij nou echt dood is.
Nog meer dingen die jij slecht vindt? Dat is altijd wel handig om te horen van nieuwe mensen aangezien je het zelf allemaal al kent enz.
En al bij een beetje goede squad(clan) gegaan?
Geen recruitende squads? Als je een kant joint en je niet in een squad zit komt er meteen een lijst met recruiters die auto-recruiten. En anders moet je maar op de side-channel(soort van offtopic channel voor vanalles en nog wat) vragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:55 schreef leeell het volgende:
[..]
nee niemand hired, maar wel paar behulpzame brigades, maar bijvoorbeeld net weer val ik weer een stad aan moet je een open veld door en word je zo neergeschoten, maar om te gaan schieten van veraf heeft geen nut aangezien de vijand nooit stilstaat.
en ik kan geen submachine class, en ik heb al 8 xp
jaa, maar wat moet je dan? hopen op een lucky shot vanaf de rand van een stad?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Geen recruitende squads? Als je een kant joint en je niet in een squad zit komt er meteen een lijst met recruiters die auto-recruiten. En anders moet je maar op de side-channel(soort van offtopic channel voor vanalles en nog wat) vragen.
Probeer open velden te vermijden idd
Nee, de struiken gebruiken om naar de stad te komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:08 schreef leeell het volgende:
[..]
jaa, maar wat moet je dan? hopen op een lucky shot vanaf de rand van een stad?
Monsjoex, ongeveer 3-4 jaar nu denk ik bij elkaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:54 schreef Dynd het volgende:
@MouzurX: Wat is jou game naam eigenlijk? En hoelang speel je al?
Oke dat is al behoorlijk lang, en er is inderdaad een behoorlijke learning curve, zo hoorde ik net wat over resources ofzo?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Monsjoex, ongeveer 3-4 jaar nu denk ik bij elkaar.
Ik merk van heel veel mensen dat als ze het eenmaal een beetje doorhebben en een poos hebben gespeeld dat ze ook vrij lang blijven. Of na een jaar of 2 unsubscriben en dan toch weer terugkomen.
Maarja dat begin is zo moeilijk, omdat het in feite een enorm ingewikkelde FPS is.
Resources... ehm geen idee wat je bedoeltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:53 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oke dat is al behoorlijk lang, en er is inderdaad een behoorlijke learning curve, zo hoorde ik net wat over resources ofzo?
Vind het trouwens jammer dat je als level 1 maar één class hebt, ik wil zo graag snipen in plaats van gesniped te worden.
ben je Allied of Axis?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:43 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben nu online.
Als je hulp nodig hebt kan je me PM'en.
Enter -> .m monsjoex "tekst" -> enter.
Eerste sortie 5 kills als rifleman
tssquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:09 schreef leeell het volgende:
[..]
tss![]()
had net wel een killik lag zo heul stealthy in de bosjes, loop er een recht voor me langs
kill nr 2
Wat is een sapper?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]Net even een tank opgeblazen met een atg en een sapper gekilled bij een FB wat ik aan het verdedigen ben. Naja verdedigen, heb mezelf daar gezet en volume omhoog en nu zit ik een beetje op fok te kijken enzo.
Oostmalle ziet er wel leuk uit.
een gozer met specialiteit van bommen enzulksquote:
quote:
Datquote:Op zondag 28 februari 2010 15:30 schreef leeell het volgende:
[..]
een gozer met specialiteit van bommen enzulks
Luchtafweer geschut versus vliegtuigen = 40 punten per vliegtuig als je RTB krijgt.quote:Op maandag 1 maart 2010 00:53 schreef Dynd het volgende:
Oke, ben bijna rank 3. Wat zijn/is de beste manier(en) om snel veel xp te krijgen?
10-15 minuten rijden van Havelange naar Andenne waar ik vanaf een heuvel de hele zuidelijke aanval kon flanken. Kon zo in een paar minuten 7 tanks killen met een totaal van 10 tanks.quote:Origin CP: Havelange
Unit: M10
Time On Mission: 42 min
Critical Damage: No
Result: Rescued
Mar 01 18:08 Capt Dijkstra DE Army Huy Pz IIIH 1 0 16
Mar 01 18:14 Maj Suhren DE Army Huy Pz IV D 1 0 14
Mar 01 18:14 Maj Magyarx DE Army Huy Pz IIIH 0 0 25
Mar 01 18:14 Lt Col Drkaarme DE Army Huy StuG IIIG 6 0 19
Mar 01 18:15 Lt Col Erwinbr DE Army Huy Pz IIIH 0 0 10
Mar 01 18:16 QM Sgt Specterx DE Army Huy Pz IIIH 1 0 13
Mar 01 18:17 Col Sgt Matts222 DE Army Huy Pz IIIH 0 0 16
Mar 01 18:17 Maj Rkka2 DE Army Huy Pz IIIH 0 0 20
Mar 01 18:24 Maj Shivax DE Army Huy SdKfz 7 0 0 3
Mar 01 18:24 Lt Col Evadder DE Army Huy Flak 36 0 0 3
Mar 01 18:27 Lt Dandyman DE Army Huy Pz IV D 1 0 15
Mar 01 18:30 Lt Irishflyer DE Army Huy Pz IIIH 0 0 4
quote:Origin CP: Ciney
Unit: M10
Time On Mission: 53 min
Critical Damage: Yes
Result: Rescued
CRITICAL DAMAGE FROM
Maj Slhfire (DE/AR) Sapper
Mar 01 19:03 2nd Lt Gcrisp DE Army Huy Pz IIIH 0 0 7
Mar 01 19:04 Capt Brianh2o DE Army Huy Pz IIIH 0 0 8
Mar 01 19:04 Rec Meister DE Air Force Verviers Stuka 0 0 12
Mar 01 19:07 Maj Taukappa DE Army Huy StuG IIIG 0 0 12
Mar 01 19:07 Maj Vonripp DE Army Huy Pz IIIf 0 0 3
Mar 01 19:08 Maj Xmjx DE Army Huy Pz IV D 0 0 13
Mar 01 19:10 Capt Hopper57 DE Army Huy Pz IIIf 1 0 30
Mar 01 19:11 Maj Checov DE Army Huy Pak 40 0 0 10
Mar 01 19:16 Pvt Bengarox DE Army Huy Pz 38t 0 0 13
Mar 01 19:17 Lt Col Qa DE Army Huy Pak 40 0 0 16
Mar 01 19:18 Maj Slhfire DE Army Huy Pz IVg 0 0 13
Mar 01 19:20 Col Sgt Hinterhalt DE Army Huy SdKfz 7 0 0 5
Mar 01 19:21 Capt Kabo21 DE Army Huy Flak 36 0 0 6
Wow dit ga ik zeker gebruiken! Thanks again! Lekkere streak ook op de tweede video van je, die class ziet er zo wel heel overpowered uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Luchtafweer geschut versus vliegtuigen = 40 punten per vliegtuig als je RTB krijgt.
Dit vinden de meesten wel moeilijk, AA'en is gewoon een kwestie van gevoel en het vaak doen.
Infantrie versus tanks = 40 punten per tank als je RTB krijgt.
Voor die infantrie heb je dus wel rank 3 al nodig, waar je dus met de sapper tanks kan sappen en met de british grenadier tanks ook kan opblazen.
Compilatie van british grenadier kills. Je moet daarbij op B drukken om die houder op je geweer te doen, dan R om een grenaat er in te doen(die er niet meer uit kan, alleen door te vuren)
Je moet een hoek van 90 graden hebben en dan bij tanks met 3 kleine wielen aan de bovenkant (Panzer 2c/3f/3h/stug b/ stug g) aan de rechterkant aan de achterkant vuren op de plek die ik ook telkens in die video doe. Bij tanks met 4 kleine wielen aan de bovenkant moet je tussen die 2 middelste kleine wielen vuren, beide kanten kan.
Op deze plekken moet je ook die satchel charge plaatsen als je een sapper bent. Belangrijk is dat jij zelf niet beweegt wanneer je de muisknop indrukt, anders gaat hij er niet op. Rijdende tanks kan je dus wel sappen maar dat is moeilijk. Andere plekken van de tank willen ook wel werken maar deze gebruik ik altijd.
De beta server is op dit moment alleen op bepaalde tijden open. Deze wordt dan ook in dat rijtje van campaign server training server.. als beta server aangeduid.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:28 schreef Dynd het volgende:
[..]
Wow dit ga ik zeker gebruiken! Thanks again! Lekkere streak ook op de tweede video van je, die class ziet er zo wel heel overpowered uit.![]()
Wanneer kom je meestal online? Ik heb je toegevoegd maar nog niet online gezien.
Edit: En hoe speel je op de beta server? Ik heb de beta client gedownload, maar als ik die opstart krijg ik gewoon V1.30.
Oké dan ga ik het morgen om 7 eens proberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De beta server is op dit moment alleen op bepaalde tijden open. Deze wordt dan ook in dat rijtje van campaign server training server.. als beta server aangeduid.
Op de website staat een bericht met de tijden dat de server open is.
Tuesday, Mar.2nd: 6pm - 10pm [Open Play] +7 uur -> vanaf 1 uur 's nachts vandaag.
Wednesday, Mar.3rd: 12pm - 4pm -> vanaf 7 uur 's avonds.
Ik ben niet enorm vaak online de laatste tijd, ga nu ff een paar uurtjes weer.
Welke squad zit je in?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef leeell het volgende:
ik zit nu wel in een leuke squad, ze hebben me erg geholpen en ik heb al Flak dienst gehad maar nog niets neergeschoten en al meegedaan met een Paradrop
SODSquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Welke squad zit je in?
O ja CP's capturen levert ook wel veel punten op .. ook 40 met een RTB dacht ik.
Als je een CP kan capturen, doe het. En als iemand anders al aan het capturen is vraag of jij mag capturen. De meesten zullen je het wel laten doen tenzij het een vijandelijke spawnable is.
Sods Sober Old Drunks Squad Dfadd 4-Nov-2009quote:
ja idd, hij heeft me al aardig geholpenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sods Sober Old Drunks Squad Dfadd 4-Nov-2009
Dfadd de CO, wist niet dat hij een squad had opgericht.
Goede speler, was eerst allied maar een campaign of 2 axis gegaan. Kan je zeker veel van leren.
De campaign gaat trouwens redelijk gelijk op, er wordt nou al een poos om dezelfde lijn gevochten.
Gewoon blijven spelen. Ervaring -> kills.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:04 schreef leeell het volgende:
[..]
ja idd, hij heeft me al aardig geholpen![]()
maar al is het spel tot nu toe 'zonde' van mn tijd, heb nu al 5 uurtjes gespeeld zoiets en heb in totaal 14 xp
ja dat weet ik ook wel, maar die punten mogen nu wel een keer komenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon blijven spelen. Ervaring -> kills.
Ik kan nu in principe binnen een uur die 300 punten bij elkaar krijgen.
Het is gewoon weten waar je moet spawnen en wat je moet doen.
Je kan trouwens ook wel "redelijk" punten halen door een MSP op te zetten met een truck. Het is ongeveer 1 punt per player die spawnt. Maar volgens mij is dit wel per verschillende players, dus 1 speler die 10 keer spawnt levert maar 1 punt op.
Handig, hoe doe je dat dan? Heb hem nog nooit in de spawn list gezien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gewoon blijven spelen. Ervaring -> kills.
Ik kan nu in principe binnen een uur die 300 punten bij elkaar krijgen.
Het is gewoon weten waar je moet spawnen en wat je moet doen.
Je kan trouwens ook wel "redelijk" punten halen door een MSP op te zetten met een truck. Het is ongeveer 1 punt per player die spawnt. Maar volgens mij is dit wel per verschillende players, dus 1 speler die 10 keer spawnt levert maar 1 punt op.
Je kan een MSP(mobile spawn point) opzetten in elke missie, maar waar je spawnt en waar je naartoe gaat moet wel aan elkaar gelinked zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef Dynd het volgende:
[..]
Handig, hoe doe je dat dan? Heb hem nog nooit in de spawn list gezien.
En leeell wat is jou naam? Dan kunnen we samen falen![]()
Kijk, op deze manier help ik mensen en krijg ik toch punten, iets wat ik mis met de ontbrekende medic class. Dit ga ik zo doen, goede uitleg!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan een MSP(mobile spawn point) opzetten in elke missie, maar waar je spawnt en waar je naartoe gaat moet wel aan elkaar gelinked zijn.
Om de paar uitzonderingen na te laten:
Met een area defence missie van een stad kan je in een cirkel van 1,3km om de stad een MSP opzetten.
Met een missie waarbij je een FB als target hebt kan je binnen 1,3km van die FB een MSP opzetten.
Met een missie vanuit een FB naar een vijandelijke stad kan je een msp opzetten.
Dat doe je door een Laffy, Opel, Sdfk251 of Bedford te spawnen. Deze kunnen als MSP fungeren wanneer je hem naar je target toe rijdt, dan stopt en op Z drukt.
Zolang je dus als MSP daar staat krijg je punten per iemand die spawnt, je kan ook weer "undeployen" en ergens anders naartoe rijden.
Je kan ook despawnen en het UMS vinkje aanlaten waardoor er een UMS komt(unmanned mobile spawn). Hiervoor krijg je geen punten en je kan hem niet meer verplaatsen(wel verwijderen), maar kan je dus wel spawnen als infanterie.
Die punten tsja ik kan niet enorm veel ermee helpen, het is gewoon leren en killen.. veel killen![]()
Je krijgt als je dood gaat maar de helft van de punten dus je zou als je een stad verdedigt weer kunnen respawnen wanneer je een paar kills krijgt zodat je de volle 100% punten krijgt.
leeell1 Axisquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook wel, maar die punten mogen nu wel een keer komen
rank 1 even veel puntenquote:
quote:
Flak of gewoon riflemanquote:Op zondag 7 maart 2010 19:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat speel je nu meestal dan?
Misschien kunnen we een keer een tank multicrewen oid, is wel iets moeilijker dan in je eentje rijden vind ik maar dan krijgen we wel allebei punten.
Ja al een tijdje, heb nu een Xbox 360 controller waarmee ik vlieg, nog niet optimaal maar zeker beter te doen dan het toetsenbord. Een piloot (In het echte leven ook vlieg-instructeur) heeft me een hele avond zitten trainen, ik kan nu echt goed vliegen.quote:
doe dan de trialquote:Op maandag 8 maart 2010 00:14 schreef Burakius het volgende:
Tvp. Klinkt reuze interessant. Een droomgame om eerlijk te zeggen. Zoiets is toch wel de zoete droom van elke gamert (die van deze genre houdt).
Leuk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:54 schreef MouzurX het volgende:
Leuk kort promotie filmpje gemaakt door een speler in de 1.31 beta:
Het zal hopelijk niet langer dan 2 maanden duren.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Dynd het volgende:
[..]
Leuk.Die Patch mag wel komen, verwacht jij dat hij in de dichtbije toekomst uitkomt of pas over een tijd?
Van beide heb ik wel eens last ja. Kan het niet in de wiki vinden, maar wanneer is een campaign eigenlijk afgelopen?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het zal hopelijk niet langer dan 2 maanden duren.
2 maanden is toch wel de max. We zitten nu al in de 3de week van de open beta en normaal duren ze ongeveer 4 weken, maar dit is dan wel een speciale patch.
De echt baanbrekende bugs die er nu in zitten zijn:
1. Enorme FPS drop met nvidia video kaarten als je met een verrekijker naar een bos kijkt.
2. Muzzle flash(vuur dat uit je geweer komt) is volgens mij nog niet voor alles helemaal correct.
Voor de rest 20-30 schoonheids foutjes zoiets.
Wanneer 1 zijde +95% van alle strategische punten heeft. Steden geven een aantal punten, grote steden meer dan anderen en fabrieken nog meer. Dus ong 20-30 steden over voor 1 kant.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:04 schreef Dynd het volgende:
[..]
Van beide heb ik wel eens last ja. Kan het niet in de wiki vinden, maar wanneer is een campaign eigenlijk afgelopen?
Ga ik ook doen. Maar hoeeveel kost die shizzles dan per maand. Ik ga echt geen 45 dollars dokke per monaten. Ben je gek.quote:
14 euro betaal ik nu per maand met IDEAL.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Maar hoeeveel kost die shizzles dan per maand. Ik ga echt geen 45 dollars dokke per monaten. Ben je gek.
Zoals je kan lezen op de vorige pagina: je moet deze trial gebruiken(geen Creditcard nodig):quote:Op maandag 8 maart 2010 21:35 schreef Burakius het volgende:
Hoe moet ik nou dokken met Ideal er staat alleen creditcard. Wat een schijtsysteem zeg. Zo schrik je alleen maar spelers af. Heb er nu al geen zin meer in.
Laat je niet afschrikken door de graphicsquote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef Burakius het volgende:
Oké ik ga het nu spelen als het goed is. Wat is je ingame naam? Dan kan ik je vast add-en als vriend ofzo?
Ik heet uiteraard: Burakius
1. Je zal heel vaak gesniped worden in het begin. Heeft iedereen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:26 schreef Burakius het volgende:
Oké gister gespeeld dus. Ik heb 0 kills gemaakt en ben een stuk of 10 keer gesniped. Ik heb 20% met de fransen tot de volgende rank.
Ik ben één keer in een tank begonnen, alhoewel dat niet eens mogelijk moet zijn. Ik kon geen kanon gebruiken of zien. Ik keek alleen maar door een klein luikje. Toen ik despawnde zag ik pas dat het een tank was. Raar dat ik dus niets kon schieten ofzo.
Verder willen mensen niet dat ik bij hun truck ga als ik er op ga. Echt triest. Ze moeten me gewoon vervoeren naar het slagveld. Hoe kan je plaatsen verwisselen in die truck?
En hoe kan ik nou ook eens een keer kills maken, het is echt onmogelijk met die snipes.
Verder was er gister een target naar vilton (zoiets). Ik ging daar nar toe omdat het verdedigd moest worden. Toen ik daar was werd ik ook missionleader opeens. Kreeg ik punten omdat ik me op die plek bevond?
Dan moet je op een stadsnaam klikken en dan inzoomen. Dan zie je alle depots. Maar vijanden komen vaak van MSPS die overal dichtbij een stad kunnen zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:46 schreef Burakius het volgende:
Nog net 4 kills gemaakt. Wat wel vervelend is, dat ik nog geen submachine guns of machine guns kan gebruiken met rank 1. Nog net kwam er een gozer naar me toe lopen, kon hem niet doden, simpelweg omdat hij links en rechts ging zigzaggen. Als ik een machinegeweeer had was hij doorzeeft.
Verder vind ik ook niet duidelijk dat je op de map niet eens kunt zien dat iets van de vijand is. Ik zag pas dat er een nazi vlag was bij een gebouw toen ik er zelf naar toe was gelopen. Zag het niet op de map.
Ja is goed vanavond ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:33 schreef Dynd het volgende:
@MouzurX
Zullen we eens multi-crewen? Nog nooit gedaan en wel benieuwt hoe dat uitpakt. En we delen toch ook de kills dan?
Er is niet extreem veel samenwerking op ELK moment wanneer je in de game springt en meteen met 2 mensen een team vormt ofzo. Dat vind ik persoonlijk ook wel jammer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:59 schreef Burakius het volgende:
Nog net geprobeerd vliegtuig te vliegen. Wat een epic fail. Moet je echt een joystick voor hebben. En alsof dat nog niet erg genoeg is, speel ik het spel met mijn laptop. Dus moet ik helemaal fn + f11 tikken om mijn numpad te activeren etc. Gaat dus niet lukken.
Ik moet zeggen dat het toch best leeg is. Ik had veel meer spelers verwacht. En ik zie ook veel spelers een beetje 'solo'en' . Ik had meer samenwerking verwacht.
Ehm nee, 1.30(.3) is de goede versie.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:37 schreef Burakius het volgende:
Trouwens heb ik tijdens het downloaden van het spel ook nog een bestand gedownload dat een patch moet zijn ofzo? Die heb ik niet geinstalleerd... moet dat?
ik heb nu versie 1.30 staat er.
Oké, ik kom nu onlinequote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja is goed vanavond ofzo?
[..]
Er is niet extreem veel samenwerking op ELK moment wanneer je in de game springt en meteen met 2 mensen een team vormt ofzo. Dat vind ik persoonlijk ook wel jammer.
Maar squads zijn enorm georganiseerd.
Het is nu een beetje op een laag pitje omdat veel spelers wachten op 1.31, maar normaal is 50 man die op hetzelfde moment spawned e.d. geen uitzondering.
De allied squads zijn wel meestal actief in US tijdzone en axis in de europese avond. Vooral op woensdag en zondag zijn de axis squads heel gecoordineerd.
Nee, gebeurde nu omdat een developer een normale speler HC rechten wilde geven op de BETA server, maar toen ging alles kapotquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:25 schreef Dynd het volgende:
[..]
Oké, ik kom nu online
Edit: Server Locked?![]()
Edit: Hij doet het al![]()
Edit: Wtf? Er was een probleem waarbij iedereen HC was, nu is de server gerestart en kan niemand spawnen.
Edit: Gebeurt dit vaak?![]()
Tank rijden is ff leren (zoals eig alles) maar dan is het redelijk makkelijk als je tactisch nadenkt en je veel om je heen kijkt en vaak stopt om te luisteren of er vijanden in de buurt zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2010 01:31 schreef Burakius het volgende:
Met een tank vechten is veel te moeilijk.
Het vliegen is me trouwens gelukt! Maar ik vind wel dat je erg weinig ammo hebt, en verder is het erg moeilijk te "handelen" met de muis. Verder moet ik ook nog eens weten hoe ik bommen kan droppen.
Jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:10 schreef Burakius het volgende:
Ik snap het niet. Ik rijd een half uur met een tank rond naar de vijand en op een of andere manier zien ze me ALTIJD, terwijl ik hun NOOIT zie. Hoe kunnen ze me van zulke grote afstanden spotten. Zitten ze daar de hele dag op mij te wachten ofz..
Als je je cookies verwijdert of een andere browser gebruikt kan je de trial nog een keer doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef Dynd het volgende:
Mijn PC is op het moment stervende (Schijf defragmentatie, geen internet, errors) met als waarschijnlijke oorzaak Silent Hunter 5. Dus ik kan m'n laatste paar daagjes trail waarschijnlijk niet afmaken.Maar waarschijnlijk koop ik wel een maandje, wel weer jammer van die extra kosten voor de eerste maand.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:10 schreef Burakius het volgende:
Ik snap het niet. Ik rijd een half uur met een tank rond naar de vijand en op een of andere manier zien ze me ALTIJD, terwijl ik hun NOOIT zie. Hoe kunnen ze me van zulke grote afstanden spotten. Zitten ze daar de hele dag op mij te wachten ofz..
Gebruik jij hier trouwens een headset voor of gewoon speakers?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet telkens rondkijken met je commander/gunner.
Ook kan je tanks etc van 2km ver horen(volume ver omhoog gooien) dus zou je eigenlijk van alles wat beweegt en geluid maakt moeten weten waar het ongeveer is.
Ja het is nogal kloten met een laptop, omdat ik zo een numpad dingetje steeds moet activeren etc. Super vervelend. Ik zal hem eens installeren op deze pc anders. Dan heb ik het 10x relaxter. Maar blijkbaar moet ik dus meer rondkijken. Toch vind ik het spel er gmoeilijk hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet telkens rondkijken met je commander/gunner.
Ook kan je tanks etc van 2km ver horen(volume ver omhoog gooien) dus zou je eigenlijk van alles wat beweegt en geluid maakt moeten weten waar het ongeveer is.
Speakers, kunnen harder en ik heb het idee dat ik de richting ook makkelijker kan bepalen dan met een headset.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:54 schreef Dynd het volgende:
[..]
Gebruik jij hier trouwens een headset voor of gewoon speakers?
Ik heb het wisselen van view (.del) naar spatie gekeymapped. Dit gaat sneller.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:27 schreef Dynd het volgende:
Oh en Mouzur is dat filmpje volledig realtime? Op sommige stukjes lijk je wel een robot zo snel beweeg je met de camera/tussen views etc.
Haha ja ik snap het hoor, alleen waarom gebruik je ook je keyboard? Ikzelf vind het het handigste om niet te hoeven wisselen.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:16 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik heb het wisselen van view (.del) naar spatie gekeymapped. Dit gaat sneller.
Om met een tank te rijden heb ik dus de primary keys naar mijn joystick gemapped, de secondary naar W(gas)ASD(remmen) ZC(clutch). Het draaien van mijn gun doe ik met de muis. Verder dus .del -> spatie.
En om vlug rond te kijken gebruik ik de cijfers op de numpad. Toch is het beter om echt met de muis rond te kijken omdat je dan ingezoomed kan kijken.
Wanneer ik ga rijden duw ik mijn joystick naar voren en ga ik een versnelling hoger. Dan wissel ik van crewmember zodat hij blijft onthouden dat ik mijn joystick naar voren heb gedaan.
Wanneer ik dan wil sturen ga ik terug naar de bestuurder, waar ik voornamelijk met Z/C stuur. Bij scherpe bochten hou ik die Z of C ingedrukt en druk ik een paar keer snel/kort op A of D. Hierdoor kan je zelfs die scherpe bochten op volle snelheid nemen waarbij je niet gaat spinnen. Als je op W of S drukt of de joystick naar achter/voren beweegt, dan zal je weer je joystick naar voren moeten duwen en wisselen van crewmember om vol gas te blijven rijden zonder dat je iets hoeft in te drukken, ookal ben je bij de bestuurder.
Als ik vijanden tegenkom gebruik ik meestal mijn joystick om te sturen, omdat dat toch net iets sneller/makkelijker gaat dan het toetsenbord naar mijn gevoel.
hoop dat je allemaal snapt wat ik zeg, nogal een lang verhaal.![]()
Ehm, nou.quote:Op zondag 14 maart 2010 13:41 schreef Dynd het volgende:
[..]
Haha ja ik snap het hoor, alleen waarom gebruik je ook je keyboard? Ikzelf vind het het handigste om niet te hoeven wisselen.
De game draait om de inval van nederland/belgie/frankrijk in 1940.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:52 schreef Dynd het volgende:
Nadat m'n trail was afgelopen ben ik weer gestopt. Ik ga wel zeker weer beginnen! Ik denk wanneer ik klaar ben met school of wanneer de patch uitkomt.
Wat zijn campaigns eigenlijk precies?
En hoezo was deze dan afgelopen?
Dat vind ik nou ook. Als je BF2 of COD gewend bent dan doet dit spel erg pre 2000 aan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Is echt iets waar je gewoon aan went. Ik wissel eigenlijk zonder enige moeite van cod4 naar BE.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:16 schreef rubje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook. Als je BF2 of COD gewend bent dan doet dit spel erg pre 2000 aan.
dit spel wordt het niet!
Geweldig! Ik ga weer spelen denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:15 schreef MouzurX het volgende:
1.31 is gereleased:
http://installers.wwiionline.com/wwiiol0001310.exe
Gratis 14 dagen trial(geen creditkaart nodig):
quote:Oke nice.Op donderdag 28 oktober 2010 12:33 schreef Cunani het volgende:
Account aangemaakt, game binnen. Nu eens even kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |