okquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Trial begonnen en nu aan het downloaden, ben benieuwd![]()
Zit er dan veel humor inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef GereedschapLeger het volgende:
ik ben het ook eens aan het downloaden, lijkt me wel grappig
Er is een gratis trial van 2 weken, ga naar de site (www:wwiionline.com)-> getting started -> free trials & promos -> de trial.quote:
sorry, in koppertjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef GereedschapLeger het volgende:
[..]
beetje bijdehand doen. Lijkt me wel een leuk (hmmm, klopt ook niet echt)
![]()
tactiek in BF2? vergeleken met wat je in ww2 online zult zien is BF2 er niks bijquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef bremmie het volgende:
Heb nog niet echt goed kunnen kijken. Van het weekend thuis op mn eigen PC ff checken. Lijkt me wel een tof spel, echt met veel tactiek (wat bij BF2 ook werd aangekondigd maar waar ik niet veel van gemerkt heb) en op zich gaan de graphics nog wel.
Ben benieuwd...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef got.rice het volgende:
[..]
tactiek in BF2? vergeleken met wat je in ww2 online zult zien is BF2 er niks bij
gewoon hetzelfde hoor... alleen zal het veranderen als er een nieuw spel uitkomt ( afrika bijv) maar dat duurt nog minstens 30 jaarquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:09 schreef bremmie het volgende:
De link voor de officiele site in de OP klopt trouwens niet.
Dat moet zijn:
http://www.battlegroundeurope.com/scripts/wwiionline/index.jsp
Ik krijg bij mij geen site als ik de link in de OP aanklik, vandaar dat ik heb aangegeven dat de link verkeerd is.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
gewoon hetzelfde hoor... alleen zal het veranderen als er een nieuw spel uitkomt ( afrika bijv) maar dat duurt nog minstens 30 jaar
Ze hebben de engine zelf gemaakt, aangezien er geen mmofps engine isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb het spel even geprobeerd maar het is niets voor mij. Graphics zijn erg slecht, helaas hebben de makers niet geïnvesteerd in een engine want deze is wel erg achterhaald.
Fac Cry/Crysis engine wordt ook gebruikt door een mmorpg (ben naam even kwijt) dus aan een betere engine komen is niet zo moeilijk lijkt me, al kost het natuurlijk wel wat. WW2BG richt zich duidelijk meer op realisme dan op graphics, dit levert blijkbaar genoeg spelers op. Toch denk ik dat met een nieuwe engine en mooiere graphics ze veel nieuwe spelers kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze hebben de engine zelf gemaakt, aangezien er geen mmofps engine isdeze is daarom wel achterhaald ja, alhoewel ze aan UNITY2 bezig zijn( nieuwe engine) maar ik zie dat ding niet zo snel uitkomen.
De far cry engine voor een MMO? lijkt me sterk hoor aangezien die engine vooral voor singleplayer bedoelt is en niet voor 128+ mensen in een gebiedje o.i.d.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Fac Cry/Crysis engine wordt ook gebruikt door een mmorpg (ben naam even kwijt) dus aan een betere engine komen is niet zo moeilijk lijkt me, al kost het natuurlijk wel wat. WW2BG richt zich duidelijk meer op realisme dan op graphics, dit levert blijkbaar genoeg spelers op. Toch denk ik dat met een nieuwe engine en mooiere graphics ze veel nieuwe spelers kunnen krijgen.
Ik probeer het wel weer eens over een jaar of twee
Spel gaat toch doodquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef ewalk het volgende:
Hey Mouz!,
Vergeet niet te vertellen dat deze engine zo is gemaakt dat je een zicht hebt van 6km op de grond en 10 in de lucht. Om alles nog gedetailleerd te houden moet je het grafisch wat minder doen. Ook de Farcry engine kan dit niet aan.
Ik vind het iig niet meer leuk laat ze de lag enz maar fixen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef ewalk het volgende:
Aaaaaaaaach , niet zo negatief! Men wacht gewoon tot deze campagne over is. Ze gaan toch niet midden in de campagne patchen? Je weet zelf hoe dat gaat met CRS.
Soon!
Nee je hebt meestal grote gevechten de omgeving om de steden heen is wel een beetje leeg (alhoewel de gevechten zich ook soms naar daar verplaatsen)quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 08:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Ziet er wel leuk uit eerlijk gezegd.
Alleen is het niet vooral een lege omgeving en vervolgens gekilled worden door een random camper in een schuurtje ?
nouuu, mortieren kunnen erg handig zijn in sommige gevallen, denk maar aan bruggevechten en mobile spawnpoints bijvquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee je hebt meestal grote gevechten de omgeving om de steden heen is wel een beetje leeg (alhoewel de gevechten zich ook soms naar daar verplaatsen)
ToE zijn ze mee bezig ( dat de supply aan brigades wordt gelinked ipv een stad) en mortieren ( zie ik het nut niet van in omdat je niet in groepen bij elkaar loopt ( hoewel dat zoo vet zou zijn)
3 nieuwe vliegtuigen ..
Het mooie van wwiionline is dat je in het spel kilometers ver kan kijken (heel erg belangrijk als je bijv als een artillery op een heuvel tanks wilt neerknallen) en alsnog je tegenstanders kan spotten en dat je als piloot kilometers hoog de lucht in kan vliegen en vanuit de lucht zelfs verder kan kijken dan een infantry op een heuvel. In veel hedendaagse games is dit bijna onmogelijk omdat je ontiegelijk veel fps lag kan krijgen als je het probeert tenzij je een ubercomputer hebt wat dus niet iederenheeft. En onthou dat dit een mmofps is en niet een singleplayer game of een multiplayer game met 64 spelers.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb het spel even geprobeerd maar het is niets voor mij. Graphics zijn erg slecht, helaas hebben de makers niet geïnvesteerd in een engine want deze is wel erg achterhaald.
Zijn die explosies van die mortieren dan zo groot? heb die test nog niet gedownload... vegeleken met een tank ap/he explosie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef got.rice het volgende:
[..]
Het mooie van wwiionline is dat je in het spel kilometers ver kan kijken (heel erg belangrijk als je bijv als een artillery op een heuvel tanks wilt neerknallen) en alsnog je tegenstanders kan spotten en dat je als piloot kilometers hoog de lucht in kan vliegen en vanuit de lucht zelfs verder kan kijken dan een infantry op een heuvel. In veel hedendaagse games is dit bijna onmogelijk omdat je ontiegelijk veel fps lag kan krijgen als je het probeert tenzij je een ubercomputer hebt wat dus niet iederenheeft. En onthou dat dit een mmofps is en niet een singleplayer game of een multiplayer game met 64 spelers.
Als het goed is kunnen de mortieren zeker van nut zijn helemaal bij AB camps en zo. In combinatie met de supllytruck zijn de LMG, ATR en Mortier geduchte wapens. Je hebt namelijk nu een munitie overstock mogelijkheid dus 5 keer zoveel als normaal, maar wel alleen met een Supplytruck in de buurt die stilstaat. Dit simuleert de ammotrucks die ook in WOII altijd met PAnzereenheden en artillerie eenheden meereden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn die explosies van die mortieren dan zo groot? heb die test nog niet gedownload... vegeleken met een tank ap/he explosie?
Het is een mmofps maar je moet het zien als een mmorpg waar je dingen moet doen die minder leuk is om te winnen(lvlen in mmorpgs) En ze mogen wel weer aan de lag werken hoor in het begin van 1.26 kon ik gewoon vliegen maar daarna niet meer
(in 1.26 hadden ze volgens mij heel veel gedaan daaraan)
Het bruutste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is met een vliegtuig een open veld strafen en daarbij 5 inf kills maken (was een groot gevecht en zij hadden volgens mij alleen die msp nog over op dat moment)
Zag er zo vet uit![]()
Gast wat verziekt de game nou juist ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef ewalk het volgende:
[..]
Als het goed is kunnen de mortieren zeker van nut zijn helemaal bij AB camps en zo.
Wat bedoel je nou Mouz? Geef jij daar eens antwoord op dan? Je moet gewoon slimmer zijn dan de vijand en mortierteams of supplytrucks op tijd uitschakelen. Niks verzieken gewoon slim spelen. Goede OIC, goede teamplay etc. Je zou eens met ons 1st gebirgjagers mee moeten gaan. Dan zie je op de goede tijdstippen goede teamplay: interdictions, fb defenses, flaktraps, tanktraps, resupplymissions etc. Samen met o.a. Koopman, Lampie, Kalegek, Seal, Niels, etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gast wat verziekt de game nou juist ?
Ben zelf geen wwiionline speler meer, al een lange tijd mee gekapt maar wat ik dus zojuist zei over mortieren zijn alleen maar speculaties, of het daadwerkelijk een effectieve wapen kan ik niet vertellen.. Ben wel van plan om weer te gaan beginnen thoughquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zijn die explosies van die mortieren dan zo groot? heb die test nog niet gedownload... vegeleken met een tank ap/he explosie?
Het is een mmofps maar je moet het zien als een mmorpg waar je dingen moet doen die minder leuk is om te winnen(lvlen in mmorpgs) En ze mogen wel weer aan de lag werken hoor in het begin van 1.26 kon ik gewoon vliegen maar daarna niet meer
(in 1.26 hadden ze volgens mij heel veel gedaan daaraan)
Het bruutste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is met een vliegtuig een open veld strafen en daarbij 5 inf kills maken (was een groot gevecht en zij hadden volgens mij alleen die msp nog over op dat moment)
Zag er zo vet uit![]()
Dat abs worden gecamped.... Wordt nu nog makkelijker voor axis ( en soms voor alliedquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef ewalk het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou Mouz? Geef jij daar eens antwoord op dan? Je moet gewoon slimmer zijn dan de vijand en mortierteams of supplytrucks op tijd uitschakelen. Niks verzieken gewoon slim spelen. Goede OIC, goede teamplay etc. Je zou eens met ons 1st gebirgjagers mee moeten gaan. Dan zie je op de goede tijdstippen goede teamplay: interdictions, fb defenses, flaktraps, tanktraps, resupplymissions etc. Samen met o.a. Koopman, Lampie, Kalegek, Seal, Niels, etc.![]()
De game kan geweldig zijn en is het ook even geweest (2004 was een heel vet jaar) maar de laatste tijd zijn er zo weinig mensen online rond europese tijden ....maarja zal nog is kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:51 schreef ewalk het volgende:
Er zijn inderdaad veel klachten over lag. Men is bezig de netcode te fizen daarnaast hangt het waarschijnlijk ook veel van je machine af. Het spel vergt ontzettend veel rekenkracht van je processor. Het is te hopen dat de makers iets tegen de fps lag hebben gevonden in 1.27. Het is zekr jammer dat ze wel met nieuwe features komen maar niet met een lagvrije omgeving. Maar ja, ik denk dat ik een diehard fan ben en ze toch het voordeel van de twijfel geef. Er is namelijk geen enkel andere game met een dergelijke diepgang. Mocht deze er zijn, met betere graphs, even grote wereld, met hetzelfde uitzicht, en natuurlijk lagfree, dan ben ik een vand eeersten die BGE vaarwel zegt om de game te gaan spelen. Maar tot nu toe is het nog geen enkel sogtware huis gelukt omdat ze meer voor mainstream games gaan, lees het grote geld. CRS heeft niet veel geld en moet roeien met de riemen die ze hebben. ik heb bewondering voor het feit dat ze zover zijn gekomen en nog steeds bestaan! Dus Mouz, het spel is nog lang niet dood, voorla als je bedenkt dat Toes al vanaf het begin op stapel stond en de game daarvoor was gecode. Vanuit Toes wil men juist het spel nog verder gaan uitdiepen. In wezen heeft men schijt aan mainstream en volgt gewoon hun eigen droom om af en toe goede ideeen van de playerbase mee te nemen. Bij EA hoef je niet te wezen voor zoiets. Volgens een grafiek die ik een tijd geleden zag hebben ze rond de 150000 subs. Of deze allen actief zijn weet ik niet. Als ik advocaat van de duivel wil spelen dan vind ik idd dat ze moeten opschieten met de nieuwe engine willen ze opboksen tegen andere arriverende games(OPF2) Aan de andere kant is de authenciteit het toch dat de echte liefhebbers trekt.
ABs worden al vanaf het begin van de game gecamped. Het gaat er juist om dat je je niet laat campen. Een goede CO of OIC laat defensive MS's inde omgeving deployen en waarschuwd om niet te spawnen in de ab omdat hij gecamped wordt. Verder zul je als speler moeten opletten wat er wordt gecommuniceerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat abs worden gecamped.... Wordt nu nog makkelijker voor axis ( en soms voor allied)
Misschien moet je toch wat dedicater gaan spelen. Of Axis of Allied en eindelijk eens een sub nemen. Meld je dan eens aan bij een goede squad. Dan kun je echt toegewijd spelen en voel je echt de bonding die ontstaat. Op zich zijn er best wel veel trials maar ja, dat is toch anders dan wanneer je echt subscribed. Bovendien steun je CRS er ook mee waardoor ze hun [product steed kunnen innoveren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De game kan geweldig zijn en is het ook even geweest (2004 was een heel vet jaar) maar de laatste tijd zijn er zo weinig mensen online rond europese tijden ....maarja zal nog is kijken
Dedicater? heb echt maanden lang elke dag gespeeld maa ik was het p een moment gewoon zat. Maarja over een maand of 2 of nu al zal ik het wel weer leuk gaan vinden net als de vorige keer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef ewalk het volgende:
[..]
Misschien moet je toch wat dedicater gaan spelen. Of Axis of Allied en eindelijk eens een sub nemen. Meld je dan eens aan bij een goede squad. Dan kun je echt toegewijd spelen en voel je echt de bonding die ontstaat. Op zich zijn er best wel veel trials maar ja, dat is toch anders dan wanneer je echt subscribed. Bovendien steun je CRS er ook mee waardoor ze hun [product steed kunnen innoveren.
Ja, maar je zat toch niet bij een squad? Je had toch ook een tijdje Axis gespeeld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dedicater? heb echt maanden lang elke dag gespeeld maa ik was het p een moment gewoon zat. Maarja over een maand of 2 of nu al zal ik het wel weer leuk gaan vinden net als de vorige keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |