abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 21:29:53 #1
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51073446
Zover ik weet het eerste! WW2ol:BE topic!
Voor de mensen die deze ongelooflijk vette mmofps(beetje rpg) niet kennen hier is een review ( tevens de site van de enige nederlandse WW2ol:BE community.

Dit is de officiele site.
FF het spel in een notendop:

Er is 1 wereld van 1200 x 1200km, hierin ligt belgie, het noorden van frankrijk, het zuiden van nederlands, het roergebied en het zuidoosten van Engeland.

Er spelen nu, geen officiele cijfers, 14000 mensen het spel(lees: betalen), rond de 1000 zijn er op elk moment online.

Het speelt zich af in 1939-1942. Je hebt 2 kanten, allied, engeland en frankrijk en axis, duitsland.

De nadruk in het spel ligt op realisme. In tanks moet je schakelen, vliegen moet met een joystick en je moet dan ook allerlei dingen doen om te kunnen opstijgen.

Je hebt allerlei klasses infantrie zoals rifleman, grenadier (een rifle waar je zon ding op kan schroeven zodat je sommige tanks kan opblazen) sniper paratrooper etc ( ook komen er binnenkort mortieren in het spel )

Er zijn ook tanks, armoured vehicles, boten, gevechtsvliegtuigen, bommenwerpers waar je in spawned, je kan er dus niet uit, je blijft erin totdat je dood gaat of terug naar je basis gaat en despawned.

De gevechten zijn of bij een stad of bij een Forward Base, dit zijn tenten waar je kan spawnen tussen 2 steden in en maar 1 partij, allied of axis, kan die tenten hebben om 1 van de steden aan te vallen. Deze FB's kan je opblazen.

De gevechten zijn meestal rond de 50 vs 50 op 1 plek, je kan 128 mensen zien op 1 moment.
's avonds, wanneer amerika online komt, loopt het wel snel op naar 100+ vs 100.

Het spel is lelijk, naja het valt mee als je alles op max zet ( en dus een NASA pc hebt), maar het is dan nog steeds nogal kaal.

Je kan wel op de grond 2 km ver kijken en in de lucht nog verder, hierdoor is het niet mogelijk om de graphics beter te maken, bij call of duty bijv kan je max 100m ver kijken.

Je hebt een goede pc nodig, of je moet alles op laag zetten.

Als je er de tijd voor neemt zal je het spel heel leuk vinden, maar de meesten zullen al gauw afhaken, omdat ze dingen moeten leren ipv een beetje rondrennen en de muisknop indrukken(wat ook leuk is )

Er is een gratis trial van 2 weken, ga naar de site -> getting started -> free trials & promos -> de trial.
Je moet hier wel een CC nummer invoeren, maar je kan hier ook gewoon een vals(maar wel correcte) creditcard nummer invullen( *kuche* google *kuche*)

En voor de mensen die het spel al spelen post hier je naam in-game en eventueel een leuk verhaal.

Edit: screenshots en filmpjes post ik zo.
http://www.youtube.com/watch?v=4p_iyB_ImMk
Wat infantrie kills.

http://www.youtube.com/watch?v=yw0dYma07yg
Ik met een klein luchtkanon, eigenlijk moet je de geluiden van het spel er ook bij horen, maar ik luister meestal muziek tijdens het spelen, heel dom maja , en als je dan gaat knippen klinkt dat raar.

http://www.youtube.com/watch?v=CGwT8eqwnk0
Ik als sapper, je hebt dan 4 satchel charges die je op speciale plekken moet plakken om een tank op te blazen.

De game is ook altijd in ontwikkeling, wel met maar een team van 11 man maar ze luisteren heel goed naar de community.
Zie deze screenshot ter vergelijking, de game is uitgebracht in 2001 en heruitgebracht in 2006.

[ Bericht 2% gewijzigd door MouzurX op 02-07-2007 22:31:48 ]
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:57:07 #2
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_51074584
lijkt me wel gaaf
heb me net ff aangemeld
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_51075612
Heb het zelf 1.5 jaar gespeeld, ontzettend leuk om te spelen! grafisch is het idd niet wat je mooi kan noemen als je het vergelijkt met games als crysis maar ze worden langzaam steeds beter en mooier en de gameplay is echt heel leuk.

Verwacht geen game zoals call of duty of battlefield, dus verwacht geen snelle gameplay. het is vrij realistisch dus je zult geen one-man armies tegenkomen maar echt legers die samenwerken en een battle om 1 stad kan soms dagen duren! vooral met de wat grotere steden zoals antwerpen nu ik er een topic over zie wil ik het best weer is proberen!
.mwep
  maandag 2 juli 2007 @ 22:30:29 #4
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51076150
Ja dat is ook iets het is een MMORPG/FPS, dus geen CoD maar dan veel groter.
Het kost je gemiddeld 5 minuten om met een vliegtuig naar de frontlinie te vliegen, het kan ook veel langer, wanneer je de fabrieken gaat bombarderen ben je zon 2 uur kwijt, wel heel leuk met 20-30 vliegtuigen in formatie vliegen. Je zal soms dingen moeten bewaken, bijv om een stad te veroveren moet je bepaalde choke points (gebouwen die je kan cappen) innemen en die moet je dan weer bewaken.
pi_51337513
Trial begonnen en nu aan het downloaden, ben benieuwd
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_51337682
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Trial begonnen en nu aan het downloaden, ben benieuwd
ok ik ga nu ff spelen als je vanavond nog gaat spelen ( bij allied)
enter om te typen en dan .m dutchd3 "tekst" om iets naar me te sturen, ik help je dan wel.
pi_51337999
Klinkt allemaal erg leuk, maar ik heb eigenlijk geen zin om maandelijks te betalen
pi_51338047
ik ben het ook eens aan het downloaden, lijkt me wel grappig
pi_51338396
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef GereedschapLeger het volgende:
ik ben het ook eens aan het downloaden, lijkt me wel grappig
Zit er dan veel humor in
pi_51338614
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef andre347 het volgende:

[..]

Zit er dan veel humor in
beetje bijdehand doen . Lijkt me wel een leuk (hmmm, klopt ook niet echt)
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:39:29 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51339768
is er een trial?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:41:11 #12
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51339851
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef RickoKun het volgende:
is er een trial?
Er is een gratis trial van 2 weken, ga naar de site (www:wwiionline.com)-> getting started -> free trials & promos -> de trial.
Je moet hier wel een CC nummer invoeren, maar je kan hier ook gewoon een vals(maar wel correcte) creditcard nummer invullen( *kuche* google *kuche*)
pi_51339892
ik kon (*kuch niks vinden *kuch)
pi_51355959
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef GereedschapLeger het volgende:

[..]

beetje bijdehand doen . Lijkt me wel een leuk (hmmm, klopt ook niet echt)
sorry, in koppertje
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:45:00 #15
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_51404745
Effe een vraagje.
Stel je sneuvelt, moet je dan wachten totdat de strijd over is of spawn je weer terug op het strijdtoneel?
Of kun je ergens anders verder??
Ik heb de site bekeken maar hij werkt hier (laptop vriendin met draadloos netwerk) niet zo lekker.
Hopelijk kunnen jullie me helpen...
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_51405126
Gewoon esc ( en dan 10 sec wachten of dat hoeft niet als je dood bent weet niet zeker) en dan zie je of je iets hebt gekilled hoeveel punten dat waard was hoeland je missie was etc, dan kan je linksboven (volgens mij) op mission screen klikken oid klikken en dan kan je weer respawnen ....

In elke "stad" kan je *** dingen spawnen en als het op is ben je de lul
Het is een mmo dus de server draait gewoon 24/7 door. Geen rondes ofzo.

maare kon je de actie een beetje vinden ? daar hebben nieuwe mensen nogal vaak problemen mee...
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:06:15 #17
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_51405481
Heb nog niet echt goed kunnen kijken. Van het weekend thuis op mn eigen PC ff checken. Lijkt me wel een tof spel, echt met veel tactiek (wat bij BF2 ook werd aangekondigd maar waar ik niet veel van gemerkt heb) en op zich gaan de graphics nog wel.

Ben benieuwd...
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_51408429
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef bremmie het volgende:
Heb nog niet echt goed kunnen kijken. Van het weekend thuis op mn eigen PC ff checken. Lijkt me wel een tof spel, echt met veel tactiek (wat bij BF2 ook werd aangekondigd maar waar ik niet veel van gemerkt heb) en op zich gaan de graphics nog wel.

Ben benieuwd...
tactiek in BF2? vergeleken met wat je in ww2 online zult zien is BF2 er niks bij
.mwep
pi_51409394
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef got.rice het volgende:

[..]

tactiek in BF2? vergeleken met wat je in ww2 online zult zien is BF2 er niks bij

Trouwens de kogels worden echt heel realistisch berekent, wanneer een kogel je tank raakt wordt er gekeken naar de hoek van inslag, dikte van je tank op dat punt, soort kogel, kracht van de kogel -> dan worden er allemaal stukken "scrapnel" gemaakt die door je tank heen vliegen die dan belangrijke dingen zoals de motor of bemanningleden raken.

Dus geen hit -> 30% van je health weg of iets in die richting.
pi_51410056
Yep, op de onderstaande 2 links kan je damage model zien, best ingewikkeld;

http://mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/11000
http://mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/113364

paar screenshots

.mwep
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:09:38 #21
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_51456186
De link voor de officiele site in de OP klopt trouwens niet.
Dat moet zijn:
http://www.battlegroundeurope.com/scripts/wwiionline/index.jsp
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:25:35 #22
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51457673
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:09 schreef bremmie het volgende:
De link voor de officiele site in de OP klopt trouwens niet.
Dat moet zijn:
http://www.battlegroundeurope.com/scripts/wwiionline/index.jsp
gewoon hetzelfde hoor... alleen zal het veranderen als er een nieuw spel uitkomt ( afrika bijv) maar dat duurt nog minstens 30 jaar
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:06:24 #23
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_51460086
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef MouzurX het volgende:

[..]

gewoon hetzelfde hoor... alleen zal het veranderen als er een nieuw spel uitkomt ( afrika bijv) maar dat duurt nog minstens 30 jaar
Ik krijg bij mij geen site als ik de link in de OP aanklik, vandaar dat ik heb aangegeven dat de link verkeerd is.
Misschien is het alleen bij mij zo...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:26:02 #24
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51460519
Ik krijg gewoon de site .....meer mensen die hem niet krijgen?
pi_51461481
Ik heb het spel even geprobeerd maar het is niets voor mij. Graphics zijn erg slecht, helaas hebben de makers niet geïnvesteerd in een engine want deze is wel erg achterhaald.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 15:23:12 #26
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51461796
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb het spel even geprobeerd maar het is niets voor mij. Graphics zijn erg slecht, helaas hebben de makers niet geïnvesteerd in een engine want deze is wel erg achterhaald.
Ze hebben de engine zelf gemaakt, aangezien er geen mmofps engine is deze is daarom wel achterhaald ja, alhoewel ze aan UNITY2 bezig zijn( nieuwe engine) maar ik zie dat ding niet zo snel uitkomen.
pi_51462101
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:23 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ze hebben de engine zelf gemaakt, aangezien er geen mmofps engine is deze is daarom wel achterhaald ja, alhoewel ze aan UNITY2 bezig zijn( nieuwe engine) maar ik zie dat ding niet zo snel uitkomen.
Fac Cry/Crysis engine wordt ook gebruikt door een mmorpg (ben naam even kwijt) dus aan een betere engine komen is niet zo moeilijk lijkt me, al kost het natuurlijk wel wat. WW2BG richt zich duidelijk meer op realisme dan op graphics, dit levert blijkbaar genoeg spelers op. Toch denk ik dat met een nieuwe engine en mooiere graphics ze veel nieuwe spelers kunnen krijgen.
Ik probeer het wel weer eens over een jaar of twee
pi_51589248
Ik ben hem nu aan het downloaden. Even the trial proberen want het klinkt allemaal sehr toll
  woensdag 18 juli 2007 @ 18:55:50 #29
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51601629
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:34 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Fac Cry/Crysis engine wordt ook gebruikt door een mmorpg (ben naam even kwijt) dus aan een betere engine komen is niet zo moeilijk lijkt me, al kost het natuurlijk wel wat. WW2BG richt zich duidelijk meer op realisme dan op graphics, dit levert blijkbaar genoeg spelers op. Toch denk ik dat met een nieuwe engine en mooiere graphics ze veel nieuwe spelers kunnen krijgen.
Ik probeer het wel weer eens over een jaar of twee
De far cry engine voor een MMO? lijkt me sterk hoor aangezien die engine vooral voor singleplayer bedoelt is en niet voor 128+ mensen in een gebiedje o.i.d.
pi_52637348
Hey Mouz!, Ik had er vorig jaar ook al een topic over gemaakt. Had je niet gezien?

Mouz, Vergeet niet te vertellen dat deze engine zo is gemaakt dat je een zicht hebt van 6km op de grond en 10km in de lucht. Om alles nog gedetailleerd te houden moet je het grafisch wat minder doen. Ook de Farcry engine kan dit niet aan. In Farcry is het zicht echt wel veel minder ver. Je krijgt al gauw een mist omdat men dan geen grafische hoogstandjes kan laten zien.
pi_52637369
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:50 schreef ewalk het volgende:
Hey Mouz!,
Vergeet niet te vertellen dat deze engine zo is gemaakt dat je een zicht hebt van 6km op de grond en 10 in de lucht. Om alles nog gedetailleerd te houden moet je het grafisch wat minder doen. Ook de Farcry engine kan dit niet aan.
Spel gaat toch dood kijk dan hoelang die ToE duurt....
pi_52637421
Aaaaaaaaach , niet zo negatief! Men wacht gewoon tot deze campagne over is. Ze gaan toch niet midden in de campagne patchen? Je weet zelf hoe dat gaat met CRS.
Soon!

Ik zal binnenkort de verbeteringen van 1.27 posten.
pi_52637502
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef ewalk het volgende:
Aaaaaaaaach , niet zo negatief! Men wacht gewoon tot deze campagne over is. Ze gaan toch niet midden in de campagne patchen? Je weet zelf hoe dat gaat met CRS.
Soon!
Ik vind het iig niet meer leuk laat ze de lag enz maar fixen.
pi_52639209
Heb het al laaaang niet meer gespeeld, waar zijn de devs zoal mee bezig op dit moment?
.mwep
pi_52641362
Ziet er wel leuk uit eerlijk gezegd.
Alleen is het niet vooral een lege omgeving en vervolgens gekilled worden door een random camper in een schuurtje ?
Built for Speed
pi_52652086
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 08:27 schreef HansvanOchten het volgende:
Ziet er wel leuk uit eerlijk gezegd.
Alleen is het niet vooral een lege omgeving en vervolgens gekilled worden door een random camper in een schuurtje ?
Nee je hebt meestal grote gevechten de omgeving om de steden heen is wel een beetje leeg (alhoewel de gevechten zich ook soms naar daar verplaatsen)

ToE zijn ze mee bezig ( dat de supply aan brigades wordt gelinked ipv een stad) en mortieren ( zie ik het nut niet van in omdat je niet in groepen bij elkaar loopt ( hoewel dat zoo vet zou zijn)
3 nieuwe vliegtuigen ..
pi_52654797
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 15:48 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nee je hebt meestal grote gevechten de omgeving om de steden heen is wel een beetje leeg (alhoewel de gevechten zich ook soms naar daar verplaatsen)

ToE zijn ze mee bezig ( dat de supply aan brigades wordt gelinked ipv een stad) en mortieren ( zie ik het nut niet van in omdat je niet in groepen bij elkaar loopt ( hoewel dat zoo vet zou zijn)
3 nieuwe vliegtuigen ..
nouuu, mortieren kunnen erg handig zijn in sommige gevallen, denk maar aan bruggevechten en mobile spawnpoints bijv mortieren kunnen dan erg van pas komen! bijv. een bos leeg gooien waar mogelijk een msp zit :
.mwep
pi_52655046
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Het mooie van wwiionline is dat je in het spel kilometers ver kan kijken (heel erg belangrijk als je bijv als een artillery op een heuvel tanks wilt neerknallen) en alsnog je tegenstanders kan spotten en dat je als piloot kilometers hoog de lucht in kan vliegen en vanuit de lucht zelfs verder kan kijken dan een infantry op een heuvel. In veel hedendaagse games is dit bijna onmogelijk omdat je ontiegelijk veel fps lag kan krijgen als je het probeert tenzij je een ubercomputer hebt wat dus niet iederenheeft. En onthou dat dit een mmofps is en niet een singleplayer game of een multiplayer game met 64 spelers.
.mwep
pi_52656949
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef got.rice het volgende:

[..]

Het mooie van wwiionline is dat je in het spel kilometers ver kan kijken (heel erg belangrijk als je bijv als een artillery op een heuvel tanks wilt neerknallen) en alsnog je tegenstanders kan spotten en dat je als piloot kilometers hoog de lucht in kan vliegen en vanuit de lucht zelfs verder kan kijken dan een infantry op een heuvel. In veel hedendaagse games is dit bijna onmogelijk omdat je ontiegelijk veel fps lag kan krijgen als je het probeert tenzij je een ubercomputer hebt wat dus niet iederenheeft. En onthou dat dit een mmofps is en niet een singleplayer game of een multiplayer game met 64 spelers.
Zijn die explosies van die mortieren dan zo groot? heb die test nog niet gedownload... vegeleken met een tank ap/he explosie?
Het is een mmofps maar je moet het zien als een mmorpg waar je dingen moet doen die minder leuk is om te winnen(lvlen in mmorpgs) En ze mogen wel weer aan de lag werken hoor in het begin van 1.26 kon ik gewoon vliegen maar daarna niet meer
(in 1.26 hadden ze volgens mij heel veel gedaan daaraan)

Het bruutste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is met een vliegtuig een open veld strafen en daarbij 5 inf kills maken (was een groot gevecht en zij hadden volgens mij alleen die msp nog over op dat moment)
Zag er zo vet uit
pi_52659707
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Zijn die explosies van die mortieren dan zo groot? heb die test nog niet gedownload... vegeleken met een tank ap/he explosie?
Het is een mmofps maar je moet het zien als een mmorpg waar je dingen moet doen die minder leuk is om te winnen(lvlen in mmorpgs) En ze mogen wel weer aan de lag werken hoor in het begin van 1.26 kon ik gewoon vliegen maar daarna niet meer

Het bruutste wat ik tot nu toe heb meegemaakt is met een vliegtuig een open veld strafen en daarbij 5 inf kills maken (was een groot gevecht en zij hadden volgens mij alleen die msp nog over op dat moment)
Zag er zo vet uit
Als het goed is kunnen de mortieren zeker van nut zijn helemaal bij AB camps en zo. In combinatie met de supllytruck zijn de LMG, ATR en Mortier geduchte wapens. Je hebt namelijk nu een munitie overstock mogelijkheid dus 5 keer zoveel als normaal, maar wel alleen met een Supplytruck in de buurt die stilstaat. Dit simuleert de ammotrucks die ook in WOII altijd met PAnzereenheden en artillerie eenheden meereden.
Verder kun je met de mortier ook rookgranaten afvuren. Ze hebben de rook ook veel beter gemaakt in 1.27.heb de screens gezien. Daarnaast hebben ze de stathe verbeterd wat inhoud dat granaat scherven realtime berekening beter is en inf echt goed geraakt kan worden bij HEgranaat explosies.
LMG kan door de overstockfunctie echt als supressweapon worden ingezet. Jammer dat ze(nog)geen barrelchange implementeren.

hieronder nog wat :

Een aantal tips:

- Belangrijk!: Speel het spel nooit alleen voor het eerst! Meld je aan bij een squad: Allied Squad of een Axis Squad met een aantal Nederlanders en Belgen) Hier leer je zeer veel van mensen die het spel al lang spelen, bovendien maak je vrienden in de game die je nodig zult hebben. Zorg dus dat je nooit alleen bent; blijf gewoon bij hogere rang spelers en doe wat zij doen;

- vraag als je dingen niet weet;

- let op de radiochannels , daarop is veel info te vinden;

- Oefen met diverse wapens op de trainingsserver, er zijn bepaalde tijden waarop er trainers aanwezig zijn die jouw met veel plezier alles willen uitleggen. Ieder wapen of voertuig heeft zijn eigen authenciteit gebruik hiervan vergt oefening;

- Zoek altijd zoveel mogelijk dekking in bosjes(houdt er rekening mee dat wanneer je ligt je ogen bij je middel liggen, dus je steekt een stuk uit terwijl je denkt verborgen te zijn);

- blijf vaak zo laag mogelijk! Je bent zo moeilijker te raken;

- gebruik je oren als infanterist; je kunt namelijk altijd voetstappen van de vijand horen, daarnaast moet je het geluid van vijandelijke wapens leren herkennen. je kunt dan inschatten hoever de vijand zich bevindt. Ook kun je ver van te voren voertuigen aan horen kom;

- maak vaak gebruik van de kaart: hierop kan je zien waar je je bevindt, ook zie je de vermoedelijke postieis van vijanden die door medesoldaten zijn gespot;

- indien je je op een bepaalde positie bevindt van waar uit je hebt geschoten, blijf daar niet te lang; uiteindelijk komen ze je zoeken en ze zullen je vinden;

- Voordat je je verplaatst gebruik je je oren en kijk je rond, waarmee je je zelf er van verzekert dat er geen vijand in de buurt is. Als je je verplaatst dan doe je dit altijd zo veel mogelijk onder dekking van de struiken, waar er genoeg van zijn;

-Kortom: gebruik je ogen en oren;

-meer tips op het forum van dutchd.nl

Als het goed is loopt er nu nog een free trial van 14 dagen. Ik zou zeggen probeer het nog eens met bovenstaande tips in gedachten.
pi_52659782
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:27 schreef ewalk het volgende:

[..]

Als het goed is kunnen de mortieren zeker van nut zijn helemaal bij AB camps en zo.
Gast wat verziekt de game nou juist ?
pi_52660388
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:29 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Gast wat verziekt de game nou juist ?
Wat bedoel je nou Mouz? Geef jij daar eens antwoord op dan? Je moet gewoon slimmer zijn dan de vijand en mortierteams of supplytrucks op tijd uitschakelen. Niks verzieken gewoon slim spelen. Goede OIC, goede teamplay etc. Je zou eens met ons 1st gebirgjagers mee moeten gaan. Dan zie je op de goede tijdstippen goede teamplay: interdictions, fb defenses, flaktraps, tanktraps, resupplymissions etc. Samen met o.a. Koopman, Lampie, Kalegek, Seal, Niels, etc.
pi_52661114
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 18:45 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Zag er zo vet uit
Ben zelf geen wwiionline speler meer, al een lange tijd mee gekapt maar wat ik dus zojuist zei over mortieren zijn alleen maar speculaties, of het daadwerkelijk een effectieve wapen kan ik niet vertellen.. Ben wel van plan om weer te gaan beginnen though

En over de fps lag tegenwoordig heb ik veel negatieve reacties gehoord en ik zie dat jij daar één van bent Ik heb zelf geen idee dus ik kan er niks over zeggen.

Als je 5 inf kills hebt kunnen krijgen met 1 strafe dan moet het wel heel erg druk zijn geweest dat gebeurt je niet vaak! Zo heb ik ook weleens met een mg34 een volle truck neergemaaid, kerel kwam met volle vaart ruchting een kruispunt en ik lag zo'n 50m daar vandaan met een mg34, knalt ie tegen een gebouw aan bestuurder neergeschoten en toen was het every man for himself en zo had ik 8 kills binnen no-time een paar waren ontsnapt, krijg nu opeens de kriebels om me weer te gaan resubben
.mwep
pi_52661769
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53 schreef ewalk het volgende:

[..]

Wat bedoel je nou Mouz? Geef jij daar eens antwoord op dan? Je moet gewoon slimmer zijn dan de vijand en mortierteams of supplytrucks op tijd uitschakelen. Niks verzieken gewoon slim spelen. Goede OIC, goede teamplay etc. Je zou eens met ons 1st gebirgjagers mee moeten gaan. Dan zie je op de goede tijdstippen goede teamplay: interdictions, fb defenses, flaktraps, tanktraps, resupplymissions etc. Samen met o.a. Koopman, Lampie, Kalegek, Seal, Niels, etc.
Dat abs worden gecamped.... Wordt nu nog makkelijker voor axis ( en soms voor allied )
pi_52661867
Er zijn inderdaad veel klachten over lag. Men is bezig de netcode te fizen daarnaast hangt het waarschijnlijk ook veel van je machine af. Het spel vergt ontzettend veel rekenkracht van je processor. Het is te hopen dat de makers iets tegen de fps lag hebben gevonden in 1.27. Het is zekr jammer dat ze wel met nieuwe features komen maar niet met een lagvrije omgeving. Maar ja, ik denk dat ik een diehard fan ben en ze toch het voordeel van de twijfel geef. Er is namelijk geen enkel andere game met een dergelijke diepgang. Mocht deze er zijn, met betere graphs, even grote wereld, met hetzelfde uitzicht, en natuurlijk lagfree, dan ben ik een vand eeersten die BGE vaarwel zegt om de game te gaan spelen. Maar tot nu toe is het nog geen enkel sogtware huis gelukt omdat ze meer voor mainstream games gaan, lees het grote geld. CRS heeft niet veel geld en moet roeien met de riemen die ze hebben. ik heb bewondering voor het feit dat ze zover zijn gekomen en nog steeds bestaan! Dus Mouz, het spel is nog lang niet dood, voorla als je bedenkt dat Toes al vanaf het begin op stapel stond en de game daarvoor was gecode. Vanuit Toes wil men juist het spel nog verder gaan uitdiepen. In wezen heeft men schijt aan mainstream en volgt gewoon hun eigen droom om af en toe goede ideeen van de playerbase mee te nemen. Bij EA hoef je niet te wezen voor zoiets. Volgens een grafiek die ik een tijd geleden zag hebben ze rond de 150000 subs. Of deze allen actief zijn weet ik niet. Als ik advocaat van de duivel wil spelen dan vind ik idd dat ze moeten opschieten met de nieuwe engine willen ze opboksen tegen andere arriverende games(OPF2) Aan de andere kant is de authenciteit het toch dat de echte liefhebbers trekt.
pi_52661952
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:51 schreef ewalk het volgende:
Er zijn inderdaad veel klachten over lag. Men is bezig de netcode te fizen daarnaast hangt het waarschijnlijk ook veel van je machine af. Het spel vergt ontzettend veel rekenkracht van je processor. Het is te hopen dat de makers iets tegen de fps lag hebben gevonden in 1.27. Het is zekr jammer dat ze wel met nieuwe features komen maar niet met een lagvrije omgeving. Maar ja, ik denk dat ik een diehard fan ben en ze toch het voordeel van de twijfel geef. Er is namelijk geen enkel andere game met een dergelijke diepgang. Mocht deze er zijn, met betere graphs, even grote wereld, met hetzelfde uitzicht, en natuurlijk lagfree, dan ben ik een vand eeersten die BGE vaarwel zegt om de game te gaan spelen. Maar tot nu toe is het nog geen enkel sogtware huis gelukt omdat ze meer voor mainstream games gaan, lees het grote geld. CRS heeft niet veel geld en moet roeien met de riemen die ze hebben. ik heb bewondering voor het feit dat ze zover zijn gekomen en nog steeds bestaan! Dus Mouz, het spel is nog lang niet dood, voorla als je bedenkt dat Toes al vanaf het begin op stapel stond en de game daarvoor was gecode. Vanuit Toes wil men juist het spel nog verder gaan uitdiepen. In wezen heeft men schijt aan mainstream en volgt gewoon hun eigen droom om af en toe goede ideeen van de playerbase mee te nemen. Bij EA hoef je niet te wezen voor zoiets. Volgens een grafiek die ik een tijd geleden zag hebben ze rond de 150000 subs. Of deze allen actief zijn weet ik niet. Als ik advocaat van de duivel wil spelen dan vind ik idd dat ze moeten opschieten met de nieuwe engine willen ze opboksen tegen andere arriverende games(OPF2) Aan de andere kant is de authenciteit het toch dat de echte liefhebbers trekt.
De game kan geweldig zijn en is het ook even geweest (2004 was een heel vet jaar) maar de laatste tijd zijn er zo weinig mensen online rond europese tijden ....maarja zal nog is kijken
pi_52662137
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:46 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat abs worden gecamped.... Wordt nu nog makkelijker voor axis ( en soms voor allied )
ABs worden al vanaf het begin van de game gecamped. Het gaat er juist om dat je je niet laat campen. Een goede CO of OIC laat defensive MS's inde omgeving deployen en waarschuwd om niet te spawnen in de ab omdat hij gecamped wordt. Verder zul je als speler moeten opletten wat er wordt gecommuniceerd.
Beiden Allies en Axis hebben hun mortieren waar ze goed mee kunnen huishouden. Bovendien kunnen de Fransen en Britten nu gewoon in elkaars ab's spawnen. Dus in elkaars stad.
pi_52662571
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

De game kan geweldig zijn en is het ook even geweest (2004 was een heel vet jaar) maar de laatste tijd zijn er zo weinig mensen online rond europese tijden ....maarja zal nog is kijken
Misschien moet je toch wat dedicater gaan spelen. Of Axis of Allied en eindelijk eens een sub nemen. Meld je dan eens aan bij een goede squad. Dan kun je echt toegewijd spelen en voel je echt de bonding die ontstaat. Op zich zijn er best wel veel trials maar ja, dat is toch anders dan wanneer je echt subscribed. Bovendien steun je CRS er ook mee waardoor ze hun [product steed kunnen innoveren.
pi_52663037
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:11 schreef ewalk het volgende:

[..]

Misschien moet je toch wat dedicater gaan spelen. Of Axis of Allied en eindelijk eens een sub nemen. Meld je dan eens aan bij een goede squad. Dan kun je echt toegewijd spelen en voel je echt de bonding die ontstaat. Op zich zijn er best wel veel trials maar ja, dat is toch anders dan wanneer je echt subscribed. Bovendien steun je CRS er ook mee waardoor ze hun [product steed kunnen innoveren.
Dedicater? heb echt maanden lang elke dag gespeeld maa ik was het p een moment gewoon zat. Maarja over een maand of 2 of nu al zal ik het wel weer leuk gaan vinden net als de vorige keer.
pi_52663645
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 22:24 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dedicater? heb echt maanden lang elke dag gespeeld maa ik was het p een moment gewoon zat. Maarja over een maand of 2 of nu al zal ik het wel weer leuk gaan vinden net als de vorige keer.
Ja, maar je zat toch niet bij een squad? Je had toch ook een tijdje Axis gespeeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')