abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juli 2007 @ 21:29:53 #1
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51073446
Zover ik weet het eerste! WW2ol:BE topic!
Voor de mensen die deze ongelooflijk vette mmofps(beetje rpg) niet kennen hier is een review ( tevens de site van de enige nederlandse WW2ol:BE community.

Dit is de officiele site.
FF het spel in een notendop:

Er is 1 wereld van 1200 x 1200km, hierin ligt belgie, het noorden van frankrijk, het zuiden van nederlands, het roergebied en het zuidoosten van Engeland.

Er spelen nu, geen officiele cijfers, 14000 mensen het spel(lees: betalen), rond de 1000 zijn er op elk moment online.

Het speelt zich af in 1939-1942. Je hebt 2 kanten, allied, engeland en frankrijk en axis, duitsland.

De nadruk in het spel ligt op realisme. In tanks moet je schakelen, vliegen moet met een joystick en je moet dan ook allerlei dingen doen om te kunnen opstijgen.

Je hebt allerlei klasses infantrie zoals rifleman, grenadier (een rifle waar je zon ding op kan schroeven zodat je sommige tanks kan opblazen) sniper paratrooper etc ( ook komen er binnenkort mortieren in het spel )

Er zijn ook tanks, armoured vehicles, boten, gevechtsvliegtuigen, bommenwerpers waar je in spawned, je kan er dus niet uit, je blijft erin totdat je dood gaat of terug naar je basis gaat en despawned.

De gevechten zijn of bij een stad of bij een Forward Base, dit zijn tenten waar je kan spawnen tussen 2 steden in en maar 1 partij, allied of axis, kan die tenten hebben om 1 van de steden aan te vallen. Deze FB's kan je opblazen.

De gevechten zijn meestal rond de 50 vs 50 op 1 plek, je kan 128 mensen zien op 1 moment.
's avonds, wanneer amerika online komt, loopt het wel snel op naar 100+ vs 100.

Het spel is lelijk, naja het valt mee als je alles op max zet ( en dus een NASA pc hebt), maar het is dan nog steeds nogal kaal.

Je kan wel op de grond 2 km ver kijken en in de lucht nog verder, hierdoor is het niet mogelijk om de graphics beter te maken, bij call of duty bijv kan je max 100m ver kijken.

Je hebt een goede pc nodig, of je moet alles op laag zetten.

Als je er de tijd voor neemt zal je het spel heel leuk vinden, maar de meesten zullen al gauw afhaken, omdat ze dingen moeten leren ipv een beetje rondrennen en de muisknop indrukken(wat ook leuk is )

Er is een gratis trial van 2 weken, ga naar de site -> getting started -> free trials & promos -> de trial.
Je moet hier wel een CC nummer invoeren, maar je kan hier ook gewoon een vals(maar wel correcte) creditcard nummer invullen( *kuche* google *kuche*)

En voor de mensen die het spel al spelen post hier je naam in-game en eventueel een leuk verhaal.

Edit: screenshots en filmpjes post ik zo.
http://www.youtube.com/watch?v=4p_iyB_ImMk
Wat infantrie kills.

http://www.youtube.com/watch?v=yw0dYma07yg
Ik met een klein luchtkanon, eigenlijk moet je de geluiden van het spel er ook bij horen, maar ik luister meestal muziek tijdens het spelen, heel dom maja , en als je dan gaat knippen klinkt dat raar.

http://www.youtube.com/watch?v=CGwT8eqwnk0
Ik als sapper, je hebt dan 4 satchel charges die je op speciale plekken moet plakken om een tank op te blazen.

De game is ook altijd in ontwikkeling, wel met maar een team van 11 man maar ze luisteren heel goed naar de community.
Zie deze screenshot ter vergelijking, de game is uitgebracht in 2001 en heruitgebracht in 2006.

[ Bericht 2% gewijzigd door MouzurX op 02-07-2007 22:31:48 ]
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 2 juli 2007 @ 21:57:07 #2
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_51074584
lijkt me wel gaaf
heb me net ff aangemeld
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
pi_51075612
Heb het zelf 1.5 jaar gespeeld, ontzettend leuk om te spelen! grafisch is het idd niet wat je mooi kan noemen als je het vergelijkt met games als crysis maar ze worden langzaam steeds beter en mooier en de gameplay is echt heel leuk.

Verwacht geen game zoals call of duty of battlefield, dus verwacht geen snelle gameplay. het is vrij realistisch dus je zult geen one-man armies tegenkomen maar echt legers die samenwerken en een battle om 1 stad kan soms dagen duren! vooral met de wat grotere steden zoals antwerpen nu ik er een topic over zie wil ik het best weer is proberen!
.mwep
  maandag 2 juli 2007 @ 22:30:29 #4
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51076150
Ja dat is ook iets het is een MMORPG/FPS, dus geen CoD maar dan veel groter.
Het kost je gemiddeld 5 minuten om met een vliegtuig naar de frontlinie te vliegen, het kan ook veel langer, wanneer je de fabrieken gaat bombarderen ben je zon 2 uur kwijt, wel heel leuk met 20-30 vliegtuigen in formatie vliegen. Je zal soms dingen moeten bewaken, bijv om een stad te veroveren moet je bepaalde choke points (gebouwen die je kan cappen) innemen en die moet je dan weer bewaken.
pi_51337513
Trial begonnen en nu aan het downloaden, ben benieuwd
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_51337682
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:39 schreef Ame_thyst het volgende:
Trial begonnen en nu aan het downloaden, ben benieuwd
ok ik ga nu ff spelen als je vanavond nog gaat spelen ( bij allied)
enter om te typen en dan .m dutchd3 "tekst" om iets naar me te sturen, ik help je dan wel.
pi_51337999
Klinkt allemaal erg leuk, maar ik heb eigenlijk geen zin om maandelijks te betalen
pi_51338047
ik ben het ook eens aan het downloaden, lijkt me wel grappig
pi_51338396
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef GereedschapLeger het volgende:
ik ben het ook eens aan het downloaden, lijkt me wel grappig
Zit er dan veel humor in
pi_51338614
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef andre347 het volgende:

[..]

Zit er dan veel humor in
beetje bijdehand doen . Lijkt me wel een leuk (hmmm, klopt ook niet echt)
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:39:29 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51339768
is er een trial?
  dinsdag 10 juli 2007 @ 21:41:11 #12
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51339851
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef RickoKun het volgende:
is er een trial?
Er is een gratis trial van 2 weken, ga naar de site (www:wwiionline.com)-> getting started -> free trials & promos -> de trial.
Je moet hier wel een CC nummer invoeren, maar je kan hier ook gewoon een vals(maar wel correcte) creditcard nummer invullen( *kuche* google *kuche*)
pi_51339892
ik kon (*kuch niks vinden *kuch)
pi_51355959
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef GereedschapLeger het volgende:

[..]

beetje bijdehand doen . Lijkt me wel een leuk (hmmm, klopt ook niet echt)
sorry, in koppertje
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:45:00 #15
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_51404745
Effe een vraagje.
Stel je sneuvelt, moet je dan wachten totdat de strijd over is of spawn je weer terug op het strijdtoneel?
Of kun je ergens anders verder??
Ik heb de site bekeken maar hij werkt hier (laptop vriendin met draadloos netwerk) niet zo lekker.
Hopelijk kunnen jullie me helpen...
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_51405126
Gewoon esc ( en dan 10 sec wachten of dat hoeft niet als je dood bent weet niet zeker) en dan zie je of je iets hebt gekilled hoeveel punten dat waard was hoeland je missie was etc, dan kan je linksboven (volgens mij) op mission screen klikken oid klikken en dan kan je weer respawnen ....

In elke "stad" kan je *** dingen spawnen en als het op is ben je de lul
Het is een mmo dus de server draait gewoon 24/7 door. Geen rondes ofzo.

maare kon je de actie een beetje vinden ? daar hebben nieuwe mensen nogal vaak problemen mee...
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:06:15 #17
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_51405481
Heb nog niet echt goed kunnen kijken. Van het weekend thuis op mn eigen PC ff checken. Lijkt me wel een tof spel, echt met veel tactiek (wat bij BF2 ook werd aangekondigd maar waar ik niet veel van gemerkt heb) en op zich gaan de graphics nog wel.

Ben benieuwd...
The dream, make it real.. So that you can say.. That you lived your way for real.. Don't give up on your needs and all your fantasies.. (Face Tomorrow-Live The Dream)
pi_51408429
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:06 schreef bremmie het volgende:
Heb nog niet echt goed kunnen kijken. Van het weekend thuis op mn eigen PC ff checken. Lijkt me wel een tof spel, echt met veel tactiek (wat bij BF2 ook werd aangekondigd maar waar ik niet veel van gemerkt heb) en op zich gaan de graphics nog wel.

Ben benieuwd...
tactiek in BF2? vergeleken met wat je in ww2 online zult zien is BF2 er niks bij
.mwep
pi_51409394
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef got.rice het volgende:

[..]

tactiek in BF2? vergeleken met wat je in ww2 online zult zien is BF2 er niks bij

Trouwens de kogels worden echt heel realistisch berekent, wanneer een kogel je tank raakt wordt er gekeken naar de hoek van inslag, dikte van je tank op dat punt, soort kogel, kracht van de kogel -> dan worden er allemaal stukken "scrapnel" gemaakt die door je tank heen vliegen die dan belangrijke dingen zoals de motor of bemanningleden raken.

Dus geen hit -> 30% van je health weg of iets in die richting.
pi_51410056
Yep, op de onderstaande 2 links kan je damage model zien, best ingewikkeld;

http://mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/11000
http://mmorpg.com/discussion2.cfm/thread/113364

paar screenshots

.mwep
  zaterdag 14 juli 2007 @ 11:09:38 #21
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_51456186
De link voor de officiele site in de OP klopt trouwens niet.
Dat moet zijn:
http://www.battlegroundeurope.com/scripts/wwiionline/index.jsp
  zaterdag 14 juli 2007 @ 12:25:35 #22
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51457673
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 11:09 schreef bremmie het volgende:
De link voor de officiele site in de OP klopt trouwens niet.
Dat moet zijn:
http://www.battlegroundeurope.com/scripts/wwiionline/index.jsp
gewoon hetzelfde hoor... alleen zal het veranderen als er een nieuw spel uitkomt ( afrika bijv) maar dat duurt nog minstens 30 jaar
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:06:24 #23
43600 bremmie
Live The Dream...
pi_51460086
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 12:25 schreef MouzurX het volgende:

[..]

gewoon hetzelfde hoor... alleen zal het veranderen als er een nieuw spel uitkomt ( afrika bijv) maar dat duurt nog minstens 30 jaar
Ik krijg bij mij geen site als ik de link in de OP aanklik, vandaar dat ik heb aangegeven dat de link verkeerd is.
Misschien is het alleen bij mij zo...
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:26:02 #24
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51460519
Ik krijg gewoon de site .....meer mensen die hem niet krijgen?
pi_51461481
Ik heb het spel even geprobeerd maar het is niets voor mij. Graphics zijn erg slecht, helaas hebben de makers niet geïnvesteerd in een engine want deze is wel erg achterhaald.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')