quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Dat zeg ik ook niet, dat je dat zo letterlijk hebt gezegd, maar zo kwam het wel over.
Zo kwam het over, maar zo was het niet bedoeld. Zoals al zo vaak is gezegd, steeds denk je-hoop je stiekem- dat het zo is. En steeds voelt het weer anders. Zo ook met een aantal keren dat ik dacht - hoopte - Zwanger te zijn. En toen het echt was, wist ik het eigenlijk meteen zeker, de test was eigenlijk gewoon een bevestiging. En al die keren daarvoor loop je op spanning en die spanning schemert door in wat je zegt/post. Daaruit lezen mensen soms wat ze hopen te lezen. Ik en nog wat users lurken regelmatig om te zien of iemand begonnen/bezig/bevallen is.
Denk je niet dat posts vol spanning dán op je overkomen als meer dan er staat?
Reactie op het topic in het algemeen: Het was absoluut niet mijn bedoeling om Kleintje als lijdend voorwerp van dit topic te maken. Zij was enkel de aanleiding. Maar ik ben wel blij dat ik het topic heb geopend, want kennelijk waren er nogal wat onderbuikgevoelens.
En voor de duidelijkheid: iedereen ervaart het anders. En de twee eerste posts heb ik expres van elkaar gescheiden. De eerste bevat wat statements, de tweede bevat de redenen van het openen van het topic en mijn mening.
Maar 'k denk dat het 'brandje' langzaam aan het doven is.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.