abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51090880
Het is gewoon zo dat Kleintje er niks aan kan doen dat de jes zo snel in een reactie word gepost. En het is inderdaad zo als de bevalling begint weet je het gewoon. Maar Kleintje weet nog niet hoe dat voelt. En ja misschien denk zij dat het telkens wel echt begint. Zelf gooi ik niet snel die smiley erin, ik wacht altijd totdat het zeker is. Dat weeen echt om de paar minuten komen enzo.
Dus Kleinte blijf hier lekker posten, ik ben heel erg benieuwd naar jullie kleintje En de voorweeen zijn vast wel heel vervelend enzo maar blijf dat lekker vertellen. Als mensen zich eraan storen moeten ze maar over je post heen lezen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:28:42 #102
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51093640
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, dat je dat zo letterlijk hebt gezegd, maar zo kwam het wel over.
Zo kwam het over, maar zo was het niet bedoeld. Zoals al zo vaak is gezegd, steeds denk je-hoop je stiekem- dat het zo is. En steeds voelt het weer anders. Zo ook met een aantal keren dat ik dacht - hoopte - Zwanger te zijn. En toen het echt was, wist ik het eigenlijk meteen zeker, de test was eigenlijk gewoon een bevestiging. En al die keren daarvoor loop je op spanning en die spanning schemert door in wat je zegt/post. Daaruit lezen mensen soms wat ze hopen te lezen. Ik en nog wat users lurken regelmatig om te zien of iemand begonnen/bezig/bevallen is.
Denk je niet dat posts vol spanning dán op je overkomen als meer dan er staat?

Reactie op het topic in het algemeen: Het was absoluut niet mijn bedoeling om Kleintje als lijdend voorwerp van dit topic te maken. Zij was enkel de aanleiding. Maar ik ben wel blij dat ik het topic heb geopend, want kennelijk waren er nogal wat onderbuikgevoelens.
En voor de duidelijkheid: iedereen ervaart het anders. En de twee eerste posts heb ik expres van elkaar gescheiden. De eerste bevat wat statements, de tweede bevat de redenen van het openen van het topic en mijn mening.

Maar 'k denk dat het 'brandje' langzaam aan het doven is.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:37:39 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51093947
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe mijn postgedrag was die laatste weken.
Krengerig, like usual
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:42:13 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51094104
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef Smoezie het volgende:

[..]

Ik houuuuuuuuuuuuuuuu van jouuuuuuuuuuuuuuuuu
Alléén van jouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Tra la la laaaaaaaaaa (Maribelle/Gordon galm opzet)
[..]
[..]

Dat is juist hartstikke knap, dat je zo goed echt wíst wanneer het begon. En ik geloof zeker dat veel (wellicht de meerderheid van de) dames dat hebben. Maar ik kan me ook voorstellen dat je er over kunt twijfelen, dat je bij meerdere dingetjes/rommeltjes denkt dat het gaat beginnen. Ik heb nog geen eigen ervaring om te kunnen projecteren, dus misschien heb jij wel hartstikke gelijk, maar het was nieuwsgierigheid of echt iedereen het 100% zeker weet, of dat er nog twijfel kan zijn.
Nee.

pi_51094332
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee.

Trut

Bedoel je nou: NEE, iedereen weet het 100% zeker wanneer het begint of NEE, niet iedereen weet dat en dus kan er twijfel zijn of het nou voor het eggie is of niet.

Of wilde je gewoon even nee roepen?
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:52:16 #106
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51094460
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:48 schreef Smoezie het volgende:

[..]

Trut

Bedoel je nou: NEE, iedereen weet het 100% zeker wanneer het begint of NEE, niet iedereen weet dat en dus kan er twijfel zijn of het nou voor het eggie is of niet.

Of wilde je gewoon even nee roepen?
Dat sowieso.

Ik bedoel meer (mijn ervaring he) dat zolang je nog twijfelt je er vanuit kan gaan dat het nog niet is begonnen

Lekker moppie ben je ook he, met je gezellige posts
pi_51096052
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:37 schreef Vivi het volgende:

[..]

Krengerig, like usual
Als ik maar geen zeur was.
pi_51096084
Een zaag dan?
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_51096193
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:39 schreef lcicle het volgende:
Een zaag dan?
Probeer ik eens in hollandse termen te spreken....
pi_51096438

(Viev )
pi_51096498
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 15:43 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Probeer ik eens in hollandse termen te spreken....
Een zeikwijf dus
pi_51097078
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat iemand er best iets van mag zeggen. En de een doet dat heel netjes zoals Gaoxing en de ander doet het als potterejandosie. Het is maar net hoe je zelf in elkaar steekt.

Ja, het staat er wat krom, die 2 zinnen moeten van elkaar gescheiden zijn.
BE, ik vind je een heel leuk mens, hoor, echt, maar..... ik ben het helemaal met je eens

Als je mag zeiken of zagen, voor de Vlamingen onder ons, dan mag je ook zeiken of zagen over het zagen en zeiken.

Korte tenen zijn helemaal in deze zomer, dus doe er je voordeel mee.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_51097193
De ene mag zeiken waarop de ander mag zagen over het feit dat ze kreft.
pi_51097627
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 16:07 schreef milagro het volgende:
Korte tenen zijn helemaal in deze zomer, dus doe er je voordeel mee.
Zouden ze daar ook Crocs voor hebben?

(En don't take me in the maling dat ik het allemaal wat voorzichtig probeerde in te kleden. Ik probeer me ook maar staande te houden in het OUD gebeuren ja, toevallig ).
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:26:22 #115
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_51123599
Beetje hypocriet topic. Van de ene fokker kan men gewoonweg veel meer hebben dan de ander. Zo erg zelfs dat ik me er soms echt over verbaas...

Dezelfde mensen die nu wat over Kleintje te melden hebben die zeiden niets bij anderen die nog 3x zo erg waren, lijkt 't wel...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:28:33 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51123681
Volgens mij is dat sowieso de essentie van alles wat er hier in OUD gebeurt. Met de een wordt harder meegeduimd en gejuicht dan met de ander, van de een wordt meer geaccepteerd dan van de ander etc. etc.

Again, so be it, shit happens...

Oh, en als aanvulling op mijn 'so be it', als dingen echt over de schreef gaan wordt er uiteraard wel ge-edit maar wij vonden dat in dit specifieke geval niet nodig omdat het meer een behoorlijk kritische noot was dan gebash.
pi_51124541
Inderdaad Neuk, zo zie ik het ook.
Alleen verbaas ik me er niet over. Het zegt gewoon veel over de mensen die het al dan niet kunnen hebben.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:54:45 #118
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_51124543
En volgens mij kan er nu wel een slotje op, anders wordt het zo'n gezaag...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:10:49 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_51125101
Op slot dan maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')