Er zijn nochtans mensen die overtijd lopen zonder dat ze wegblijven...en dus blijven posten zonder gezeur en zielig doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef Kleintje het volgende:
Weet je wat het ook is.... als het goed gaat, dan wordt het als gewoon gezien. Dan heb je vaak nog maar weinig te melden.
Ja, godzijdank had ik bij nummer 2 een hele "normale" zwangerschap en ging ik fluitend 41 weken door het zwangere leven. Ben wel blij om dat ook meegemaakt te hebben....quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef m@x het volgende:
De zwangerschap en de bevalling zou ik zo weer overdoen. Ik zou er dan alleen wat meer van genieten.
Goh neen, maar ik heb bijvoorbeeld de eerste maanden hele dagen lopen kotsen en vond mezelf ook wel zielig dat ik gewoon moest doorwerken zo.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Kleintje het volgende:
Maar Bass-Miss, moet je dan net doen alsof alles in de zwangerschap leuk is? Een roze wolk enzo?
Als je jezelf goed voelt en lekker weg gaat dan komt er amper reactie op, terwijl het wel degelijk wordt gepost. Als je jezelf rot voelt dan reageert men wel en dan lijkt het weer alsof je aandacht vraagt, zeurt en zielig doet.
Sja... zal wel aan mij liggen dan. Volgens mij heb ik de laatste tijd ook vaak genoeg gepost dat het goed gaat!
Dat heb ik ook nu. Alle kwaaltjes die ik had vallen in het niet met het gevoel van zwanger zijn. Dat gevoel mis ik wel eens. De opmerking die ik vaag hoorde: 'je gaat een heerlijke tijd tegemoet, geniet ervan', begreep ik totaal niet.... totdat ik niet meer zwanger was. Ik zat, af en toe, te denken:'heerlijke tijd?'quote:Op maandag 2 juli 2007 21:43 schreef lily het volgende:
Bij mijn oudste heb ik de laatste 2 maanden in het ziekenhuis gelegen. Vanaf week 30 begon ik te bloeden als een rund en dat hield niet meer op.
Wat voelde ik me zielig zeg![]()
Ik had verder geen pijn en het belangrijkste van alles was dat het met mijn kindje ook altijd goed ging maar ik heb wat tranen gelaten in dat ziekenhuisbed. Niks geen kamertje klaarmaken of rommelen met kleertjes en spulletje thuis.
Hoe dankbaar ik ook was, ik had het me gewoon anders voorgesteld. En zeker bij een eerste, je weet gewoon niet wat er allemaal gebeurd en je bent vreselijk bang en onzeker. Juist als het niet volgens "het boekje" gaat...
Maar goed, klagen heeft toch geen zin en je moet gewoon proberen ervan te genieten, ook als er beren op de weg zijn, maar vaak kan dit pas achteraf![]()
Ik wou maar een voorbeeld geven over 'kwaaltjes'.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:53 schreef Kleintje het volgende:
Vind het nogal een verschil wat je nu aanhaalt. Net had je het over 'overtijd' lopen, nu over de eerste 3 maanden.
Lekker zeuren hoor Kleintje! Heb ik ook gedaan tijdens mijn zwangerschappen.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Kleintje het volgende:
Maar Bass-Miss, moet je dan net doen alsof alles in de zwangerschap leuk is? Een roze wolk enzo?
Als je jezelf goed voelt en lekker weg gaat dan komt er amper reactie op, terwijl het wel degelijk wordt gepost. Als je jezelf rot voelt dan reageert men wel en dan lijkt het weer alsof je aandacht vraagt, zeurt en zielig doet.
Sja... zal wel aan mij liggen dan. Volgens mij heb ik de laatste tijd ook vaak genoeg gepost dat het goed gaat!
weet je dat dit vanmorgen ook door me heen schoot?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:53 schreef lcicle het volgende:
'Kleintje' is gewoon een gevoelig onderwerp hier op Fok, dat zie je maar weer.
Ik weet eigenlijk niet eens meer hoe mijn postgedrag was die laatste weken.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:55 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik wou maar een voorbeeld geven over 'kwaaltjes'.
Ik heb ook een week overtijd gelopen, volgens de termijnecho zelfs drie,, maar dat vond ik minder erg dan dat kotsen.
Daar hoort niet dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |