Tis verdorie wel héél toevallig, hè..... Vond het al zo'n rare move van Brian....quote:Op maandag 2 juli 2007 20:08 schreef Tissik het volgende:
Pfffffffff wat een verhaal zeg :'(
Ik heb ineens ook sterk de indruk dat het niet Brian's zijn eigen briljante plan is geweest om dat adres van Cora 5 keer over de streams te gillen. En van een briefje van de stomerij overgeschreven? Ik denk dat hij dat adres idd op een briefje heeft gekregen, van achter.
Kortom, het hele zaakje stinkt de pan uit, van alle kanten.
Van Bonairequote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Huub zo hoor praten, lijkt me het een prima minister-president.
Nou en dan doen ze een boekje over DGK. Reactie van de streamers zal dan hoorgstwaarschijnlijk 'told you so' zijn. Goede actie dan van Cora en consorten als dit waar isquote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met de kans dat iemand hier al op gereageerd heeft (maar ben aan t bijlezen)...
Op zich zit het probleem waarschijnlijk niet in de "als ik er niet voor betaald krijg dan trouw ik niet in de villa" maar in het "als er niet betaald wordt voor het huwelijk dan gaan we in de media een boekje open doen over hoe het werkelijk gaat bij DGK"
Dat laatste is namelijk absoluut chantage.... en dus strafbaar.
Lieke is het met me eens: Huub is ook wel een beetje bezig zichzelf op een voetstuk te zetten.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Huub zo hoor praten, lijkt het me een prima minister-president.
volgens mij heb jij ook altijd een hoge dunk van minister-presidentenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Huub zo hoor praten, lijkt het me een prima minister-president.
Waarover ? Dat ze te weinig leveren?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef F04 het volgende:
Ze hebben vanmiddag achter een preek gekregen.
ROFLOL!quote:
Dat weten wij dus niet, het is heel goed mogelijk dat Cora pas lastig ging doen NADAT haar adres op de streams te horen was.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:08 schreef Tissik het volgende:
MAW: Ik denk, dat Cora en cornuiten (en Jaap zou daar heel goed een onderdeel van uit kunnen maken), Talpa/Tien hen heeft gechanteerd, en dat Talpa/Tien zich van diezelfde praktijken bedient: terugchanteren en dreigen met gegevens in de media te slingeren die hen schade kan doen.
Haha, ik dus ookquote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef Deisyy het volgende:
Ga ik van mijn werk naar huis en ff eten, heb ik van alles gemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |