Ik vrees dat ik naar een hh zat te kijkenquote:
Deze?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:11 schreef kassenbouwer het volgende:
Mooi zo!
Wanneer komt trouwens die foto van Misa met haar lange haren in de OP?
Die staat er al in, goed kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:12 schreef Barbaaf het volgende:
Dan mag er ook wel een foto van Hantuchova in de OP, als ze in de TT staat
Ik heb geen samenvatting geschrevenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef Grimm het volgende:
Vat je t straks weer ff samen voor me pietjepuk
Ze waren er net af hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik naar een hh zat te kijken, geen zeilen eraf dus
.
Eenschquote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Ana is overrated, Maria Kirilenko is underrated.
Beterquote:Op maandag 2 juli 2007 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
Ze waren er net af hoor.
Bedanktquote:
Uit jouw tijd zekerquote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijd om topics van een aantal-tennissterren
es nieuw leven in te blazen
.
Het wolkje is wel opgehouden te regenenquote:
Grapjequote:Op maandag 2 juli 2007 20:25 schreef Schimpie het volgende:
Jaaaa Barbara is er weer.
Het wolkje is nu helemaal weg.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het wolkje is wel opgehouden te regenen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef BettyR het volgende:
Waarom houdt Serena die lange broek niet gewoon altijd aan?
Ik kreeg telefoon, waarom is 't vertraagdquote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef Messenga het volgende:
Zometeen dus Kraaij.
En de hardste van de hele partijquote:Op maandag 2 juli 2007 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
Service is natuurlijk niet de service die we van haar kennen
*boem ace*
Ja...
Een echt Herbertje.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
Service is natuurlijk niet de service die we van haar kennen
*boem ace*
Ja...
Tsja.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze liep niet eens, lekker spreiden en dan is natte Hantuchova door
.
Leg uit.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef qonmann het volgende:
Beetje genant dat Sernena nog speelt.
Onsportief mens
Ze gunt Hantuchova de overwinning niet, zure trut.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef qonmann het volgende:
Onsportief mens
opgeven zou sportief zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef qonmann het volgende:
Onsportief mens
Zo veel mogelijk tijd rekken enzo in de hoop dat het nog gaat regenen en de wedstrijd morgen pas weer verder gaat.quote:
En jij zou dat niet doenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk tijd rekken enzo in de hoop dat het nog gaat regenen en de wedstrijd morgen pas weer verder gaat.
typisch Serenaquote:Op maandag 2 juli 2007 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze loopt naar alle ballen, en dan haalt ze 't niet maakt ze hinkje.
Ze rekt amper tijd. Een fitte Nadal is trager (hij heeft het nog steeds behoorlijk lastig trouwens).quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk tijd rekken enzo in de hoop dat het nog gaat regenen en de wedstrijd morgen pas weer verder gaat.
Nope, net zoals ik niet zou gaan springen wanneer ik echt pijn zou hebben en ik niet mijn racket kapot zou slaan op de grond...quote:
Dramaqueenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker springen, Serena. En pijn dat 't doet zeker.
Zoiets heet frustatie en je echt inleven in het spelletje dat tennis heeftquote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, net zoals ik niet zou gaan springen wanneer ik echt pijn zou hebben en ik niet mijn racket kapot zou slaan op de grond...
Nou. Ontzettend.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik vind het geweldig, wat een vechtlust heeft zij.
Want tennis heeft alleen te maken met hoe je eruitziet toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef ScudRaket het volgende:
Alsof ze haar lichamelijke tekortkoming moet compenseren door haar stembanden
damn, wie is zij en waarom ken ik dr niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer kijkvoer overigens: Maria Kirilenko.
Menig speler zou opgeven denk ik hoor.quote:
Zij is lekker. En geen idee.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
damn, wie is zij en waarom ken ik dr niet?
Doen overkomen dat het daarstraks allemaal wat minder erg was dan dat ze deed voorkomen. Ze loopt te springen alsof ze zo fit is als 't maar zijn kan...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Menig speler zou opgeven denk ik hoor.
Wat doet ze nou verkeerd, behalve veel en hard schreeuwen?
quote:
Waarom zou ze nu faken? Dan zou ze haar wel compleet wegslaan nu.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doen overkomen dat het daarstraks allemaal wat minder erg was dan dat ze deed voorkomen. Ze loopt te springen alsof ze zo fit is als 't maar zijn kan...
Das n iet waar. Je ziet echt een verschil tussen een fitte Serena en nu..quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doen overkomen dat het daarstraks allemaal wat minder erg was dan dat ze deed voorkomen. Ze loopt te springen alsof ze zo fit is als 't maar zijn kan...
Behalve als Hantuchova een goeie bal slaat.. dan hinkelt ze alsof het niet haalbaar is vanwege blessure.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:
Nou ... hou het op 90% als ik het zo zie...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Hantuchova niet van een 50% fitte S. Williams kan/wil winnen, kan ze beter stoppen met tennis.
Altijd al gevonden.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:46 schreef Skic. het volgende:
Wat is die Williams een vieze dikke pad geworden zeg.
Ja sorry, keek op verkeerde moment op verkeerde displayquote:
Ga weg, ze is nog geen 80%.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt trouwens gewoon op een fitte S. Williams alleen met een verminderde voetenwerk.
Als het moet kan ze het wel, dramaqueenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zag ze lopen dan, ik geloof er helemaal niks meer van.
Of nietquote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Krajicek besluit er weer een wedstrijd van te maken.
Williams is nog wel bezig als Misa al onder de douche staat, als het zo doorgaatquote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De dubbele-screenkijkers houden ons wel op de hoogte over Williams he?
"Use the bathroom".quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen flikker meer van...moet ze zich nou omkleden of plassen?
Dat rokje is ok maar die oneindige benen die eronder uitstekenquote:
tijdrekkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze is toch maar om één reden door gegaan: het feit dat ze de regen voelde aankomen. In eenders welk ander toernooi, of in een Centre Court met een dak op, had ze bij de tiebreak in de tweede set sowieso opgegeven.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef Shivo het volgende:
Fantastisch dat Serena op karakter gewoon doorgaat. Ze is gewoon een fantastische tennister en sportvrouw die deze partij hopelijk gaat winnen. Dat ze niet de vormen van Hantuchova heeft is ontzettend niet boeiend.
Pissen... met change bedoelen ze wisselen van speelhelft... misschien dat daar de spraakverwarring/vertalingsfout in zit.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die dat doet. Dat hoort nou eenmaal bij Wimbledon.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze is toch maar om één reden door gegaan: het feit dat ze de regen voelde aankomen. In eenders welk ander toernooi, of in een Centre Court met een dak op, had ze bij de tiebreak in de tweede set sowieso opgegeven.
quote:
Dit ligt eerder aan het feit dat Granville erg sterk start.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze set gaat Granville winnen als Krajicek zo negatief blijft spelen.
Serena speelt zelf ook graag mentale spelletjes, maar ho maar als een ander het doet, dan gaan we janken en klagen over racismequote:
Ja idd, ik verstond iets met change.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pissen... met change bedoelen ze wisselen van speelhelft... misschien dat daar de spraakverwarring/vertalingsfout in zit.
Nog 2, kom op Misa.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
ze raakt weer in haar spel![]()
komaan 0-15!
Als wielerfan, moet een wederopstanding je toch niet onbekend voorkomenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die extreme agressie van Williams en de overgang van kreupel naar huppelend vind ik niet echt normaal. Vooral dat eerste, ze begint net niet te schuimbekken.
Wat waarschijnlijk nog moeiteloos lukt ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Williams. Je zou als tegenstander toch zo dat racket in de breedte in haar mond inbrengen
.
Dat vond ik ook zo opvallend bij Venus vanmiddag. Het was niet gewoon kreunen (à la Shara), nee, het was gewoon schreeuwen. Ik werd er een beetje bang van...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die extreme agressie van Williams en de overgang van kreupel naar huppelend vind ik niet echt normaal. Vooral dat eerste, ze begint net niet te schuimbekken.
Net wel, nu niet meer.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:08 schreef Heerlijkheid het volgende:
zijn ze nu aan het rusten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |