Ga weg, ze is nog geen 80%.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit lijkt trouwens gewoon op een fitte S. Williams alleen met een verminderde voetenwerk.
Als het moet kan ze het wel, dramaqueenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zag ze lopen dan, ik geloof er helemaal niks meer van.
Of nietquote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Krajicek besluit er weer een wedstrijd van te maken.
Williams is nog wel bezig als Misa al onder de douche staat, als het zo doorgaatquote:Op maandag 2 juli 2007 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
De dubbele-screenkijkers houden ons wel op de hoogte over Williams he?
"Use the bathroom".quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen flikker meer van...moet ze zich nou omkleden of plassen?
Dat rokje is ok maar die oneindige benen die eronder uitstekenquote:
tijdrekkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze is toch maar om één reden door gegaan: het feit dat ze de regen voelde aankomen. In eenders welk ander toernooi, of in een Centre Court met een dak op, had ze bij de tiebreak in de tweede set sowieso opgegeven.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef Shivo het volgende:
Fantastisch dat Serena op karakter gewoon doorgaat. Ze is gewoon een fantastische tennister en sportvrouw die deze partij hopelijk gaat winnen. Dat ze niet de vormen van Hantuchova heeft is ontzettend niet boeiend.
Pissen... met change bedoelen ze wisselen van speelhelft... misschien dat daar de spraakverwarring/vertalingsfout in zit.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn die dat doet. Dat hoort nou eenmaal bij Wimbledon.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:55 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze is toch maar om één reden door gegaan: het feit dat ze de regen voelde aankomen. In eenders welk ander toernooi, of in een Centre Court met een dak op, had ze bij de tiebreak in de tweede set sowieso opgegeven.
quote:
Dit ligt eerder aan het feit dat Granville erg sterk start.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Deze set gaat Granville winnen als Krajicek zo negatief blijft spelen.
Serena speelt zelf ook graag mentale spelletjes, maar ho maar als een ander het doet, dan gaan we janken en klagen over racismequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |