Je maakt me erg nieuwsgierigquote:Op maandag 2 juli 2007 11:15 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
je kunt misschien wel zonder ja maar als ik dat fotoboek van je zie lukt het maar net![]()
Mensen die mensen die geen vlees etenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ow het is serieus
Mensen die geen vlees eten![]()
En zo is het.. boomknuffelaars! je gaat toch geen groen spul eten net zoals een fucking konijn dat doet? mongolen.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ow het is serieus
Mensen die geen vlees eten![]()
Maar dat is zielig voor de diertjesquote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Mensen die mensen die geen vlees etenvinden
Ik zie mezelf echt niet als boomknuffelaar, wat mijn part ligt die A4 er tot aan de grens van Belgie er vanavond nog.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef Markster het volgende:
VLEEEEES!
boomknuffelaars
geitenwollensokken
vegetariers
groenlinks
cats and dogs van gorilla biscuitsquote:Full is all you want to feel.
We eat to stay alive, but it's their lives we steal.
I think we'd like to change,
but most of us are stuck, that's why cats and dogs have
all the luck
He he he...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar dat is zielig voor de diertjes![]()
![]()
![]()
NOU EN![]()
Ja inderdaad! mensen die alles eten... ( insecten, andere mensen, poep ) zijn inderdaad 14.gif (quote:Op maandag 2 juli 2007 20:44 schreef GasTurbine het volgende:
Mensen die alles eten 14.gif
Fout.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:58 schreef Noin het volgende:
Apen zijn op een bepaald moment vlees gaan eten, en pas toen kregen ze genoeg energie om voldoende hersenmassa te ontwikkelen.
Gorilla's bijvoorbeeld spenderen teveel tijd met eten, moeten ze de godganse dag doen om niet af te sterven bij de hersens.
Ok, het kostte tienduizenden jaren om van domme aap naar mensch te evolueren, maar theoretisch gezien zullen de kinderen <knip> van vegetariers dus domme apen worden.
Klopt. En toch ben ik vegetariër, denk daar maar 's over na.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef cerror het volgende:
We zijn omnivoren.
Aap.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:20 schreef Hendrik_ het volgende:
[..]
Klopt. En toch ben ik vegetariër, denk daar maar 's over na.
(na The Office en Law & Order krijg je van mij het antwoord)
edit: (alhoewel ik niet precies weet in welke context je dit plaatst...)
Ik kon het hier niet meer mee eens zijn !quote:Op maandag 2 juli 2007 20:38 schreef Markster het volgende:
VLEEEEES!
BBQ !!
GOURMET!!
FRIKANDELLLUHH!
vlees vretuhhhh
boomknuffelaars
geitenwollensokken
vegetariers
groenlinks
quote:
|
Forum Opties | |