Dat is bij mij hetzelfde aantal per minuut btw.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan ben je drukker dan mij![]()
ik doe er ongv 1 per halve minuute ^_^
omfg lijkt wel alsof we over meiden praten die we afwerken in zoveel tijd![]()
ik ben allang 18quote:Op maandag 2 juli 2007 20:28 schreef Sebasser het volgende:
Mjah, cablegunmaster.
Jij bent toch nog geen 18?
En eh, er zijn genoeg 18 jarigen die je nog makkelijk puber kunt noemen.miljoenen..
Dat had ik wel door.quote:
ookal is 1 teken anders of een spatie ofzo, hij rekend het als een ander bericht hoor...quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja oke, maar hij poste 3 keer om 20.22. dat vond ik wel knap met verschillende teksten,
nouja bijna verschillend.![]()
Ik ben pricipieel tegen deze TT.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:17 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dr is niks mis mee.Er komt zelfs een film van uit hoe hij het gedaan heeft
![]()
"Baggertopics op de maandagavond" is ook een goeie TTvoor deze dan
![]()
wie kan er een originelere verzinnen??????
Ik heb daar geen foto's lieverd.quote:
Ik ben niet van gisteren, dat wist ik ook al.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ookal is 1 teken anders of een spatie ofzo, hij rekend het als een ander bericht hoor...
Jazeker wel. Wis en waarachtig. Ik ben het met je eens!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben pricipieel tegen deze TT.Ik wil haakjes en een behoorlijke titel. Hecht niemand meer aan traditie tegenwoordig?
![]()
De OP hoort erbij, het is ook nog eens een van de mooiste van Fok!.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben pricipieel tegen deze TT.Ik wil haakjes en een behoorlijke titel. Hecht niemand meer aan traditie tegenwoordig?
![]()
ach, de laatste 80 topics ofzo post ik alleen ff Hai. en Koffiequote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had ik wel door.![]()
Kom hier " regelmatig" maar niet altijd idd.En ook nog niet extreem lang.
hoe dat praat ik als een 16 jarigequote:Op maandag 2 juli 2007 20:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je ergens in de 16 was ofzo.
Dat dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker wel. Wis en waarachtig. Ik ben het met je eens!
Ook wil ik een fatsoenlijke OP hier zien. Evenals kwaliteitsposts, met hoofdletters en interpunctie.
![]()
Ja?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben niet van gisteren, dat wist ik ook al.
Wie? Ik?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb daar geen foto's lieverd.![]()
Jullie wel? MPG is er ook vaker zo te lezen, dus uhh misschien toch eens lurken uhh aanmelden.
Hm, apart.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:34 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe dat praat ik als een 16 jarigeik heb een FOBO!!!!
![]()
check die maar dan ff
ooh DAAROMquote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie? Ik?
Ik ontken alles [afbeelding] .
[afbeelding]
Je hebt het zo druk?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach, de laatste 80 topics ofzo post ik alleen ff Hai. en Koffie![]()
Mazzel lennyquote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben weg, ltr
Ik heb geen Kloonquote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh DAAROMhebben allerlei mensen CLonen op Fok
![]()
Ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ach, de laatste 80 topics ofzo post ik alleen ff Hai. en Koffie![]()
Hoi.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooh DAAROMhebben allerlei mensen CLonen op Fok
![]()
Goeiemorregen OAquote:
quote:
en wat nu ? waar werk jequote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, net wakker...
![]()
Verslapen en dus niet op werk verschenen...![]()
Zalt de baas blij mee zijn, kerelquote:Op maandag 2 juli 2007 20:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, net wakker...
![]()
Verslapen en dus niet op werk verschenen...![]()
MPG lult maar wat, dus ik doe mee...quote:
Zuupse.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zalt de baas blij mee zijn, kerel
Ik ga koffie drinken
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
OA MPG
ondere andere multi Player Games![]()
geweldige combi OA en MPG![]()
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:06 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb verzaakt... geen koffie in 5 dagen gedronken * niet gewerkt die 5 dagen * -_-
Het gaat oke, ben moe van mn weekend nog steedsquote:Op maandag 2 juli 2007 21:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoi Aartihoe is het ermee
vertel en join de fun
Waar?quote:
Goed weekend gehad dus?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:11 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het gaat oke, ben moe van mn weekend nog steeds![]()
slimquote:
heel leuk, een dansoptreden gehadquote:Op maandag 2 juli 2007 21:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Goed weekend gehad dus?
[..]
slim [afbeelding]
Ik ook! Ik post alleen in de koffie met mijn kloon.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb geen Kloon.
Ik post overal gewoon met dit account.
Foto's ?quote:
Minderjarige chickiesquote:Op maandag 2 juli 2007 21:20 schreef cablegunmaster het volgende:
maar deze 18 jarige gaat er weer vandoor achter 16 jarige a 17 jarigen aan![]()
Dan zijn ze nog goed kneedbaarquote:
Ohquote:
Ja, breng mij even op foute ideëenquote:
Jij zat toch al achter de veel te jonge meisjes aan?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, breng mij even op foute ideëen [afbeelding]
Ik zou niet durvenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij zat toch al achter de veel te jonge meisjes aan? [afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zou niet durven [afbeelding]
Het was eerder andersom [afbeelding]
Nou, je hoort me niet klagenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Oho... Ben jij zo aantrekkelijk voor jonge meiskes dan
?
wat maakt je zo aantrekkelijk danquote:Op maandag 2 juli 2007 21:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, je hoort me niet klagen [afbeelding]
Daar kan je maar op 1 manier achterkomenquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Medeplichtig van posten
Dit topic zou moeten heten " Lenny Leonard en zijn Overhaastige Daad"![]()
ik ben geen 17quote:Op maandag 2 juli 2007 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Daar kan je maar op 1 manier achterkomen![]()
dankje mijn inspiratie komt zelden goed uit maar als het iemand tot het lachen wekt dan heb ik mijn DAAD voldaanquote:
Ik hou ook eigenlijk van iets oudere meisjes hoorquote:
Whehe... dat staat lijnrecht tegenover jouw bezigheden dit weekendquote:Op maandag 2 juli 2007 22:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hou ook eigenlijk van iets oudere meisjes hoor [afbeelding]
Traquote:Op maandag 2 juli 2007 22:15 schreef Sebasser het volgende:
lal
Sure, maar ik heb niet de illusie dat ik met een 18 jarige een langdurige serieuze relatie ga opbouwen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... dat staat lijnrecht tegenover jouw bezigheden dit weekend [afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
langdurige serieuze relatie
Whehe... Wie heeft het over langdurige relaties?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sure, maar ik heb niet de illusie dat ik met een 18 jarige een langdurige serieuze relatie ga opbouwen.
In theorie is veel mogelijk.
WTF! Dan hettie nog mazzelquote:Op maandag 2 juli 2007 22:39 schreef eer-ik het volgende:
rij ik net naar huis, kom ik aan het eind van de kanaalweg, staat er een kraan iets te kloten.
Moest ik omrijden, rij ik over de brug, blijkt dat er een pool met z'n lamme harses aan de verkeerde kant van de weg, volgas tegen een lantaarnpaal aangereden is
Dat is overigens wel z'n redding geweest, want anders had ie het kanaal ingereden
dat hettie zeker.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... Wie heeft het over langdurige relaties?
Beetje rotzooien en dan: NEXT [afbeelding] !
[..]
WTF! Dan hettie nog mazzel!
Ja nou dat lijkt me ook wel een keer leuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |