abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51842519
Als we 't over mash-ups hebben vind ik deze erg leuk gevonden: Paperback believer
  donderdag 26 juli 2007 @ 02:25:04 #202
18026 Thelonious
le samouraï
pi_51842640
Leuk gevonden, maar niet iets wat je vaker wil horen lijkt me?
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_51849178
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 02:25 schreef Thelonious het volgende:
Leuk gevonden, maar niet iets wat je vaker wil horen lijkt me?
Nee, maar dat heb ik nooit bij een mash-up
Of wou je zeggen dat je die reggae-versie ook wel graag op CD had gehad?
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:04:31 #204
18026 Thelonious
le samouraï
pi_51862082
Die reggae-versie vind ik goed omdat de timing van de laatste regel van ieder couplet anders is dan in het origineel. Vind ik een grappig effect. Dus met een orgineler arragement zou ik het zeker op CD willen ja.
pi_51863905
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef webfreak het volgende:
Hmmm.. Ik vind "With The Beatles" verreweg de saaiste. Zo zagen alle hoesjes er destijds uit. 4 hoofden, zwarte achtergrond. Vrij nietszeggend beeld als je 't mij vraagt.
Ehm... zagen 'alle' hoesjes er destijds niet zo uit NA deze van The Beatles...? Ik vind 'm juist erg origineel! De belichting etc. is heel apart, en ook de plaatsing van The Beatles zelf is niet standaard. Ook hun blik is volgens mij gewaagd voor die tijd, waarin er altijd gelachen moest worden op foto's. The Beatles hadden inderdaad erg sterke covers! Ik denk dat het ERG moeilijk is om nu te 'ervaren' wat de covers toendertijd deden...!
pi_51864060
quote:
Op maandag 23 juli 2007 08:49 schreef webfreak het volgende:
Voor de liefhebbers:
Een nieuw filmpje op Ringo's website!
[afbeelding]

Hij vertelt over zijn huidige bezigheden, zijn best-of-album, en plugt zelfs MAF nog even.
Hmmm, ik las laatst een recent interview waarin hij verklaarde dat hij Paul's album maar één keertje had geluisterd. Hij zei niet letterlijk dat hij er niet enthousiast over was, maar liet dat wel merken.
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Thelonious het volgende:
Voor diegenen die nog niet op de hoogte zijn van de aanwezigheid online van de Lost Lennon- tapes:
http://littleabby.podomatic.com/
Tof dat ze in simpele vorm online staan. Voor de mensen die álle shows willen hebben, koop de 500 CD's van de shows download de 5 DVD's met alle shows daar op. Ik vind het toch wel bijzonder dat Yoko, in plaats van ze uit te brengen op CD en er grof geld aan te verdienen, de demo's 'weggeeft' door ze op de radio te laten draaien. Vrij spel voor bootleggers, de reden dat Yoko ze allemaal heeft laten registreren. Maar op die manier zijn er wel uren en uren en uren met Lennon-demo's vrijgekomen.

Ik vroeg mij laatst weer af waarom The Threetles in godsnaam 'Whatever Happened To' niet hebben bewerkt. Dat nummer is zo goed, bijzonder en catchy. De tekst, de melodie. Ik kan een McCartney-bass op dat nummer horen. Maar goed, het is geweest . Ik ben vast de enige persoon op aarde die op dagelijkse basis Lennon-demo's luistert. Er zijn zo veel onuitgebrachte nummers die goed genoeg en luisterbaar genoeg zijn. Maar daarvan is er maar één nummer die hij in de studio heeft gerepeteerd voor 'Milk & Honey', namelijk 'Gone From This Place'. Redelijk spooky tekst, voor het geen wat er nog ging gebeuren. Maar ja, ál zijn nummers gecomponeerd in de herfst van 1980 hebben spooky teksten. Laat staan wat hij allemaal in de studio riep. "This is a dead man's voice!", aan het begin van een take 'Borrowed Time', om maar iets op te noemen.
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:53 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik lees net de bedragen die gemoeid zijn met de scheiding van Paul en Heather. Ligt het nou aan mij, of zijn dat belachelijke bedragen
Ik weet ook niet echt wat ik er van moet geloven. De ene dag zijn ze in felle ruzie en wil Heather 50% van zijn vermogen. De andere dag zijn ze met elkaar op vakantie en heeft Heather geen poot om op te staan in de rechtzaal. Lekker belangrijk enzo .
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 01:37 schreef NiteSpeed het volgende:
Ringo Starr zag er vroeger echt veel toffer uit. Paul zie je nog wel redelijk terug in oude foto's maar die Ringo, sja.
Ik ken de man niet persoonlijk, maar hij heeft inderdaad echt helemaal niets meer van wat hij had in de jaren '60. Bij elk interview met hem lijkt het alsof hij écht geen zin meer heeft om de vraag te beantwoorden.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 14:42 schreef webfreak het volgende:
Persoonlijk hou ik juist van detail, en dat zie je heel veel op Abbey Road (Zoals alle tijdskenmerkende auto's, het groepje mensen dat bij de studio's staat, de oude man rechtsachter John, de schaduw-overgoten stoepranden enz. enz.)
Wat ik zo grappig aan die man vind, het lijkt alsof hij alleen maar even kijkt wat daar op het zebrapad aan de hand is. Niet beseffend dat hij vereeuwigd wordt op één van de beroemdste platenhoezen aller tijden.
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 20:40 schreef Kolkus het volgende:

[..]

Nee dus, ik vind die van Magical Mystery Tour ook niet erg geslaagd maar ja dat geldt voor de hele film
De cover van de EP is anders dan die van de LP, maar beide even lelijk inderdaad .
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 21:59 schreef grasmat het volgende:
Wie vind Revolution ook de meest mooie plaat van The Blue Box?
Dat nummer is zo geniaal
Wat bedoel je hiermee? Het beste nummer uit de 'verzameldoos' Blue Box of de blauwe LP ?
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef Honky het volgende:
Dhani Harrison, Paul McCartney(?),Tom Petty, Jeff Lyne en Prince die While my Guitar coveren tijdens de inductie van George in de Rock&Roll Hall of Fame. Goede versie:

http://www.warnerreprise.com/qt-ref/TP_ghi_1mov.mov
En ik vraag mij nogmaals af waar Prince's gitaar gebleven is .
pi_51912622
quote:
Op donderdag 26 juli 2007 20:04 schreef mindgames het volgende:
En ik vraag mij nogmaals af waar Prince's gitaar gebleven is .
Volgens mij hangt Yoko boven in de coulissen met een stofzuiger.
pi_51912645
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 14:34 schreef webfreak het volgende:

[..]

Volgens mij hangt Yoko boven in de coulissen met een stofzuiger.
pi_51915191
Ik kwam laatst een leuke Photoshop tegen. Ik kies de Ringo 1GB iPod !

Of de iPod Shuffle ?

De commercial is ook wel tof gemaakt.

Photoshop-alert, hè.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:55:49 #211
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_51915700
Die zou ik zo totaly kopen.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:57:36 #212
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_51915742
De shuffle dan, die andere is lelijk en un-Apple.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:17:55 #213
18026 Thelonious
le samouraï
pi_51916318
Ziet er leuk uit. Ik hoef ze niet te hebben maar vind het vreemd dat zulke dingen niet gewoon verkrijgbaar zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 28 juli 2007 @ 22:48:06 #214
187254 Giertje
lets all make believe
pi_51924142
De beatles blijf ik geweldig vinden ik vind die apple dingen ook niet echt super om te zien.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  maandag 30 juli 2007 @ 20:14:29 #215
132492 Honky
Rockster
pi_51968950
Nieuwe video update op

http://ringostarr.com/

Hij praat over de dvd van de Traveling Wilburys, werk voor de Lotus stichting en zijn projecten.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
pi_52054878
Lees hier een heel interessant artikel over de technische kanten van 'Love'.
quote:
His first task when work got under way properly in 2004 was to load almost all of the old Beatles' one-inch four-track and eight-track masters into Pro Tools. "I realised that none of the Beatles' tapes had been backed up properly at Abbey Road, so I thought that might be a good idea! It also gave me a chance — and my Dad, to be honest — to listen to all the stuff again. So we went through everything, and we did it by album. It's catalogued as albums, singles, 'B' sides, miscellaneous. We listened to absolutely everything and backed it up. Everything that's been released we loaded up. We wanted to use the best takes possible, trusting that my Dad had chosen the best takes before, and also to use as many elements of the songs as possible.
Het idee van alle Beatles-tapes inladen in ProTools
quote:
"The only digital thing we used a lot of was Waves' Z-Noise. It's really good at taking hiss off tracks. On 'While My Guitar Gently Weeps', we used that on the vocal and guitar and it gave us more of a dimension without affecting the sound. "
Eh, jáwel....het beïnvloed het geluid heel erg! Maar de genoemde Z-Noise plug-in klinkt wel mijlen beter dan de No Noise plug-in die ze hebben gebruikt op de Yellow Submarine Soundtrack (zei de techniek-nerd ). Maar verder geen digitale plug-ins, alles analoog. Pluim voor Giles! Hopelijk is hij ook de man die de Beatles-catalogus geremixed en geremastered heeft. Gokje, begin 2009? 5.1, mono én stereo?

Over mastering, geluidskwaliteit en techniek gesproken. Ik heb gisteren een needledrop (LP digitaliseren) gedaan van 'Memory Almost Full'. Geluidsgolven zeggen genoeg.

Ik hoor dingen op de LP die mij nooit opgevallen waren op de CD-versie. Er zijn bijvoorbeeld heel veel slordige edits, . Maar goed, ik luister ineens weer met plezier naar de plaat .
pi_52054975
Paul continues to be dead: http://www.youtube.com/watch?v=DB8huEdNIz0
pi_52055146
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:36 schreef Thelonious het volgende:
Paul continues to be dead: http://www.youtube.com/watch?v=DB8huEdNIz0
Slim knip- en plakwerk!
pi_52055189
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:42 schreef mindgames het volgende:

[..]

Slim knip- en plakwerk!
Ik vond dat stukje dat William voorgesteld word in de studio toch wel freaky.
Weet jij waar dat vandaan komt?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 12:45:46 #220
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52070810
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 20:43 schreef Thelonious het volgende:

[..]

Ik vond dat stukje dat William voorgesteld word in de studio toch wel freaky.
Weet jij waar dat vandaan komt?
Dat vind ik ook erg freaky inderdaad, Paul lijkt er daar ook wel wat anders uit te zien...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_52073683
Ik heb geen idee waar dat fragment vandaan komt. Het komt uit een film, maar ik heb nooit een film gezien over de Paul Is Dead-clues. Misschien gaat het alleen over The Beatles en niet over Paul Is Dead, en is 'William' er bij geplakt. edit: Daar bedoel ik mee dat de naam 'William' er bij is geplakt. Natuurlijk niet de acteur .

Check ook andere video's van deze user. 43 video's! Veel van die geluidsfragmenten zijn klinkklare onzin. Zelf ingezongen enzo. En vanzelfsprekend alles uit de context getrokken. George Harrison en John Lennon die in de Imagine-film praten over "Beatle Bill" (Billy Shears) en over "The Fab Three". Beatle Bill moet natuurlijk Beatle Phill (Spector) zijn. Maar het is allemaal wel goed geknipt en geplakt, haha.

[ Bericht 11% gewijzigd door mindgames op 03-08-2007 20:59:27 (toevoeging) ]
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:11:07 #222
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_52108972
Soms kom je in de ramsjbakken van de platenboer leuke dvd's tegen: "in my life, John Lennon" is er zo eentje. Nieuwsuitzendingen omtrent zijn moord, interview met mark Chapman en ander obscuur materiaal.

vandaag voor 6 euro "Remembering John & Yoko, 25th anniversary edition" gekocht. 3 uur aan beeldmateriaal, inclusief en docu.
De docu was zwaar flut, niks nieuws, bijeengeraapt zooitje. Ik hoopte op wat obscuur spul, maar nee. Dan maar de film zelf.
Gloeiendekut! Blijkt het een speelfilm uit 1985 te zijn. Werkelijk te slecht voor woorden. Ik ga er geen woorden aan vuil maken. Gek genoeg is deze film volgens IMDB met hulp van de Lennon Estate gemaakt. Ik kijk nog liever een Lithouws plattelandsdrama! Toegegeven, af en toe licht vermakelijk, maar zo slecht geacteerd dat het meer op de lachspieren werkt. al lijkt actrice die Yoko speelt wel haar tweelingzus

Ach, voor 6 euro mag ik niet klagen.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_52267750
ik heb 52 Beatles singles gekocht via Marktplaats
pi_52271361
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:46 schreef ruud_fr het volgende:
ik heb 52 Beatles singles gekocht via Marktplaats
Kijk aan. Leuke vangst.
Wel een beetje in goede staat?

Ik heb vaker via marktplaats gekocht, blijkt 't zo'n mongool die op de hoesjes schrijft.. Bij een groepsfoto op een single-hoesje staan dan de namen eronder gepend. Vreemdgenoeg heet Paul ineens John en vice-versa
pi_52272606
diegene die ik beluisterd heb zijn in goede staat, een paar hoesjes hoesjes zijn wat slap.
op sommige zitten stickers en op een enkele is met pen geklad, maar verder prima
pi_52276912
quote:
John Lennon and Paul McCartney returned to the U.S. country music charts for the first time in 12 years Thursday thanks to a cover of "Revolution" by Nashville trio Rascal Flatts.
http://www.washingtonpost(...)AR2007080901992.html
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:36:09 #227
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52289551
Een tijd terug poste hier iemand een link van een site met songteksten van The Beatles met superveel details erbij. Iets van Boris' Beatles Site ofzo. Weet iemand toevllig nog deze link?
pi_52289768
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:54:22 #229
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52289997
Nee, ik zoek eigenlijk het volgende: In Hey Jude wordt ergens in de tekst iets met 'fuck' gezegd.. weet jij misschien wanneer dit precies gebeurt..?
pi_52290230
Men zegt na 2:58 minuten.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:35:39 #231
139330 TNA
For the stars that shine
pi_52290914
Na een maand Scandinavië ben ik weer terug, in de haven van Stockholm toch nog een Beatlesaanwijzing gevonden:

quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:24 schreef mindgames het volgende:
Ik heb geen idee waar dat fragment vandaan komt. Het komt uit een film, maar ik heb nooit een film gezien over de Paul Is Dead-clues. Misschien gaat het alleen over The Beatles en niet over Paul Is Dead, en is 'William' er bij geplakt. edit: Daar bedoel ik mee dat de naam 'William' er bij is geplakt. Natuurlijk niet de acteur .
Een tijd geleden was er een documentaire over het Paul is Dead-gerucht op tv, gemaakt door een Nederlandse student(e). Maar daar zijn me geen enge beelden in opgevallen
pi_52293140
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 20:35 schreef TNA het volgende:
Na een maand Scandinavië ben ik weer terug, in de haven van Stockholm toch nog een Beatlesaanwijzing gevonden:

[afbeelding]

[..]

Een tijd geleden was er een documentaire over het Paul is Dead-gerucht op tv, gemaakt door een Nederlandse student(e). Maar daar zijn me geen enge beelden in opgevallen
Welkom terug!

Paul McCartney bij Oprah 1997
http://www.youtube.com/watch?v=S3SVCFPETa4
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 23:06:47 #233
145158 Nonnel
Voor de liefhebber
pi_52294730
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:36 schreef satecl het volgende:
Een tijd terug poste hier iemand een link van een site met songteksten van The Beatles met superveel details erbij. Iets van Boris' Beatles Site ofzo. Weet iemand toevllig nog deze link?
Je bedoelt Steve's Beatles
Signatuur enzo.
pi_52365491
Paul McCartney heeft een tijd terug zijn volledige catalogus met bonustracks als betaalde downloads gelanceerd. Kort geleden kwam er een 'nieuwe' 3-delige compilatie uit op iTunes. 3 sets van 25 nummers. Set 1 heet 'The Basics', set 2 heet 'Next Steps' en set 3 is 'Deep Cuts' genoemd. Best toffe compilaties, maar ik ga geen 25 dollar betalen voor 1993-remasters . 'The Basics' bevat o.a. 'Jet', 'Live And Let Die', 'Band On The Run', je kent het wel. Op 'Next Steps' staan nummers als 'Give Ireland Back The The Irish', 'Too Many People', 'Girl's School', 'Young Boy'. Goede compilatie, als je het mij vraagt. 'Deep Cuts' bevat o.a. 'Dear Boy', 'Daytime Nightime Suffering', 'Too Much Rain', 'Your Loving Flame'. Ook de moeite waard dus. Ik hou wel van deze moderne aanpak.

Paul brengt ook een iTunes-EP uit, waar opnames op staan van zijn optreden op het iTunes-festival in Londen. De playlist van de EP is: 'Coming Up', 'Only Mama Knows', 'That Was Me', 'Jet', 'Nod Your Head' en 'House of Wax'. Maar ja, gemixed door David Kahne en gemasterd door Bob Ludwig. Reken maar dat het HARD afgespeeld moet worden .

Ringo's catalogus komt eind deze maand online, met een nieuwe (fysieke) compilatie.
Maar nu het grote nieuws : John Lennon's volledige catalogus + videoclips zijn vandaag op iTunes gezet.

quote:
CUPERTINO, California—August 14, 2007—Apple® today announced the debut of the John Lennon solo catalog on the iTunes® Store (www.itunes.com). Sixteen of Lennon's solo works from EMI Music are available for the first time on iTunes starting today, with the “Lennon Legend” and “Acoustic” collections making their worldwide digital debuts. For a limited period of 30 days, exclusive video content will be included with the albums “John Lennon/Plastic Ono Band,” “Sometime in New York City,” “Walls and Bridges,” “Milk and Honey” and the collections “Anthology” and “Working Class Hero.”

“John would have loved the fact that his music will now be available in a format suited to a new generation of listeners,” said Yoko Ono.

“John Lennon is one of the greatest artists of our time,” said Steve Jobs, Apple’s CEO. “We’re thrilled to have his solo catalog available on the iTunes Store for the first time.”

As part of EMI Music’s digital catalog, the John Lennon solo works will be available in iTunes Plus, offering DRM-free music tracks with high quality 256 kbps AAC encoding for audio quality virtually indistinguishable from the original recordings—for just $1.29 per song.
Bring on The Beatles remasters .
pi_52366296
Net weer White Album gedraaid wat een mooi album is t toch! Heb m ook voor mijn pa gekopiërd omdat hij vroeger nooit geld had om het op vinyl te kopen en niet wist dat ik hem origineel had!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:22:44 #236
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52368862
Ik vind White Album ook steeds beter worden. Nummers die ik eerst vrij weinig aan vond(I'm So Tired en Piggies bijvoorbeeld), vind ik nu erg goed. Jammer van Revolution 9...
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:26:35 #237
139330 TNA
For the stars that shine
pi_52369021
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef satecl het volgende:
Ik vind White Album ook steeds beter worden. Nummers die ik eerst vrij weinig aan vond(I'm So Tired en Piggies bijvoorbeeld), vind ik nu erg goed. Jammer van Revolution 9...
Ik hou echt van dat minideuntje in Piggies na "They don't care what goes on around"
pi_52402056
Eh...even tussendoor.
Kennen we deze?
pi_52402122
quote:
WU-TANG CLAN REWORK THE BEATLES

Rap supergroup the WU-TANG CLAN are giving the BEATLES an urban twist by reworking the Fab Four's WHILE MY GUITAR GENTLY WEEPS with GEORGE HARRISON's son for a new album. Group member RZA has revealed the eight-piece's fifth album, 8 Diagrams, will feature the track Gently Weeps, which heavily samples the Beatles classic. And, to give the new version the stamp of approval, the Wu-Tang Clan asked Dhani Harrison to join them in the studio. Red Hot Chili Peppers star John Frusciante also joins the group on the track. RZA admits he called Harrison and asked him to play on Gently Weeps after hearing he was a big fan of the rappers. He says, "He's the biggest Wu-Tang fan in the world... I told him I would be honoured if he played his father's song."
http://www.contactmusic.c(...)he%20beatles_1040562
pi_52433506
George Harrison met Carl Perkins.
http://www.youtube.com/watch?v=Lh0oClS7h44
pi_52433967
Tip: Love met DVD voor 15 Euro bij Plato.
pi_52438812
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 20:22 schreef satecl het volgende:
Misschien moet je er dan nóg vaker naar luisteren dan ga je R9 ook mooi vinden
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:21:59 #243
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52445386
Haha dat lijkt me sterk. Dat 'nummer' gaat echt nergens over... het doet eerder pijn aan je oren.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:59:37 #244
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_52459669
Mick Jagger zingt ook gezellig mee met The Beatles klik (2:37)
pi_52483678
Paul op het rode plein vandaag gekoct voor 13 euro bij mediamarkt. Back in the US (ook dvd) is er maar 10.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:37:41 #246
139330 TNA
For the stars that shine
pi_52484767
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:52 schreef Honky het volgende:
Paul op het rode plein vandaag gekoct voor 13 euro bij mediamarkt. Back in the US (ook dvd) is er maar 10.
Succes met het vinden van de muziek tussen alle ophemeling door
pi_52542389
Pattie Boyd ( in de jaren '60, zie foto) brengt deze week haar autobiografie uit. Haar persoonlijke leven in tabloid-vorm kan mij niet boeien, maar deze dingen zijn dan wel weer tof om te lezen:
quote:
As Eric walked through the door George handed him a guitar and amp – as an 18th Century gentleman might have handed his rival a sword – and for two hours, without a word, they duelled. The air was electric and the music exciting. At the end, nothing was said but the general feeling was that Eric had won. He hadn't allowed himself to get riled or to go in for instrumental gymnastics as George had. Even when he was drunk, his guitar-playing was unbeatable.
Er staan nog wel meer Beatle-details in, wat ook nog wel leuk kan zijn om te lezen. Al komen ze er niet echt positief vanaf. Maarrrr, wat wel heel tof is: Er staan zelfgemaakte unieke Beatle-foto's in. Zoals deze:

Een fucking foto van The Threethles ná de Anthology-serie. Het moet zelfs een paar maanden voor de dood van George zijn genomen... En Ringo die gedwongen wordt te drinken.

Toch twijfel ik. Het is duidelijk de McCartney uit 2000/2001, maar ligt het aan mij of is hij er in geplakt?
pi_52542931
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:10 schreef mindgames het volgende:
Pattie Boyd ( in de jaren '60, zie foto) brengt deze week haar autobiografie uit. Haar persoonlijke leven in tabloid-vorm kan mij niet boeien, maar deze dingen zijn dan wel weer tof om te lezen:
[..]

Er staan nog wel meer Beatle-details in, wat ook nog wel leuk kan zijn om te lezen. Al komen ze er niet echt positief vanaf. Maarrrr, wat wel heel tof is: Er staan zelfgemaakte unieke Beatle-foto's in. Zoals deze:

[afbeelding]

Een fucking foto van The Threethles ná de Anthology-serie. Het moet zelfs een paar maanden voor de dood van George zijn genomen... En Ringo die gedwongen wordt te drinken.

Toch twijfel ik. Het is duidelijk de McCartney uit 2000/2001, maar ligt het aan mij of is hij er in geplakt?
Ik vind Pattie Boyd samen met de Linda, de minst geile Beatles-vrouw, zal wel aan mij liggen, maar ze doet me niets. Ik had wel een nachtje met Maureen Starkey of Cynthia Lennon gewild.
Maar ik las laatst dat George ook een nachtje met Maureen gehad heeft. Vond ik toch wel een gek idee dat The Beatles elkaars vrouwen neukten.

En het zal ook wel aan mij liggen maar Eric Clapton is voor mij:
George Harrison wint voor mij met gemak.

Erg leuke foto!
  Redactie Frontpage maandag 20 augustus 2007 @ 22:27:09 #249
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_52542944
Tis allemaal geplakt zo te zien...check die arm van Harrison bijvoorbeekld.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Redactie Frontpage maandag 20 augustus 2007 @ 22:28:21 #250
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_52542987
http://www.geocities.com/beat1ebum/layla.jpg

Ze moet idd niet naast een afvoerputje wandelen...good grief.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')