Ja, master studie dat bij mijn huidige opleiding aansluit.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Zyggie het volgende:
Patserts. Gaan jullie hierna nog een andere studie doen?
Ik niet. Het studeren ben ik dan wel zat en ik vind het ook wel fijn om wat meer te gaan verdienen. Ik wil na mijn studie eerst gaan proberen een eigen bedrijf op te zetten. Mijn studie maak ik wel eerst af voor het geval dat het starten van een eigen bedrijf mislukt.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:29 schreef Zyggie het volgende:
Patserts. Gaan jullie hierna nog een andere studie doen?
das uhm, snelle shitquote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik was net 22 geworden toen ik afstudeerde (WO).
In de TT staat er juist niets daarover, in de OP wel. Daarnaast kan de TS het zelf er ook wel uit filteren hoor. Het enige wat mensen doen is hem extra informatie geven.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef KinkyGiraf het volgende:
Beste mensen, het gaat erom wanneer je afgestudeerd bent niet wanneer je denkt af te studeren. Lees anders eerst even de TT.
Sorry, ik bedoel natuurlijk OP. En die informatie kan ie wel filteren maar hij heeft er toch niks aanquote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef Credence het volgende:
[..]
In de TT staat er juist niets daarover, in de OP wel. Daarnaast kan de TS het zelf er ook wel uit filteren hoor. Het enige wat mensen doen is hem extra informatie geven.![]()
inderdaad.. dus waarin je bent afgestudeerd.quote:Graag zou ik willen weten wat jullie gestudeerd hebben en hoe oud je was op het moment van afstuderen.
en hoe komt het dat dit in nederland zo anders is ???quote:
Ik ga binnenkort afstuderen op het WO en ben dan 23 jaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:29 schreef Pool het volgende:
Ik ga binnenkort afstuderen op het WO en ben dan 24 jaar.
hehe ik heb eerst een paar jaar geslapen om vervolgens straks op mijn 24/25e af te studerenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:35 schreef BadKeukenTegel het volgende:
HBO hoop ik af te studeren op m'n 21e.![]()
Als ik daar mee klaar ben ga ik een jaar of twee slapen denk ik.
Als je alles in één keer doorloopt, dus middelbare en vervolgonderwijs dan begin je na de HAVO op je 16e of 17e aan HBO (hogeschool) en een HBO-opleiding duurt gemiddeld 4 jaar, dus ben je afgestudeerd op je 20ste á 21ste.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en hoe komt het dat dit in nederland zo anders is ???
in belgie ben je als hogeschoolstudent gemiddeld klaar op je 20/21ste, als universiteitsstudent op je 21)22ste, of je moet een langere opleiding doen - jurist ben je normaal op je 22/23ste.
Is het onderwijssysteem zo anders in Nederland![]()
De studenten zijn andersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:14 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en hoe komt het dat dit in nederland zo anders is ???
in belgie ben je als hogeschoolstudent gemiddeld klaar op je 20/21ste, als universiteitsstudent op je 21)22ste, of je moet een langere opleiding doen - jurist ben je normaal op je 22/23ste.
Is het onderwijssysteem zo anders in Nederland![]()
Je moet nog beginnen met je hbo-opleiding kneus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:53 schreef pekel het volgende:
Als het goed is rond ik op m'n 20ste m'n hbo-opleiding af..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |