Die vent probeert haar bij de tieten te grijpen J.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef Joene het volgende:
Bleu ? ben je ziek daar ?
Maareh Rip , het is wel warm om te nuecken daar in thailand heur.quote:
Niet normaal hequote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef GI het volgende:
[..]
Die vent probeert haar bij de tieten te grijpen J.
aankomen?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Bleu! Je kont! wat doe je!?
Die indruk heb ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 15:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hem zat of niet?
Nu is het helemaal moeilijk om de komende 9 dagen te werkend door te komenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dampend hete titel trouwens, R.
Wel handig zo iemand die ff een beetje bijstuurtquote:
Jij niet J... Jij niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef Joene het volgende:
ik hou niet zo van zoenfoto's
Dat was mijn mening ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef GI het volgende:
[..]
Bleu loopt ook over qua dinsdagochtend anders.
okeeeeee,,, hoi hoiquote:
Jammer bleu , we zaten net zo leuk foto's te bespreken.quote:
Daar is het nooit te warm voor, Jquote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Maareh Rip , het is wel warm om te nuecken daar in thailand heur.
naja dat weet je binnen een paar uur als je daar bent ripquote:Op maandag 2 juli 2007 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar is het nooit te warm voor, J
Maar goed, eerst maar eens kijken of de brabo er ook zo over denkt natuurlijk
Als-ie Thailand überhaupt kan vinden.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:31 schreef Ripley het volgende:
Daar is het nooit te warm voor, J
Maar goed, eerst maar eens kijken of de brabo er ook zo over denkt natuurlijk
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als-ie Thailand überhaupt kan vinden.
Ik heb mij laten vertellen dat Brabo's het richtingsgevoel van een blinde duif met incontinentieproblemen hebben.
ik hoop voor Rip dat hij dan andere dingen dan Thailand wel kan vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als-ie Thailand überhaupt kan vinden.
Ik heb mij laten vertellen dat Brabo's het richtingsgevoel van een blinde duif met incontinentieproblemen hebben.
Het is beter dat hij haar van down under kent , voor haar dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef GI het volgende:
Nou ja, ze kent hem van down under. Dus dat zit wel goed denk ik.
Niet doen , gaat je tb van plakken.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik spuug zojuist weer mijn thee over mijn laptop heen![]()
Daar heeft ie geen moeite meequote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop voor Rip dat hij dan andere dingen dan Thailand wel kan vinden![]()
Daar heeft-ie niet zoveel aan als-ie bij ons mam op de bank zit en R in Thailand.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
ik hoop voor Rip dat hij dan andere dingen dan Thailand wel kan vinden![]()
op dat moment dan weer niet natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heeft-ie niet zoveel aan als-ie bij ons mam op de bank zit en R in Thailand.
Mijn baas vroeg overigens toen ik van de brabo vertelde "was ie op vakantie met zijn ouders?". Vanwege mijn voorkeur voor jonge mannenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heeft-ie niet zoveel aan als-ie bij ons mam op de bank zit en R in Thailand.
Arnie ?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn baas vroeg overigens toen ik van de brabo vertelde "was ie op vakantie met zijn ouders?". Vanwege mijn voorkeur voor jonge mannen
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef Joene het volgende:
Het is beter dat hij haar van down under kent , voor haar dan.
Ik heb vast ook nog wel ergens een plattegrondje, voor bij de virtuele tourquote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben met Kim aan het mailen
Heb weer een hoop geleerd vandaag!
Heb jij een handleiding ?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:42 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb vast ook nog wel ergens een plattegrondje, voor bij de virtuele tour.
Daarom heb ik zo een bureaustoel met 2 armsteunenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef Paxlie het volgende:
ja hoi enzo, ik flikker zowat letterlijk van mijn stoel door de slaap
Wilde nacht gehad?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:46 schreef Paxlie het volgende:
ja hoi enzo, ik flikker zowat letterlijk van mijn stoel door de slaap
Komt door die geile regen natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wilde nacht gehad?
Ja, het dinsdagmorgen gevoel heeft flink post gevat bij mij mensen
gister naar Genesis, heb vannacht dus 5 uur geslapen dankzij die fijne wekker en iets met werkquote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wilde nacht gehad?
Ja, het dinsdagmorgen gevoel heeft flink post gevat bij mij mensen
Sjiek hendig mennnnnn...quote:Op maandag 2 juli 2007 15:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo een bureaustoel met 2 armsteunen
ik heb gehoord dat Genesis okay was ,maar dat de liedjes kort waren ?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
gister naar Genesis, heb vannacht dus 5 uur geslapen dankzij die fijne wekker en iets met werk
Ow en zaterdag was ik naar Awakenings
Wel tof weekend, maar de maandag is nu eits minder
heb je ook een touwtje gespannen zodat je relaxed onderuit kan glijden en toch blijft hangen/zitten.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sjiek hendig mennnnnn...
Ownee.. w8 ff.. die heb ik ook!
Ze hebben dik 2,5 uur gespeeld en de nummers waren langer dan de originele versies. Was echt een tof concertquote:Op maandag 2 juli 2007 15:52 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat Genesis okay was ,maar dat de liedjes kort waren ?
Weird loopt hier zo een franse leipo , die er was geweest. en die liep te mekkeren dat de Tracks short warenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze hebben dik 2,5 uur gespeeld en de nummers waren langer dan de originele versies. Was echt een tof concert
Misschien hoorde hij bij die mensen die ik out heb zien gaan, dan is de beleving natuurlijk wat korterquote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Weird loopt hier zo een franse leipo , die er was geweest. en die liep te mekkeren dat de Tracks short waren
Als die maar een toffe avond hadquote:Op maandag 2 juli 2007 15:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Misschien hoorde hij bij die mensen die ik out heb zien gaan, dan is de beleving natuurlijk wat korter
Zat wel 1 oude man in de gang eng wit te wezen. Mensen van de Arena in paniek eromheen. Zag er niet jovel uit, hij reageerde wel gewoon dus heel erg zal het niet geweest zijn.
bleu: "Als je nou niet heel snel opzout!"quote:Op maandag 2 juli 2007 15:14 schreef GI het volgende:
Zeg blue, valt deze meneer je lastig ofzo ?
Moeten we hem slaan ?
[afbeelding]
Hij wordt gedwongen en bleu zoent alsof ze stront ruikt.quote:
Men... niet eens een touwtje, maar een driepunts- gordel.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:53 schreef Joene het volgende:
[..]
heb je ook een touwtje gespannen zodat je relaxed onderuit kan glijden en toch blijft hangen/zitten.
Owwww.. zo relaxed!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:26 schreef Armageddon het volgende:
uhuh, ik denk dat ik even ontzettend op de bank ga liggen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef Armageddon het volgende:
Waarschijnlijk moet ie het eerst aan ons mam vragen.![]()
Ik ga binnenkort maar weer eens aan de Cognac.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:28 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ik vanavond heerlijk zo een vers getapt goudgeel biertje naar binnen ga gieten of 2 / 3 / 4 .
ik heb nog een flesje remy martin staan.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar weer eens aan de Cognac.
*gaat achter Kim staan*quote:Op maandag 2 juli 2007 16:35 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb koffie met schimmel!
VSOP-tje J?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb nog een flesje remy martin staan.![]()
Minimaal!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:38 schreef k_i_m het volgende:
Je moet het echt minstens 4 dagen laten staan ook he? Voordat het gaat schimmelen.
Vertel.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Die remlof snapt nog niet helemaal hoe het hier werkt he.
Dat ie de tiefus mag genieten J. En een beetje snel ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:23 schreef Jarno het volgende:
Die remlof snapt nog niet helemaal hoe het hier werkt he.
Ik hoorde gisteren dat die pisvlek niet tegen drank kan. Wat een homo!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat ie de tiefus mag genieten J. En een beetje snel ook.
Ja MUUS, je gaat dood.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef MUUS het volgende:
Zeg, als de onderkant van je ribbenkast aan de ene kant veel meer uitsteekt dan aan de andere kant, ga je dan dood?
Het is jammer dat ik naar Hazes was J. Anders had ik die grafmongool even een stuiter onder zo'n kin gegeven op die meeting.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren dat die pisvlek niet tegen drank kan. Wat een homo!
Nee dan moet je gewoon meer eten MUUS.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef MUUS het volgende:
Zeg, als de onderkant van je ribbenkast aan de ene kant veel meer uitsteekt dan aan de andere kant, ga je dan dood?
En goeiemorgen. Dat ook.
Had -ie ff die camera van die dikke Molukker van binnen kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik naar Hazes was J. Anders had ik die grafmongool even een stuiter onder zo'n kin gegeven op die meeting.
Ophoeren, kastnicht.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:32 schreef remlof het volgende:
Hoi.
Hebben ze geen knapper figuur om voor de camera te zetten trouwens? Je schrikt je toch elke keer weer het apelazerus.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Had -ie ff die camera van die dikke Molukker van binnen kunnen bekijken.
Hij moet gewoon met z'n poten van die knopjes van 'm afblijven!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik bedoel dan kan hier ook wel een slot op? Toch?
zijn ze hier ook ?
Van wie is dit?
Anonieme_Fokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |