Seker welquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Aangezien iedereen op Anonieme_Fokker zit te schelden leek het me een puik plan om eens even de boel op te helderen
1: Het is geen echt persoon
Gaat uw gang![]()
Ik ben blij dat te horenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Misstique het volgende:
Ik kan hierbij bevestigen dat de persoon in kwestie nog springlevend is.
Hij heeft een jaar geleden nog een topic geopendquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Laatste bezoek: 103 dagen geleden.
Hij is dood
Heb ik allang gepost dwerg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Anonieme_Fokker
Met reacties vn Anonieme Fokker
Nou en?quote:
Je hebt groot gelijk, een grote lul, dat is het, die anonieme_fokker! Ik stel voor dat we z'n ware identiteit achterhalen en hem gezamenlijk lynchen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Elounda het volgende:
Het is een lul.
Altijd lurken in je fobo en nooit, maar dan ook nooit iets posten.
Vet plan!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef Grachus het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, een grote lul, dat is het, die anonieme_fokker! Ik stel voor dat we z'n ware identiteit achterhalen en hem gezamenlijk lynchen.
En ik hoop te bereiken dat er nooit, maar dan ook nóóit meer iemand is die iets bovenstaands meldt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:04 schreef NJ het volgende:
Anonieme Fokker was het tekstje dat altijd in beeld kwam bij 'laatste lurker' als die user of niet ingelogd was, of z'n status op anoniem had staan.
Toen heeft iemand die nick geregd en bij een fotoboek update heeft Knut die tekst 'anonieme fokker' vervangen door een link naar 'Anonieme_Fokker'.
Was dat nou zo moeilijk te bedenken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |