Die vent probeert haar bij de tieten te grijpen J.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef Joene het volgende:
Bleu ? ben je ziek daar ?
Maareh Rip , het is wel warm om te nuecken daar in thailand heur.quote:
Niet normaal hequote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef GI het volgende:
[..]
Die vent probeert haar bij de tieten te grijpen J.
aankomen?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Bleu! Je kont! wat doe je!?
Die indruk heb ik ookquote:Op maandag 2 juli 2007 15:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hem zat of niet?
Nu is het helemaal moeilijk om de komende 9 dagen te werkend door te komenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dampend hete titel trouwens, R.
Wel handig zo iemand die ff een beetje bijstuurtquote:
Jij niet J... Jij niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef Joene het volgende:
ik hou niet zo van zoenfoto's
Dat was mijn mening ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef GI het volgende:
[..]
Bleu loopt ook over qua dinsdagochtend anders.
okeeeeee,,, hoi hoiquote:
Jammer bleu , we zaten net zo leuk foto's te bespreken.quote:
Daar is het nooit te warm voor, Jquote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Maareh Rip , het is wel warm om te nuecken daar in thailand heur.
naja dat weet je binnen een paar uur als je daar bent ripquote:Op maandag 2 juli 2007 15:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar is het nooit te warm voor, J
Maar goed, eerst maar eens kijken of de brabo er ook zo over denkt natuurlijk
Als-ie Thailand überhaupt kan vinden.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:31 schreef Ripley het volgende:
Daar is het nooit te warm voor, J
Maar goed, eerst maar eens kijken of de brabo er ook zo over denkt natuurlijk
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als-ie Thailand überhaupt kan vinden.
Ik heb mij laten vertellen dat Brabo's het richtingsgevoel van een blinde duif met incontinentieproblemen hebben.
ik hoop voor Rip dat hij dan andere dingen dan Thailand wel kan vindenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als-ie Thailand überhaupt kan vinden.
Ik heb mij laten vertellen dat Brabo's het richtingsgevoel van een blinde duif met incontinentieproblemen hebben.
Het is beter dat hij haar van down under kent , voor haar dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef GI het volgende:
Nou ja, ze kent hem van down under. Dus dat zit wel goed denk ik.
Niet doen , gaat je tb van plakken.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik spuug zojuist weer mijn thee over mijn laptop heen![]()
Daar heeft ie geen moeite meequote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik hoop voor Rip dat hij dan andere dingen dan Thailand wel kan vinden![]()
Daar heeft-ie niet zoveel aan als-ie bij ons mam op de bank zit en R in Thailand.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:36 schreef Joene het volgende:
ik hoop voor Rip dat hij dan andere dingen dan Thailand wel kan vinden![]()
op dat moment dan weer niet natuurlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heeft-ie niet zoveel aan als-ie bij ons mam op de bank zit en R in Thailand.
Mijn baas vroeg overigens toen ik van de brabo vertelde "was ie op vakantie met zijn ouders?". Vanwege mijn voorkeur voor jonge mannenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar heeft-ie niet zoveel aan als-ie bij ons mam op de bank zit en R in Thailand.
Arnie ?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn baas vroeg overigens toen ik van de brabo vertelde "was ie op vakantie met zijn ouders?". Vanwege mijn voorkeur voor jonge mannen
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef Joene het volgende:
Het is beter dat hij haar van down under kent , voor haar dan.
Ik heb vast ook nog wel ergens een plattegrondje, voor bij de virtuele tourquote:Op maandag 2 juli 2007 15:29 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben met Kim aan het mailen
Heb weer een hoop geleerd vandaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |