dat klinkt niet bestquote:Op maandag 2 juli 2007 15:37 schreef Creature het volgende:
Net ontvangen:
Canim yazdigindan birsey anlamadim agzinda ne var amina burdan orya
Wel te vertalen?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:38 schreef G.Fawkes het volgende:
slechtse turkse zin ooit...
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:40 schreef Creature het volgende:
[..]
Wel te vertalen?
Of was dat de vertaling?
Schat, ik begrijp niets van wat je zegt. Wat zit er in je mond?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:37 schreef Creature het volgende:
Net ontvangen:
Nou, je poesje heeft geen trek meer in ieder geval.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:37 schreef Creature het volgende:
Net ontvangen:
ik gok dat hij ontstemd isquote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schat, ik begrijp niets van wat je zegt. Wat zit er in je mond?
Dat laatste laat zich moeilijk vertalen. Letterlijk staat er: kut van hier tot daar. Wat hij ermee bedoelt?
[...] van hier naar je kut.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schat, ik begrijp niets van wat je zegt. Wat zit er in je mond?
Dat laatste laat zich moeilijk vertalen. Letterlijk staat er: kut van hier tot daar. Wat hij ermee bedoelt?
Ağızım'da sucuk var.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klinkt kort en krachtig!quote:
ja dat is waar, welk koppel dat msn heeft weet dat dan nog niet van elkaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Als ze aan msn doen lijkt t me dat ze die al hebben uitgewisseld.
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ağızım'da sucuk var.VerstuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scroll maar verder naar benee!
quote:Op maandag 2 juli 2007 15:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ağızım'da sucuk var.WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben heeeeel benieuwd hoe dit afloopt![]()
wss Creature in het ziekenhuis met gebroken ribbenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef Locusta het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik ben heeeeel benieuwd hoe dit afloopt![]()
Pas maar op voor je telefoonrekening!quote:
Denk wel dat die zal meevallenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:04 schreef ParaDize het volgende:
[..]
Pas maar op voor je telefoonrekening!![]()
Dat betaalde ik ook toen ik nog een Swing 200 had inderdaad!quote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
23cent per sms werd net gezegt.. dus dat kan nog
evenveel als je vroeger ervoor betaalde binnen nederland![]()
Ik denk niet dat TS homo isquote:Op maandag 2 juli 2007 16:27 schreef simplemouse het volgende:
ff een tvptje voor thuis
op me werk alles gelezen maar ik ga strakies naar huis kan ik het daar ook weer volgen
BTW ik open een rekening zodat TS naar z'n turkse liefde kan vliegen
wie helpt mee storten?
rek nr. 666999
tav help TS met z'n liefde
Ik denk dat die gozer ontzettend aan het vloeken is daar in Turkije na de laatste a-romantische SMS'jesquote:Op maandag 2 juli 2007 16:25 schreef D1 het volgende:
Is er al weer nieuwe communicatie???
Heb ik wat gemist.. was t al bekend dat t een kerel was?quote:
omgquote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef simplemouse het volgende:
ach dan heeft hij teminste een gratis trip naar turkije
btw meeste turken zijn ook geen homo kan niet volgens het geloof
dat had ik ook nog niet echt begrepenquote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist.. was t al bekend dat t een kerel was?Ts nie , maar die ander
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |