Mijn antwoord:quote:Op maandag 2 juli 2007 10:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap van Comedy Central is dat ze The Office 2x op dezelfde dag dezelfde aflevering uitzenden. Waarom niet zoals Southpark en Scrubs eerst een herhaling van de dag er voor, en dan een nieuwe. Zo kan je nog eens een dag niet thuis zijn, en toch niks missen...
foutje, aangepastquote:Op maandag 2 juli 2007 12:51 schreef Xrenity het volgende:
enjoy seizoen 2?Ze zijn al bij 3 om comedy central
als er boxen dan zouden zijn, zou ik het meteen kopen. wat een topseriequote:Op maandag 2 juli 2007 13:00 schreef Der_Rudi het volgende:
Heb je ze niet in dvd-box toevallig? Ik mis er teveel heb ik het idee
Ja klopt, aflevering The mergerquote:Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Houtspeer het volgende:
Wat was er donderdag? De eerste kennismaking tussen stamford en scranton? Ja toch?
Karenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef Houtspeer het volgende:
Die exotische meisje van stamford die nu in scranton werkt, ziet er echt mooi uit. Ik hoop dat ze niet weggaat.
Je moet nog even doorkijken, eerst vond ik het ook niet echt geweldig, maar na een paar afleveringen lig je letterlijk op de grond van het lachen.quote:
Voor haar leeftijd is die zeker niet slecht.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind persoonlijk Jan ook nog één van de aantrekkelijkste
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind persoonlijk Jan ook nog één van de aantrekkelijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]Zo ver ben ik nog niet, zit bij afl 14 van seizoen 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is gewoon een echte MILF.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd is die zeker niet slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door DaFrenk op 02-07-2007 22:24:07 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef DaFrenk het volgende:
Oh yeah, Jan is ook niet slecht nee!Doe dat even tussen spoilers... dat is in Nl nog niet geweest toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
nope.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doe dat even tussen spoilers... dat is in Nl nog niet geweest toch?
Een nieuwe programmering en zelfs nu kunnen ze nog niet op tijd beginnenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Jovatov het volgende:
't moet toch om 22:25 beginnen, dat stomme South Park is nu nog bezig, ik wil The Office![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Un4 het volgende:
En Creed:
Karen: You can’t give paper clips to a baby. He might swallow them.
Creed: Oh it’s ok, I’ve got tons of them.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |