"you're very exotic looking, was your father a GI?"quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef DaFrenk het volgende:
Whahaha.. geweldigIdd weer pijnlijke opmerkingen over de GI en de slaven
![]()
Rappende Dwight.. respect
Ja man! Die man moet toch diep in de put zitten.. zielig hoor.. en z'n sorry geroep vanwege die "hand groet".. I feel sorry for him..quote:
Nou dat werd net ruimschoots goedgemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef DaFrenk het volgende:
Valt me mee dat hij nog geen pijnlijke grappen heeft gemaakt over die dikke man.. alleen maar "Big guy"...
Ja ik dacht al.. wanneer gaat Michael iets met die Tony doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef wolferl het volgende:
Dwight en Micheal die die Tony omhoog helpen op die tafel.
Ja dat vroeg ik mij ook al af.. Andy zit nu op zijn plek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef BB-boy het volgende:
Is Oscar weg of zo?
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik mij ook al af.. Andy zit nu op zijn plek.
Ik vermoed dat hij van z'n 3 maanden vakantie aan het genieten is vanwege die homo kwestie![]()
Ja Pam is echt een schatje, maar Karen is echt een spetter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Mooier dan Pam, dat zeker wel.
Maar Pam's gedrag is schattiger
Dat klopt. Oscar keert weer terug als zijn betaalde vakantie in Europa is afgelopen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef DaFrenk het volgende:
Ik vermoed dat hij van z'n 3 maanden vakantie aan het genieten is vanwege die homo kwestie![]()
Mwah denk het niet. Dat werd uitgelegd in een deleted scene van een eerdere aflevering volgens mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:09 schreef Madine het volgende:
[..]
Dat klopt. Oscar keert weer terug als zijn betaalde vakantie in Europa is afgelopen.
Is geen spoiler toch?
Het werd duidelijk gezegd een paar afleveringen terug, Jan stuude Oscar op betaalde vakantie omdat Micheal zo belachelijk deed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mwah denk het niet. Dat werd uitgelegd in een deleted scene van een eerdere aflevering volgens mij.
Om een rechtzaak te voorkomen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Het werd duidelijk gezegd een paar afleveringen terug, Jan stuude Oscar op betaalde vakantie omdat Micheal zo belachelijk deed.
Creed is de manquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:20 schreef Flyga het volgende:
Creed maakte een foto van die borst
en zet hem meteen op zijn bureaublad![]()
![]()
![]()
quote:
The Daily show hé, ik vind het ook erg jammer, maarjaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef Flyga het volgende:
jammer dat het niet op vrijdag komt waarom niet eigenlijk?
Dat een 'all american' GI ergens in een exotisch oord gestationeerd is en daar een kind heeft verwekt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat was de grap eigenlijk achter die opmerking van Michael tegen Karen over haar vader en GI?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |