Mijn antwoord:quote:Op maandag 2 juli 2007 10:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap van Comedy Central is dat ze The Office 2x op dezelfde dag dezelfde aflevering uitzenden. Waarom niet zoals Southpark en Scrubs eerst een herhaling van de dag er voor, en dan een nieuwe. Zo kan je nog eens een dag niet thuis zijn, en toch niks missen...
foutje, aangepastquote:Op maandag 2 juli 2007 12:51 schreef Xrenity het volgende:
enjoy seizoen 2?Ze zijn al bij 3 om comedy central
als er boxen dan zouden zijn, zou ik het meteen kopen. wat een topseriequote:Op maandag 2 juli 2007 13:00 schreef Der_Rudi het volgende:
Heb je ze niet in dvd-box toevallig? Ik mis er teveel heb ik het idee
Ja klopt, aflevering The mergerquote:Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Houtspeer het volgende:
Wat was er donderdag? De eerste kennismaking tussen stamford en scranton? Ja toch?
Karenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef Houtspeer het volgende:
Die exotische meisje van stamford die nu in scranton werkt, ziet er echt mooi uit. Ik hoop dat ze niet weggaat.
Je moet nog even doorkijken, eerst vond ik het ook niet echt geweldig, maar na een paar afleveringen lig je letterlijk op de grond van het lachen.quote:
Voor haar leeftijd is die zeker niet slecht.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind persoonlijk Jan ook nog één van de aantrekkelijkste
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:30 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vind persoonlijk Jan ook nog één van de aantrekkelijkste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 20:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]Zo ver ben ik nog niet, zit bij afl 14 van seizoen 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze is gewoon een echte MILF.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voor haar leeftijd is die zeker niet slecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door DaFrenk op 02-07-2007 22:24:07 ]Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:57 schreef DaFrenk het volgende:
Oh yeah, Jan is ook niet slecht nee!Doe dat even tussen spoilers... dat is in Nl nog niet geweest toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
nope.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doe dat even tussen spoilers... dat is in Nl nog niet geweest toch?
Een nieuwe programmering en zelfs nu kunnen ze nog niet op tijd beginnenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:31 schreef Jovatov het volgende:
't moet toch om 22:25 beginnen, dat stomme South Park is nu nog bezig, ik wil The Office![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:02 schreef Un4 het volgende:
En Creed:
Karen: You can’t give paper clips to a baby. He might swallow them.
Creed: Oh it’s ok, I’ve got tons of them.![]()
Ja! Toen lag ik helemaal dubbel!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:32 schreef Argento het volgende:
Ik vond Kevin ook weer geweldig:
Ik heb me drie keer laten uitleggen waarom ie de bak in is gegaan want -samenzweerderige blik in de camera- het lijkt verdacht veel op wat ik hier iedere dag doe.
Hahaha ik zat toen zo hard te lachenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:25 schreef homerjay het volgende:
...
Ook mooi was Dwight zijn uitbarsting toen hij van de "ex-convict" hoorde en hoe hij "een val" zet met wat dollars in zijn broekzak.
Dat was zo'n verlengde aflevering toch? Normaal gesproken knippen ze niks uit die afleveringen van 21 minuten maar helaas zijn er wel 3 of 4 van zulke afleveringen dit seizoen.. en natuurlijk nog 2 dubbele afleveringen maar ik mag toch hopen dat ze die gewoon in twee keer uitzendenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Daarnet de schade van donderdag ingehaald met dank aan een torrent. Maar wat me opviel, is dat het 30 minuten duurde, terwijl die afleveringen bij CC veel korter zijn. Blijkt inderdaad maar weer dat er in geknipt wordt. Stel prutsers bij CC. Erg jammer dit.
Denk je nou echt dat ze in zo'n serie gaan knippen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Daarnet de schade van donderdag ingehaald met dank aan een torrent. Maar wat me opviel, is dat het 30 minuten duurde, terwijl die afleveringen bij CC veel korter zijn. Blijkt inderdaad maar weer dat er in geknipt wordt. Stel prutsers bij CC. Erg jammer dit.
quote:"The Merger" is the eighth episode of the third season of The Office (U.S. version). It aired on November 16, 2006, as a special 40-minute episode.
Ja dus, blijkt uit die quotesquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:24 schreef ixio het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ze in zo'n serie gaan knippen?
[..]
Seizoen 3, aflevering 10.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:02 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ken deze aflevering niet eens
welk seizoen en welke ep is t?
Ja dat met die hoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:06 schreef DaFrenk het volgende:
Bros before hoes. Why? Because your bros are always there for you. They got your back after your ho rips your heart out for no good reason. And you were nothing but great to your ho, and you told her that she was the only ho for you. And that she was better than all the other hoes in the world. And then suddenly...she's not yo' ho no mo'.![]()
Misschien hebben ze Mira Sorvino ingehuurd ipv Jenna Fischer,quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:57 schreef Andoire het volgende:Ligt t aan mij of is er iets veranderd aan Pam? Volgens mij haar kapsel oid, moet zometeen weer ff goed kijken
Bij mij ook jaquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:12 schreef znarch het volgende:
Gvd, en weer lag Comedy Central er heel de avond uit
waar, hoeveel, ondertiteling, regio2?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:22 schreef Agrafes het volgende:
Net de DVDbox van seizoen 2 binnengekregen, geweldig!
quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
waar, hoeveel, ondertiteling, regio2?
Heel goed opgelet, Pam's haar is idd anders.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:57 schreef Andoire het volgende:
[..]
Ja dat met die hojezus ik verslikte me in mn thee van t lachen
Maar hij keek er wel zielig bij hoor.
Ligt t aan mij of is er iets veranderd aan Pam? Volgens mij haar kapsel oid, moet zometeen weer ff goed kijken
Oh, en angela. Grafwijf echt.![]()
Staat die ook op Youtube? Ik kan hem niet vinden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zie net de geweldige scène met Kevin uit "The Merger", een scene die niet in de CC aflevering zat. Waarin hij dolblij is om documenten te mogen schredden.. is hij heel trots aan het uitleggen tegenover de camera dat het ding alles kan vernietigen. Documenten, CD's en zelfs... hij pakt z'n beurs.. credit cards en hij doet z'n credit card in de machine.. alwaar hij een paar seconden later inziet wat hij gedaan heeft![]()
HILARISCH
En even later doet ie er sla in, sausje overheenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zie net de geweldige scène met Kevin uit "The Merger", een scene die niet in de CC aflevering zat. Waarin hij dolblij is om documenten te mogen schredden.. is hij heel trots aan het uitleggen tegenover de camera dat het ding alles kan vernietigen. Documenten, CD's en zelfs... hij pakt z'n beurs.. credit cards en hij doet z'n credit card in de machine.. alwaar hij een paar seconden later inziet wat hij gedaan heeft![]()
HILARISCH
http://www.youtube.com/watch?v=7W18Zo7fqoQquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Staat die ook op Youtube? Ik kan hem niet vinden.
Klopt ja! die scnee heb ik ook gezien, en idd gisteren gemist bij CC, wat kut zeg dat ze lopen te knippen...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:00 schreef DaFrenk het volgende:
HILARISCH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |