Ik wilde graag gaan, maar ik heb zomerfeest (alsof het lekker weer is) op mijn werk. En ik moet naar de hooizolder vanavond, niet echt mijn 'muziek' maar mijn broer moet draaien!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:29 schreef Toad het volgende:
Gaan er nog mensen naar a balladeer morgen op het ZNF? Opzich een sympathiek bandje.
daar ben ik een tijdje terug ook voor het eerst in jaaaren weer 's geweest. Nog net zo erg als vroeger, en dus alleen leuk als je vrij zat en melig bent.quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef nieky het volgende:
[..]
En ik moet naar de hooizolder vanavond, niet echt mijn 'muziek' maar mijn broer moet draaien!
Ow ja haha. Veel plezierquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:32 schreef nieky het volgende:
[..]
Ik wilde graag gaan, maar ik heb zomerfeest (alsof het lekker weer is) op mijn werk. En ik moet naar de hooizolder vanavond, niet echt mijn 'muziek' maar mijn broer moet draaien!
a balladeer, geen hoofdletters he!quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ow ja haha. Veel plezier.
Ik ga misschien wel even naar A Balladeer denk ik.
Jij? zat?quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
daar ben ik een tijdje terug ook voor het eerst in jaaaren weer 's geweest. Nog net zo erg als vroeger, en dus alleen leuk als je vrij zat en melig bent.
Ach ja, ik MOET dan wel, maar ik zal me vast wel vermaken, dat doe ik tenslotte altijdquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:58 schreef Fugie het volgende:
als je naar de hooizolder MOET wordt het zeker een geslaagde avond ja
Liever Tholen dan Zeeuws-Vlaanderenquote:Op zondag 9 september 2007 20:16 schreef Fredo55 het volgende:
Hoort Tholen eigenlijk wel bij Zeeland?![]()
Maar Tholen hoort een beetje bij Brabant.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:16 schreef Fredo55 het volgende:
Hoort Tholen eigenlijk wel bij Zeeland?![]()
Oftewel Zeeland = Walcheren, Noord-/Zuid-Beveland en Schouwen-Duiveland?quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Maar Tholen hoort een beetje bij Brabant.(werken,winkelen)
Zeeuw-Vlaanderen hoort gewoon bij Belgie vind ik.![]()
Ik voel me geen zeeuw,ik werk in brabant,ik zit op school in brabant,ik ga uit in brabant,quote:Op zondag 9 september 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
weet tie niet in welke provincie hij woont...
er staat ook een kaart in de op![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 20:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik voel me geen zeeuw,ik werk in brabant,ik zit op school in brabant,ik ga uit in brabant,
ik winkel in brabant.Ik kom dus ook nooit in de 'rest' van zeeland.![]()
Naja, hard gaat het niet itt tot bijvoorbeeld de kleinere stadjes...quote:
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, of ze hebben iets beters te doen.quote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zou de gemiddelde Zeeuw zo van Zeelandnet balen dat hij internet mijdt?
Alle Zeeuwen werken van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op het land tochquote:Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, of ze hebben iets beters te doen.![]()
Fok! is niet bekend in zeeland?quote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Naja, hard gaat het niet itt tot bijvoorbeeld de kleinere stadjes...
ik ken er veel die zijn overgestapt op adsl, vanwege Zeelandnet.quote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |