Liever Tholen dan Zeeuws-Vlaanderenquote:Op zondag 9 september 2007 20:16 schreef Fredo55 het volgende:
Hoort Tholen eigenlijk wel bij Zeeland?![]()
Maar Tholen hoort een beetje bij Brabant.quote:
quote:Op zondag 9 september 2007 20:16 schreef Fredo55 het volgende:
Hoort Tholen eigenlijk wel bij Zeeland?![]()
Oftewel Zeeland = Walcheren, Noord-/Zuid-Beveland en Schouwen-Duiveland?quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Maar Tholen hoort een beetje bij Brabant.(werken,winkelen)
Zeeuw-Vlaanderen hoort gewoon bij Belgie vind ik.![]()
Ik voel me geen zeeuw,ik werk in brabant,ik zit op school in brabant,ik ga uit in brabant,quote:Op zondag 9 september 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
weet tie niet in welke provincie hij woont...
er staat ook een kaart in de op![]()
quote:Op zondag 9 september 2007 20:36 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik voel me geen zeeuw,ik werk in brabant,ik zit op school in brabant,ik ga uit in brabant,
ik winkel in brabant.Ik kom dus ook nooit in de 'rest' van zeeland.![]()
Naja, hard gaat het niet itt tot bijvoorbeeld de kleinere stadjes...quote:
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, of ze hebben iets beters te doen.quote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Zou de gemiddelde Zeeuw zo van Zeelandnet balen dat hij internet mijdt?
Alle Zeeuwen werken van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat op het land tochquote:Op zondag 9 september 2007 22:03 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, of ze hebben iets beters te doen.![]()
Fok! is niet bekend in zeeland?quote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Naja, hard gaat het niet itt tot bijvoorbeeld de kleinere stadjes...
ik ken er veel die zijn overgestapt op adsl, vanwege Zeelandnet.quote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik post ook voluit in het Delft-topic (53 naar i kmeen), maar je hebt toch nog genoeg stof van een provincie waar je lang gewoond hebt?quote:Op maandag 10 september 2007 08:58 schreef Fugie het volgende:
ik denk dat veel zeeuwen gewoon geen zin hebben in nutteloos gespam![]()
Dat merk ik aan mezelf ook wel, ik lees veel maar post niet echt veel
Bovendien zitten veel zeeuwen op kamers enzoDus die posten waarschijnlijk in andere topics
uh neequote:Op maandag 10 september 2007 09:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik post ook voluit in het Delft-topic (53 naar i kmeen), maar je hebt toch nog genoeg stof van een provincie waar je lang gewoond hebt?
Rotterdam is een kutstad, in vergelijking met dat gedrocht is Boerehol nog leuker.quote:Op maandag 10 september 2007 11:27 schreef Fugie het volgende:
maaaarrrr in vergelijkin met bv rotterdam is het gewoon saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |