Hebben we ook eens wat aan Cape Town.. behalve Pienaar en McCarthy nog helemaal niks opgeleverd.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef BB-boy het volgende:
Zou mooi zijn als die Afrikanen een aanwinst zouden blijken.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb de eerste "Doutie het of doutie het niet..?" grap al voorbij zien komen.
Lijkt wel op Trabelsi. En Oliseh. En McCarthy.quote:
Welke spelers hebben nog meer allemaal voor Ajax gespeeld? Die Mokoena, en volgens mij nog zo'n verdediger met een M als eerste letter en ene Shabalala heeft in de jeugd gespeeld bij Ajax. Nu speelt in het 2e ook die Stanton Lewis van Ajax CT.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:13 schreef BigFire het volgende:
[..]
Hebben we ook eens wat aan Cape Town.. behalve Pienaar en McCarthy nog helemaal niks opgeleverd.
En één of andere Scott op proef geweest. Allemaal zonder succes (wellicht Lewis in de toekomst).quote:Op maandag 2 juli 2007 16:19 schreef Fides het volgende:
[..]
Welke spelers hebben nog meer allemaal voor Ajax gespeeld? Die Mokoena, en volgens mij nog zo'n verdediger met een M als eerste letter en ene Shabalala heeft in de jeugd gespeeld bij Ajax. Nu speelt in het 2e ook die Stanton Lewis van Ajax CT.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij moeten projecten als Ajax Ape Town meer gezien worden als liefdadigheid dan als eventueel winstgevende kweekvijver voor talent, want wat hebben we er aan over gehouden?
Klopt McCarthy was min of meer de oorzaak dat Ajax CT is opgericht volgens mij.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:33 schreef PizzaSalami het volgende:
McCarthy kwam trouwens niet van Cape Town maar van Seven Stars (waaruit Cape Town mede is ontstaan).
Vooralsnog kan ik me alleen een goedkoop verblijf tijdens trainingskampen verzinnen.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Volgens mij moeten projecten als Ajax Ape Town meer gezien worden als liefdadigheid dan als eventueel winstgevende kweekvijver voor talent, want wat hebben we er aan over gehouden?
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Heb de eerste "Doutie het of doutie het niet..?" grap al voorbij zien komen.
Aan de samenwerking met Haarlem hebben we daarintegen de sterspeler Heijblok over gehouden.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
Bron?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef BB-boy het volgende:
Terror gaat over 4 jaar voor 19 miljoen naar Arsenal.
Is dat Euro of Pond?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:39 schreef BB-boy het volgende:
Terror gaat over 4 jaar voor 19 miljoen naar Arsenal.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:37 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik me alleen een goedkoop verblijf tijdens trainingskampen verzinnen.
Aldus Colin vorig jaar in de VI.quote:,,Al vanaf mijn jeugd ligt mijn hart bij Ajax. Ik heb het nooit uitgesproken omdat ik bij PSV zat, maar dat maakt nu niks meer uit. Alles van Ajax vind ik gewoon vet. De sfeer, het stadion en het tenue. Het straalt allemaal klasse uit. En als het goed wordt uitgevoerd is er geen mooiere stijl van voetballen dan de Ajax-stijl. Een tikje arrogant, dat spreekt me wel aan".
Geloof je dat bericht dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 16:43 schreef koningdavid het volgende:
Voor 19 miljoen mag hij van mij weg, zolang Van Geel maar een goede vervanger haalt.
Ummm ja. Waarom zou BB-boy hierover liegen?quote:
Zaterdag 2 juli 2011, eerst maar eens zien of ik dat haal.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:20 schreef BB-boy het volgende:
We zullen zien.
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef M0NTANA het volgende:
4 reacties..quote:Op maandag 2 juli 2007 18:42 schreef koningdavid het volgende:
Norwich City fans zijn best positief over Colin: KLIK
En ze noemen Ajax 'one of the top clubs in Europe'.![]()
'T is 'Norwich City' he?quote:
Uit 4 reacties kun je niet vertellen of alle fans positief over hem zijn..quote:
bron? Sport.be ?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef toma het volgende:
er gaat een gerucht op internet dat Ajax geïntereseerd is in Robbie Fowler. Lijkt me een geweldige versterking
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef toma het volgende:
er gaat een gerucht op internet dat Ajax geïntereseerd is in Robbie Fowler. Lijkt me een geweldige versterking
voetbalmax.nl ook zo'n onbetrouwbare kutsite maar soms zijn ze er wel eens vroeg bij met het nieuws. De site is momenteel ofline.quote:
Grote naam, maar ik vraag me af of hij echt iets toevoegt bij Ajax.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:04 schreef toma het volgende:
nee, dat Lindenbergh nog een jaar blijftquote:Op maandag 2 juli 2007 19:07 schreef BB-boy het volgende:
Die heeft natuurlijk gehoord dat Colin naar Ajax gaat.
Kan die niet naar Ape Town?quote:
ach we hebben er Pienaar aan over gehoudenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
Die Zuid-Afrikanen die de laatste jaren op stage komen, eindigen vaak hoogstens in het tweede. Lijkt inderdaad een beetje een mislukt project te worden op sportief vlak.
Probleem is gewoon dat PSV tot twee jaar terug de jeugd nooit een kans gaf, veel talent is verkracht in Eindhoven.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:14 schreef methodmich het volgende:
Ach, zo gek is het natuurlijk niet. Henk ten Cate heeft prima met Colin gewerkt en in dat jaar NAC Breda was hij echt goed. PSV haalde hem toen ook terug met aardige verwachtingen. In de jeugd zag men er een toekomstig international in, iets dat zijn trainer bij Genk en Ten Cate ook vaak gezegd hebben. Dus Henk wil gewoon eens zien wat hij nog kan. Ergens is het misgelopen bij PSV, maar goed... Ik denk niet dat hij veel minder is dan een Zuiverloon bijvoorbeeld en misschien, als je de juiste snaar raakt, zelfs nog wel een betere aanwinst zou kunnen zijn.
Slijmbal.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef toma het volgende:
[..]
ach we hebben er Pienaar aan over gehouden
Vond t altijd wel een leuke speler.
Hij vind zelfs De Mul goedquote:
Tja, maar dat was niet echt een gevolg van het project op zich. Toen zat Ajax er net in en konden ze nog niets wezenlijks gedaan hebben in de opleiding.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef toma het volgende:
[..]
ach we hebben er Pienaar aan over gehouden
Vond t altijd wel een leuke speler.
Omdat hij afrikaan is wil niet zeggen dat hij voor Cape Town heeft gespeeldquote:Op maandag 2 juli 2007 19:59 schreef RayMania het volgende:
Obodai kwam toch ook van Cape Town?
Het was een vraag hèquote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat hij afrikaan is wil niet zeggen dat hij voor Cape Town heeft gespeeld![]()
Maar misschien heb je gewoon gelijk hoor
Heeft Ajax hem niet uit Afrika gehaald en toen daar gestald?quote:Op maandag 2 juli 2007 20:06 schreef BB-boy het volgende:
Nee, Obodai is een Ghanees en komt van GBA.
Volgens mij wel.. Van die 'voetbalschool'.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:21 schreef Fides het volgende:
[..]
Heeft Ajax hem niet uit Afrika gehaald en toen daar gestald?
Hij zat al bij Ajax toen hij werd uitgeleend aan GBAquote:Op maandag 2 juli 2007 20:06 schreef BB-boy het volgende:
Nee, Obodai is een Ghanees en komt van GBA.
Om voor ons alles Ajax te spelen?quote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Robbie Fowler is de rijkste sporter van Groot-Brittannië. Naast zijn inkomsten uit het voetbal heeft hij dik verdiend in de paardensport en het onroerend goed.
Waarom zou die naar Nederland komen.
Als dit gebeurd zie ik hem al helemaal niet naar Ajax verkassen.quote:Thiago Motta heeft zijn zinnen gezet op een vertrek naar het Premiership. De middenvelder heeft Barcelona om een transfervrije status gevraagd. (Sport)
Wij zijn het land van de coke en de pillenquote:Op maandag 2 juli 2007 21:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Robbie Fowler is de rijkste sporter van Groot-Brittannië. Naast zijn inkomsten uit het voetbal heeft hij dik verdiend in de paardensport en het onroerend goed.
Waarom zou die naar Nederland komen.
http://observer.guardian.co.uk/osm/story/0,,1560059,00.htmlquote:Op maandag 2 juli 2007 21:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wij zijn het land van de coke en de pillen![]()
Samen met Rigters dus naar Birmingham.. Toch wel jammer eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Messenga het volgende:
Geen de Ridder dus.
Rigters is naar Blackburnquote:Op maandag 2 juli 2007 22:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Samen met Rigters dus naar Birmingham.. Toch wel jammer eigenlijk
Mja ik bedoelde naar het Premiershipquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:16 schreef Messenga het volgende:
Geen de Ridder dus.
Toch betrouwbaar dusquote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet of News of the World een beetje betrouwbaar is (zal wel niet) maar die zeggen dat De Ridder naar Birmingham City gaat.
Nee hoor, ik vind het ook prima.. Er moet toch ooit eens een top talent weg komen!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die het liefdadigheidsgehalte van het werk in Cape Town ook wel gewoon mooi vindt?![]()
![]()
Jij wil journalist wordenquote:Op maandag 2 juli 2007 22:27 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik de enige die het liefdadigheidsgehalte van het werk in Cape Town ook wel gewoon mooi vindt?![]()
![]()
Gewoon die club houden en goede scouting er neer zetten zodat ajax de beschikking krijgt over de beste spelers van zuid afrika.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jij wil journalist worden?
Cape Town kost Ajax toch gewoon geld? Als er na al die jaren weinig tot geen goede spelers vandaan komen kan je de tent beter sluiten. Liefdadigheid doen we al met de ziekenhuisbezoekjes enz.
Zolang het maar iets op gaat leveren voor Ajax vind ik het best. Het enkel aanhouden als liefdadigheidsprojectje niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Gewoon die club houden en goede scouting er neer zetten zodat ajax de beschikking krijgt over de beste spelers van zuid afrika.
ACT kost Ajax vrijwel geen geld. De talentvolle spelers komen vanzelf wel. De eerste lichtingen die de jeugdopleiding doorlopen hebben gaan de komende tijd komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:32 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Jij wil journalist worden?
Cape Town kost Ajax toch gewoon geld? Als er na al die jaren weinig tot geen goede spelers vandaan komen kan je de tent beter sluiten. Liefdadigheid doen we al met de ziekenhuisbezoekjes enz.
Foutje.quote:
Inderdaad. Ik lig er niet wakker van. Zou toch geen aanwinst zijn geweest.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:54 schreef PizzaSalami het volgende:
Logische stap van de Ridder.
Maar wel een gratis speler voor achter Bakiequote:Op maandag 2 juli 2007 23:12 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lig er niet wakker van. Zou toch geen aanwinst zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |