kutquote:Op maandag 2 juli 2007 09:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd!
Terug Vind Plekje:
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/06.30.07.17.12.48.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet wel waar die zitquote:Op maandag 2 juli 2007 10:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
kut
Ik vergeet iedere keer mijn in-game-reuze-smilie te posten hier....
Iemand anders al de smilie gevonden in WoW?
Normaal is het ook gewoon mp5.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:51 schreef Isabeau het volgende:dat was snel allemaal
![]()
en 100 mp/5 is niet logisch. In het woord mana zit geen p en / betekent al per.
/auctioneer askprice vendor (on|off|toggle)quote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Pritt het volgende:
Ja dan gaat auctioneer gewoon aan maar ik zie dan geen vendorprices.
Je vindt het een "vet spel" en je bent zo te lezen fan, maar je speelt het niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:48 schreef Overlast het volgende:
Ik heb me zelf altijd kunnen bedwingen en het nooit gekocht omdat ik nogal gevoelig ben voor dot soort spellen. Maar als ik deze plaatjes zie krijg ik echt zin om te spelen.
Het klinkt eigenlijk ook erg gaafquote:Op maandag 2 juli 2007 10:52 schreef Mauro het volgende:
Lijkt me best gaaf. 2k spelldamage en verder geen overlevingsmogelijkheid. Volgens mij doen de dots dan gruwelijk zeer
Dat is ook juist de bedoeling.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Het klinkt eigenlijk ook erg gaafJe moet dan ook wel veel damage kunnen doen om te overleven.
Install de addon Atlas Loot en je kunt alles zien. Ook kun je dan eens kijken hoe de sets zouden staan op jou char. Motiveert wel om te raiden voor mij persoonlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Ah, ik ben nog nooit op een raid geweest, dus weet ook niets af van die dungeonsets.
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef Mauro het volgende:
tier 2 is dungeon set uit Blackwing Lair / Onyxia
Gewoon níet weggooien.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef Mauro het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je je t4 dingen weg zou gooien?
ik heb nu 3/5 tier 4 items en stel dat ik er 1 weg zou gooien (al dan niet per ongeluk).
Zou je dan gewoon naar de vendor kunnen lopen om een nieuwe te halen of moet je dan weer opnieuw je blabla of the fallen blabla halen in Kara/gruul/magtheridon?
Volgens mij gewoon opnieuw je inleveritem halenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef Mauro het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als je je t4 dingen weg zou gooien?
ik heb nu 3/5 tier 4 items en stel dat ik er 1 weg zou gooien (al dan niet per ongeluk).
Zou je dan gewoon naar de vendor kunnen lopen om een nieuwe te halen of moet je dan weer opnieuw je blabla of the fallen blabla halen in Kara/gruul/magtheridon?
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef tonks het volgende:
Volgens mij moet je dan DELETE intypen
Is met alle items die je met raiden en PvP verkrijgtquote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef Mauro het volgende:
Nee, ik ga het natuurlijk niet weggooien
Ik zat het me gewoon af te vragen.
En ik denk inderdaad dat je DELETE moet intypen, net zoals die domme Zandalar set van vroeger
Het is voglens mij met alle epic items. Ik heb ooit in Tanaris eens een epci sword random gevonden en ook die moest ik DELETEn..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is met alle items die je met raiden en PvP verkrijgt.
Wat er bedoeld wordt is dat je die items ook niet kunt vendoren.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Het is voglens mij met alle epic items. Ik heb ooit in Tanaris eens een epci sword random gevonden en ook die moest ik DELETEn..
Waarom zou je zo'n item eigenlijk weg willen gooien?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Fathom het volgende:
[..]
Het is voglens mij met alle epic items. Ik heb ooit in Tanaris eens een epci sword random gevonden en ook die moest ik DELETEn..
Omdat het BOP is en je hebt er verder niks aan en vind het ook niet de moeite waard om te bewaren?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n item eigenlijk weg willen gooien?
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef Mauro het volgende:
tier 6 is dungeon set uit Black Temple / Mount Hyjal
Meeste Worlddrops zijn volgens mij BOEquote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat het BOP is en je hebt er verder niks aan en vind het ook niet de moeite waard om te bewaren?
Woei 6 min in AB, gewonnen met 146 minimaal en gemiddeld rond de 150 per potje!
quote:
Was een level 40/50 sword. Ik zou niet weten wat ik daar nu nog mee moetquote:Op maandag 2 juli 2007 13:06 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n item eigenlijk weg willen gooien?
AH?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef Fathom het volgende:
[..]
Was een level 40/50 sword. Ik zou niet weten wat ik daar nu nog mee moet
50G mee verdienen op AHquote:Op maandag 2 juli 2007 13:43 schreef Fathom het volgende:
[..]
Was een level 40/50 sword. Ik zou niet weten wat ik daar nu nog mee moet
Ik dacht eerst ook dat dat het zou zijn maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
/auctioneer askprice vendor (on|off|toggle)
bron
Ik heb er zelf tijdje mee gelopen om vervolgens betere gear te hebben. dus daarna soulboundquote:
Ah, maar dat soort epics kan je toch wel vendorsellen of niet?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ik heb er zelf tijdje mee gelopen om vervolgens betere gear te hebben. dus daarna soulbound
Nopequote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah, maar dat soort epics kan je toch wel vendorsellen of niet?
Ik word er trouwens wel hondsdol van de vragen waar mijn Mini Diablo vandaan komt. Elke dag wel minstens 3 of 4 vragen...
moet je zeggen runecloth inleveren in darnassus..quote:Op maandag 2 juli 2007 16:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah, maar dat soort epics kan je toch wel vendorsellen of niet?
Ik word er trouwens wel hondsdol van de vragen waar mijn Mini Diablo vandaan komt. Elke dag wel minstens 3 of 4 vragen...
Ik had een jaar geleden gehoopt dat het wel een keer op zou houden, maar het wordt echt steeds ergerquote:Op maandag 2 juli 2007 16:47 schreef Fathom het volgende:
[..]
Nope
Hahahahhahaha dat had ik met me panda
tee hee, squidface ^^quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden gehoopt dat het wel een keer op zou houden, maar het wordt echt steeds erger
[afbeelding]
Mijn chars op deze server
Had ook mijn NE hunter kunnen nemen maar daar krijg je ook commentaar opquote:
/silly is ook grappig van zequote:Op maandag 2 juli 2007 19:24 schreef incognitoomuch het volgende:
Enigste wat leuk is aan de drainei is als ie lacht.
Zoveel mogelijk towers cappen die leveren net zoals in AB punten op. Wie het eerst de meeste punten hebt wint. De flag in het midden kan worden opgepakt en moet naar 1 van de torens in jouw facties controle gebracht worden om extra punten op te brengenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:16 schreef incognitoomuch het volgende:
Volgens mij was het meer het concept van AB?
Zoveel mogelijk structures ed capturen en de meeste punten binnenhalen?
ja maar die zijn ghey.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Had ook mijn NE hunter kunnen nemen maar daar krijg je ook commentaar op
quote:
Wat mag ik niet eens Mauro stangen? Voelt iedere Alliance zich hier gelijk aangesproken ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat mag ik niet eens Mauro stangen?
Oops mijn fout heb je met Dj_Day-V verwardquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongeuh! Ik ben ook Horde hoor!
Onder Karaquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:47 schreef WyriHaximus het volgende:
Onder KaraBen je in de graftombe er naast geweest btw?
Zit met een Fury warrior in een 2vs2 en dan ik als resto shammie, gaat best lekker alleen is het nog steeds heel erg afhankelijk van wat je tegenover je hebt staanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:52 schreef Bootje84 het volgende:
wat is nou een beetje een fatsoenlijke party in 2 vs 2, 3 vs 3 en 5 vs 5..? ik zit met een holy pally en een arms warrior, maar echt werken doet het niet...
Als je tegen Magtheridon speelt wel jaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:57 schreef tonks het volgende:
HSG jij zit toch in mijn battlegroup¿
Hiirquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:13 schreef tonks het volgende:
Coolnaam? Dan kan ik er op letten. Als jij pvp doet
Door in een klein gaatje in de grond te springenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
En alleen als je human bent overigens
De rest past niet
Daarom ben ik ook al bijna exalted bij SW met mijn dreanei priest op lvl 32quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Draenei's worden echt benadeeld, zit ook elke keer vast in IF als ik een deur door wil met mijn lolifant
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Draenei's worden echt benadeeld, zit ook elke keer vast in IF als ik een deur door wil met mijn lolifant
ahuquote:Op dinsdag 3 juli 2007 14:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
Door in een klein gaatje in de grond te springen
Als je via deadwindpass naar Kara loopt (vanuit Darkshire) en je neemt het eerste pad rechts dan kom je op een gegeven moment bij een brug.
Ga op het begin van die brug staan, gebruik slowfall, spring rechts van de brug af en spring een klein beetje naar rechts richting die afgebrokkelde muur beneden, naast de achteringang. Daar zit ergens in een klein hoekje een klein gaatje. Daar moet je in.
Makkelijker is als je vanaf de graveyard richting de zijingang loopt. Dan kom je voordat je het water over gaat bij diezelfde afgebrokkelde muur. Spring daarop en dan is aan de recterkant in een hoekje dat gat. Zo kom je onder Karazhan.
En alleen als je human bent overigens
De rest past niet
Vlakbij de bank in IF heb je trappen omhoog naar armor en weapon vendors. Onder die trap zit een kleine doorgang waar je ook perfect door kan lopen in Ghost Wolf, althans zo lijkt het. Heb daar ook al een keer onder vastgezetenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:01 schreef Mauro het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook al bijna exalted bij SW met mijn dreanei priest op lvl 32
Geef dikke vette lelijke olifant
(en ook gnomes passen niet in dat gat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |