Hete sex kan veel doen met een mens hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef Kinga het volgende:
LOL, Amanda in lieve bui?
Hete sex? Dan heeft ze het dus niet met Brian gedaan ditkeer.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:05 schreef wolferl het volgende:
[..]
Hete sex kan veel doen met een mens hoor.
Fysiek wel, maar geestelijk was ze met Mitch bezig.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hete sex? Dan heeft ze het dus niet met Brian gedaan ditkeer.
Ja dat is zo vaag, volgens mij poept ze eerst en eet het dan op.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:08 schreef 2live het volgende:
nadia doet na het sporten eerst haar haren, en dan douchen?
Same procedure as always!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:08 schreef 2live het volgende:
TY, ik wist dat iemand het hier had gepost, maar ¤ 7000,- is nog steeds belachelijk voor dat campingsetje.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Zo duur is het setje nu ook weer niet!![]()
Tafel en stoelen bij elkaar zullen ongeveer 7000 Euro kosten, uitgebracht door Linteloo.
Design - Roderick Vos
Tafel - model Popov
Stoel - model Tulipani
Is vanavond al de finale?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef Kinga het volgende:
Brian wil de finale van dames in de dop zien!
Volgens Brian wel.quote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hete sex? Dan heeft ze het dus niet met Brian gedaan ditkeer.
Goh, waarom zou dat nou zijn?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef Kinga het volgende:
Brian wil de finale van dames in de dop zien!
Staat / gaat ze onder de DOUCHE?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:08 schreef 2live het volgende:
Jij vindt haar leuk hè?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat / gaat ze onder de DOUCHE?
Dan is dat ook duidelijk. Voor je het weet heet het hier op FOK weer dat "dat smerige wijf nooit onder de douche gaat."
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
Dan is dat ook duidelijk. Voor je het weet heet het hier op FOK weer dat "dat smerige wijf nooit onder de douche gaat."
quote:Op zondag 1 juli 2007 11:53 schreef noekje het volgende:
Er is een streamlock geweest vannacht. Er is iets gebeurt met Jaap. Hij vindt het erger dan het overlijden van zijn broer. Het schijnt dat hij overstuur terugkwam van achter.
Hij schreeuwde," ik ga ze vermoorden...teringlijers..mooiii" Het lijkt iets te maken te hebben met Cora.
Jaap heeft heel hard gehuild waarop een streamlock volgde. Redactieleden zijn het huis ingegaan.
De bewoners mogen er niet over praten maar Jaap schijnt een gebroken man te zijn en ze moeten hem laten van de redactie.
Speculaties alom maar niets is zeker. Amanda vraagt of Cora is vreemdgegaan maar Natasia weet het niet.
Heeft die vriend er van gisteren iets mee te maken? Ook dat is onbekend. Hopelijk komt er snel wat duidelijkheid.
sorry, dat douchen is een aanname dat ze dat ook gaat doen.Maar ze was wel haar haren aan het stylen na het sporten, net als Amanda altijd doet.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Die naam wil ik niet meer horen lezenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Kinga het volgende:
Dennis kreeg wel de pot jam open, dat valt dan weer mee
Juist wel. Ze laat hem niet los als hij bokt.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
Zoooooo, Fries gaat ff los in de bak, Nada heeft hem echt niet onder controle.
Caps?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
Zoooooo, Fries gaat ff los in de bak, Nada heeft hem echt niet onder controle.
Ik kijk graag naar haar koppie, en ze intrigeert me wel. Ik heb de indruk dat ze veel gehaaider en grenzelozer is dan veel mensen denken op grond van haar wat kakkineuze accent.quote:
Geef ff een seintje dan, als het zo ver is.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef 2live het volgende:
[..]
sorry, dat douchen is een aanname dat ze dat ook gaat doen.Maar ze was wel haar haren aan het stylen na het sporten, net als Amanda altijd doet.![]()
Huub doet nou anders ook wel zijn best.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar koppie, en ze intrigeert me wel. Ik heb de indruk dat ze veel gehaaider en grenzelozer is dan veel mensen denken op grond van haar wat kakkineuze accent.
Dat ze met Dennis optrekt is jammer, maar het is volkomen logisch dat de twee nieuwelingen naar elkaar toetrekken. Bovendien drijft de rest haar daar ook naar toe. Alleen Natasia en Lieke doen verder aardig tegen haar.
Er is vast wel iemand die dat memorabele moment vastlegt voor jou en de cap plaatst.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef ff een seintje dan, als het zo ver is.
Top hoe Huub alles uitlegt over Fries.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub doet nou anders ook wel zijn best.
Goed dat er iemand bij is gekomen die ook van paarden houdt. Nou krijgt dat arme beest eindelijk een beetje meer aandacht.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top hoe Huub alles uitlegt over Fries.![]()
Hallo luitjes,quote:Op maandag 2 juli 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top hoe Huub alles uitlegt over Fries.![]()
Graag want anders erger ik mij ook tijdens teruglezen.quote:
Ja, Lieke zoekt ook nog een backupquote:Op maandag 2 juli 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar koppie, en ze intrigeert me wel. Ik heb de indruk dat ze veel gehaaider en grenzelozer is dan veel mensen denken op grond van haar wat kakkineuze accent.
Dat ze met Dennis optrekt is jammer, maar het is volkomen logisch dat de twee nieuwelingen naar elkaar toetrekken. Bovendien drijft de rest haar daar ook naar toe. Alleen Natasia en Lieke doen verder aardig tegen haar.
Jah er zullen er wel meer in NL van bestaan he...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:43 schreef F04 het volgende:
http://www.vsvb.nl/theo.php
Theo Ballegooy MBA in Amerika?
Ik bedoel, heeft de vader van Huub (Theo) echt de uni gedaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah er zullen er wel meer in NL van bestaan he...
z n vader heeft nijenrode gdaanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik bedoel, heeft de vader van Huub (Theo) echt de uni gedaan?
Het gedrag van z'n zoom Huupie lijkt soms wel op een VMBOér.
Huub heeft dus een heel hoog IQ, maar was niet zo'n leertype.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef F04 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik Fries toen heb losgelaten.
Hij is wel degene in het linkjequote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah er zullen er wel meer in NL van bestaan he...
Zoals ik al zei...er zullen wel meer Theo van B's bestaan ...net zoals er 100den Janssen heeten ofzo.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Dit is idd de vader van Huub, en dat VMBO-gedrag van Huub, ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef F04 het volgende:
[..]
En dan ook nog elke week je nagels laten doen, dat vind ik zo onbegrijpelijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Wat kunnen mensen toch druk zijn met nagels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tjah..ik gebruik daar een nagelknippertje of mijn tanden voor..mjah..ik ben dan ook geen meisje..maar een echte man...die geen kut geeft om zijn nagels, ..als ze maar wel schoon zijn!!quote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Scan, gisteren zei je dat Natasja een kg 100 was toen ze in de kooi stapte. Volgens mij was ze toen met de maagband al afgevallen tot een kilo of 80. In de kooi is ze door streng dieten en veel sporten een kilo of 7 kwijtgeraakt. Maar ze heeft alles er weer aangegeten, en is nu weer rond de 80.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zal wel door de verveling komen, er is daar immers weinig te doen...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou Huub komt echt soms over als iemand die echt de baas wil zijn, en als hij wat alcohol op heeft gaat z'n niveau helemaal naar beneden. Zoals die ene keer met het para Brian moment in februari.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is idd de vader van Huub, en dat VMBO-gedrag van Huub, ik weet niet waar je het over hebt.
Hij is, samen met Jaap, de enige in dat hok, waar je een normaal gesprek mee kunt hebben.
Daar heb je gelijk in, maar als Huub niet drinkt steekt hij met kop en schouders boven iedereen uit, qua intellect.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:57 schreef F04 het volgende:
[..]
Nou Huub komt echt soms over als iemand die echt de leiding wil nemen, en als hij wat alcohol op heeft gaat z'n niveau helemaal naar beneden. Zoals die ene keer met het para Brian moment in februari.
Ja, en? Dat doen er meerdere daar, en zo bijzonder is dat niet. Op iedere hoek van de straat in Nederland zit een coffee-shop.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:57 schreef F04 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij ook drugs gebruikte in de kooi?
quote:THEO VAN BALLEGOOY MBA is de sturende man binnen VSHB - Inspiring Business. Als cultureel ondernemer voelt hij zich helemaal in zijn element op het snijvlak van cultuur en zakelijkheid. Na zijn studie aan diverse conservatoria, waar hij onder meer zijn solistendiploma voor orgel behaalde, heeft hij bedrijfskunde aan de universiteit van Nijenrode en Wharton (USA) gestudeerd. Hij bekleedde verschillende management- en bestuursfuncties binnen de kunst- en cultuur en werkte als consultant voor not-for-profit organisaties en het bedrijfsleven. Vanuit zijn eigen onderneming B&A Management initieert Theo van Ballegooy sinds 1996 meedere uiteeenlopende projecten. Hij organiseerde management-events voor (multinationale) ondernemingen, grote manifestaties en opzienbarende events. Hij is voorzitter van de Stichting Kunst en Management, het samenwerkingsverband van Universiteit Nijenrode en de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht en mede-initiator en bestuurslid van de Stichting Kwaliteitsmanagement Kunst en Cultuur in Den Haag.
quote:
Dat is juist te verwachten: uitleg: ouders die succesvol zijn zijn vaak nooit thuis...kinderen worden alleen groot met weinig liefde...daar zit het in...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Het is toch fucking niet normaal, zón slimme vader en z'n zoon die drugs gebruikt en maar met iedereen naar bed gaat.![]()
Allemaal terug te vinden op de site van 10 en hier al hier tig keer voorbijgekomen.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:01 schreef F04 het volgende:
[..]
Alsof dat lekker normaal is.
Wat heeft Huub eigelijk op de middelbare school gedaan?
Lieke had VWO gedaan toch?
Ik dacht dat we inmiddels we zover waren dat we een blowtje wel acceptabel vinden.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Het is toch fucking niet normaal, zón slimme vader en z'n zoon die drugs gebruikt en maar met iedereen naar bed gaat.![]()
Dat is wel erg kort door de bocht Puma. Huub heeft en hele goeie band met zijn vader en broers. Misschien heb je de familiedag van Huub gemist, daar heb ik echt van genoten. Vooral het pianospel van Huub en Theo was top.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Dat is juist te verwachten: uitleg: ouders die succesvol zijn zijn vaak nooit thuis...kinderen worden alleen groot met weinig liefde...daar zit het in...
in de kooi is ze 16 kilo afgevallen, haar laagste was iets boven 74, dus was ze 90 toen ze de kooi inging.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Scan, gisteren zei je dat Natasja een kg 100 was toen ze in de kooi stapte. Volgens mij was ze toen met de maagband al afgevallen tot een kilo of 80. In de kooi is ze door streng dieten en veel sporten een kilo of 7 kwijtgeraakt. Maar ze heeft alles er weer aangegeten, en is nu weer rond de 80.![]()
Dat weet jij meer dan mij, want ik zie niks daar.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Allemaal terug te vinden op de site van 10 en hier al hier tig keer voorbijgekomen.
Onbegrijpelijk zo'n reactie anno 2007.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we inmiddels we zover waren dat we een blowtje wel acceptabel vinden.![]()
Aaaaaaaaah dank! Wist het niet meer precies, alleen dat het geen 100 kg was.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:06 schreef blomst het volgende:
[..]
in de kooi is ze 16 kilo afgevallen, haar laagste was iets boven 74, dus was ze 90 toen ze de kooi inging.
Ja:het was een nacht die je normaal alleen in films zietquote:Op maandag 2 juli 2007 12:08 schreef mootie het volgende:
Heeft Nadia nog iets gezegd over vannacht?
Nou moet ze ophouden anders vind ik haar NIET leuk meer!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef Desii het volgende:
Nada zegt net tegen Nix, dat ze bij hem komt slapen
Lekker gezond allemaal.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk zo'n reactie anno 2007.![]()
Gelukkig, ze is geen viezerik als Amanda.quote:
Hij heeft gymnasium gedaan, maar z`n vervolgonleiding (zal wel HBO zijn) heeft ie niet afgemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:01 schreef F04 het volgende:
Wat heeft Huub eigelijk op de middelbare school gedaan?
ow jah..maar dis een pure generalisatie hoor..zeg maar DR Phill opmerking...is natuurlijk niet bij iedereen zo..en vond theo ook wel een aardige vent..en denk dat hij vast wel een goeie band heeft met zijn pa...vind zowiezo dat drugs een keuze is. Daar heeft familie niks mee te maken.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht Puma. Huub heeft en hele goeie band met zijn vader en broers. Misschien heb je de familiedag van Huub gemist, daar heb ik echt van genoten. Vooral het pianospel van Huub en Theo was top.
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:12 schreef burtbeej het volgende:
Irriteer me nu alweer, na 15 sec, echt mateloos aan Dennis, streams uit
!
En toen is hij telefonisch telefoonverkopende geworden (in een callcenter), en heeft hij 10.000 euro van zijn pappa gekregen om in DGK te mogen.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft gymnasium gedaan, maar z`n vervolgonleiding (zal wel HBO zijn) heeft ie niet afgemaakt.
Na het Gymnasium ga je toch naar de universiteit?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En toen is hij telefonisch telefoonverkopende geworden (in een callcenter), en heeft hij 10.000 euro van zijn pappa gekregen om in DGK te mogen.
Daarvoor heeft ie ook nog wat jaartjes niets gedaan volgens mij, met "niets" bedoel ik uiteraard "drugs". Zal me niets verbazen als die drugsverslaving de oorzaak was dat ie met z`n opleiding gestopt is...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
En toen is hij telefonisch telefoonverkopende geworden (in een callcenter), en heeft hij 10.000 euro van zijn pappa gekregen om in DGK te mogen.
En daar is niks mis mee...ik zou het ook van mijn vader geleend hebben...Ilona had het vast wel...Nena heeft het opzeker ook moeten lenen..dennis ook vast wel..denk eigenlijk dat niemand behalve Nicolaas het zo uit hun zak kon halen...logisch ook anders hoefden ze niet mee te doen aan dit programma als ze al rijk waren. bedoel 10.000 fokking euri...das niet niks.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je vergeet de helft...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigelijk heel dom van hem, want voor het zelfde geval was hij nog sucessvoller dan zijn vader. Maar kwa IQ veranderd hij niks. Een IQ heb je al sinds je geboorte.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:16 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarvoor heeft ie ook nog wat jaartjes niets gedaan volgens mij, met "niets" bedoel ik uiteraard "drugs". Zal me niets verbazen als die drugsverslaving de oorzaak was dat ie met z`n opleiding gestopt is...
Zorg er effe voor dat de streams interessant worden, dan kunnen we ontopic gaanquote:Op maandag 2 juli 2007 12:18 schreef Liess het volgende:
Lekker boeiend wie welke opleiding gedaan heeft en wel of niet 10.000 euro had.
Mja, dan zou ik er zelf in moeten gaan..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zorg er effe voor dat de streams interessant worden, dan kunnen we ontopic gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |