sorry, dat douchen is een aanname dat ze dat ook gaat doen.Maar ze was wel haar haren aan het stylen na het sporten, net als Amanda altijd doet.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Staat / gaat ze onder de DOUCHE?
Dan is dat ook duidelijk. Voor je het weet heet het hier op FOK weer dat "dat smerige wijf nooit onder de douche gaat."
Die naam wil ik niet meer horen lezenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Kinga het volgende:
Dennis kreeg wel de pot jam open, dat valt dan weer mee
Juist wel. Ze laat hem niet los als hij bokt.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
Zoooooo, Fries gaat ff los in de bak, Nada heeft hem echt niet onder controle.
Caps?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
Zoooooo, Fries gaat ff los in de bak, Nada heeft hem echt niet onder controle.
Ik kijk graag naar haar koppie, en ze intrigeert me wel. Ik heb de indruk dat ze veel gehaaider en grenzelozer is dan veel mensen denken op grond van haar wat kakkineuze accent.quote:
Geef ff een seintje dan, als het zo ver is.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:24 schreef 2live het volgende:
[..]
sorry, dat douchen is een aanname dat ze dat ook gaat doen.Maar ze was wel haar haren aan het stylen na het sporten, net als Amanda altijd doet.![]()
Huub doet nou anders ook wel zijn best.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar koppie, en ze intrigeert me wel. Ik heb de indruk dat ze veel gehaaider en grenzelozer is dan veel mensen denken op grond van haar wat kakkineuze accent.
Dat ze met Dennis optrekt is jammer, maar het is volkomen logisch dat de twee nieuwelingen naar elkaar toetrekken. Bovendien drijft de rest haar daar ook naar toe. Alleen Natasia en Lieke doen verder aardig tegen haar.
Er is vast wel iemand die dat memorabele moment vastlegt voor jou en de cap plaatst.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Geef ff een seintje dan, als het zo ver is.
Top hoe Huub alles uitlegt over Fries.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub doet nou anders ook wel zijn best.
Goed dat er iemand bij is gekomen die ook van paarden houdt. Nou krijgt dat arme beest eindelijk een beetje meer aandacht.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top hoe Huub alles uitlegt over Fries.![]()
Hallo luitjes,quote:Op maandag 2 juli 2007 11:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Top hoe Huub alles uitlegt over Fries.![]()
Graag want anders erger ik mij ook tijdens teruglezen.quote:
Ja, Lieke zoekt ook nog een backupquote:Op maandag 2 juli 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk graag naar haar koppie, en ze intrigeert me wel. Ik heb de indruk dat ze veel gehaaider en grenzelozer is dan veel mensen denken op grond van haar wat kakkineuze accent.
Dat ze met Dennis optrekt is jammer, maar het is volkomen logisch dat de twee nieuwelingen naar elkaar toetrekken. Bovendien drijft de rest haar daar ook naar toe. Alleen Natasia en Lieke doen verder aardig tegen haar.
Jah er zullen er wel meer in NL van bestaan he...quote:Op maandag 2 juli 2007 11:43 schreef F04 het volgende:
http://www.vsvb.nl/theo.php
Theo Ballegooy MBA in Amerika?
Ik bedoel, heeft de vader van Huub (Theo) echt de uni gedaan?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah er zullen er wel meer in NL van bestaan he...
z n vader heeft nijenrode gdaanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik bedoel, heeft de vader van Huub (Theo) echt de uni gedaan?
Het gedrag van z'n zoom Huupie lijkt soms wel op een VMBOér.
Huub heeft dus een heel hoog IQ, maar was niet zo'n leertype.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik bedoel, heeft de vader van Huub (Theo) echt de uni gedaan?
Het gedrag van z'n zoom Huupie lijkt soms wel op een VMBOér.
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Huub: Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik Fries toen heb losgelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |