abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51021306
Hallo weet iemand wat er vanacht aan de hand was met jaap

Wat als een gezelllig vrijgezellen feestje begon eindigd in een huilende en schreeuwende Jaap. Wat is er toch aan de hand met Jaap?? Dit zijn enkele uitroepen van Jaap, “k*tzooi.. hoe kan dat nou.. hoe kan die dat nou denken fucking hell.. het kan niet het kan niet het kan niet .. Cora breekt mooi mooi mooi,… Cora, k*tlijers, dit kan niet het is fucking niet normaal Cora breekt, kl**tzakken. Ik maak ze af teringlijers.. fucking hell... kl**tzakken. Niet te geloven... kl**tzakken". Beelden gaan op Huub en de rest. Dan gaan de streams op de slaapkamer waar Dennis lachtend uit bed stapt. Je hoort Jaap hard schreeuwen en huilen. Dan gaan de streams op de tuin/huis.

misshien gaan ze toch niet trouwen
  † In Memoriam † zondag 1 juli 2007 @ 09:51:34 #2
135486 Manu82
How you doin'?
pi_51021320
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:27 schreef Inukshuk het volgende:
Meurning;

Wat ik zo her en der heb gelezen op enkele sites (nowlive, tien, vol) is dat Cora's raam is ingegooid,en de bruiloft niet door zou gaan, en dat Jaap naar Cora zou komen voor een bezoekje. Tja, waarheid, of dom gelul, who knows?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_51021355
ja laten we hopen dat we vandaag meer te weten komen want hij zal wel niet zo maar zo gaan flippen ben benieuwd
pi_51021423
Citaat van: cdman op Vandaag om 04:17:16 AM
Wat mijn vriendin me vertelde is dat de ramen bij haar in zijn gegooit en dat jaap vanacht naar haar toe mag komen,,ze gaan jaap nu ophalen, en of ie terug komt is nog maar de vraag.
wat zou hier van waar zijn
pi_51021440
Vind het allemaal maar een raar verhaal.
En waarom mag Jaap dan de kooi uit? Snap het wel, maar zo werkt het spel niet.
Sylvia mocht ook niet zomaar de villa uit voor haar vader.
pi_51021518
ja klopt
vind ik ook raar
las net op een forum van 10 natasia het over een ziekenhuis had dat fluisterde de ze tegen jaap geloof ik hij zou ook de kooi inderdaad uit zijn gegaan vanacht
als er iets met cora thuis is gebeurt dan zou ik dat wel erg vinden

EN BEDANKT BRIAN
  zondag 1 juli 2007 @ 10:37:42 #7
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_51021733
Vrij kansloze actie wanneer het waar is dat ze bij Cora haar ruiten hebben ingegooid.
pi_51022127
Vrij kansloos eigenlijk ook als je gaat trouwen in zo'n programma.
Zou me niks verbazen als Cora toch niet meer wil, omdat ze toch wel inziet dat ze zichzelf gigantisch voor lul zet.
pi_51022183
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef dreugkleut het volgende:
Vrij kansloos eigenlijk ook als je gaat trouwen in zo'n programma.
Zou me niks verbazen als Cora toch niet meer wil, omdat ze toch wel inziet dat ze zichzelf gigantisch voor lul zet.
Ik vond het nog kanslozer dat ze elkaar nog maar net voor de start van het programma hadden ontmoet, elkaar amper kennen en in dgk gaan trouwen. Ik vond het pure publiciteitsgeilheid.

Maar ik hoop wel dat alles goed met haar gaat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51022833
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond het nog kanslozer dat ze elkaar nog maar net voor de start van het programma hadden ontmoet, elkaar amper kennen en in dgk gaan trouwen. Ik vond het pure publiciteitsgeilheid.

ze kenden elkaar al een tijdje voor de kooi hoor.
Heeft jaap zelf uitgelegd;)
pi_51022841
quote:
Op zondag 1 juli 2007 10:37 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vrij kansloze actie wanneer het waar is dat ze bij Cora haar ruiten hebben ingegooid.
Mensen die zoiets doen op basis van een spelop televisie zijn rijp voor een rechtelijke machtiging.
pi_51023219
quote:
11:31 - Zware nacht voor Jaap...

Jaap heeft gisteravond flink wat tranen gestort. De Miljonair was aardig overstuur, maar wil niet loslaten waarom. “Ik heb hem nog nooit zo overstuur gezien”, zegt Natasia bezorgd tegen Amanda en Brian. De drie tasten in het duister over de reden. “Ik vind het zo erg voor Jaap”, zegt Amanda meelevend. “Het heeft te maken met Cora, maar je weet het gewoon niet. Het kan echt van alles zijn, schat!”, speculeert Natasia. Zal Jaap zijn mede-Miljonairs vandaag wel in vertrouwen nemen?
  zondag 1 juli 2007 @ 11:57:51 #13
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51023226
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:38 schreef Mr_Scofield het volgende:

[..]

ze kenden elkaar al een tijdje voor de kooi hoor.
Heeft jaap zelf uitgelegd;)
2 of 3 maand ja
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51023399
Valt me mee dat er wel een bericht staan van Tien. Misschien gaan zij ons dan toch iets wijzer maken maar het feit dat er niet over gesproken mag worden is dan weer erg tegenstrijdig.
Go hard or go home
pi_51023480
Zijn er geen filmpjes van?
  zondag 1 juli 2007 @ 12:30:09 #16
16715 Mylene
*schatje*
pi_51023926
Hij was ook niet blij omdat ie van de Febo dingen tegen zijn zin moest doen.

En ramen ingooien bij Cora? Zou dat het gevolg zijn van Brian die het adres noemde van haar?
  zondag 1 juli 2007 @ 12:32:49 #17
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_51024004
quote:
Op zondag 1 juli 2007 09:50 schreef goudenzooi het volgende:
Hallo weet iemand wat er vanacht aan de hand was met jaap

Wat als een gezelllig vrijgezellen feestje begon eindigd in een huilende en schreeuwende Jaap. Wat is er toch aan de hand met Jaap?
misshien gaan ze toch niet trouwen
Hoop niet dat ie alsnog met een dooie mus blij blijkt gemaakt... zou erg sneu zijn
pi_51024305
filmpje?
  zondag 1 juli 2007 @ 12:46:51 #19
130524 Sonique
occasional streamer
pi_51024356
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef schatje het volgende:
Hij was ook niet blij omdat ie van de Febo dingen tegen zijn zin moest doen.

En ramen ingooien bij Cora? Zou dat het gevolg zijn van Brian die het adres noemde van haar?
Dat zou best eens kunnen...

Brian moet maar eens flink aangepakt worden, want het uitlokken van fisiek geweld buiten DGK naar derden gaat natuurlijk veel te ver.

Een adres roepen is niet iets wat je zomaar doet, zeker niet als je weet dat dit uitdrukkelijk verboden is. daar heeft hij over nagedacht...

Precies zoals brian altijd andere mensen het vuile werk laat doen; Een vos verleerd wel z'n 'wilde' haren, maar niet z'n 'achterbakse' streken...
  zondag 1 juli 2007 @ 12:48:07 #20
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_51024381
Het zou mij niets verbazen dat Cora niet meer wil. Hoe Jaap zich heeft neergezet met Dennis de afgelopen week was verre van mooi. Er zijn vast heel veel mensen van over de zeik geweest hoe hij zich gedroeg t.o.v. de groupies, naar lieke en ik denk zelfs ook naar Natasia toe.

Cora is dan makkelijker te bereiken dan Jaap wanneer iemand een tegenaktie wil houden.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_51024593
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:48 schreef Inukshuk het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat Cora niet meer wil. Hoe Jaap zich heeft neergezet met Dennis de afgelopen week was verre van mooi. Er zijn vast heel veel mensen van over de zeik geweest hoe hij zich gedroeg t.o.v. de groupies, naar lieke en ik denk zelfs ook naar Natasia toe.

Cora is dan makkelijker te bereiken dan Jaap wanneer iemand een tegenaktie wil houden.
Nee das waar, maar hoe jaap zich gedurende zijn hele verblijf in de kooi opstelt is al verre van mooi.
In de kots rollen, kotsen, schijten, met paardenpoep gooien, gasten bekogelen met eieren. Hij heeft er zijn beroep van gemaakt. Dus ik denk niet dat Cora het gedrag naar de Groupies toe zo erg vindt.
Ze zei altijd dat ze Jaap los ziet van het gebeuren in de Kooi.
Maar goed dat wijf is natuurlijk niet helemaal honderd.
  zondag 1 juli 2007 @ 12:59:41 #22
16715 Mylene
*schatje*
pi_51024697
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:46 schreef Sonique het volgende:

[..]

Een adres roepen is niet iets wat je zomaar doet, zeker niet als je weet dat dit uitdrukkelijk verboden is. daar heeft hij over nagedacht...
Brian ging al snuivend van woede naar beneden om het adres van Cora geschreven in een notitieboekje te halen.

Volgens een streamer komt hij aan dat adres door in de post van Jaap te snuffelen.
  zondag 1 juli 2007 @ 13:24:44 #23
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_51025393
quote:
Op zondag 1 juli 2007 12:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Brian ging al snuivend van woede naar beneden om het adres van Cora geschreven in een notitieboekje te halen.

Volgens een streamer komt hij aan dat adres door in de post van Jaap te snuffelen.
Hoe zat dat toen dan? De streams worden toch met een vertraging uitgezonden? Dus dan kan de regie hem wegzappen...
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zondag 1 juli 2007 @ 13:28:05 #24
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51025513
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat snap ik dus ook totaal niet. En Jaap heeft al meerdere keren aangegeven (bv. in gesprek met Natasia) dat hij ontzettend twijfelt etc. etc. Of zou dat gewoon bij een huwelijk horen.. Ik weet het niet, ik snap Cora's drijfveer (en eigenlijk ook die van Jaap) in het geheel niet (naja buiten de mediageilheid -die voor hen blijkbaar verkeerd afloopt nu- dan). Stel, ze houden echt van elkaar, kan trouwen altijd nog. Toch.

Zou ze niet gewoon een actrice zijn?
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51025690
Jaap trouwt in de gouden kooi voor de pegels. niets meer en niets minder. Hij had het er gisteren ook over met 1 van zijn vrienden (dat corpsballetje die later wegliep). Na de gouden kooi gaat hij opnieuw trouwen, dit is allemaal show.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')