Ik ben geen rijpe dame maar zou graag eens willen afspreken voor een sexdate in de buitenluchtquote:
quote:
Geslacht Manquote:Op maandag 2 juli 2007 01:05 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ik ben geen rijpe dame maar zou graag eens willen afspreken voor een sexdate in de buitenlucht.
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:05 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Ik ben geen rijpe dame maar zou graag eens willen afspreken voor een sexdate in de buitenlucht.
nee die bestaat niet.. in deze tijd iigquote:Op maandag 2 juli 2007 01:18 schreef Ravii het volgende:geniaal geak
iedereen nummberbord hunter worden![]()
ze nummerbord is leesbaar?
39-NL-28 gok ik![]()
Ja bij nader inzien dacht ik daar dus ook aan.quote:
39-NL-ZH...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:18 schreef Ravii het volgende:geniaal geak
iedereen nummberbord hunter worden![]()
ze nummerbord is leesbaar?
39-NL-28 gok ik![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 01:41 schreef donroyco het volgende:
[afbeelding]
Zien ik daar een telefoonnummer?
't is dan ook Autostad Yigit Mquote:Op maandag 2 juli 2007 01:45 schreef Gutz het volgende:
Verkoop van Occasions: bel: 026-4942272
Das 't nummer op dat raam
ik zei toch, bmwquote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt :p...
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx
Niet: 020quote:Op maandag 2 juli 2007 01:45 schreef Gutz het volgende:
Verkoop van Occasions: bel: 026-4942272
Das 't nummer op dat raam
edit: iets te laat misschien jaquote:Autostad Yigit M Vuurwerkerweg 7 Amsterdam 020-4942272
Ja, straks komt 'ie erachter waar je huis woont... Heb je een beetje zo'n buffel voor je huis staan, man...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:51 schreef donroyco het volgende:
Wie gaat er morgen even bellen?
Amsterdam...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef Ravii het volgende:
Werk : Arnhem en omgeving
Hij heeft een blauwe BMW 3 serie cabrio, kenteken 39-NL-ZH. Hij werkt bij Autostad Yigit M Vuurwerkerweg 7 Amsterdam 020-4942272.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef Ravii het volgende:
Ok dit weten we tot nu toe:
Auto Type : BMW
Kleur : Blauw
Nummerbord : 39-NL-ZH
en hier : klik is ze mogelijke echte werkplaats, ik weet niet of het hetzelfde bedrijf is waar je op uitkijkt bij die link, en bij deze foto :
[afbeelding]
dus andere hoek
iemand?
Gast...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:56 schreef Ravii het volgende:
Die Vuurwerkweg kan het trouwens niet zijn, check maar foto enzo..
die auto staat aan de andere kant gepartkeerd, , zit nog een weg tusen, en dus richting dat gebouw,
dat bij die google maps is dat heel anders
Maar op de ruit staat 020...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:57 schreef Ravii het volgende:
026 is arnem toch?
Een prachtig bedrijf met maar een occasion.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:55 schreef Gutz het volgende:
http://www.autostadamsterdam.com/nl/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=7
De wesbite van dit prachtige bedrijflet op op de foto foto van het pand is z'n kantoor linksonder
Gutz had het verkeerd gezien. Het is 020.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:57 schreef Ravii het volgende:
026 is arnem toch?
Volgens RDW is de BPM voor die bak met kenteken xs-xs-16 per jaar: ¤ 13529quote:Op maandag 2 juli 2007 01:59 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Een prachtig bedrijf met maar een occasion.En wat voor eentje.Waarschijnlijk van een van zijn matties.
quote:In het midden is Chilloz, hem ken ik nog van de tijden dat ik in de tampon fabriek werkte
Volgens mij een inlog geval van Citrix om op een intranet van een database (bovag, rdw of wat dan ook) te komen...quote:Op maandag 2 juli 2007 02:06 schreef Jordy-B het volgende:
Hij heeft een heel mooi Autostad-bureablad, met onwijs veel icoontjes erop, maar wat is dat scherm waarin 'ie bezig is? Het lijkt haast wel een microsoft-achtig iets...
[afbeelding]
Is handig om te weten hequote:Op maandag 2 juli 2007 02:16 schreef Biogarde het volgende:
Citrix.
moetje het wel opnemenquote:Op maandag 2 juli 2007 10:56 schreef Elixabete het volgende:
Stelletje josties, ik zal vanmiddag wel even bellen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:57 schreef Biogarde het volgende:
Ik denk dat Dibble vermoord gaat worden.
Hoppa, zo achter in de Bee-Em-Dubbeljoe.
RIP aan de nabestaanden.
hoe weet je zo zeker dat die werkt vandaag en dat je hem aan de telefoon krijgtquote:Op maandag 2 juli 2007 11:03 schreef Elixabete het volgende:
ik zal informeren over een BMW
En of zijn matties met mij een testrit willen maken.
IK zal naar de bosneger vragenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef Ravii het volgende:
[..]
hoe weet je zo zeker dat die werkt vandaag en dat je hem aan de telefoon krijgt?
Oke en hoe spreek je het uitquote:Op maandag 2 juli 2007 11:08 schreef BonJovi het volgende:
Hij heet trouwens Mehmet dus als je gaat bellen vraag naar Mehmet
-quote:Op maandag 2 juli 2007 11:08 schreef BonJovi het volgende:
Tvpquote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef Elixabete het volgende:
Anyway ik bel na de lunch wel (a 1 uur)
Ben heul geen puber.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:12 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik zie het al op de frontpage staan.Puber overreden door bmw na internetgrap.
quote:Ik zie het al op de frontpage staan.24-jarige vrouw uit alkmaar overreden door bmw na internetgrap.
Hij is wel lekker eequote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef Elixabete het volgende:
Een goedemiddag u spreekt met Linda (die snol)
Ik ben op zoek naar Mehmet.
Ja die is aanwezig 1 moment.
nah en verder moet ik nog even verzinnen
Kenteken Infoquote:Op maandag 2 juli 2007 01:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt :p...
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Voertuiggegevens.aspx
Maar doet zich dadelijk wel voor als...quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef osmo het volgende:
Kenteken Info
Voertuigsoort Info Personenauto
Merk Info BMW
Handelsbenaming Info 3ER REIHE; 320I CABRIO
Ik zie daar niet echt een cabrio staan
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef godigita het volgende:
Het is 39-NJ-ZH![]()
BMW
3ER REIHE; 330D SEDAN AUT.
Zwart
![]()
Vertel nou is waar je m vandaan hebt..quote:
haha... moet je Mark op laten bellen...quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Terpentin07 het volgende:
Of je belt en zegt dat chilloz een bedrijfsongeval had in de tamponfabriek.
Ja dat viel me ook meteen op.Waarschijnlijk zijn ook alle drie de vorige eigenaren.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:53 schreef mcDavid het volgende:
ligt het nou aan mij of hebben ze maar één auto in de aanbieding?
Gestolenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja dat viel me ook meteen op.Waarschijnlijk zijn ook alle drie de vorige eigenaren.
Wie?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:17 schreef amaranta het volgende:
Vriend van Asmooth?
Ik zie op een van die foto's ook nog een scooter staanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:53 schreef mcDavid het volgende:
Misschien kent hij marktplaats nietquote:Op maandag 2 juli 2007 11:53 schreef mcDavid het volgende:
Precies, die auto op de foto is geen cabrio, dus dan klopte dat kenteken niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:14 schreef godigita het volgende:
Het is 39-NJ-ZH![]()
BMW
3ER REIHE; 330D SEDAN AUT.
Zwart
![]()
Wel, want het kenteken is 39-NJ-ZH = bmw sedan. klopt gewoon hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Precies, die auto op de foto is geen cabrio, dus dan klopte dat kenteken niet.
You rock girlquote:Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef Elixabete het volgende:
Met hun gegevens er uiteraard bij
complot theoriequote:Op maandag 2 juli 2007 13:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel, want het kenteken is 39-NJ-ZH = bmw sedan. klopt gewoon hoor.
De auto is idd geen cabrio, en het kenteken hoort ook niet bij een cabrio
Volgens mij word je straks hard gepaalt door Answaquote:
Ja en het zal geen tampon zijn wat hij gebruikt hiervoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:33 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Volgens mij word je straks hard gepaalt door Answa![]()
nou een amsterdammertje voelt wel lekker hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 13:35 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja en het zal geen tampon zijn wat hij gebruikt hiervoor.
Ken het ook niet openenquote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nou een amsterdammertje voelt wel lekker hoor![]()
Wat heb jij met die Amerikaanse vlag in je Avatar?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef BonJovi het volgende:
Ok maar wat heb je met putin moskau?
Ik vroeg het jou toch eerstquote:Op maandag 2 juli 2007 13:41 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wat heb jij met die Amerikaanse vlag in je Avatar?![]()
Nergens geen problemen meequote:Op maandag 2 juli 2007 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
jammer van die onmogelijke file format
Ik krijg 2600+ pagina'squote:Op maandag 2 juli 2007 14:22 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nergens geen problemen mee
Office 2003 en 2007 kunnen het gewoon openen (de Enterprise editie)
thuis maar es weer proberenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:22 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nergens geen problemen mee
Office 2003 en 2007 kunnen het gewoon openen (de Enterprise editie)
Vertel nou maar wat z'n superdudes is..quote:
ergens klopt het wel. Het is er maar éénquote:Op maandag 2 juli 2007 14:53 schreef SpuitK0p het volgende:
Voor occasions bent u bij Autostad Amsterdam aan het juiste adres want u vindt er altijd genoeg occasions die bij u past.
Geweldig.. Pauperinstelling..
goh, speurneusjesquote:Op maandag 2 juli 2007 18:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ergens klopt het wel. Het is er maar één
ohhwquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:37 schreef Dibble het volgende:
einde verhaal, jullie worden overreden door een 5 serie.
Ze liegen!!quote:Buiten openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen voor een afspraak om te bezichtegen van elk occassoin naar keuze.
Ook lekker ABN enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik niet zo gaar was geweest had ik het overwogen
[..]
Ze liegen!!
woont er niemand in de buurt ofso, kijken of ze niet failliet zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb nu NET weer gebeld.
Er wordt niet opgenomen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:46 schreef Elixabete het volgende:
Ik heb nu NET weer gebeld.
Er wordt niet opgenomen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:21 schreef Poekel het volgende:
Laat Maikuuul bellen.
"boh gek, kzie jij hebt hendige bmw, ken die ook hendig sjiek slippen?"
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:21 schreef Poekel het volgende:
Laat Maikuuul bellen.
"boh gek, kzie jij hebt hendige bmw, ken die ook hendig sjiek slippen?"
ja en zeg dan meteen dat ie met de spiegel van onderen misschien 1m84 lijkt maar dat ze hier geen chinese maten aanhoudenquote:Op maandag 2 juli 2007 11:08 schreef BonJovi het volgende:
kun je lang w8tenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
![]()
_!
Dit topic is mooi maar ik wacht nog op telefoontjes.![]()
Oei.quote:Op zondag 29 juli 2007 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
dat niemand hier autostad kent. dat is hét witwasbedrijf geweest voor de bruinsma's en andere kopstukken. zij zitten trouwens hoogstwaarschijnlijk achter alle liquidaties als zeer agressieve witwassers.
good luck!
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:30 schreef Smart_ass het volgende:
Lol, goed topic. Maar aangezien er al tijden niet wordt opgenomen, zal er wel niemand interesse hebben gehad in hun sjieke occassion.![]()
wat ik nou niet begrijp is, waarom is het nummer van binnen leesbaar? Hoort toch in spiegelbeeld ofzo dat het buiten te lezen is?quote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef Ravii het volgende:
Ok dit weten we tot nu toe:
Auto Type : BMW
Kleur : Blauw
Nummerbord : 39-NL-ZH
en hier : klik is ze mogelijke echte werkplaats, ik weet niet of het hetzelfde bedrijf is waar je op uitkijkt bij die link, en bij deze foto :
[afbeelding]
dus andere hoek
iemand?
als jij het wilquote:Op zondag 29 juli 2007 14:53 schreef Jekoos het volgende:
Wordt dit een reeks?
TS kan dus binnekort hetzelfde verwachten?quote:Op zondag 29 juli 2007 12:56 schreef zoalshetis het volgende:
dat niemand hier autostad kent. dat is hét witwasbedrijf geweest voor de bruinsma's en andere kopstukken. zij zitten trouwens hoogstwaarschijnlijk achter alle liquidaties als zeer agressieve witwassers.
good luck!
dibble gaat eraan....quote:Op zondag 29 juli 2007 15:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
TS kan dus binnekort hetzelfde verwachten?
het gaat/ging ze dan ook niet om incidentele autokopers.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:46 schreef MacBreQ het volgende:
Buiten openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen voor een afspraak om te bezichtegen van elk occassoin naar keuze.
Zwei grammaticafouten in 1 zin, stelletje paupers daaro.
Telefoonnummer is trouwens 020 - 494 22 72, staat duidelijk op die foto op de site.
quote:Op maandag 30 juli 2007 06:00 schreef Visculmania het volgende:
Iel! wat een vies bruin poepert kleurtje...
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:14 schreef afrohorse het volgende:
WE LOVE ANSSWA!
Klik er maar op![]()
[[url=http://img222.imageshack.us/img222/9872/dsc00179om1.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bel 'mquote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:44 schreef LENUS het volgende:
Hoe zou het met Ansswa en Chilloz zijn?
Ik kijk wel uitquote:
Waar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:55 schreef BonJovi het volgende:
op Frontpage fokkers in de kont geneukt door Annswa
BonJovi is eigenlijk Answa en hij zit jou nu te dissenquote:
Oh. Ik voel me gekleineerd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:05 schreef LENUS het volgende:
[..]
BonJovi is eigenlijk Answa en hij zit jou nu te dissen![]()
dat gevoel wordt je straks afgenomen als bon jovi je anaal oprekt.quote:
Neem je het wel op, zodat wij mee kunnen luisteren?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
wel leuk om hem ff te bellen en dan te zeggen dat je de maker van dit topic bent en hem er op wil wijzen dat je het allemaal als geintje had bedoeld en dat je hoopt dat hij dat begrijpt en de lol er van kan inzien, om af te sluiten met: "hahahaha pwnd lelijke oerbaviaan!" (oerwoudgeluiden)
hoe?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Neem je het wel op, zodat wij mee kunnen luisteren?![]()
Kan als je een bluetooth op je pc hebtquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:21 schreef BonJovi het volgende:
gewoon via geluidsrecorder ofzo bij je telefoon
Ik denk niet dat we dan een reeks krijgenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:25 schreef BonJovi het volgende:
Ja is goed of gewooon persoonlijk langs gaan naar Amsterdam waar hij werkt met camera
denk het ook nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:26 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we dan een reeks krijgen![]()
quote:
Ja, kunnen we sunchaser hier niet op af sturenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie een interviewer en een cameraman opstaan.
I LOL'Dquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
wel leuk om hem ff te bellen en dan te zeggen dat je de maker van dit topic bent en hem er op wil wijzen dat je het allemaal als geintje had bedoeld en dat je hoopt dat hij dat begrijpt en de lol er van kan inzien, om af te sluiten met: "hahahaha pwnd lelijke oerbaviaan!" (oerwoudgeluiden)
Is geen zuivere koffie dus?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:18 schreef El_Bassie het volgende:
boh gek, iemand heeft daar ooit met een granaatwerper naar binnen geschoten. Dat heeft deze leipe baas toch maar mooi overleefd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |