Ja, straks komt 'ie erachter waar je huis woont... Heb je een beetje zo'n buffel voor je huis staan, man...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:51 schreef donroyco het volgende:
Wie gaat er morgen even bellen?
Amsterdam...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef Ravii het volgende:
Werk : Arnhem en omgeving
Hij heeft een blauwe BMW 3 serie cabrio, kenteken 39-NL-ZH. Hij werkt bij Autostad Yigit M Vuurwerkerweg 7 Amsterdam 020-4942272.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:53 schreef Ravii het volgende:
Ok dit weten we tot nu toe:
Auto Type : BMW
Kleur : Blauw
Nummerbord : 39-NL-ZH
Werk : Arnhem en omgeving
en hier : klik is ze mogelijke echte werkplaats, ik weet niet of het hetzelfde bedrijf is waar je op uitkijkt bij die link, en bij deze foto :
[afbeelding]
dus andere hoek
iemand?
Gast...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:56 schreef Ravii het volgende:
Die Vuurwerkweg kan het trouwens niet zijn, check maar foto enzo..
die auto staat aan de andere kant gepartkeerd, , zit nog een weg tusen, en dus richting dat gebouw,
dat bij die google maps is dat heel anders
Maar op de ruit staat 020...quote:Op maandag 2 juli 2007 01:57 schreef Ravii het volgende:
026 is arnem toch?
Een prachtig bedrijf met maar een occasion.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:55 schreef Gutz het volgende:
http://www.autostadamsterdam.com/nl/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=7
De wesbite van dit prachtige bedrijflet op op de foto foto van het pand is z'n kantoor linksonder
Gutz had het verkeerd gezien. Het is 020.quote:Op maandag 2 juli 2007 01:57 schreef Ravii het volgende:
026 is arnem toch?
Volgens RDW is de BPM voor die bak met kenteken xs-xs-16 per jaar: ¤ 13529quote:Op maandag 2 juli 2007 01:59 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Een prachtig bedrijf met maar een occasion.En wat voor eentje.Waarschijnlijk van een van zijn matties.
quote:In het midden is Chilloz, hem ken ik nog van de tijden dat ik in de tampon fabriek werkte
Volgens mij een inlog geval van Citrix om op een intranet van een database (bovag, rdw of wat dan ook) te komen...quote:Op maandag 2 juli 2007 02:06 schreef Jordy-B het volgende:
Hij heeft een heel mooi Autostad-bureablad, met onwijs veel icoontjes erop, maar wat is dat scherm waarin 'ie bezig is? Het lijkt haast wel een microsoft-achtig iets...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |