nee, bossen zijn vrijwel op hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?
Regenwouden genoeg...![]()
Dan zit ze nu hier.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef crossover het volgende:
[..]
Tof
M'n ex zit er nu ook ergens, doe d'r maar de groeten als je dr ziet. Ze heeft zwart haar
Ik ben voor het papierloze kanoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef OA het volgende:
[..]
Maar jij wilt geen papierfabriek opstarten daar?
Regenwouden genoeg...![]()
i wattes?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben voor het papierloze kanoor.
Hebben jullie trouwens al een i-phone?
Dat is de nieuwste rage, iets van die Apple meneer. Een telefoon, mp3 spelert en zakpjoeter in 1. Ik heb al 1,5 jaar een Qtec die hetzelde doet, maar de I-phone is plotseling modern en revolutionair.quote:
betaal je dan ook 300 USD meer voor het merkstikkertje alleen?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is de nieuwste rage, iets van die Apple meneer. Een telefoon, mp3 spelert en zakpjoeter in 1. Ik heb al 1,5 jaar een Qtec die hetzelde doet, maar de I-phone is plotseling modern en revolutionair.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
doei.quote:
Elders zijn er nog wel bossen...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, bossen zijn vrijwel op hoor
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....quote:
combopostquote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
doei. [afbeelding]
[..]
Elders zijn er nog wel bossen...
Brazilië, China, etc...![]()
[..]
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij één van die 13 jarige meisjes meegenomen naar huis....
12 nog dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.![]()
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!quote:Op maandag 2 juli 2007 10:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zit nu op mn werk en ze waren geen 13.![]()
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de weekquote:Op maandag 2 juli 2007 10:47 schreef OA het volgende:
[..]
Je hebt haar gewoon meegenomen naar je werk?!!![]()
En zij versnippert nu voor je!?![]()
Oh, geen 13.. Nou ja, 19 dan ofzo...![]()
neem een bak koffie meequote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op mn werk zit een andere jonge blom, vandaag voor het eerst. Ga s proberen kennis te maken van de week![]()
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kortquote:
aah, kijk aanquote:Op maandag 2 juli 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zijn al officieel voorgesteld met handje geven. Koffie komt zeer binnen kort![]()
Hoiquote:
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!quote:
Dat is waarquote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Zomaar. Gewoon een blij gezicht is toch leuk!![]()
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?quote:
dat is een mooi beginquote:Op maandag 2 juli 2007 11:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe kan ik jouw dag mooier maken? Met een kop koffie?
Ontbijt?quote:
En hoe lang moest je daar voor bellen? Een uur?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou, da's ook niet duur voor zo'n lang telefoongesprek. Betaal maar 5 eurocent (omgerekend) naar nummers van hetzelfde netwerk
Ik heb ze toch liever onder spanningquote:
Ik heb alleen het unplugged album bij mequote:Op maandag 2 juli 2007 11:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb ze toch liever onder spanning![]()
Oh toch niet! 1 nummer onder spanningquote:Op maandag 2 juli 2007 11:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb alleen het unplugged album bij me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |