abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51053868
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Tuurlijk is er wel genoeg plek, want die 90% van de huidige landbouw die we nu voor de veehouderij doen is dan niet meer nodig.
Nee, aangezien je voor vlees minder grond nodig hebt dan voor planten

En waar wil je al die beesten dan laten? In je achtertuin?
  maandag 2 juli 2007 @ 12:16:09 #252
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51053911
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

!

Nee, jij zorgt voor wereldvrede door als een huilend kindje geen vlees te eten.

":'( Arme Truus, ik had d'r nog lief Ze had net eitjes gelegd. "

Ik vind Truus heerlijk met wat kerrie en rijst erbij. Groenten erbij en ik kan vanavond weer eten Het eitje eet ik morgenochtend wel als ontbijt.
Ook zo raar dat vleeseters het niet eten van vlees meteen in een soort emo sfeer drukken en over huilende kindjes beginnen

Ik heb in een slachthuis gewerkt ook toen ik al vegetarier was. Het is mijn keuze om geen vlees te eten. Dat is een morele keuze. Dat anderen dat wel doen intereseert me ook niet. Ik draai zo jouw kat of hond de nek om als het nodig is. Ook in andere vlakken ben ik veel harder als de meesten juist doordat ik nadenk over dit soort zaken. Terwijl vleeseters vaak geeneens overwogen hebben om te stoppen met vlees eten. Ik heb waarschijnlijk meer bloed gezien als menig vleeseter door veldhospitaal werk in burgeroorlogen waar ik als vrijwilliger werkte. Ik zet dan ook weleens een chirurgen videootje op als ik bezoek heb gewoon om te jennen. De vegetariers kunnen dan gewoon dooreten maar de vleeseters beginnen meteen te janken dat ze misselijk worden... Heel typisch verschil altijd.

Het klinische gedoe rond vlees stoort me dus ook heel erg. Ik vind eigenlijk ook dat je pas het recht hebt om vlees te eten als je een keer zelfstandig geslacht hebt.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:17:08 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51053940
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Voor vlees heb je heel veel grond nodig. Of denk je dat koeien en varkens van water leven?
quote:
Op een keer sterven die dieren vanzelf.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:20:26 #254
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51054046
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:17 schreef Alicey het volgende:

[..]

Op een keer sterven die dieren vanzelf.
Maar niet opeten he

We laten die dooie beesten lekker daar liggen stinken.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 2 juli 2007 @ 12:22:01 #255
40566 Ericr
Livewrong
pi_51054099
quote:
Op maandag 2 juli 2007 11:51 schreef Tuvai.net het volgende:
En ja, zoals een paar andere users al gepost hebben, is het ironish dat het gros van de vegetariërs wél veel vis eet. "Vis is geen vlees" zeggen ze dan. "Vis is vis". Tja, dan ga ik als vegetariër ook lekker een stukje lamsvlees nuttigen, want tja, dat is geen vlees, dat is schaap!
Nogmaals, er is geen vegetarier te vinden die vis eet. Iemand die zich vegetarier noemt maar toch vis eet is geen vegetarier. Het gros is trouwens erg overdreven, de groep die zich vegetarier noemt maar toch vis eet is lang niet zo groot als de werkelijke vegetariers.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:22:36 #256
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51054118
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jij bent ook al net zo dom. Ik denk dat ik de discussie ook ga verlaten door het zielige gebrek aan kennis over de wereld en voedsel bronnen. Een koe heeft qua graasruimte hectares meer nodig als een plant. Ook is het berekend dat als er geen veeteelt zou zijn dat er geen hongersnood zou zijn doordat 90% van de gebruikte grond ten prooi valt aan veeteelt.

Als men die ruimte vol zet met Soja is het voedselprobleem opgelost.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:24:38 #257
40566 Ericr
Livewrong
pi_51054176
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:12 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja zoals ik al zei: ''Care''

Vlees is vlees en vis is ook vlees.

En 75% van de vegetariers eet gewoon vis.
Erg stellig gezegd, waarom eten de vegetariers die ik ken dan geen vis? Onder de vegetariers die ik ooit ben tegengekomen misschien 1 of 2 personen die zich vegetarier noemen maar toch vis aten. Dat is geen 75% en ik ben toch redelijk wat in contact geweest met andere vegetariers.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:25:02 #258
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51054187
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:22 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Jij bent ook al net zo dom. Ik denk dat ik de discussie ook ga verlaten door het zielige gebrek aan kennis over de wereld en voedsel bronnen. Een koe heeft qua graasruimte hectares meer nodig als een plant. Ook is het berekend dat als er geen veeteelt zou zijn dat er geen hongersnood zou zijn doordat 90% van de gebruikte grond ten prooi valt aan veeteelt.
Als ik kook voor 2 of 3 man, haal ik 500 gram vlees, 500 gram groente en zit er nog 400 gram pasta of 400 tot 500 gram rijst bij. Bijvoorbeeld. Als ik opeens dat vlees weghaal, moet ik 2 keer zoveel groenten halen. Dat zal met iedereen zijn. De vraag naar groenten kan niet aan voldaan worden.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:25:38 #259
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51054210
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Maar niet opeten he

We laten die dooie beesten lekker daar liggen stinken.
Verwerken tot diervoer.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:27:12 #260
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51054254
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Verwerken tot diervoer.
Ja maar, de dieren laten we toch allemaal dood gaan omdat er anders te weinig ruimte is voor de plantjes?

Ow, en daarnaast. Hoe wil je voorkomen dat ze geen kindjes meer krijgen? Steriliseren?
  maandag 2 juli 2007 @ 12:28:06 #261
40566 Ericr
Livewrong
pi_51054285
Groenten kost veel minder resources dan veeteelt. Degenen die anders schreeuwen raad ik aan om je eens te verdiepen in dit soort zaken i.p.v. alles maar stellig hier neer te knallen.

Yep dat doe ik ook, maar ik wil het ook onderbouwen indien nodig. :
quote:
"If all the grain currently fed to livestock in the United States were consumed directly by people, the number of people who could be fed would be nearly 800 million," David Pimentel, professor of ecology in Cornell University's College of Agriculture and Life Sciences, reported at the July 24-26 meeting of the Canadian Society of Animal Science in Montreal. Or, if those grains were exported, it would boost the U.S. trade balance by $80 billion a year, Pimentel estimated.
http://www.news.cornell.edu/releases/Aug97/livestock.hrs.html

Hoeveel graan eet een plant bijvoorbeeld?
  maandag 2 juli 2007 @ 12:28:29 #262
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51054297
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Als ik kook voor 2 of 3 man, haal ik 500 gram vlees, 500 gram groente en zit er nog 400 gram pasta of 400 tot 500 gram rijst bij. Bijvoorbeeld. Als ik opeens dat vlees weghaal, moet ik 2 keer zoveel groenten halen. Dat zal met iedereen zijn. De vraag naar groenten kan niet aan voldaan worden.
Gast jij bent zo iemand die op feestjes een stelling verdedigd die al weerlegt is door wetenschappers en wat eigenlijk elk geschoold persoon al weet maar toch zijn stelling blijft verdedigen en iedereen luistert naar je maar ligt vanbinnen helemaal dubbel door je ongelovelijke stompzinnigheid.

*anders doe je eens wat research ofzo.

@ericR je helpt ze al op weg. Al zullen ze cornell waarschijnlijk niet kennen en geen waarde hechtten aan dit onderzoek....
  maandag 2 juli 2007 @ 12:30:11 #263
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51054353
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Gast jij bent zo iemand die op feestjes een stelling verdedigd die al weerlegt is door wetenschappers en wat eigenlijk elk geschoold persoon al weet maar toch zijn stelling blijft verdedigen en iedereen luistert naar je maar ligt vanbinnen helemaal dubbel door je ongelovelijke stompzinnigheid.

*anders doe je eens wat research ofzo.
Nee, zo iemand ben ik niet. Ik heb daarnaast geen tijd om vegetarische propaganda te lezen. Sorry.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:31:32 #264
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51054394
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, zo iemand ben ik niet. Ik heb daarnaast geen tijd om vegetarische propaganda te lezen. Sorry.
Zoals ik al zei. Cornell kennen ze niet...

Mijn vergelijking met dat feestje wordt steeds meer kloppend
  maandag 2 juli 2007 @ 12:33:58 #265
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51054465
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik ben echter wel iemand die mensen uitlacht die beweren dat sporten voor paupers is. Beweging en sporten zijn ook noodzakelijk. De energie die ik hiervoor nodig heb haal ik niet alleen met groentes of iets dergelijks.

En nu zal je vast wel met een of andere wetenschapper komen die heeft bewezen dat als je die en die groentes eet je dezelfde energie krijgt etc, maar ik ben iemand die een hekel heeft aan boodschappen doen. Er van te voren research voor doen vind ik al te veel.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:34:34 #266
40566 Ericr
Livewrong
pi_51054486
quote:

[..]

Veel zinlozer discussies dan dit soort discussies zijn er eigenlijk niet. Het is nog erger dan een discussie tussen een atheist en een gelovige. In dit geval zijn de vleeseters de gelovigen, ook al schilderen de vleeseters meestal de vegetariers af als een soort van fundamentalisten. Maar een vegetarier staat open voor feiten, net zoals een atheist. Daar waar veel vleeseters uitgaan van propaganda van de machtige zuivel en vleesindustrie en dus geloven in sprookjes.

Propaganda Goebbels zou een goede zijn geweest voor de leugenachtige vlees lobby's.
pi_51054500
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:16 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ook zo raar dat vleeseters het niet eten van vlees meteen in een soort emo sfeer drukken en over huilende kindjes beginnen

Ik heb in een slachthuis gewerkt ook toen ik al vegetarier was. Het is mijn keuze om geen vlees te eten. Dat is een morele keuze. Dat anderen dat wel doen intereseert me ook niet. Ik draai zo jouw kat of hond de nek om als het nodig is. Ook in andere vlakken ben ik veel harder als de meesten juist doordat ik nadenk over dit soort zaken. Terwijl vleeseters vaak geeneens overwogen hebben om te stoppen met vlees eten.
Wat een bullshit. Ik heb juist actief nagedacht over dit onderwerp, en heb ook meerdere malen verteld dat ik van mening ben dat ik niet zonder deze stoffen kan. Maar ja, u bent verheven boven ons vleeseters natuurlijk
quote:
Ik heb waarschijnlijk meer bloed gezien als menig vleeseter door veldhospitaal werk in burgeroorlogen waar ik als vrijwilliger werkte. Ik zet dan ook weleens een chirurgen videootje op als ik bezoek heb gewoon om te jennen. De vegetariers kunnen dan gewoon dooreten maar de vleeseters beginnen meteen te janken dat ze misselijk worden... Heel typisch verschil altijd.
Dus jij bent zo`n rasechte verzuurde vega-huilie die anderen het plezier belet van het eten van vlees? Je klinkt toch wel echt als zo`n gras-fundi hoor, no offense!
quote:
Het klinische gedoe rond vlees stoort me dus ook heel erg. Ik vind eigenlijk ook dat je pas het recht hebt om vlees te eten als je een keer zelfstandig geslacht hebt.
En ik vind dat je pas vegatarisch mag worden als je zelf je vreten bij elkaar plukt op de hei
  maandag 2 juli 2007 @ 12:35:41 #268
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51054520
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:34 schreef Ericr het volgende:

[..]

Veel zinlozer discussies dan dit soort discussies zijn er eigenlijk niet. Het is nog erger dan een discussies tussen een atheist en een gelovige. In dit geval zijn de vleeseters de gelovigen, ook al schilderen de vleeseters meestal de vegetariers af als een soort van fundamentalisten. Maar een vegetarier staat open voor feiten, net zoals een atheist. Daar waar veel vleeseters uitgaan van propaganda van de machtige zuivel en vleesindustrie en dus geloven in sprookjes.

Propaganda Goebbels zou een goede zijn geweest voor de leugenachtige vlees lobby's.
Tering, waar maak je je druk om. Laat mij gewoon vlees eten en jullie zielige boomknuffelaars vinden.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:39:17 #269
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51054634
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:33 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ik ben echter wel iemand die mensen uitlacht die beweren dat sporten voor paupers is. Beweging en sporten zijn ook noodzakelijk. De energie die ik hiervoor nodig heb haal ik niet alleen met groentes of iets dergelijks.
Uit onderzoek blijkt dat dat niet noodzakelijk is. Maar je bent vast te lui om je daar in te verdiepen. Als je dagelijks naar je werk fietst en daarnaast let op je eten dan is het overbodig.
quote:
En nu zal je vast wel met een of andere wetenschapper komen die heeft bewezen dat als je die en die groentes eet je dezelfde energie krijgt etc, maar ik ben iemand die een hekel heeft aan boodschappen doen. Er van te voren research voor doen vind ik al te veel.
Ach ja je lijkt me niet iemand die veel kennis van zaken heeft op welk gebied dan ook dus veel succes met je hart problemen rond je 40e
  maandag 2 juli 2007 @ 12:39:26 #270
40566 Ericr
Livewrong
pi_51054643
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Tering, waar maak je je druk om. Laat mij gewoon vlees eten en jullie zielige boomknuffelaars vinden.
Man wat mij betreft steek je de penis van een stier in je mond, het zal me aan de reet roesten. Maar waarom mag ik me niet vermaken om deze onzinnige discussie.

Ik houd me totaal niet bezig met iemands andere eetgewoonte, andersom gaat dat helaas niet altijd op. Vleeseters die domme opmerkingen maken over mijn keuze zijn al tig jaar niet van de lucht.
pi_51054654
Carnivoren
pi_51054689
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Merk je het ook, al die vegatariers hebben het idee "verheven" te zijn boven de massa.
Meestal zijn het op school van die buitenbeentjes geweest die nergens bij hoorden, om vervolgens in links-georienteerde partijblaadjes te lezen dat het eten van vlees gelijkstaat aan het vermoorden van kindertjes in zuid-afrika, omdat deze beesten hun graan opeten

Je weet wel, dat soort conclusies, gebaseerd op een ideale samenleving waarin elke regering moedwillig afstand doet van export producten om een betere wereld te scheppen
  maandag 2 juli 2007 @ 12:41:44 #273
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51054710
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ach ja je lijkt me niet iemand die veel kennis van zaken heeft op welk gebied dan ook dus veel succes met je hart problemen rond je 40e
Dankje. Wist je dat sporten hart problemen voorkomt? Of de kans verminderd? Knap dat je trouwens gelijk kan vertellen dat ik "geen kennis van zaken op welk gebied dan ook" heb.
pi_51054717
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:00 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik zie dat jij niet meer te redden bent......
Okee meneer de morale wereldverbeteraar, ga jij nou maar lekker genieten van je calorie-arme sojaschnitzeltje terwijl ik mijn vleesrijke broodje gezond verder oppeuzel.

Stelletje hypocriete wereldverbeteraars, die vegetariërs. Het zijn net reli-fundi's: zelf een belachelijke keuze maken en maar van iedereen verwachten dat ze daaraan meedoen.
pi_51054720
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Hart problemen van normaal vlees eten?
En dan andere mensen hier dom vinden?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2007 12:42:28 ]
  maandag 2 juli 2007 @ 12:43:11 #276
176916 Karrs
2007-2017
pi_51054747
Ik als botanist heb dus een hekel aan mensen die al die planten lopen opvreten. Arm kropje sla... je hoort hem gewoon, "Neeeeeee!")

Ga toch aan de vitaminepillen
(Met een lapje vlees erbij voor de smaak )
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 2 juli 2007 @ 12:43:39 #277
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51054759
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dankje. Wist je dat sporten hart problemen voorkomt? Of de kans verminderd? Knap dat je trouwens gelijk kan vertellen dat ik "geen kennis van zaken op welk gebied dan ook" heb.
Tja, sporters sterven over het algemeen eerder door bloedpropjes etc. Maar die onderzoeken zal jij in ieder geval niet lezen of geloven.
pi_51054763
Zeg eens op een feestje 'nee' tegen een blokje kaas en er is nix aan de hand. Weiger een worstje en je moet met een 100% waterdicht-logisch filosofisch kloppend argument komen waarom.
Want anders ben je 'hypocriet' En als je geen leer aan je voeten hebt ben je het wel om dat plantjes ook gevoel hebben, of, ook een mooie, omdat 'die koeien anders voor nix gesorven zijn' Terwijl je helemaal geen zin hebt in een discussie, je bent hier voor een feestje!

Waarom moet ik me verdedigen voor wat ik wel en niet eet? Het is ieders goed recht om dat zelf te bepalen, om redenen die zij legitiem vindt. Als iemand geen paardevlees eet maar wel ander vlees omdat zij op een manege heeft gezeten ga ik daar ook niet over zeuren.
Het is haar leven, voor haar zijn haar redenen legitiem. Ook vleeseten is ieders keuze. Ik maak graag een lekkere vleesmarinade voor iemand anderst. Maar ik wordt moe van dat gezeur.. Ik begin toch ook niet tegen en over zielige diertjes?
pi_51054797
quote:

[..]

Waar wil je die dieren laten?
pi_51054814
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef zwemmerseczeem het volgende:
True, true. Maar je bent de eerste rationele vegatarier die geen rare films opzet onder het eten om vleeseters te pesten (IK NOEM GEEN NAMEN)
  maandag 2 juli 2007 @ 12:45:33 #281
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51054820
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:42 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Okee meneer de morale wereldverbeteraar, ga jij nou maar lekker genieten van je calorie-arme sojaschnitzeltje terwijl ik mijn vleesrijke broodje gezond verder oppeuzel.

Stelletje hypocriete wereldverbeteraars, die vegetariërs. Het zijn net reli-fundi's: zelf een belachelijke keuze maken en maar van iedereen verwachten dat ze daaraan meedoen.
Ik zie nergens dat hier een vegetarier ergens beweert dat ze verwachten dat vleeseters meedoen met hun vegetarisme....

Maar dat jouw schuldgevoel je parten en zo invulling geeft aan de manier waarop je dingen leest is duidelijk
  maandag 2 juli 2007 @ 12:46:49 #282
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_51054852
Vlees is lekker.

Dieren doodvermoorden is zielig.

Maar de keuze is zo kut
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_51054865
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik zie nergens dat hier een vegetarier ergens beweert dat ze verwachten dat vleeseters meedoen met hun vegetarisme....

Maar dat jouw schuldgevoel je parten en zo invulling geeft aan de manier waarop je dingen leest is duidelijk
Je maakt iedereen alleen maar voor dom uit
pi_51054871
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Ik heb dus totaal niks aan schuldgevoel wanneer ik een lekkere biefstuk naar binnen werk hoor.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:48:05 #285
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_51054880
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Tja, sporters sterven over het algemeen eerder door bloedpropjes etc. Maar die onderzoeken zal jij in ieder geval niet lezen of geloven.
Er valt echt niet met jou te discussieren he? Mensen die gezond leven, en daar hoort sporten bij, leven ook dikwijls langer dan mensen die het niet doen.
pi_51054921
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Lol...

Ik sport al zo'n 5 jaartjes, waarbij ik ook het nodige eet om zo mijn voorrad essentiële voedingstoffen op peil te houden. En laat me jou vertellen dat ik fysiek in veel betere conditie verkeer dan de gemiddelde geitenwollensok vegetariër als jezelf.
  maandag 2 juli 2007 @ 12:50:15 #287
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51054936
Dat ik mensen die wetenschappelijk onafhankelijk onderzoek in de wind slaan of sowiezo weigeren te lezen dom noem tja.....

Dat er de meest uiteenlopende non argumenten worden geopperd door de vleeseters die makkelijk te weerleggen zijn door diezelfde wetenschappelijke rapporten. Tja.
pi_51054984
Van vlees eten is nog nooit iemand eerder dood gegaan
pi_51055001
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Buschetta het volgende:
Dat ik mensen die wetenschappelijk onafhankelijk onderzoek in de wind slaan of sowiezo weigeren te lezen dom noem tja.....
Nee hoor, je noemt sowieso iedereen die een afwijkende mening heeft dom, en negeer je en passant ook wat posts van andere mensen met kritiek op jouw posts. Maar hey, je bent TRU gewend, en daar is die manier van discussieren normaal.
quote:
Dat er de meest uiteenlopende non argumenten worden geopperd door de vleeseters die makkelijk te weerleggen zijn door diezelfde wetenschappelijke rapporten. Tja.
Same here met jouw verhalen. Dat jij er niet op ingaat; tja.
Om maar even met je eigen woorden te spreken; sneu

Verder ben je best lief hoor, maar kan je beter weer naar TRU vertrekken, das het beste.
pi_51055031
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Buschetta het volgende:
Je hebt het zelf wel de hele tijd over wetenschappelijke feitjes en geneuzel, maar je komt zelf ook post na post met domme wanconclusies en verwijtingen over hoe dom iedereen die niet jou mening deelt wel niet is.

Post mij eens een zeer wetenschappelijke indicatie dat vlees echt slecht is dan.
pi_51055081
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:53 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Je hebt het zelf wel de hele tijd over wetenschappelijke feitjes en geneuzel, maar je komt zelf ook post na post met domme wanconclusies en verwijtingen over hoe dom iedereen die niet jou mening deelt wel niet is.

Post mij eens een zeer wetenschappelijke indicatie dat vlees echt slecht is dan.
Mag het ook onafhankelijk zijn? Want dat is denk het belangrijkste nog, dat het niet gesponsord word door allerlei subsidieclubjes die vegatarisch eten promoten.
pi_51055146
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mag het ook onafhankelijk zijn? Want dat is denk het belangrijkste nog, dat het niet gesponsord word door allerlei subsidieclubjes die vegatarisch eten promoten.
Tuurlijk, zolang het maar wetenschappelijk onderbouwd is en het niet typische huilie-argumenten bevat als "soja is nét zo lekker!".
pi_51055174
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:57 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Tuurlijk, zolang het maar wetenschappelijk onderbouwd is en het niet typische huilie-argumenten bevat als "soja is nét zo lekker!".
"En soja heeft bijna hetzelfde aantal voedingsstoffen!"
  maandag 2 juli 2007 @ 12:58:59 #294
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_51055191
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee hoor, je noemt sowieso iedereen die een afwijkende mening heeft dom, en negeer je en passant ook wat posts van andere mensen met kritiek op jouw posts. Maar hey, je bent TRU gewend, en daar is die manier van discussieren normaal.
[..]

Same here met jouw verhalen. Dat jij er niet op ingaat; tja.
Om maar even met je eigen woorden te spreken; sneu

Verder ben je best lief hoor, maar kan je beter weer naar TRU vertrekken, das het beste.
Dus als vleeseters met argumenten komen dat groente en fruit veel meer ruimte innemen en dat de wereld zou vergaan zo'n beetje als we de ruimte innemen die nu ingenomen wordt door de veeteelt en dan word er een onafhankelijk universitair onderzoek geplaatst dan mag ik het niet dom noemen als dat genegeert wordt ?

Ik heb nog geen enkel linkje gezien die het tegendeel bewijst. Dat is ook het probleem. De vegetariers leveren onafhankelijke onderzoeken en die worden afgedaan als propaganda.

Dat jij over TRU begint is dan ook weer zo'n manier die je wilt gebruiken om mijn geloofwaardigheid te ondermijnen. Wat een niveau heb jij mijn god.....
  maandag 2 juli 2007 @ 13:03:26 #295
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51055315
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ja maar, de dieren laten we toch allemaal dood gaan omdat er anders te weinig ruimte is voor de plantjes?
Dierentuinen, huisdieren etc. veranderen niet.
quote:
Ow, en daarnaast. Hoe wil je voorkomen dat ze geen kindjes meer krijgen? Steriliseren?
Bijvoorbeeld. Castratie wordt nu ook al vaak toegepast.
pi_51055356
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:03 schreef Alicey het volgende:
Bijvoorbeeld. Castratie wordt nu ook al vaak toegepast.
Ja, diertjes opeten is zielig maar ze van hun mannelijkheid beroven is weer heel normaal.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:05:16 #297
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51055360
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:33 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Beweging is noodzakelijk. Sporten niet. De energie daarvoor haal je uit rijst, aardappels, pasta etc.
pi_51055415
quote:
Op maandag 2 juli 2007 13:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Beweging is noodzakelijk. Sporten niet.
Ik vind sporten wel noodzakelijk. Door te sporten blijf ik fysiek op een conditie die ik acceptabel vind. Ook heb ik geen trek in een buik als een container.
  maandag 2 juli 2007 @ 13:08:11 #299
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51055435
quote:
Op maandag 2 juli 2007 12:51 schreef De_Ananas het volgende:
Van vlees eten is nog nooit iemand eerder dood gegaan
BSE anyone?
pi_51055450
En het belangrijkste is natuurlijk gewoon dat vlees lekker is en daar kan je niks aan veranderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')