Tja, sporters sterven over het algemeen eerder door bloedpropjes etc. Maar die onderzoeken zal jij in ieder geval niet lezen of geloven.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dankje. Wist je dat sporten hart problemen voorkomt? Of de kans verminderd? Knap dat je trouwens gelijk kan vertellen dat ik "geen kennis van zaken op welk gebied dan ook" heb.
Waar wil je die dieren laten?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Cornell kennen ze niet...![]()
Mijn vergelijking met dat feestje wordt steeds meer kloppend
True, true. Maar je bent de eerste rationele vegatarier die geen rare films opzet onder het eten om vleeseters te pesten (IK NOEM GEEN NAMEN)quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Ik zie nergens dat hier een vegetarier ergens beweert dat ze verwachten dat vleeseters meedoen met hun vegetarisme....quote:Op maandag 2 juli 2007 12:42 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Okee meneer de morale wereldverbeteraar, ga jij nou maar lekker genieten van je calorie-arme sojaschnitzeltje terwijl ik mijn vleesrijke broodje gezond verder oppeuzel.![]()
Stelletje hypocriete wereldverbeteraars, die vegetariërs. Het zijn net reli-fundi's: zelf een belachelijke keuze maken en maar van iedereen verwachten dat ze daaraan meedoen.
Je maakt iedereen alleen maar voor dom uitquote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat hier een vegetarier ergens beweert dat ze verwachten dat vleeseters meedoen met hun vegetarisme....
![]()
Maar dat jouw schuldgevoel je parten en zo invulling geeft aan de manier waarop je dingen leest is duidelijk
Ik heb dus totaal niks aan schuldgevoel wanneer ik een lekkere biefstuk naar binnen werk hoor.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik zie nergens dat hier een vegetarier ergens beweert dat ze verwachten dat vleeseters meedoen met hun vegetarisme....
![]()
Maar dat jouw schuldgevoel je parten en zo invulling geeft aan de manier waarop je dingen leest is duidelijk
Er valt echt niet met jou te discussieren he? Mensen die gezond leven, en daar hoort sporten bij, leven ook dikwijls langer dan mensen die het niet doen.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Tja, sporters sterven over het algemeen eerder door bloedpropjes etc. Maar die onderzoeken zal jij in ieder geval niet lezen of geloven.
Lol...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Tja, sporters sterven over het algemeen eerder door bloedpropjes etc. Maar die onderzoeken zal jij in ieder geval niet lezen of geloven.
Nee hoor, je noemt sowieso iedereen die een afwijkende mening heeft dom, en negeer je en passant ook wat posts van andere mensen met kritiek op jouw posts. Maar hey, je bent TRU gewend, en daar is die manier van discussieren normaal.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Buschetta het volgende:
Dat ik mensen die wetenschappelijk onafhankelijk onderzoek in de wind slaan of sowiezo weigeren te lezen dom noem tja.....
Same here met jouw verhalen. Dat jij er niet op ingaat; tja.quote:Dat er de meest uiteenlopende non argumenten worden geopperd door de vleeseters die makkelijk te weerleggen zijn door diezelfde wetenschappelijke rapporten. Tja.
Je hebt het zelf wel de hele tijd over wetenschappelijke feitjes en geneuzel, maar je komt zelf ook post na post met domme wanconclusies en verwijtingen over hoe dom iedereen die niet jou mening deelt wel niet is.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Buschetta het volgende:
Dat ik mensen die wetenschappelijk onafhankelijk onderzoek in de wind slaan of sowiezo weigeren te lezen dom noem tja.....
Mag het ook onafhankelijk zijn? Want dat is denk het belangrijkste nog, dat het niet gesponsord word door allerlei subsidieclubjes die vegatarisch eten promoten.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:53 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Je hebt het zelf wel de hele tijd over wetenschappelijke feitjes en geneuzel, maar je komt zelf ook post na post met domme wanconclusies en verwijtingen over hoe dom iedereen die niet jou mening deelt wel niet is.
Post mij eens een zeer wetenschappelijke indicatie dat vlees echt slecht is dan.
Tuurlijk, zolang het maar wetenschappelijk onderbouwd is en het niet typische huilie-argumenten bevat als "soja is nét zo lekker!".quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag het ook onafhankelijk zijn? Want dat is denk het belangrijkste nog, dat het niet gesponsord word door allerlei subsidieclubjes die vegatarisch eten promoten.
"En soja heeft bijna hetzelfde aantal voedingsstoffen!"quote:Op maandag 2 juli 2007 12:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Tuurlijk, zolang het maar wetenschappelijk onderbouwd is en het niet typische huilie-argumenten bevat als "soja is nét zo lekker!".
Dus als vleeseters met argumenten komen dat groente en fruit veel meer ruimte innemen en dat de wereld zou vergaan zo'n beetje als we de ruimte innemen die nu ingenomen wordt door de veeteelt en dan word er een onafhankelijk universitair onderzoek geplaatst dan mag ik het niet dom noemen als dat genegeert wordt ?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor, je noemt sowieso iedereen die een afwijkende mening heeft dom, en negeer je en passant ook wat posts van andere mensen met kritiek op jouw posts. Maar hey, je bent TRU gewend, en daar is die manier van discussieren normaal.
[..]
Same here met jouw verhalen. Dat jij er niet op ingaat; tja.
Om maar even met je eigen woorden te spreken; sneu![]()
Verder ben je best lief hoor, maar kan je beter weer naar TRU vertrekken, das het beste.
Dierentuinen, huisdieren etc. veranderen niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja maar, de dieren laten we toch allemaal dood gaan omdat er anders te weinig ruimte is voor de plantjes?
Bijvoorbeeld. Castratie wordt nu ook al vaak toegepast.quote:Ow, en daarnaast. Hoe wil je voorkomen dat ze geen kindjes meer krijgen? Steriliseren?
Ja, diertjes opeten is zielig maar ze van hun mannelijkheid beroven is weer heel normaal.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:03 schreef Alicey het volgende:
Bijvoorbeeld. Castratie wordt nu ook al vaak toegepast.
Beweging is noodzakelijk. Sporten niet. De energie daarvoor haal je uit rijst, aardappels, pasta etc.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben echter wel iemand die mensen uitlacht die beweren dat sporten voor paupers is. Beweging en sporten zijn ook noodzakelijk. De energie die ik hiervoor nodig heb haal ik niet alleen met groentes of iets dergelijks.
Ik vind sporten wel noodzakelijk. Door te sporten blijf ik fysiek op een conditie die ik acceptabel vind. Ook heb ik geen trek in een buik als een container.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Beweging is noodzakelijk. Sporten niet.
BSE anyone?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:51 schreef De_Ananas het volgende:
Van vlees eten is nog nooit iemand eerder dood gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |