Terecht. Weg met de Wandelende Wenkbrauw.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
Disana dit word de nieuwe rage.
Pas nou op, straks is er iemand die het echt gelooftquote:Op zondag 1 juli 2007 23:30 schreef wolferl het volgende:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor Slowchat.
Commentaren op de livestreams kan je hier kwijt: [DGK FB # 9] Hulp is onderweg
Beetje off-topic, maar ja... deel 4 is weer helemaal topquote:Op zondag 1 juli 2007 23:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
En was ie net zo goed als die andere 3 delen?
Ja, want [DGK FB # 9], daar staat de FB eigenlijk voor FeBo.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas nou op, straks is er iemand die het echt gelooft![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, want [DGK FB # 9], daar staat de FB eigenlijk voor FeBo.
Nadir ofzo?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef agter het volgende:
Even Of-topic:
Wat denk je dat Nadia's voornaam was toen ze als jongetje geboren werd?
frankquote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef agter het volgende:
Even Of-topic:
Ach ik doe het ook niet meerquote:Op zondag 1 juli 2007 23:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dat "Dit topic is uitsluitend bedoeld voor Slowchat" is ook keurig overgenomen.![]()
dat leerde hij in het vreemdelingen legioenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:43 schreef agter het volgende:
ze knippert wel heel erg weinig met haar ogen.
het is gewoon eng als je erop let...
Hey Wolfie, We zijn toch juist lekker bezig in jouw COS!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach ik doe het ook niet meer![]()
Wees blij dat er iemand snel een nieuwe COS aanmaakt, anders duurt het minuten voordat er eens iemand op het idee komt. En ja ik heb het overgenomen, maar boeiend.![]()
Lekker zoetjes streamen.
Aliquote:Op zondag 1 juli 2007 23:39 schreef agter het volgende:
Even Of-topic:
Beter te weinig dan te veel (Lieke)quote:Op zondag 1 juli 2007 23:43 schreef agter het volgende:
ze knippert wel heel erg weinig met haar ogen.
het is gewoon eng als je erop let...
Gewoon wel doenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:42 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ach ik doe het ook niet meer![]()
Wees blij dat er iemand snel een nieuwe COS aanmaakt, anders duurt het minuten voordat er eens iemand op het idee komt. En ja ik heb het overgenomen, maar boeiend.![]()
Lekker zoetjes streamen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Hey Wolfie, We zijn toch juist lekker bezig in jouw COS!!!
Das ook een compliment hoor!
Ja, ik vraag me af wat Jaap allemaal aan het doen is nu.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Ik maak me nog steeds zorgen om jaapio
niet doen,.dan gaat ie toch lekker naar huis..............quote:Op zondag 1 juli 2007 23:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
heeft dikke hein hem gehaald?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:48 schreef wolferl het volgende:
3 opties
Of hij slaapt (met melissa)
Of hij speelt piano
Of hij heeft zich van het leven berooft
Of hij is achter? en dat is de goede optiequote:Op zondag 1 juli 2007 23:48 schreef wolferl het volgende:
3 opties
Of hij slaapt (met melissa)
Of hij speelt piano
Of hij heeft zich van het leven berooft
nog ff http://goudenkooi.headlin(...)t-weten-cora-breekt/ bekeken maar volgens mij is het toch gewoon cora die door haar ouders van jaap is afgetrokkenquote:Op zondag 1 juli 2007 23:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
'hoe kan die dat nou denken' hoor ik ook voorbij komen. Ik ben echt nieuwschierig man!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
nog ff http://goudenkooi.headlin(...)t-weten-cora-breekt/ bekeken maar volgens mij is het toch gewoon cora die door haar ouders van jaap is afgetrokken
misschien breekt Cora wel met haar familie..quote:Op maandag 2 juli 2007 00:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik snap dat filmpje van Jaap gisteren avond echt niet meer :| Cora breeekt , cora breeeekt , moooooooi! :S
Nee joh , luister die laatste minuut van dit filmpje maar : http://goudenkooi.headlin(...)t-weten-cora-breekt/ IK GA ZE VERMOORDEN schreeuwt Jaap huilend. Dan is er echt wel wat meer aan de hand .quote:Op maandag 2 juli 2007 00:03 schreef agter het volgende:
[..]
misschien breekt Cora wel met haar familie..
DE condoleancesite? Welke condoleancesite...er zijn er zoveel...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net dat Jaap zijn foto op de condoleance site staat, iemand dat gezien?
Als je probeert feiten te geven , geef dan ook echt feitenquote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef Katewalker het volgende:
Ze kijken naar Blood Diamant.een ellendefilm..wat mensen elkaar aan doen voor een stukje glinsterend steen dat alleen maar erg lang in de aarde heeft gezeten en daardoor zeldzaam is..echt een film waar je shagerijnig van wordt..kijk maar naar die zure gezichten van dat stelletje op de bank..
![]()
Wanneer is hij afgelopen?
Geen ideequote:Op maandag 2 juli 2007 00:06 schreef Katewalker het volgende:
[..]
DE condoleancesite? Welke condoleancesite...er zijn er zoveel...
of Cora breekt *ze*..mooi...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:06 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat ie zoiets zegt als.
Cora breekt (met me) (jezus) mooi (he).
En de redactie laat ons lekker speculeren.......quote:Op maandag 2 juli 2007 00:05 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Nee joh , luister die laatste minuut van dit filmpje maar : http://goudenkooi.headlin(...)t-weten-cora-breekt/ IK GA ZE VERMOORDEN schreeuwt Jaap huilend. Dan is er echt wel wat meer aan de hand .
nee niet gezien, linkje misschien?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net dat Jaap zijn foto op de condoleance site staat, iemand dat gezien?
Ik zoek me de blubbersquote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
nee niet gezien, linkje misschien?![]()
WTF! Dat gaat wel een beetje erg ver.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Volgens dit bericht op Tien, hebben ze het op Nowlife gezien:
ANNETJES zei om 23:12 op 1 JULI 2007
Op de condeleance site stond een advertentie met de foto van Jaap erbij,misschien dat zijn achterban daar flink van over de zeik is,en terecht ivm zijn broer,las ik op Nowlife
Het losgeld voor Cora afleveren.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:16 schreef patist het volgende:
WAAAR IS JAAAAP
Nou, dat wordt zo een ijzersterk duo, de anderen mogen wel oppassen - notquote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, daar komt het nachtelijke gesprekje tussen boom-boom Dennis en super Nadia weer.
ohkee,quote:
Ach, ik heb liever deze frisheid dan de belegen Huub en Lieke.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat wordt zo een ijzersterk duo, de anderen mogen wel oppassen - not![]()
ik snap sowieso niet waarom ze in het programma is gezet. Lijkt me veel te braaf meisje.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
Nadia is TEveel bezig met die camera's.
Nep + Nep = Saai. Da's wat ik van die twee vindquote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, ik heb liever deze frisheid dan de belegen Huub en Lieke.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het losgeld voor Cora afleveren.
Een rode samsonite koffer, met een sticker van Arke reizen, om 23.00 achter het tankstation bij afslag Twello.![]()
Jij hebt kijk op die dingen!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me echt goed een aparte extra uitzending te maken met "De analyses van Dennis en Nadia".
Volgens mij kan dat een regelrechte culthit worden, goed voor op RTL5.
Wat een verrassende uitspraak!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Meganog het volgende:
D: "Je moet je eigen ding doen".
dennis is niet eens nep is nog echt zo ook, een zwaar vermoeiend ventje.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nep + Nep = Saai. Da's wat ik van die twee vind![]()
Gelukkig maak jij geen televisie.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me echt goed een aparte extra uitzending te maken met "De analyses van Dennis en Nadia".
Volgens mij kan dat een regelrechte culthit worden, goed voor op RTL5.
ja wat denk je... een hele dag in je uppie slenteren met je handen in je zakken.... nwe trentsetterquote:Op maandag 2 juli 2007 00:25 schreef ricofromrio het volgende:
en dennix doet toch zijn eigen ding
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen?
Naar de Kamer van Koophandel zeker.
Nee, je eigen ding doen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
nada merkt dat Natasia errrrrrrg gecharmeerd is van niks. (Bij beide gebruik ik bewust geen hoofdletters meer).
Daar was de eerste 'HuuB', en de tweede...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:28 schreef wolferl het volgende:
Ik ga kijken hoevaak hij Huub en Lieke gaat noemen.
onzeker meisje en komt ook niet slim over op mijquote:Op maandag 2 juli 2007 00:29 schreef Meganog het volgende:
Ik vrees dat ik Nadia aanvankelijk te hoog heb ingeschat. Hoe kan iemand in vredesnaam 3 avonden achter elkaar naar dat gezever luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |