nee niet gezien, linkje misschien?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:04 schreef mazaru het volgende:
Ik lees net dat Jaap zijn foto op de condoleance site staat, iemand dat gezien?
Ik zoek me de blubbersquote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
nee niet gezien, linkje misschien?![]()
WTF! Dat gaat wel een beetje erg ver.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Volgens dit bericht op Tien, hebben ze het op Nowlife gezien:
ANNETJES zei om 23:12 op 1 JULI 2007
Op de condeleance site stond een advertentie met de foto van Jaap erbij,misschien dat zijn achterban daar flink van over de zeik is,en terecht ivm zijn broer,las ik op Nowlife
Het losgeld voor Cora afleveren.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:16 schreef patist het volgende:
WAAAR IS JAAAAP
Nou, dat wordt zo een ijzersterk duo, de anderen mogen wel oppassen - notquote:Op maandag 2 juli 2007 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Zo, daar komt het nachtelijke gesprekje tussen boom-boom Dennis en super Nadia weer.
ohkee,quote:
Ach, ik heb liever deze frisheid dan de belegen Huub en Lieke.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat wordt zo een ijzersterk duo, de anderen mogen wel oppassen - not![]()
ik snap sowieso niet waarom ze in het programma is gezet. Lijkt me veel te braaf meisje.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef wolferl het volgende:
Nadia is TEveel bezig met die camera's.
Nep + Nep = Saai. Da's wat ik van die twee vindquote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ach, ik heb liever deze frisheid dan de belegen Huub en Lieke.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Het losgeld voor Cora afleveren.
Een rode samsonite koffer, met een sticker van Arke reizen, om 23.00 achter het tankstation bij afslag Twello.![]()
Jij hebt kijk op die dingen!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me echt goed een aparte extra uitzending te maken met "De analyses van Dennis en Nadia".
Volgens mij kan dat een regelrechte culthit worden, goed voor op RTL5.
Wat een verrassende uitspraak!quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Meganog het volgende:
D: "Je moet je eigen ding doen".
dennis is niet eens nep is nog echt zo ook, een zwaar vermoeiend ventje.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nep + Nep = Saai. Da's wat ik van die twee vind![]()
Gelukkig maak jij geen televisie.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me echt goed een aparte extra uitzending te maken met "De analyses van Dennis en Nadia".
Volgens mij kan dat een regelrechte culthit worden, goed voor op RTL5.
ja wat denk je... een hele dag in je uppie slenteren met je handen in je zakken.... nwe trentsetterquote:Op maandag 2 juli 2007 00:25 schreef ricofromrio het volgende:
en dennix doet toch zijn eigen ding
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat jij zou moeten doen?
Naar de Kamer van Koophandel zeker.
Nee, je eigen ding doen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 00:26 schreef Lobasca het volgende:
nada merkt dat Natasia errrrrrrg gecharmeerd is van niks. (Bij beide gebruik ik bewust geen hoofdletters meer).
Daar was de eerste 'HuuB', en de tweede...quote:Op maandag 2 juli 2007 00:28 schreef wolferl het volgende:
Ik ga kijken hoevaak hij Huub en Lieke gaat noemen.
onzeker meisje en komt ook niet slim over op mijquote:Op maandag 2 juli 2007 00:29 schreef Meganog het volgende:
Ik vrees dat ik Nadia aanvankelijk te hoog heb ingeschat. Hoe kan iemand in vredesnaam 3 avonden achter elkaar naar dat gezever luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |