Ik krijg dan het gevoel dat Jaap weggaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:38 schreef Desii het volgende:
Japie tegen Huub
Over 1 ding ben ik blij dat ik hier opgedaan heb.. en dat is piano leren spelen, hier ga ik zeker mee verder.
iets mysterieus....quote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is op een geinige manier aanwezig in de villa, hij straalt iets mysterieus uit.....![]()
.............en het zit in zijn zakken!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
iets mysterieus....
iets moois........
iets machtigs...
iets mannelijks..
Dat heb je goed gelezen! JA.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:41 schreef Lobasca het volgende:
Dit topic is uitsluitend bedoeld voor SLOWCHAT???!!!!!!
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef waxmask het volgende:
Hmmm hier nog wat bijelkaar gegoogled, maar of het hierdoor nou echt duidelijker door wordt?
Iniedergeval wel een forum waar ze "iets"van Cora afweten...
Stop deze maar in de casefile:
http://www.simsforum.nl/forum/view/id/713/d/cora_van_de_kerkhof
Dat is niet Japio zijn Coraquote:Op zondag 1 juli 2007 21:42 schreef waxmask het volgende:
Hmmm hier nog wat bijelkaar gegoogled, maar of het hierdoor nou echt duidelijker door wordt?
Iniedergeval wel een forum waar ze "iets"van Cora afweten...
Stop deze maar in de casefile:
http://www.simsforum.nl/forum/view/id/713/d/cora_van_de_kerkhof
Altogether too lovely for words.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:40 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
iets mysterieus....
iets moois........
iets machtigs...
iets mannelijks..
Dat zei Japio net ookquote:Op zondag 1 juli 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Het zou hier zomaar kunnen gaan regenen, maar ook weer niet! Raar weer...
Leuk!!! Ben je er nog? Dan zwaai ik even terug. Kleine moeite.quote:
Je bent een heldquote:Op zondag 1 juli 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn record Amanda en Melissa aanhoren staat op 1 minuut 17.
Wel waarquote:
En waarschijnlijk heeft het ook met die "vriend" te maken, daar is ook al een en ander over gezegt. Maar het blijft speculeren...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:37 schreef Desii het volgende:
Eigenlijk maar 1 ding.. het heeft met Cora te maken... maar hoe en wat.... geen idee
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:49 schreef demins het volgende:
[..]
Leuk!!! Ben je er nog? Dan zwaai ik even terug. Kleine moeite.![]()
Dat is vast met rugwind! Zo kan ik het ook!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn record Amanda en Melissa aanhoren staat op 1 minuut 17.
055 onbewolkt, geen windkracht.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is vast met rugwind! Zo kan ik het ook!![]()
Ik hoop dat jij er uitgebreid verslag van doetquote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil een goed gesprek met Dennix een op een. Ik ben benieuwd.
Zou ze hem voor zijn kloten schoppen???quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
Als dat zou kunnen, graag.quote:
Zie hem hooguit in staat om te dreigen met chatage, de waarheid omtrend het huwlijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:54 schreef FSR het volgende:
Zou die vriend zo pissed op Talpa zijn, dat hij gedreigd heeft Cora iets aan teo doen of te ontvoeren voor de trouwerij ?
Zeg je nou per ongeluk indirect iets positiefs over Huub??quote:Op zondag 1 juli 2007 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia geeft aan dat Huub een site heeft waarop allemaal informatie binnenkomt.
Wel sportief, dat andere mensen verraden/ verklikken.
Brian is zo'n gigant!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:56 schreef Dark het volgende:
Amanda vertelt het plannetje van Melisa aan Brian, Nadia uitnodigen in bed en dan vet gaan neuken met z'n 2en.
Brian - Kijk Amanda en daarom heb ik gisteren niks gezegd.![]()
Ja en ik wil dat de paus boedhist wordt. Natasia is wel heel positief ingesteld....quote:Op zondag 1 juli 2007 21:51 schreef beequeen het volgende:
THAAAANKS !!! Wat een poepie is hetquote:Op zondag 1 juli 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Altogether too lovely for words.
[afbeelding]
Nee, ik geef aan dat Huub het spel onsportief speelt, en Natasia een vuile verraadster is.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:57 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Zeg je nou per ongeluk indirect iets positiefs over Huub??
Andere pruik op?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef Villalux het volgende:
wat is er mis met mij?
Wacht nou toch gewoon tot het boek uitkomt!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
cora breekt cora breekt, waarschijnlijk met haat ouders ofzo ?
Je bent zo lelijk dat je weer schattig wordquote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef Villalux het volgende:
wat is er mis met mij?
ik denk dat ze uit haar broek breektquote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
cora breekt cora breekt, waarschijnlijk met haat ouders ofzo ?
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik geef aan dat Huub het spel onsportief speelt, en Natasia een vuile verraadster is.
Nog een paar weken en HEEL FOK! houdt van Dennis !!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar hem kijk, hoe meer ik....![]()
[afbeelding]
uit haar tent bedoel je ?quote:
Ja, he?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef mootie het volgende:
Wat een fatje met dat witte sjaaltje...
Neem nog een breezertje en dan naar bed ok ?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog een paar weken en HEEL FOK! houdt van Dennis !!
(Kan iemand dan een Fok!-meets-Dennis-meet organiseren ?)
caps plsquote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef SiRojK het volgende:
Nadia heeft geen mooie strakke ronde billen, meer een platte heuvel ofzo...
Jammer
neem nog een prozacje en dan naar bed!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Leuk dat je in je sig aan mij refereert!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Nataisa suggereert dat Melissa lesbisch is.
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef Kinga het volgende:
Dennis en Nadia zijn echt zo onzichtbaar. 2001.
Dat zeker, moet je haar lomp hard zien lachen om die sukkelige 'grapjes' van Dennos.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef farscapevr6 het volgende:
ik hoop dat natas vanavond probeert dennix te scoren.
Dat kan nietquote:Op zondag 1 juli 2007 22:06 schreef Ning het volgende:
Zelfs als hij zijn tanden poets staat hij met zijn hand in zijn zak
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Neem nog een breezertje en dan naar bed ok ?
Okee ! *prozac inneem tezamen met Breezahtje* Trustuh !!quote:
echt nietquote:Op zondag 1 juli 2007 22:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nadia heeft stage gelopen in een parfum winkelquote:Op zondag 1 juli 2007 22:07 schreef Starlie het volgende:
Zit Nadia Amanda te intervieuwen?!
welja joh.....laat um smakenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
Neem nog een breezertje en dan naar bed ok ?
Er mist alleen nog een heleboel kont-en rughaar. Die vormen.....zeer mannelijk toch?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:05 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Sorry, daartoe is mijn pc momenteel niet in staat![]()
![]()
Zakken met watquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Villalux het volgende:
wie wil mij een paar zakken opsturen!
Eindelijk medestandersquote:
Die hoopt dat ze mee gaat doe, maar Nadia zal wel naast Natasja kruipen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Je hoort Brian op de achtergrond giechelen als een klein kind.
jepquote:Op zondag 1 juli 2007 22:10 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Er mist alleen nog een heleboel kont-en rughaar. Die vormen.....zeer mannelijk toch?
nee dit meen je niet! nicolaas is echt 10 x mooierquote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar hem kijk, hoe meer ik....![]()
[afbeelding]
pppppfffffffff frunnik mokkels in dat huisquote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Nadia heeft stage gelopen in een parfum winkel![]()
Sorry, dat lukt niet met PSP. Ik vind deze trouwens mooier:quote:Op zondag 1 juli 2007 22:09 schreef Villalux het volgende:
wie wil mij een paar zakken opsturen!
Ik vind hem een onaantrekkelijk fatje met een mietenstem. Zo beter?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee dit meen je niet! nicolaas is echt 10 x mooier
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem een onaantrekkelijk fatje met een mietenstem. Zo beter?![]()
Hij heeft net zo'n plofkop als Frogerquote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, dat lukt niet met PSP. Ik vind deze trouwens mooier:
[afbeelding]
WBquote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem een onaantrekkelijk fatje met een mietenstem. Zo beter?![]()
M'n reputatie!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:14 schreef Pavement het volgende:
Disana, dit valt me nu zoo tegen van jouw. Ben nu dus gewoon aan het janken BEDANKT !![]()
waar een held ten onder ging
ruik ik emotionele chantage?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:14 schreef Pavement het volgende:
Disana, dit valt me nu zoo tegen van jouw. Ben nu dus gewoon aan het janken BEDANKT !![]()
waar een held ten onder ging
visdiploma?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef milk-shake het volgende:
amanda vraagt of melissa diploma's heeft .....havo ..vis diploma en kapperdip....amanda kijkt sip
vis diplomaquote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef milk-shake het volgende:
amanda vraagt of melissa diploma's heeft .....havo ..vis diploma en kapperdip....amanda kijkt sip
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef milk-shake het volgende:
amanda vraagt of melissa diploma's heeft .....havo ..vis. diploma en kapperdip....amanda kijkt sip
De beschrijving is inderdaad ook al eens voor Brian gebruikt. Maar die l*l viel vanavond van het paard dus die laten we even met rust. Dennis de Self Lover moet d... hangen!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
WB![]()
![]()
waar de held terug keert en het kwaad de rug toekeert
Nee ! dat waren de emoties die de vrijleoop hadden. Ik chanteer niet en als je me er nu nog eens van beschuldigt haal ik je ik hou van brian posts terug uit het archief !quote:
wie weetquote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Hoe Huub zit te praten, lijkt het of dgk zijn einde nadert
ach wat lief.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Altogether too lovely for words.
[afbeelding]
Fok is zoveel leuker dan de streams.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
Dennis: Jazeker de hypotheker .... wat een sukkel![]()
Doei doeiquote:
misschien dat jaap daar zo kapot van is...quote:Op zondag 1 juli 2007 22:17 schreef Rotterdammert het volgende:
Hoe Huub zit te praten, lijkt het of dgk zijn einde nadert
ja dat zou ook nog kunnen.....maar dan zouden de andere het ook moeten wetenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:21 schreef agter het volgende:
[..]
misschien dat jaap daar zo kapot van is...
ijzersterk geheugen dat dan weer wel (al was het niet zo zeer houden van, maar enige sympathie wordt daar al snel mee vergeleken).quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee ! dat waren de emoties die de vrijleoop hadden. Ik chanteer niet en als je me er nu nog eens van beschuldigt haal ik je ik hou van brian posts terug uit het archief !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |