Daar heb ik personeel voorquote:Op zondag 1 juli 2007 14:29 schreef RayMania het volgende:
Vrouwen kunnen weer niet twee dingen tegelijk.
Vroeger in dé Hemafabriek gewerkt waar die kaasbroodjes voor alle Hema's werden gemaaktquote:
Dolle boel!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Mijn pa komt net binnen met een stuk kaas, gewoon zomaar, dus niet als lunch oid
niet eens komkommer erbij?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef Bos81 het volgende:
Mijn pa komt net binnen met een stuk kaas, gewoon zomaar, dus niet als lunch oid
Je ziet er immers ook zo crimineel uit hequote:Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef SCH het volgende:
Ik ben gisteravond preventief gefouilleerd op het Leidseplein.
Geil begin van de avond
Door een vrouw?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef SCH het volgende:
Geil begin van de avond
Ik vond m wel geniaalquote:
De manier waarop, geniaal...quote:
hooliganquote:Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef SCH het volgende:
Geil begin van de avond
Je vond 't zeker erg jammer dat jij niet mocht foullieren?quote:
Komt door die kale knar van je. De politie wil hard optreden tegen rechts tuig.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:41 schreef SCH het volgende:
Geil begin van de avond
Nou neequote:Op zondag 1 juli 2007 15:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je vond 't zeker erg jammer dat jij niet mocht foullieren?![]()
Wees blij dat 't Vaduz niet was, dan had je een krukje moeten pakken.quote:
Eén krukje maar? Eerder een klikobak.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wees blij dat 't Vaduz niet was, dan had je een krukje moeten pakken.
Brandweer ladderquote:Op zondag 1 juli 2007 15:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eén krukje maar? Eerder een klikobak.
JA idd... die gast is nog slechter dan Jos verstappen..quote:
De gehele Euromastquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JA idd... die gast is nog slechter dan Jos verstappen..
Klopt, had 't beter moeten zeggen....quote:
Hoort dit topic niet in ONZ thuisquote:
net of Jos slecht was ofzoquote:Op zondag 1 juli 2007 16:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
JA idd... die gast is nog slechter dan Jos verstappen..
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef sjimz het volgende:
Man dood na salto vanaf kratje
Dan ben je ook wel een sukkel hoor![]()
Als ze dat nou collectief zouden doen. Voor een wereldrecord ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:03 schreef sjimz het volgende:
Man dood na salto vanaf kratje
Dan ben je ook wel een sukkel hoor![]()
Het was dus weer veel ophef om niets. Wat al te verwachten was.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:13 schreef pascalheister het volgende:
FOK!tv: Wat doe jij voor een FOK!shirt #1
die M-M
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:13 schreef pascalheister het volgende:
die M-M
Kost veel tijd monteren en wat krijg je, enkel dieptepunten. Maar goed, als hij er maar lol in heeft.quote:
Mwah je bent niet helemaal helder als je naakt gaat op straat voor een fok shirt.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het was dus weer veel ophef om niets. Wat al te verwachten was.
tenzij dat je weet dat ik kijkquote:Op zondag 1 juli 2007 18:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah je bent niet helemaal helder als je naakt gaat op straat voor een fok shirt.
Tsja er staan natuurlijk meer mensen op beeld...quote:Op zondag 1 juli 2007 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kost veel tijd monteren en wat krijg je, enkel dieptepunten. Maar goed, als hij er maar lol in heeft.
Nou heb ik best moeten lachen om die domme dozenquote:
Die presentator?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daar zouden ze/ hij (wat een debiel trouwens) idd op voort moeten borduren.
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef Bluezz het volgende:
Joss stone klinkt lekker bij het diana concert!
Ja de nummers blijven legendarisch.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt sjimz, maar het heeft nog wel wat.
Hey Ree!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef RayMania het volgende:
Hey stamgasten!
Nee, maar je kan wel zien wie de big boss/leadzanger en tekstschrijver was bij supertramp..quote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Joss Stone![]()
![]()
![]()
Die van Supertramp haalt het niet meer zo hoog als vroeger hoor![]()
Ze komen allemaal nog 's langs voor golferquote:Op zondag 1 juli 2007 19:46 schreef RayMania het volgende:
Hey stamgasten!
Matig. Je ziet niksquote:Op zondag 1 juli 2007 17:13 schreef pascalheister het volgende:
die M-M
Ik kon ook alles meezingen hoor!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel zien wie de big boss/leadzanger en tekstschrijver was bij supertramp..
Kon alles letterlijk meezingen![]()
quote:
Die had het veel te druk met het vernietigen van de wereld in zijn Joker-gedaante.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel Oversight met zijn vertolking van de Steve Miller Band verwacht op die karaoke meet![]()
![]()
![]()
Ik denk anders dat hij druk bezig is om een fotograaf te bedelven onder mails, brieven en telefoontjes over z'n afbeeldingquote:Op zondag 1 juli 2007 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die had het veel te druk met het vernietigen van de wereld in zijn Joker-gedaante.
Die eist nu vast 50% van de winst.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk anders dat hij druk bezig is om een fotograaf te bedelven onder mails, brieven en telefoontjes over z'n afbeelding
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:20 schreef VoreG het volgende:
Ik denk anders dat hij druk bezig is om een fotograaf te bedelven onder mails, brieven en telefoontjes over z'n afbeelding
[afbeelding]
[afbeelding]
Net pas door dat je "The Joker' bedoeldequote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef sjimz het volgende:
Ik had eigenlijk ook wel Oversight met zijn vertolking van de Steve Miller Band verwacht op die karaoke meet![]()
![]()
![]()
Johquote:Op zondag 1 juli 2007 20:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net pas door dat je "The Joker' bedoelde.
Ben niet zo van de zin -en woordgrappen.quote:
En dat moet ik geloven!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben niet zo van de zin -en woordgrappen.
Al die "grapjes" over dat tietenincident.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:30 schreef RayMania het volgende:
Watskeburt Bos.
Wie nietquote:Op zondag 1 juli 2007 20:27 schreef sjimz het volgende:
Laat je je tieten ook zien voor een politie shirtje?![]()
Ook een beetje van de voorkant hoor. Maar goed er wordt weer iets kleins ongelovelijk opgeblazen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zagen alleen haar zijkanttietje maar hoor
Ik typte jij maar bedoelde julliequote:
ZO klein was het niet hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook een beetje van de voorkant hoor. Maar goed er wordt weer iets kleins ongelovelijk opgeblazen.
Heeft ze ze opgeblazen ook nog?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Maar goed er wordt weer iets kleins ongelovelijk opgeblazen.
Wat is er mis mee? beetje humor erover is niet erg toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook een beetje van de voorkant hoor. Maar goed er wordt weer iets kleins ongelovelijk opgeblazen.
Dat vind ik gewoon niet leuk t.o.v. Memento. Er is toch helemaal niks gebeurd. Ze hield netjes haar armen handen voor haar borsten. Als ze nu bewust had staan springen met haar borsten vol in beeld voor de camera, was het anders geweest
Maar nu....
Ze kleedde zich uit om een ander shirt aan te trekken, ze liet echt niet bewust haar borsten voor de camera zien, zo wordt het wel gebracht.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:36 schreef Grulez het volgende:
Tsja ze doet het echt zelf Bos.
Ik heb nog nooit 2 gelijke borsten op een vrouw gezien hoor!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef RayMania het volgende:
Hier hebben jullie twee lekkere borsten:
[afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Dat vind ik gewoon niet leuk t.o.v. Memento. Er is toch helemaal niks gebeurd. Ze hield netjes haar armen handen voor haar borsten. Als ze nu bewust had staan springen met haar borsten vol in beeld voor de camera, was het leuker geweest
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:37 schreef RayMania het volgende:
Hier hebben jullie twee lekkere borsten:
[afbeelding][afbeelding]
Bos tochquote:Op zondag 1 juli 2007 20:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon niet leuk t.o.v. Memento. Er is toch helemaal niks gebeurd. Ze hield netjes haar armen handen voor haar borsten. Als ze nu bewust had staan springen met haar borsten vol in beeld voor de camera, was het anders geweest
Ze heet niet voor niets Memento Mori!quote:Op zondag 1 juli 2007 20:42 schreef Grulez het volgende:
Even voor de duidelijkheid
borst (de ~, ~en)
1 het min of meer gewelfde deel tussen hals en middenrif van een menselijk of dierlijk lichaam waar de ademhalingsorganen zetelen
2 elk van de twee ronde vlezige, in een tepel eindigende klieren tussen de 3e en de 7e rib bij vrouwen waarin zich moedermelk kan afscheiden => mamma, mem, pram, tiet, vrouwenborst
Is dat nou een blauwe Bossmurf?quote:
Er was toch geen onwillige hond bij, hoop ik?quote:
Is het goed kersen eten met jou?quote:
Vanaf hier.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef Eilanden het volgende:
Nu wil ik wel een liiiiiiiiiiiiiiiiiink naar het topic
Thanx.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Beschouw het volgende:
Even golfer sterkte wensen voor morgen.
Ik heb het meer met zijn collega's te doenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:11 schreef Beschouw het volgende:
Even golfer sterkte wensen voor morgen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het meer met zijn collega's te doen
Ik beloof dat ik van hun borsten zal afblijven.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik van hun borsten zal afblijven.
Misschien kan je wat FOK! shirtjes voor hun meenemenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik van hun borsten zal afblijven.
En dan helpen bij passen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Misschien kan je wat FOK! shirtjes voor hun meenemen
Maar waar maakt Bossie zich dan druk omquote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga nou niet weer beginnen, ik heb nog buikpijn van de vorige lachstuip
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga nou niet weer beginnen, ik heb nog buikpijn van de vorige lachstuip
Als bos ze liet zien dan was er geen topic voor nodig hoor!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar waar maakt Bossie zich dan druk omMM laat toch zelf haar tieten zien
![]()
Echtwel. Juist zou ik haast zeggen.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als bos ze liet zien dan was er geen topic voor nodig hoor!
quote:
Mss een combi?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
nee een doodschop tegen die spuitbeer aan
Wat is er leuk aan mijn af en toe opvallend/raar gedragquote:Op zondag 1 juli 2007 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Tegen de tijd dat deze Hools vol is, zal er vast wel iets anders en leukers gebeurd zijn om als TT te nemen.
Het is leuk omdat er een patroon in zitquote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan mijn af en toe opvallend/raar gedrag![]()
Maar jij zit er nog steeds regelmatig op.quote:
Bos, M-maak je niet zo druk joh!quote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Het zal wel
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hou onze conversatie op MSN er ff buiten![]()
Je laat je nogal makkelijk op de kast jagen figuurlijk gesproken, Daarom ook die opmerking over die TTquote:Op zondag 1 juli 2007 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Het zal wel
Ook geen salto's vanaf een kratje zekerquote:Op zondag 1 juli 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
Ik ben niet zo snel op de kast te krijgen, of het moet een hele kleine kast zijn![]()
Ik plant even een boompje aan in t Bos.quote:
OranjebooMMpje zeker?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik plant even een boompje aan in t Bos.
Nee, speciaal voor Bos een treurwilg.quote:
Nachtkastje zeker?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
Ik ben niet zo snel op de kast te krijgen, of het moet een hele kleine kast zijn![]()
Dan had je maar moeten leren kokenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:08 schreef Grulez het volgende:
Ach je mmoet mmaar zo denken Bos, je had nu ook een ranzige schotel van de cafetaria achter je kiezen kunnen hebben.
En het sjim-mz receptenboek!quote:
Ik had vandaag witte chocoladevlokken en speculaasvla over mn wienerschnitzel. Jam-mie!quote:
Moet je gewoon zorgen dat je genoeg in huis hebt.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heel gevat, alleen zijn de winkels/ supermarkten vandaag behoorlijk dicht.
Leve Am-msterdam-m!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Heel gevat, alleen zijn de winkels/ supermarkten vandaag behoorlijk dicht.
Alles goed daar.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:12 schreef Suijk het volgende:
Heuj!
Dat is juist, alleen gaat dus je eerste argument niet meer op.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je gewoon zorgen dat je genoeg in huis hebt.
Dat ontken ik toch ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is juist, alleen gaat dus je eerste argument niet meer op.
Wanneer is die grote dag dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alles goed daar.
Al zenuwachtig aan het worden voor de grote dag die steeds dichterbij komt.
Wie?quote:
Nee, hij staat in je slaapkamer, met gebrek aan kleding, nu goed?quote:
Ja, gister.quote:
Had je geklaagd over het eten dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef magnifor het volgende:
Hallo mensen, ben net terug van een dag hardwerken. Heb morgen een gesprek met de restaurantmanager.
quote:
Nee, ben naar huis gegaan zonder af te melden bij de diensthebbende manager (maar hij zei wel dat ik naar huis mocht toen ik klaar was met mijn taak. Ik was dus klaar).quote:
Ja, zal wel wat plaatsen binnenkort.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En hoe is alles gegaan?
en waar blijven de Foto's van Suijk in trouwpak![]()
Ik heb niet eens zin om daar te eten, laat staan te werken !quote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef magnifor het volgende:
[..]
Achja, heb toch geen zin meer om te werken bij de mcdonalds.
Burger King FTW!!!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zin om daar te eten, laat staan te werken !
Dacht t nietquote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
En we hebben dus een goed Item voor een nieuwe Hools TT![]()
Pfiewww, veeg jij ff het zweet van je voorhoofd nuquote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef Bos81 het volgende:
En we hebben dus een goed Item voor een nieuwe Hools TT![]()
Nee, ben nog niet weg, volgende week pas.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Gefeliciteerd Suikje!
Zit je nu vanaf je hotelsuite te fokken![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pfiewww, veeg jij ff het zweet van je voorhoofd nu![]()
Oh ja, krijgen we datquote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef Suijk het volgende:
Nee, ben nog niet weg, volgende week pas.
Maar nu moe, dus maar naar bed!
Nee, gewoon weer Bos in de TT.quote:
Jij niet hoorquote:
Moet dat echt?quote:
Doe je wel plateauzolen aan? Anders kan je de bruid niet kussen.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:08 schreef sjimz het volgende:
Trouwen
Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben!
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe je wel plateauzolen aan? Anders kan je de bruid niet kussen.
Zolang je maar geen salto's gaat maken van blijdschapquote:
De acrobatiek gaat 'ie pas gebruiken tijdens de bruidsnachtquote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang je maar geen salto's gaat maken van blijdschap
Ervaring mee?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
De acrobatiek gaat 'ie pas gebruiken tijdens de bruidsnacht
Kleine kans dat ik ooit ga trouwen. Zelf ben ik er geen voorstander van, dus dan moet ik wel iemand treffen die echt wil trouwen..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos, wanneer ga jij trouwen? Want dan kan dat in de TT.
Nee, want dan moet ik mijn pet ook op !quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef pascalheister het volgende:
in politiepak sjim?
Puerto-Ricaanse wittebroodsweken zijn raar, ja.quote:
En dan lijk je zo groot?quote:
Heb je dat wel nodig?quote:
Ze is maar 3 cm groter hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 23:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je dat wel nodig?
Zo groot lijkt je vriendin op de foto's nu ook weer niet?
ik zat volgens mij zo'n zes uur na de geboorte van Axel te fokkenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat meen je niet
Gefeliciteerd Suikje!
Zit je nu vanaf je hotelsuite te fokken![]()
Niet bij z'n vriendin..quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hebben die speeddates in Madurodam toch nog nut gehad.
Always look on the bright side of life.quote:
Perhaps.quote:
Nothing's certain in life?quote:
For one.quote:
Maar er zijn te weinig posts te gaan om onder een TT uit te komenquote:
Popo.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lalalala
moet dexze eerst dichtquote:
quote:Het Tietenlied
by Kinderen Voor Kinderen
album: 17 (1996)
Gisteren was het leven nog gewoon zoals het was
speelde ik op straat en was mijn klas gewoon mijn klas
ik dacht dat het zo hoorde
en dat alles blijven zou
ik was ook wel eens vervelend
maar ik had alles, wat ik wou
ik was net als alle andere anderen
er was nierts geks aan mij
ik heus ook wel eens ruzie
maar ik hoorde er toch bij
met voetbal, plaatjes, flippo's en ik speelde met mijn pop
maar sinds een uur geleden staat mn wereld op zijn kop!!!
[refrein]
ik zat in bad, gewoon in bad
een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim
mijn buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels
waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch
het zijn echt twee bobbels
en dat hoort niet
ik hoor plat.
+
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
help, help, help, help! ik krijg tieten...
+
Tieten, zij krijgt tieten
tieten, echte tieten
Hoe moet dat nou met gym
en van de zomer op eht strand
dan zien ze die twee dingen en dan val ik door de mand
nu kan ik nog een trui aan
zodat je nergens wat van ziet
want niemand mag het weten en vooral de jongens niet
Yvonne heeft ze ook wel, maar dat is alleen maar vet
zal ik zeggen dat ik ziek ben
dan blijf ik een jaar in bed
ik ga niet meer naar school
ik neem desnoods een krantenwijk
want dit wordt steeds maar erger als ik naar mijn zussen kijk!!!
[refrein]
ik zat in bad, gewoon in bad
een beetje met het sop te klieren
je weet wel met die vlokken schuim
mijn buik en schouders te versieren
voel ik ineens twee kleine bobbels
waar volgens mij eerst nog niks zat
niet veel, maar toch
het zijn echt twee bobbels
en dat hoort niet
ik hoor plat.
+
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
help, help, help, help! ik krijg tieten...
+
tieten, echte tieten
tieten, echte tieten
oowquote:Op zondag 1 juli 2007 23:25 schreef Eilanden het volgende:
Vooooooooooooooooooooooooooooool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |