abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2007 @ 15:05:17 #201
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51201874
net ein-de-lijk een vestje gevonden bij de h&m (het is stom genoeg altijd zo dat als je persé iets wilt, je het niet kan vinden) en deze keek me al een tijdje lief aan als ik de winkel in kwam, en nu maar overstag gegaan

hij is zo geweldig
pi_51203323
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 08:58 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoe dik is deze jas? Ik zoek iets voor het voor- en najaar.
Hij is redelijk, niet heel erg dik. Met dit weer is ie wel aan de warme kant.
Ik ga nu niets meer bestellen tot de nieuwe collectie
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51208833
Ik had vandaag iets raars! Ik bestelde een paar broeken voor mij en mijn moeder en zag die ene baggy spijkerbroek (eerder in het topic werd er al over gekletst) staan, dus ik gooide ik er maar bij. Toen zag ik bij de kassa dat ie pas in augustus leverbaar was (mijn maat althans..27) en dacht ik: ik gooi 'm er weer uit, duurt me te lang. 2 minuten later dacht ik: ik doe m er toch weer bij, want dan hoef ik geen verzendkosten te betalen, en gooi ik 'm er later alsnog uit....
Nou, toen kwam het, toen was ie ineens wél op voorraad en dus direct leverbaar!! VAAG!
pi_51210480
Nou, klantenservice gebeld....

Mijn bestelling was dus opgestuurd (1e track en trace nummer), maar bleek onvolledig te zijn en is toen door H&m teruggeroepen. Hij wordt nu opnieuw (onder een 2e track en trace nummer) alsniog opgestuurd en eind volgende week moet ik het hebben.

Wachten duurt echt té lang
I had a signature once. It was awful.
pi_51210639
Lekker is dat.. konden ze dan niet dat wat niet bij het eerste pakket zat nasturen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51210698
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef Addict89 het volgende:
Lekker is dat.. konden ze dan niet dat wat niet bij het eerste pakket zat nasturen
Kennelijk niet Nouja, voor eind volgende week moest het er wel zijn. Dus.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 6 juli 2007 @ 22:44:20 #207
163650 Greys
pi_51217297
Ik heb een mailtje gekregen op mijn vraag waarom het allemaal zo lang duurt. Het welbekende 'drukdrukdruk' Ja, dat had ik ook kunnen bedenken haha. Maar ik zou mijn pakketje volgende week moeten hebben. Euh... en mijn andere twee pakketjes dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:51:00 #208
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_51234432
Mijn pakje is vandaag aangekomen
Vorige week vrijdag besteld en nu al binnen, lekker snel dus! Het jurkje is in de goede maat en de goede kleur gelukkig Nadat ik de vorige verpest had dezelfde opnieuw gekocht en met deze ga ik heel voorzichtig doen...hij staat zo leuk Nu het lekkere weer nog, dan kan ik hem lekker vaak aan. De 3 paar sokken er maar bij gekocht, omdat ik anders een te laag bedrag had maar zijn altijd handig. Hieronder pics van de website met wat ik aangeschaft heb

To infinity…and beyond!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:56:03 #209
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_51234557
binnen.
Signature.
pi_51235069
-edit: doe normaal

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 07-07-2007 17:30:19 ]
errrrrrrrrr.....?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:28:13 #211
11458 ivetje
pi_51235309
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:15 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

Leuke bikini's overigens, vooral de rode

[ Bericht 26% gewijzigd door Mylene op 07-07-2007 17:31:24 (zie boven) ]
To infinity…and beyond!
pi_51236092
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:28 schreef ivetje het volgende:

[..]

Leuke bikini's overigens, vooral de rode
ik neem aan dat dat over mijn bikini´s ging mercurial kennende
bedankt, ik vind die ook het leukste
pi_51279657
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:56 schreef eer-ik het volgende:
binnen.
Wat had je besteld jongen?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 juli 2007 @ 09:51:33 #214
163650 Greys
pi_51282360
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, alle drie mijn pakketjes NOG STEEDS MANCO.
Pffffffff.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51282404
quote:
Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, alle drie mijn pakketjes NOG STEEDS MANCO.
Pffffffff.
Hier ook
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51282466
Mijn nieuwe track en trace nummer dat ik sinds donderdag heb kan nog steeds niet worden gevonden daar track en trace
  maandag 9 juli 2007 @ 09:58:22 #217
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_51282506
@greys & Syrena

hoe lang nu al? sinds wanneer zijn ze in behandeling genomen?
Wat me overigens opviel, tegenwoordig is het track and trace nummer al eerder aangemeld bij tnt. Als de bestelling net in behandeling is genomen is ie al aangemeld en staat ie op manco. Voorheen werd ie pas als manco aangegeven als in het overzicht op mijn pagina stond dat de bestelling onderweg was.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
  maandag 9 juli 2007 @ 11:26:53 #218
123170 alors
zlata1234
pi_51284881
KUT! Ze hebben em in behandeling genomen, wat opzich niet erg is, maar het is inclusief de 5 wenkbrauwgels
know'm sayin?
word? word.
pi_51285820
pi_51285994
quote:
Op maandag 9 juli 2007 11:26 schreef alors het volgende:
KUT! Ze hebben em in behandeling genomen, wat opzich niet erg is, maar het is inclusief de 5 wenkbrauwgels
Haha, het meest overbodige produkt ooit gemaakt.
pi_51286047
hahahahahaha!
pi_51286910
Bestelling *eindelijk* onderweg... Hopelijk krijgt 't deze week nog binnen
quote:
Bij mij staat er ook eentje die nu een levertijd van eind juli heeft (dus ik kan 'm er net zo goed uitgooien), maar de levertijd van de bestelling in het algemeen is nog gewoon begin oktober Ik wacht nog altijd op de nieuwe collectie namelijk...
pi_51287311
quote:
Op e-bay zetten

Roeij> Ik ben manco sinds 30 juni.
Wel zaterdag in Utrecht nog een spijkerrok gescoord, een hempje, een zwart truitje en voor mijn moeder een shirtje.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51288797
quote:
Op maandag 9 juli 2007 12:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Op e-bay zetten

Roeij> Ik ben manco sinds 30 juni.
Wel zaterdag in Utrecht nog een spijkerrok gescoord, een hempje, een zwart truitje en voor mijn moeder een shirtje.
Het is toegestaan om die terug te geven? (Hoe zit dat bij make-up).
Ik heb er ook eentje (bestelling ging opeens in behandeling, met die wenkbrauwgel), maar idd compleet nutteloos product.

En het is nog steeds manco, bij mij ook: begin juli zou het aankomen: niet dus .
  maandag 9 juli 2007 @ 14:02:24 #225
123170 alors
zlata1234
pi_51289988
quote:
Op maandag 9 juli 2007 13:24 schreef Pearl22 het volgende:

[..]

Het is toegestaan om die terug te geven? (Hoe zit dat bij make-up).
Ik heb er ook eentje (bestelling ging opeens in behandeling, met die wenkbrauwgel), maar idd compleet nutteloos product.

En het is nog steeds manco, bij mij ook: begin juli zou het aankomen: niet dus .
Volgens mij wel hoor, die shit zit gewoon in een zakje dacht ik
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 juli 2007 @ 15:30:16 #226
163650 Greys
pi_51293041
quote:
Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn nieuwe track en trace nummer dat ik sinds donderdag heb kan nog steeds niet worden gevonden daar track en trace
Mijn track en trace nummer van 30 juni staat ook nog steeds op Manco.
Ik had van de klantenservice een mailtje gehad dat het nou eenmaal druk is en dat de bestellingen OP VOLGORDE VAN BINNENKOMST worden behandeld. Toch raar dan, dat mijn laatst geplaatste bestelling als eerste stond als 'Onderweg'. En de eerst geplaatste nog steeds niet. En als er bij H&M 'onderweg' staat, dan kunnen ze hem rustig anderhalve week later bij TNT nog niet vinden. Dat noem ik niet "Onderweg" hoor Ik vind het nogal misleidend allemaal. Eerst staat er 'In behandeling', dan 'Bestelling onderweg'. Dan MAG je toch verwachten dat er iets staat te gebeuren. En niet dat het tien dagen later nog op manco staat.

Valt het op, dat ik het wachten een beetje zat ben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51298564
Nee niet echt
pi_51300192
Lekker zeg. Vorige maand ( .) twee simpele zwarte vesten besteld.
De vesten stonden op "onderweg", maar zonder collonummer. Twee weken geleden belde ik, maar toen werd er gezegd dat ze nog onderweg waren. Goed, ondertussen alweer wat besteld en geretourneerd. Die bestelling staat nu inmiddels ook op "onderweg", maar met collonummer.

Ik vandaag maar weer bellen voor die twee vesten.
Klantenservice; "Ja, die hadden allang afgeleverd moeten zijn"
Ik; "Ow. Ik heb niks ontvangen". .
Klantenservice; "Hihi, dan is er wat fout gegaan. Ik zal ze opnieuw bestellen en als ze leverbaar zijn heb je ze binnen twee weken."
Ik: " . "

Heb ze al lang en breed betaald, zul je net zien dat ze nu niet meer leverbaar zijn. Hoe zit dat met teveel betalen? Krijg je dan een melding en storten ze het terug?
Karma is a fucking bitch.
pi_51300452
Wat wel weer positief is, is dat ze blijkbaar niet zo moeilijk doen over zoekgeraakte pakketjes.
pi_51304940
Hoezo heb je dan al betaald als ze nog niet geleverd zijn?
pi_51305188
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Addict89 het volgende:
Ik denk dat dat gebeurt omdat op een gegeven moment maandfacturen opgemaakt en verzonden worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51305308
Ah zo, ik gebruik altijd acceptgiro vandaar.
pi_51305438
Iemand enig idee wanneer de najaarscollectie op de shop komt? (A)
pi_51306430
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:46 schreef jetsetter het volgende:
Iemand enig idee wanneer de najaarscollectie op de shop komt? (A)
Goeie vraag
pi_51308248
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Addict89 het volgende:
Ja, in dit geval wel. Ik had de factuur al binnen, maar nog geen pakketje. Dat was twee weken geleden, dus toen vertelde de klantenservice dat het onderweg was. Als ik had gewacht met betalen tot het er was zou ik te laat zijn, dus zodoende heb ik het toen al overgemaakt. .
  maandag 9 juli 2007 @ 23:17:10 #236
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51308955
vandaag even wezen winkelen bij de h&m in maastricht
score: 2 bermuda pantalons (of hoe noem je die dingen )
en een gouden tuniekje

bevalt me toch beter als online bestellen
  maandag 9 juli 2007 @ 23:37:48 #237
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_51309721
Mij ook, hogere kortingen, voelen wat voor stof het is, het gewoon goed kunnen bekijken, het direct passen, kopen en het dan ook direct *hebben*. Heb al een hele tijd niks meer online besteld, heb gewoon echt geen zin om 2 maanden op m'n kleding te gaan zitten wachten. Als ik iets leuks zie en ik kan het betalen wil ik het direct hebben.

En ze hebben alleen maar saaie shit in de online shop, itt in de winkel
pi_51314880
Nou, mijn zending staat opnieuw op manco. Ik hoop dat ik 'm deze week heb....
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 juli 2007 @ 10:19:00 #239
163650 Greys
pi_51316950
Nog steeds alledrie de bestellingen op manco
Volgens mij krijg ik het niet meer voor mijn vakantie binnen (Ik ga 24 juli Je zou zeggen dat een maand van te voren bestellen dan ruim op tijd is..............) Maar misschien gebeurt er een wonder en komt ineens alles tegelijk deze week of volgende week binnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51323279
Bij het track & trace gedoe van tnt staat dat mijn bestelling is afgeleverd zaterdag. Ik was een paar dagen weg, en gisteren was er niets. Ook geen briefje van de postbode. Dat is toch raar?

[ Bericht 18% gewijzigd door loehoes op 10-07-2007 13:55:45 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 juli 2007 @ 14:01:28 #241
163650 Greys
pi_51323798
Was het veel, loehoes? Zou het door de brievenbus hebben gepast, bedoel ik?
Kan het briefje van de postbode niet tussen de reclamefolders zijn beland? En anders even bij de buren informeren, of TNT bellen. Sterkte (Ik weet hoe erg het kan zijn )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51324041
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef Greys het volgende:
Was het veel, loehoes? Zou het door de brievenbus hebben gepast, bedoel ik?
Kan het briefje van de postbode niet tussen de reclamefolders zijn beland? En anders even bij de buren informeren, of TNT bellen. Sterkte (Ik weet hoe erg het kan zijn )
2 driekwart broeken voor mijn vriend. & de zwarte ballerina's. Geen idee of het gepast zou hebben, denk het niet eigenlijk

Heb alles nagekeken, maar lag niets. & Normaal als ik niet thuis ben, brengen ze het dus naar het postkantoor. & dan komt er bij track en trace te staan dat de bewoner niet thuis was, en dat het bij het postkantoor is gebracht..

Ik vind het maar raar. Ben nu weer niet thuis, dus kan niet makkelijk bij de buren aanbellen. Maar kijk wel even of er 1 deze dagen iets veranderd op de Track en trace site. Zoniet, dan maar actie ondernemen. Grrr
pi_51329672
Zending gesorteerd!! Eindelijk
pi_51329743
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef loehoes het volgende:

[..]

2 driekwart broeken voor mijn vriend. & de zwarte ballerina's. Geen idee of het gepast zou hebben, denk het niet eigenlijk

Heb alles nagekeken, maar lag niets. & Normaal als ik niet thuis ben, brengen ze het dus naar het postkantoor. & dan komt er bij track en trace te staan dat de bewoner niet thuis was, en dat het bij het postkantoor is gebracht..

Ik vind het maar raar. Ben nu weer niet thuis, dus kan niet makkelijk bij de buren aanbellen. Maar kijk wel even of er 1 deze dagen iets veranderd op de Track en trace site. Zoniet, dan maar actie ondernemen. Grrr
TNT & H&M gebeld. Tnt gaat op jacht naar het pakket. Dat wacht de H&M af, blijft hij verdwenen halen ze het bedrag van de maandfactuur af gelukkig.

Maar alsnog dan wel erg stom dat ik mijn spullen niet heb
pi_51330013
Het is maar goed dat er nog geen nieuwe collectie is, ze hebben zo kennelijk ook al moeite met de drukte..
pi_51330128
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook
pi_51330228
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik wil ook
Ik ging gelijk kijken en was ook al jaloers, want nog steeds manco .
pi_51333140
Bij mij ook nog steeds
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 juli 2007 @ 18:41:00 #249
163650 Greys
pi_51333196
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Pearl22 het volgende:

[..]

Ik ging gelijk kijken en was ook al jaloers, want nog steeds manco .
Ik ook al, toen Syrena het zei
Ik stond ook sinds 30-6 op manco, maar Syrena is toch sneller
Helaas, dus nog even (?) wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51336724
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Syrena het volgende:
De mijne ook
hopelijk zijn mijn buren morgen thuis hihi (ik moet nl werken)

Ben vooral zéér benieuwd naar het kort leren jackje van Madonna die ik besteld heb.
Heeft iemand deze toevallig? Hoe valt ie qua maat? Ik heb m gewoon in mijn gebruikelijke maat besteld..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_51341177
Is dat deze?

Zou je als je die hebt een foto willen maken? Ben best benieuwd.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juli 2007 @ 09:33:41 #252
163650 Greys
pi_51351640
Vraagje

Als je inlogt en bij je bestellingen kijkt... Linkerkolom staat in mijn geval 'Bestelling is onderweg'. De kolom daarnaast, waar datum boven staat, wat voor datum bedoelen ze daarmee? Want dat stond eerst elke keer op de datum waarop ik het besteld heb, en nu hebben ze daar bij alle drie de bestellingen die nog moeten komen 10 juli van gemaakt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51352466
Datum waarop de bestelling van in behandeling naar onderweg is gegaan? (weetnietzeker)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juli 2007 @ 10:11:07 #254
163650 Greys
pi_51352546
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 10:08 schreef Addict89 het volgende:
Datum waarop de bestelling van in behandeling naar onderweg is gegaan? (weetnietzeker)
Dat kan het niet zijn, want ze staan al een week op Onderweg ofzo
Volgens mij is het meer om mij te laten denken dat het nog helemaal niet zo lang duurt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51355539
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:11 schreef Addict89 het volgende:
Is dat deze?

[afbeelding]

Zou je als je die hebt een foto willen maken? Ben best benieuwd.
Ja, die is het!
is goed, ik maak ff een foto als ik m heb (ben nu op werk, dus hoop dat de buren thuis zijn om het pakketje aan te nemen!)
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:26:08 #256
123170 alors
zlata1234
pi_51356541
omg hebben jullie ook die nieuwsbrief gekregen Rot toch met die sale Wij willen verdomme een nieuwe collectie, en onze pakjes op tijd!
know'm sayin?
word? word.
pi_51358761
Hey weet iemand of die regenjassen (donkerblauw met witte parapluutjes erop) nog verkrijgbaar zijn? In Zwolle zijn ze er niet meer en online kan ik ze sowieso niet vinden .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juli 2007 @ 13:42:27 #258
163650 Greys
pi_51358801
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef alors het volgende:
omg hebben jullie ook die nieuwsbrief gekregen Rot toch met die sale Wij willen verdomme een nieuwe collectie, en onze pakjes op tijd!
Hahaha, ik herken mijn eigen frustratie in jou!
Flikker op met die sale inderdaad, er is amper wat te salen, alles is uitverkocht... En ze kunnen de drukte al niet aan, lekker handig dan, ga eerst die bestellingen maar eens afhandelen ja
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51358824
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef sproetjes het volgende:
net ein-de-lijk een vestje gevonden bij de h&m (het is stom genoeg altijd zo dat als je persé iets wilt, je het niet kan vinden) en deze keek me al een tijdje lief aan als ik de winkel in kwam, en nu maar overstag gegaan

[afbeelding]
hij is zo geweldig
Leuke stofpatroontjes hebben ze altijd he
pi_51358934
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:41 schreef Chrrris het volgende:
Hey weet iemand of die regenjassen (donkerblauw met witte parapluutjes erop) nog verkrijgbaar zijn? In Zwolle zijn ze er niet meer en online kan ik ze sowieso niet vinden .

Deze heb ik in Utrecht bij die hippe (met Divided) gekocht, niet die aan de gracht, maar die andere. (Ben niet zo bekend in Utrecht ) Heb 'm ook weer teruggebracht (het was alleen voor de foto's, shame on me ).
pi_51359071
Mijn telefoon stond uit (leeg). Inmiddels weer opgeladen, ik zet 'm aan. Voicemail van m'n moeder.
Om te melden dat de "tuut" van H&M binnen is gekomen vanmorgen (tuut= Limburgs voor zak).

Zal d'r maar ff terugbellen dat er vrijdag ook nog een doos van Bo.com komt (echt te erg, pockets voor 5 euro per stuk...en de serie die ik wil was 10 boeken.... )
pi_51359522
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef alors het volgende:
Idd, die klotemailtjes komen altijd 5 weken te laat
pi_51359657
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

[afbeelding]

Deze heb ik in Utrecht bij die hippe (met Divided) gekocht, niet die aan de gracht, maar die andere. (Ben niet zo bekend in Utrecht ) Heb 'm ook weer teruggebracht (het was alleen voor de foto's, shame on me ).
Die ja ! Ik vind hem zo leuk en zoveel beter dan de regenjas die ik heb.
Maar met de regen van nu gaan ze waarschijnlijk als een speer..
pi_51359846
Oeh, Toeps, die staat je leuk
pi_51361566
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh, Toeps, die staat je leuk
Ik had 'm ook wel willen houden... Maar als ik alles hou wat ik op shoots draag, ben ik bankroet.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 juli 2007 @ 16:06:59 #266
163650 Greys
pi_51363858
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ik had 'm ook wel willen houden... Maar als ik alles hou wat ik op shoots draag, ben ik bankroet.
Dan moet je toch beter betalende shoots gaan doen hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:42:34 #267
63411 Roeji
pi_51367089
Nou ook hier is het weer mis gegaan met mn bestelling. Die wat als onderweg stond vermeld (wel al sinds een week manco) heeft een nieuw track and trace nummer gekregen. en daarnaast is er maar weer iets uit mn bestelling gegooid.
Het hangt me nu toch echt grondig mn keel uit dat gekut van h&m. Ik ga maar weer eens bellen om te vragen waar ze denken mee bezig te zijn. Klantenbinding is het zeker niet.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_51367150
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef Roeji het volgende:
Nou ook hier is het weer mis gegaan met mn bestelling. Die wat als onderweg stond vermeld (wel al sinds een week manco) heeft een nieuw track and trace nummer gekregen. en daarnaast is er maar weer iets uit mn bestelling gegooid.
Het hangt me nu toch echt grondig mn keel uit dat gekut van h&m. Ik ga maar weer eens bellen om te vragen waar ze denken mee bezig te zijn. Klantenbinding is het zeker niet.
Klinkt dus als hetzelfde wat er bij mij is gebeurd....
  woensdag 11 juli 2007 @ 17:54:06 #269
63411 Roeji
pi_51367426
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Klinkt dus als hetzelfde wat er bij mij is gebeurd....
Ja ik wist dat er nog iemand hetzelfde had, wist alleen niet meer precies wie. Maar dat was jij dus
Net gebeld, een riem is niet meer leverbaar. Goh hij stond pas 1,5 maand in bestelling. Is toch lastig blijkbaar om te voldoen aan de normen van online shopping.

Bestelling is iig al verstuurd door h&m zou m dus op kort termijn moeten krijgen volgens die knul van t callcenter. Ben benieuwd.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_51370578
Zending gesorteerd , eindelijk .
pi_51371554
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:54 schreef Roeji het volgende:

Bestelling is iig al verstuurd door h&m zou m dus op kort termijn moeten krijgen volgens die knul van t callcenter. Ben benieuwd.
Ja, dat zeiden ze hier ook Sinds gister is mijn bestelling Manco bekend bij track en trace, maar nog niks gesorteerd. Ik hoop toch heel erg dat het deze week nog komt....
pi_51389320
Pakketje is binnen!!! Ik ga nu passen
pi_51389574
Het rokje is eruit gegooid En het nachtsetje is te klein (maatje XS is écht te strak)... Ik geloof dat er hier wel een aantal mensen waren di ehem leuk vonden, heeft iemand er interesse in, anders gaat ie terug...

Setje linksonder. Het is wel een heel mooi setje
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:08:55 #275
11458 ivetje
pi_51390073
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 13:45 schreef Toeps het volgende:

[..]

[afbeelding]

Deze heb ik in Utrecht bij die hippe (met Divided) gekocht, niet die aan de gracht, maar die andere. (Ben niet zo bekend in Utrecht )
Op de steenweg is dat

Toch vreemd dat mijn pakje zo snel binnen was Maar ik koop verder ook denk ik niet vaak meer iets online als ik het hier zo hoor. Nu was het echt uit nood, omdat ze het jurkje in de winkel niet meer hadden en wilde hem zo graag weer hebben (na het wasongelukje) De online-winkel vind ik gewoon slecht eigenlijk, bijna alles is constant uitverkocht en het verzenden gaat dus ook slecht. Als ze het eenmaal op orde hebben kijk ik misschien wel weer
To infinity…and beyond!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 12:09:18 #276
163650 Greys
pi_51390082
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:42 schreef zoeperzazke het volgende:
Pakketje is binnen!!! Ik ga nu passen
Begrijp ik het nou goed dat je pakketje binnen kwam terwijl hij bij TNT nog op Manco stond?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51390456
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Begrijp ik het nou goed dat je pakketje binnen kwam terwijl hij bij TNT nog op Manco stond?
Ja... Nouja, ik heb nu weer gekeken en nu staat hij wel verwerkt enzo, maar toen ik vanochtend om 8 uur keek stond ie nog gewoon op Manco!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 12:25:35 #278
163650 Greys
pi_51390576
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ja... Nouja, ik heb nu weer gekeken en nu staat hij wel verwerkt enzo, maar toen ik vanochtend om 8 uur keek stond ie nog gewoon op Manco!
Whehehe. Nou, dan heb IK zelfs nog hoop dat mijn pakketjes ook nog binnenkomen deze week.
Hell... misschien vandaag al!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51390582
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ja, die is het!
is goed, ik maak ff een foto als ik m heb (ben nu op werk, dus hoop dat de buren thuis zijn om het pakketje aan te nemen!)
En, en en?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 12:29:12 #280
163650 Greys
pi_51390666
OH JOY OH JOY OH JOY!!!!!
Bij alledrie de bestellingen op de TNT staat ineens "Chauffeur is onderweg".
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!

* Greys rondedansje maakt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:29:21 #281
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_51390671

shirtje gister gekochtO+
an urge to help mankind overcomes me
pi_51390854
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef Greys het volgende:

pi_51390875
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:50 schreef zoeperzazke het volgende:
Het rokje is eruit gegooid En het nachtsetje is te klein (maatje XS is écht te strak)... Ik geloof dat er hier wel een aantal mensen waren di ehem leuk vonden, heeft iemand er interesse in, anders gaat ie terug...

[afbeelding]

Setje linksonder. Het is wel een heel mooi setje
Waar op de site staat dat nachtsetje?
Voices tell me I'm the shit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 12:42:58 #284
163650 Greys
pi_51391141
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Aan jou te danken dat ik dat ineens zie op TNT, want ineens kreeg ik hoop, omdat de mijne ook op Manco stond.
Lekker logisch he! Owwwww ik kan niet wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51391169
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef Greys het volgende:

Haha, een mega lading kleren
pi_51391255
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef saaw het volgende:
[afbeelding]
shirtje gister gekochtO+
Die heb ik in het zwart Heel fijn truitje.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 12:49:55 #287
163650 Greys
pi_51391400
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:43 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Haha, een mega lading kleren
Ook 3 acceptgiro's natuurlijk
Maar dat mag de pret niet drukken vandaag
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51392192
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:35 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Waar op de site staat dat nachtsetje?
Hij staat e rniet meer op. T schijnt toeval geweest te zijn toen ik ging bestellen dat hij er was, schijnt al een paar collecties oud te zijn. Het is 100 polyester en héérlijk zacht. Ik baal echt wel dat hij me niet past, maar het is gewoon écht een XS. Als je normaal 34 hebt qua bovenmaat en geen dikke billen zoals ik, pas je er allicht in. Hij was 9,90...
pi_51392214
We krijgen wel foto's he Greys?
pi_51392968
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:25 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En, en en?
Foto komt eraan hoor! Foto is al gemaakt, maar nu hier nog plaatsen, komt goed
jasje zit goed, echt een super mooi ding is het hoor!
Alleen 1 maar: hij STINKT echt heel erg!! Het is van schapenleer, zal dat het zijn? Hij ruikt trouwens niet naar schaap haha, maar hij ruikt chemisch ofzo, ik weet niet wat het is.. Ik word zelfs bijna misselijk en krijg zowat hoofdpijn als ik te lang in de kamer blijf waar t jasje hangt... is dat normaal??
Ik heb nog andere leren jackjes, maar die ruiken gewoon lekker naar leer (die andere zijn trouwens nie van schapenleer maar een ander soort leer).

Wie oh wie heeft het leren jackje van Madonna ook en heeft t zelfde probleem??
Ik zit dus nu te twijfelen of ik m retour ga sturen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 13:47:29 #291
163650 Greys
pi_51393065
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:17 schreef zoeperzazke het volgende:
We krijgen wel foto's he Greys?
Euh.. het is o.a. een bikini Daarmee durf ik niet op de foto heur
Maar wel met andere dingen, jurkje enzo, als het past
Ik ben inmiddels thuis maar het is er nog niet. *duim duim duim*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 15:11:29 #292
163650 Greys
pi_51395824
*Wiebel wiebel*. Ik ben ongeduldig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51396178
Dat kan ik me voorstellen... ze zijn laat....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 15:26:51 #294
163650 Greys
pi_51396365
Ik zie het dus echt gebeuren dat ze al geweest zijn en geen briefje hebben achtergelaten he, zoals iemand in dit topic ook al had. Of dat ze gewoon niet meer komen Ik ga nog een op de TNT site gluren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:29:31 #295
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_51396460
Ik word doodziek van de voorraad; wanneer komt er &*&%$*!!@!@ weer iets?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 15:30:51 #296
163650 Greys
pi_51396502
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:29 schreef SHE het volgende:
Ik word doodziek van de voorraad; wanneer komt er &*&%$*!!@!@ weer iets?
Ja, geeveedehoeren, daar word ik dus ook agressief van.
Kopen willen we. Maar er VALT niets meer te kopen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 15:33:49 #297
163650 Greys
pi_51396596
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 30-06-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 11-07-2007 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 12-07-2007 Dordrecht , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 12-07-2007 Wateringen , pakkettendistributie
Chauffeur is onderweg 12-07-2007 Wateringen , pakkettendistributie

Chauffeur zit in de kroeg 12-07-2007 Rotterdam

Zie je!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51396651
pi_51396803
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, geeveedehoeren, daar word ik dus ook agressief van.
Kopen willen we. Maar er VALT niets meer te kopen.
Idd!! En dan zo'n klote 'nieuws'brief met de oude collectie
pi_51398450
Greys
Ja die nieuwsbrief hoef ik ook niet meer. Alles wat ik enigszins leuk vond heb ik gekocht. Dus.

Tijd voor de wintercollectie. Met een hoop schoenen enzeu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')