Mijn track en trace nummer van 30 juniquote:Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn nieuwe track en trace nummer dat ik sinds donderdag heb kan nog steeds niet worden gevonden daar track en trace
Ik denk dat dat gebeurt omdat op een gegeven moment maandfacturen opgemaakt en verzonden worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Addict89 het volgende:
Hoezo heb je dan al betaald als ze nog niet geleverd zijn?
Goeie vraagquote:Op maandag 9 juli 2007 21:46 schreef jetsetter het volgende:
Iemand enig idee wanneer de najaarscollectie op de shop komt? (A)
Ja, in dit geval wel. Ik had de factuur al binnen, maar nog geen pakketje. Dat was twee weken geleden, dus toen vertelde de klantenservice dat het onderweg was. Als ik had gewacht met betalen tot het er was zou ik te laat zijn, dus zodoende heb ik het toen al overgemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Addict89 het volgende:
Hoezo heb je dan al betaald als ze nog niet geleverd zijn?
2 driekwart broeken voor mijn vriend. & de zwarte ballerina's. Geen idee of het gepast zou hebben, denk het niet eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef Greys het volgende:
Was het veel, loehoes? Zou het door de brievenbus hebben gepast, bedoel ik?
Kan het briefje van de postbode niet tussen de reclamefolders zijn beland? En anders even bij de buren informeren, of TNT bellen. Sterkte(Ik weet hoe erg het kan zijn
)
TNT & H&M gebeld. Tnt gaat op jacht naar het pakket. Dat wacht de H&M af, blijft hij verdwenen halen ze het bedrag van de maandfactuur af gelukkig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef loehoes het volgende:
[..]
2 driekwart broeken voor mijn vriend. & de zwarte ballerina's. Geen idee of het gepast zou hebben, denk het niet eigenlijk
Heb alles nagekeken, maar lag niets. & Normaal als ik niet thuis ben, brengen ze het dus naar het postkantoor. & dan komt er bij track en trace te staan dat de bewoner niet thuis was, en dat het bij het postkantoor is gebracht..
Ik vind het maar raar. Ben nu weer niet thuis, dus kan niet makkelijk bij de buren aanbellen. Maar kijk wel even of er 1 deze dagen iets veranderd op de Track en trace site. Zoniet, dan maar actie ondernemen. Grrr
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Ik ging gelijk kijken en was ook al jaloers, want nog steeds manco.
De mijne ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |