abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 juli 2007 @ 15:30:16 #226
163650 Greys
pi_51293041
quote:
Op maandag 9 juli 2007 09:56 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn nieuwe track en trace nummer dat ik sinds donderdag heb kan nog steeds niet worden gevonden daar track en trace
Mijn track en trace nummer van 30 juni staat ook nog steeds op Manco.
Ik had van de klantenservice een mailtje gehad dat het nou eenmaal druk is en dat de bestellingen OP VOLGORDE VAN BINNENKOMST worden behandeld. Toch raar dan, dat mijn laatst geplaatste bestelling als eerste stond als 'Onderweg'. En de eerst geplaatste nog steeds niet. En als er bij H&M 'onderweg' staat, dan kunnen ze hem rustig anderhalve week later bij TNT nog niet vinden. Dat noem ik niet "Onderweg" hoor Ik vind het nogal misleidend allemaal. Eerst staat er 'In behandeling', dan 'Bestelling onderweg'. Dan MAG je toch verwachten dat er iets staat te gebeuren. En niet dat het tien dagen later nog op manco staat.

Valt het op, dat ik het wachten een beetje zat ben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51298564
Nee niet echt
pi_51300192
Lekker zeg. Vorige maand ( .) twee simpele zwarte vesten besteld.
De vesten stonden op "onderweg", maar zonder collonummer. Twee weken geleden belde ik, maar toen werd er gezegd dat ze nog onderweg waren. Goed, ondertussen alweer wat besteld en geretourneerd. Die bestelling staat nu inmiddels ook op "onderweg", maar met collonummer.

Ik vandaag maar weer bellen voor die twee vesten.
Klantenservice; "Ja, die hadden allang afgeleverd moeten zijn"
Ik; "Ow. Ik heb niks ontvangen". .
Klantenservice; "Hihi, dan is er wat fout gegaan. Ik zal ze opnieuw bestellen en als ze leverbaar zijn heb je ze binnen twee weken."
Ik: " . "

Heb ze al lang en breed betaald, zul je net zien dat ze nu niet meer leverbaar zijn. Hoe zit dat met teveel betalen? Krijg je dan een melding en storten ze het terug?
Karma is a fucking bitch.
pi_51300452
Wat wel weer positief is, is dat ze blijkbaar niet zo moeilijk doen over zoekgeraakte pakketjes.
pi_51304940
Hoezo heb je dan al betaald als ze nog niet geleverd zijn?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51305188
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Addict89 het volgende:
Ik denk dat dat gebeurt omdat op een gegeven moment maandfacturen opgemaakt en verzonden worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51305308
Ah zo, ik gebruik altijd acceptgiro vandaar.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_51305438
Iemand enig idee wanneer de najaarscollectie op de shop komt? (A)
pi_51306430
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:46 schreef jetsetter het volgende:
Iemand enig idee wanneer de najaarscollectie op de shop komt? (A)
Goeie vraag
pi_51308248
quote:
Op maandag 9 juli 2007 21:32 schreef Addict89 het volgende:
Ja, in dit geval wel. Ik had de factuur al binnen, maar nog geen pakketje. Dat was twee weken geleden, dus toen vertelde de klantenservice dat het onderweg was. Als ik had gewacht met betalen tot het er was zou ik te laat zijn, dus zodoende heb ik het toen al overgemaakt. .
  maandag 9 juli 2007 @ 23:17:10 #236
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_51308955
vandaag even wezen winkelen bij de h&m in maastricht
score: 2 bermuda pantalons (of hoe noem je die dingen )
en een gouden tuniekje

bevalt me toch beter als online bestellen
  maandag 9 juli 2007 @ 23:37:48 #237
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_51309721
Mij ook, hogere kortingen, voelen wat voor stof het is, het gewoon goed kunnen bekijken, het direct passen, kopen en het dan ook direct *hebben*. Heb al een hele tijd niks meer online besteld, heb gewoon echt geen zin om 2 maanden op m'n kleding te gaan zitten wachten. Als ik iets leuks zie en ik kan het betalen wil ik het direct hebben.

En ze hebben alleen maar saaie shit in de online shop, itt in de winkel
pi_51314880
Nou, mijn zending staat opnieuw op manco. Ik hoop dat ik 'm deze week heb....
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 juli 2007 @ 10:19:00 #239
163650 Greys
pi_51316950
Nog steeds alledrie de bestellingen op manco
Volgens mij krijg ik het niet meer voor mijn vakantie binnen (Ik ga 24 juli Je zou zeggen dat een maand van te voren bestellen dan ruim op tijd is..............) Maar misschien gebeurt er een wonder en komt ineens alles tegelijk deze week of volgende week binnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51323279
Bij het track & trace gedoe van tnt staat dat mijn bestelling is afgeleverd zaterdag. Ik was een paar dagen weg, en gisteren was er niets. Ook geen briefje van de postbode. Dat is toch raar?

[ Bericht 18% gewijzigd door loehoes op 10-07-2007 13:55:45 ]
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 juli 2007 @ 14:01:28 #241
163650 Greys
pi_51323798
Was het veel, loehoes? Zou het door de brievenbus hebben gepast, bedoel ik?
Kan het briefje van de postbode niet tussen de reclamefolders zijn beland? En anders even bij de buren informeren, of TNT bellen. Sterkte (Ik weet hoe erg het kan zijn )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51324041
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef Greys het volgende:
Was het veel, loehoes? Zou het door de brievenbus hebben gepast, bedoel ik?
Kan het briefje van de postbode niet tussen de reclamefolders zijn beland? En anders even bij de buren informeren, of TNT bellen. Sterkte (Ik weet hoe erg het kan zijn )
2 driekwart broeken voor mijn vriend. & de zwarte ballerina's. Geen idee of het gepast zou hebben, denk het niet eigenlijk

Heb alles nagekeken, maar lag niets. & Normaal als ik niet thuis ben, brengen ze het dus naar het postkantoor. & dan komt er bij track en trace te staan dat de bewoner niet thuis was, en dat het bij het postkantoor is gebracht..

Ik vind het maar raar. Ben nu weer niet thuis, dus kan niet makkelijk bij de buren aanbellen. Maar kijk wel even of er 1 deze dagen iets veranderd op de Track en trace site. Zoniet, dan maar actie ondernemen. Grrr
pi_51329672
Zending gesorteerd!! Eindelijk
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51329743
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef loehoes het volgende:

[..]

2 driekwart broeken voor mijn vriend. & de zwarte ballerina's. Geen idee of het gepast zou hebben, denk het niet eigenlijk

Heb alles nagekeken, maar lag niets. & Normaal als ik niet thuis ben, brengen ze het dus naar het postkantoor. & dan komt er bij track en trace te staan dat de bewoner niet thuis was, en dat het bij het postkantoor is gebracht..

Ik vind het maar raar. Ben nu weer niet thuis, dus kan niet makkelijk bij de buren aanbellen. Maar kijk wel even of er 1 deze dagen iets veranderd op de Track en trace site. Zoniet, dan maar actie ondernemen. Grrr
TNT & H&M gebeld. Tnt gaat op jacht naar het pakket. Dat wacht de H&M af, blijft hij verdwenen halen ze het bedrag van de maandfactuur af gelukkig.

Maar alsnog dan wel erg stom dat ik mijn spullen niet heb
pi_51330013
Het is maar goed dat er nog geen nieuwe collectie is, ze hebben zo kennelijk ook al moeite met de drukte..
pi_51330128
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook
I had a signature once. It was awful.
pi_51330228
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:04 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik wil ook
Ik ging gelijk kijken en was ook al jaloers, want nog steeds manco .
pi_51333140
Bij mij ook nog steeds
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 juli 2007 @ 18:41:00 #249
163650 Greys
pi_51333196
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 17:08 schreef Pearl22 het volgende:

[..]

Ik ging gelijk kijken en was ook al jaloers, want nog steeds manco .
Ik ook al, toen Syrena het zei
Ik stond ook sinds 30-6 op manco, maar Syrena is toch sneller
Helaas, dus nog even (?) wachten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51336724
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 16:52 schreef Syrena het volgende:
De mijne ook
hopelijk zijn mijn buren morgen thuis hihi (ik moet nl werken)

Ben vooral zéér benieuwd naar het kort leren jackje van Madonna die ik besteld heb.
Heeft iemand deze toevallig? Hoe valt ie qua maat? Ik heb m gewoon in mijn gebruikelijke maat besteld..
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')