Hij is redelijk, niet heel erg dik. Met dit weer is ie wel aan de warme kant.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:58 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe dik is deze jas? Ik zoek iets voor het voor- en najaar.
Kennelijk nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:24 schreef Addict89 het volgende:
Lekker is dat.. konden ze dan niet dat wat niet bij het eerste pakket zat nasturen![]()
***********quote:
ik neem aan dat dat over mijn bikini´s ging mercurial kennendequote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:28 schreef ivetje het volgende:
[..]
Leuke bikini's overigens, vooral de rode
Hier ookquote:Op maandag 9 juli 2007 09:51 schreef Greys het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, alle drie mijn pakketjes NOG STEEDS MANCO.
Pffffffff.
Haha, het meest overbodige produkt ooit gemaakt.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:26 schreef alors het volgende:
KUT! Ze hebben em in behandeling genomen, wat opzich niet erg is, maar het is inclusief de 5 wenkbrauwgels![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:26 schreef alors het volgende:
KUT! Ze hebben em in behandeling genomen, wat opzich niet erg is, maar het is inclusief de 5 wenkbrauwgels![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:26 schreef alors het volgende:
![]()
Het is toegestaan om die terug te geven? (Hoe zit dat bij make-up).quote:Op maandag 9 juli 2007 12:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Op e-bay zetten
Roeij> Ik ben manco sinds 30 juni.
Wel zaterdag in Utrecht nog een spijkerrok gescoord, een hempje, een zwart truitje en voor mijn moeder een shirtje.
Volgens mij wel hoor, die shit zit gewoon in een zakje dacht ikquote:Op maandag 9 juli 2007 13:24 schreef Pearl22 het volgende:
[..]
Het is toegestaan om die terug te geven? (Hoe zit dat bij make-up).
Ik heb er ook eentje (bestelling ging opeens in behandeling, met die wenkbrauwgel), maar idd compleet nutteloos product.
En het is nog steeds manco, bij mij ook: begin juli zou het aankomen: niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |