Gaafquote:Op zondag 30 september 2007 21:44 schreef cora4034 het volgende:
Het lijkt wel Lost....
quote:Op zondag 30 september 2007 21:46 schreef Bruce117 het volgende:
OMG
Hoe kan je nu na 7 jaar Expeditie Robinson op de eerste dag over luxe en eten beginnen te zeuren.![]()
En die pantykousjes in de slippers....quote:Op zondag 30 september 2007 21:47 schreef Ace1 het volgende:
Hehe ik vind het wel cool zo... kliekjes enzo..
"ik had het eiland meer gewaardeerd als er wat meer luxe was"
Dat is toch basissociologiequote:Op zondag 30 september 2007 21:52 schreef Karina het volgende:
Bruno is alvast irritant. En die arme Kenny... En dat meisje met haar "als er meer luxe was geweest, was het wel een mooi eiland geweest", die heeft het programma zeker nog nooit gezien. Tentje mee is wel slim.
Die vlotten, daar gaat flinke ruzie van komen, dat zie ik al helemaal gebeuren.
Volgens mij wordt het een grote chaos.
Survivor-spullen mogen toch niet?quote:Op zondag 30 september 2007 21:50 schreef Ace1 het volgende:
Ik zou een tent, een duikbril en een machette meenemen
Die gedachte kreeg ik ook alquote:Op zondag 30 september 2007 21:44 schreef cora4034 het volgende:
Het lijkt wel Lost....
quote:Op zondag 30 september 2007 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben echt benieuwd, dit is een hele nieuwe kijkervaring zo!
tja dat is altijd achteraf, dat zal kenny ook wel hebben van ja ik had het beter zo kunnen doen, als jij je voorbereid op 16 man misschien 18...en er komen er 100.....ben je wel even sprakeloos lijkt me.quote:Op zondag 30 september 2007 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, wat worden ze verwend! Ze hebben echt veel spullen, ik zie overal machetes, netten, etc. Niet normaal meer, lekker survivallen als je alles daar mee naartoe mag nemen.
Als ik Kenny was, had ik bij aankomst van die anderen gevraagd of ze zich in 5 groepen wilden verdelen. 4 voor zijn leiders, en een voor mensen die geen van die 4 dingen willen doen. Dan waren de laatste qal afgevallen en heb je het al een stuk makkelijker. Maar that's just me.
Ik ben echt benieuwd, dit is een hele nieuwe kijkervaring zo!
Op zich vind ik het nog eens niet zo dom aangezien ze vorige jaar ineens in de kou, wind en regen moesten overnachten, maar echt sociaal......neehhhh! Hadden ze beter een legertent mee kunnen nemenquote:Op zondag 30 september 2007 21:49 schreef winterapfel het volgende:
je kunt me echt bij elkaar vegen hier!!
een tent!!![]()
Wat moet jij een gemakkelijk leven hebben dat jij mensen op basis van 30 seconden beeldmateriaal zo in hokjes kunt stoppen.quote:Op zondag 30 september 2007 21:55 schreef Cairon het volgende:
Zoveel josti’s zo weinig tijd.
Ik zie een zwik randfiguren voorbij flitsen. Het vadsige ventje dat het grootste gedeelte van zijn leven heeft doorgebracht achter een computer, de bejaarde vrouw die denkt dat ze haar verloren jeugd kan terugwinnen, en mijn god zelfs een boomknuffelaar en wereldverbeteraar genaamd Lotus, met bloem in haar gestoken. Want we weten, na tig jaar Expeditie Robinson, dat men dit spel wint door handjes vast te houden en hopen dat bij terugkomst het kapitalisme is verdwenen en plaats heeft gemaakt voor de glorieuze rode revolutie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |