quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 08:19 schreef Olep het volgende:23:10 - Jaap legt uit...
Jaap is weer ?on speaking terms? en wil graag iets met de mede-Miljonairs delen. ?Cora is hier vanavond gekomen en mijn scenario, dat ik in mijn hoofd had, klopte?, legt Jaap uit. ?
Er is veel over gesproken en ik ga Cora niet loslaten!
Vrijdag gaat sowieso niet door en van mijn kant is het twijfelachtig of het ooit nog doorgaat!" Dan zijn we allemaal weer op de hoogte!
Bron: Tien.tv
Dus Jaap is nog steeds gek op Cora. Hij moet wel erg verliefd op haar zijn...
Hallo zeg, voor een huwelijk moet je nog altijd met zijn tweeen zijn. Dat Cora er niets voor voelt om belangenloos mee te werken is redelijk normaal. Hier is een zender die een Jaap exploiteerd en uitbuit, hij maakt KANS op een prijs, maar met wat pech (lees: sturing van 'achter', mensen die geen enkele rechte lijn hebben bewandeld en van wie we in alle eerlijkheid een zwalkend beleid mogen vaststellen) krijgt Jaap ook niets voor zijn deelname. Dus heeft Cora straks urenlang TV gemaakt voor de prijs van.... nul komma nul! Voor drie dagen met camera naar Egypte! ( driehonderd euro en voedselvergiftiging?)
Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat een zender eerlijk omgaat met mensen die tv voor ze maken?
Maar het gezwalk en de exploitatie neemt ernstige vormen aan. Nu moesten Jaap en de medebewoners een verklarend gesprekje houden met een tekst die in grote lijnen al vaststond!
En altijd als er zulke waanzin komt zie je de verveling van sommige bewoners afdruipen. Natasja is hier namelijk helemaal niet zo goed in. Brian wel, toneel is voor hem nog niet verloren gegaan. Zoals altijd duikt hij in ieder sprankje nieuwe televisie maken en probeert er een kloppend verhaal van te bewerkstelligen. Amanda gaat daarin gedeeltelijk mee. De verbijstering van Nadia en Dennix was verhelderend.
Wat een farce! Wat een blamage! Wat een duistere regie!