of misschien toch coldfeetquote:Op zondag 1 juli 2007 04:14 schreef riri het volgende:
denk dat door al die aktiviteit vanmiddag jaap toch een beetje teveel getriggerd is
Toen ik dat beeld zag, dacht ik dat er een brandje was, aangezien Avonne ook al schreef, dat Jaap het gas aanzette en in een lege pan stond te roeren.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:13 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Het lijkt zo vredig, de regen en het rokende schoorsteentje..
Voor jou : JA.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:15 schreef avonne het volgende:
Zulk gedrag van Jaap zou trouwens voor mij een reden zijn om de Villa te verlaten... doodeng. Wat kan iemand al slapend doen?
Kwam Jaap niet nu pas van de buren?quote:Op zondag 1 juli 2007 04:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Veronderstellend dat Japio (sliep)(niet wakker was) leek het wel alsof hij in paniek was en de hele wereld zag instorten. Hij leek me geen toneel te spelen en was ook niet echt bij zinne. NREM-slaap REM-slaap, gewone-slaap. Ik weet het niet Maar wel heftig en extreem.
ik heb als klein kind heel vaak panieknachten meegemaakt. dan lag ik te slapen, werd ik op een gegeven moment "wakker" in een soort cocon beheerst door angst. de enige die mij toen weer bij zinnen kon brengen was mijn moeder - of misschien was zij de enige van wie ik het accepteerde dat ze me wakker maakte/gerust stelde. tis een beetje lastig te omschrijven.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Veronderstellend dat Japio (sliep)(niet wakker was) leek het wel alsof hij in paniek was en de hele wereld zag instorten. Hij leek me geen toneel te spelen en was ook niet echt bij zinne. NREM-slaap REM-slaap, gewone-slaap. Ik weet het niet Maar wel heftig en extreem.
Is een iets minder gepaste post in deze situatie .......quote:Op zondag 1 juli 2007 04:19 schreef cobain94 het volgende:
Ze kunnen jaap toch in de sauna laten slapen?Hoeft alleen maar een extra slot op aan de buitenkant..
van alles....quote:Op zondag 1 juli 2007 04:15 schreef avonne het volgende:
Zulk gedrag van Jaap zou trouwens voor mij een reden zijn om de Villa te verlaten... doodeng. Wat kan iemand al slapend doen?
Ik weet dat zoiets bestaat, merk op dat ik het heel voorzichtig omschreef. Zeker is wel, dat het voor de bewuste persoon knap hard kan aankomen en beslist heel diep ingrijpt.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb als klein kind heel vaak panieknachten meegemaakt. dan lag ik te slapen, werd ik op een gegeven moment "wakker" in een soort cocon beheerst door angst. de enige die mij toen weer bij zinnen kon brengen was mijn moeder - of misschien was zij de enige van wie ik het accepteerde dat ze me wakker maakte/gerust stelde. tis een beetje lastig te omschrijven.
Volgens mij wantrouwt hij nu bijna iedereen in en om de kooi, met dit tot gevolgquote:Op zondag 1 juli 2007 04:22 schreef Desii het volgende:
Misschien heeft die vriend er ook wel mee te maken.... die jongen deed zulke vage uitspraken over Talpa, dat ze niet te vertrouwen waren e.d.
Dezelfde jongen, die halverwege de drill ermee kapte.
Het is toch toch sowieso raar dat Jaap na afloop van z'n eigen vrijgezellen feestje uren nergens meer te bekennen was en plots om 04.00u weer opduikt... En waarom was dat zo vroeg afgelopen. Verder vond ik plots die gesprekjes L&H en D&N op een zaterdag avond ook ietwat merkwaardig overkomen.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kwam Jaap niet nu pas van de buren?
Toen Nadia boven naar het toilet ging lag Jaap nog niet in bed en hadden ze het er toch over dat hij nog steeds achter was?
Ik probeerde de zaak een beetje luchtig te houden, Tis al erg zat als hij het zou hebben..quote:Op zondag 1 juli 2007 04:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is een iets minder gepaste post in deze situatie .......
En evenzo Sjoerd, die hem vertelde dat hij helemaal op het verkeerde spoor zat met de vriendschap met Dennis. Japio kreeg keihard te horen dat hij optrok met de grootste forum-looser van de villa.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:22 schreef Desii het volgende:
Misschien heeft die vriend er ook wel mee te maken.... die jongen deed zulke vage uitspraken over Talpa, dat ze niet te vertrouwen waren e.d.
Dezelfde jongen, die halverwege de drill ermee kapte.
Het lijkt me niet zo luchtig nuquote:Op zondag 1 juli 2007 04:25 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik probeerde de zaak een beetje luchtig te houden, Tis al erg zat als hij het zou hebben..
Staat bij keukenblok, hoofd tegen de afzuigkapquote:Op zondag 1 juli 2007 04:24 schreef Desii het volgende:
Japie staat naast de plasma's
edit: nu zie ik hem niet meer.... sjips en je kijkt er toch niet echt omheen
Luchtig ? .... "Hoeft alleen maar een extra slot op aan de buitenkant.." ..... Kom nou, vertel elders onzin, niet hier.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:25 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik probeerde de zaak een beetje luchtig te houden, Tis al erg zat als hij het zou hebben..
Het is nu flink balen voor Japio, - ik verwacht dat het wel mee zal vallen hoe diep het ingrijpt op z'n leven. Mogelijk wel meer voor naasten. Zo heeft dat bij mij/ons uitgewerkt. Er is weinig aan te doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet dat zoiets bestaat, merk op dat ik het heel voorzichtig omschreef. Zeker is wel, dat het voor de bewuste persoon knap hard kan aankomen en beslist heel diep ingrijpt.
onderbezettingquote:Op zondag 1 juli 2007 04:29 schreef farceman het volgende:
nauw die persoon liep door grind weg aan de streams
Was alleen maar om aan te geven van:Tot hoever gaat de gouden kooi?quote:Op zondag 1 juli 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Luchtig ? .... "Hoeft alleen maar een extra slot op aan de buitenkant.." ..... Kom nou, vertel elders onzin, niet hier.
klopt.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Toen Nadia boven naar het toilet ging lag Jaap nog niet in bed en hadden ze het er toch over dat hij nog steeds achter was?
Nada ligt bij Tas.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:31 schreef farceman het volgende:
En hoezo ligt Nadia opeens bij DEnnis in bed?!!!!
jaap lag allang te slapen...kwam z'n bed uit en kleedde zich aanquote:Op zondag 1 juli 2007 04:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
oeps idd ik zag natas over het hoofdquote:Op zondag 1 juli 2007 04:34 schreef lorence1 het volgende:
nadia en dennis toch weer samen in 1 bed
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |