Hij stond wel raar voor dat open raamquote:Op zondag 1 juli 2007 04:04 schreef riri het volgende:
je hebt mensen die tijdens het slaapwandelen hele gevaarlijke capriolen uithalen....weet van eentje dat die uit zijn slaapkamerraam stapte en zo de dakgoot in....
moest de politie bijkomen
ik denk zo iets.... volgens mij was hij ook aan het huilenquote:Op zondag 1 juli 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
een streamlock? Jaap in psychose?
Hij schreeuwde wel over vermoorden, maar dat moeten we de redactie maar vragen.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
een streamlock? Jaap in psychose?
ok, dat kan allemaal - ik overdijf wat hoor met m'n psychose. dit kan ook allemaal als je "slaapwandelt"quote:Op zondag 1 juli 2007 04:07 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ik denk zo iets.... volgens mij was hij ook aan het huilen
wil je ajb geen dingen zeggen die niet gebeurd zijn?quote:Op zondag 1 juli 2007 04:03 schreef Latz het volgende:
wtf jaap ligt in het zwembad
quote:Op zondag 1 juli 2007 04:09 schreef Desii het volgende:
Voordat het beeld eraf ging, hoorde japie ook echt behoorlijk schreeuwen.
Huub was er volgens mij al eerder naar toe gelopen...
Dennix lag te lachen, want die dacht vast dat Japie een grapje maakte
klopt helemaal.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:09 schreef Desii het volgende:
Voordat het beeld eraf ging, hoorde japie ook echt behoorlijk schreeuwen.
Huub was er volgens mij al eerder naar toe gelopen... Lieke was daarvoor al bed gegaan.
Dennix lag te lachen, want die dacht vast dat Japie een grapje maakte
Hij heeft best een druk dagje gehadquote:Op zondag 1 juli 2007 04:10 schreef Lobasca het volgende:
Heb het even opgezocht; Slaapwandelen treedt uitsluitend op in de NREM-slaap, waarin niet wordt gedroomd zoals in de REM-slaap.
Slaapwandelen is te beschouwen als een motorische uiting van angsten, psychische conflicten e.d.
inderdaadquote:Op zondag 1 juli 2007 04:10 schreef farceman het volgende:
Hey kutredactie stop eens met al die censuur zoda er iets gebeurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |