Het lijkt me niet zo luchtig nuquote:Op zondag 1 juli 2007 04:25 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik probeerde de zaak een beetje luchtig te houden, Tis al erg zat als hij het zou hebben..
Staat bij keukenblok, hoofd tegen de afzuigkapquote:Op zondag 1 juli 2007 04:24 schreef Desii het volgende:
Japie staat naast de plasma's
edit: nu zie ik hem niet meer.... sjips en je kijkt er toch niet echt omheen
Luchtig ? .... "Hoeft alleen maar een extra slot op aan de buitenkant.." ..... Kom nou, vertel elders onzin, niet hier.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:25 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik probeerde de zaak een beetje luchtig te houden, Tis al erg zat als hij het zou hebben..
Het is nu flink balen voor Japio, - ik verwacht dat het wel mee zal vallen hoe diep het ingrijpt op z'n leven. Mogelijk wel meer voor naasten. Zo heeft dat bij mij/ons uitgewerkt. Er is weinig aan te doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet dat zoiets bestaat, merk op dat ik het heel voorzichtig omschreef. Zeker is wel, dat het voor de bewuste persoon knap hard kan aankomen en beslist heel diep ingrijpt.
onderbezettingquote:Op zondag 1 juli 2007 04:29 schreef farceman het volgende:
nauw die persoon liep door grind weg aan de streams
Was alleen maar om aan te geven van:Tot hoever gaat de gouden kooi?quote:Op zondag 1 juli 2007 04:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Luchtig ? .... "Hoeft alleen maar een extra slot op aan de buitenkant.." ..... Kom nou, vertel elders onzin, niet hier.
klopt.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kwam Jaap niet nu pas van de buren?
Toen Nadia boven naar het toilet ging lag Jaap nog niet in bed en hadden ze het er toch over dat hij nog steeds achter was?
Nada ligt bij Tas.quote:Op zondag 1 juli 2007 04:31 schreef farceman het volgende:
En hoezo ligt Nadia opeens bij DEnnis in bed?!!!!
jaap lag allang te slapen...kwam z'n bed uit en kleedde zich aanquote:Op zondag 1 juli 2007 04:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Kwam Jaap niet nu pas van de buren?
Toen Nadia boven naar het toilet ging lag Jaap nog niet in bed en hadden ze het er toch over dat hij nog steeds achter was?
oeps idd ik zag natas over het hoofdquote:Op zondag 1 juli 2007 04:34 schreef lorence1 het volgende:
nadia en dennis toch weer samen in 1 bed
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |