Vanmiddag feest hierquote:Op zondag 1 juli 2007 10:51 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...ff wat werken op de vroege zondagochtend en dan F1 kijken.
En dan vanavond weer bier
Wel als je alle onleesbare aantekeningen moet uitwerken in dat kutindesign wat ik niet goed ken, en vervolgens bij alle behandelde onderwerpen nog moet zoeken in eigen werk en eigenlijk in de bibliotheek voorbeelden moet gaan zitten zoeken. Ik ben klaar met mijn tweede jaar, al een week, nu moet dit gedoe nog. Fak, ik weet wel wat het allemaal is, maar ik moet het bewijzen met een semiotiekrapport.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Is dat niet dat hele betekenisgevingsgezeur in de wetenschapsfilosofie? Dat is toch niet zo ingewikkeld?
Top!quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef Xilantof het volgende:
Hé Skic.!
Ik heb net ook even wat ram besteld
Okee, als ik iets tegenkom.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had een 9 voor wetenschapsfilosofieDus als je hulp nodig hebt, give a shout.
Wat trouwens, ook MDT?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef Xilantof het volgende:
Hé Skic.!
Ik heb net ook even wat ram besteld
Tja, wat verstaan ze onder een moderne mythe daar?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:43 schreef Skic. het volgende:
Geef een voorbeeld van een moderne mythe zoals je die in een hedendaagse film hebt gezien. Leg je voorbeeld uit zoals Roland Barthes dat in de essays doet die in de reader zijn opgenomen.
Iemand een filmtip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |